Pacific Palace Hotel Di Batam Seperti Berada Di Cruise Yang Sebenar


Hai ! Pernah naik cruise tak? Siapa macam aku tak pernah lagi naik cruise? haa, cruise tuu apa ? Pernah tengok cerita Titanic tak ? Haa itu lah cruise. Kapal besar yang boleh memuatkan ratusan orang pelbagai bangsa, jantina, kedudukan di dalam kapal yang sama. Dapat imagine tak?


Kos untuk naik cruise memang mahal. Aku pernah survey naik cruise dari Port Klang ke Koh Lipe, Thailand. Paling murah harga RM 2,000 itu pun ada terms and condition. Kalau kau nak naik secara percuma, buat insurance cari sales bebanyak. haa giteww mahal dia kan.

PACIFIC PALAM HOTEL SEPERTI CRUISE YANG SEBENAR
Bersama Mr Sumantri Endang (GM), Chef Pacific Palace & Ibu Adis (PT Adiso Indo Raya)

Hotel ini dibina secara khusus sebagai kapal yang besar dan elegen. Ianya hanya lima minit dari Terminal Feri Harbour Bay yang membolehkan korang mudah ke kawasan bandar seperti shopping mall. Keunikan Pacific Palam Hotel seperti cruise menjadi tarikan perhatian para pelancong.

Pacific Palam Hotel juga tidak jauh dari Lapangan Terbang Antarabangsa Hang Nadim, Batam. Sebenarnya, hotel ini terletak di kawasan yang besar di tengah-tengah pusat perniagaan di Batam. Fuhh ! Terdapat 180 bilik buat para tetamu yang ingin menginap di Pacific Palace tak kisahh datang kerana ada urusan perniagaan atau jugak pelancongan termasuklah persendirian ataupun mahu berbulan madu.


Selain mengambil idea reka bentuk Cruise ia juga menggabungkan reka bentuk mitos Yunani yang terlihat mewah dan elegan lengkap dengan kemudahan termasuklah Ballroom Grand Pacific boleh menempatkan sehingga 3,000 orang. Haa, boleh laa nak buat event besar kat sini.

sumber googlePelbagai pilihan tempat makan kelas pertama dan bar disediakan di Pacific Palam Hotel, Batam. Bukan khusus untuk para pelancong sahaja, Tetapi penduduk tempatan juga akan mencari Restoran Athena, Istana Emas dan Lounge Neptune  sebagai lokasi mereka.
KEMUDAHAN DI PACIFIC PALACE HOTEL

BreakfastFree WifiSpa & SaloonFitness CentrePacific Discotheque & KTV ReservationMeeting Room'sOutlet Facilites BILIKCabin RoomDeluxe RoomExecutive SuitePacific SuitePalace SuitePresidential Suite  RAMADHAN FAIR 2019 & MISS TOURISM WORLDWIDE 2019Sebelum tu tak terlambatkan untuk aku mengucapakan selamat menyambut ramadhan. Semoga amalan kita diterima sepanjang bulan ramadhan ni. Haa, berbalik pada Pacific Palam Hotel juga terdapat promosi sepanjang ramadhan.


 
Berpakaian dalam mood Ramadhan dan ambil gambar di salah satu gerai foto kami atau semasa makan malam puasa di Pacific Palace. Sertai pakaian Ramadan Pakaian terbaik dengan syarat dan syarat berikut: 
Anda mesti mengadakan acara berpuasa di Pacific Hotel Batam, memakai pakaian yang berkaitan dengan Ramadhan Mood, menghantar foto ke [email protected] dan follow Pacific Palace facebook dan instagram.  Pemenang akan menerima hadiah penginapan untuk Ramadhan Fair Best Dress

Apabila tiba di lobi anda akan dialu-alukan oleh pameran foto Ramadhan 3D 'Photo Booth. Sertai pertandingan foto kumpulan kami mengambil Group Photo minimum 5 orang berpose dalam mood yang paling kreatif dan menyeronokkan Ramadhan, hantar ke [email protected]. Like, Share dan Follow Facebook dan Instagram Palace Palace.

Satu lagi Photo Booth juga terdapat di pintu masuk kafe Athena Café dari rumah dari kampung Tanjung Uma dengan latar belakang Pacific Palace Hotel satu-satunya pelayaran di tanah di Batam. Menangkan hadiah penginapan untuk pertandingan foto kumpulan

Untuk peminat video, Pacific Palace Hotel juga menganjurkan pertandingan Vlog, menangkap dan merakam detik ketika berbuka puasa di Pacific Palace Hotel, hantar video 60 detik anda ke: [email protected] serta Like, Share dan follow facebook Palace dan instagram. Menangkan hadiah penginapan.
Bagi mereka yang menyertai Ramadhan Iftar ini, anda akan mendapat peluang untuk menang cabutan bertuah yang akan diambil selepas bilik solat swasta Ramadhan disediakan bagi mereka yang ingin berdoa selepas puasa berpuasa



Lumiere International, Pengembaraan Fusion dan Pacific Palace Horel gembira untuk mengumumkan bahawa Grand Finale of Miss Tourism Worldwide Pageant 2019 akan diadakan di Pacific Palace Hotel - Batam Island Indonesia. Tahun lepas adalah 22 peserta menyertai pertandingan tahun ini sebanyak 30 orang calon dari seluruh dunia akan mengharapkan penyertaan mereka dalam peraduan ini. 
Malam penobatan Miss Tourism Worldwide 2019 pageant akan diadakan di Pacific Palace Hotel Batam pada hari Minggu 22 September 2019, yang menampilkan 30 peserta kecantikan dari seluruh dunia, prestasi bakat, pertukaran kebudayaan, pakaian kebangsaan dan banyak lagi mengenai program ini.
Meet & Greeting penampilan umum untuk orang-orang di Batam. Hi Tea dengan peserta Miss 'Tourism Worldwide 2019' dan kesempatan mengambil foto akan berada pada Sabtu 21st September di Golden Palace Restaurant sebelum Grand Finale .

Harga tiket adalah seperti berikut: Pakej Bilik @ IDR1.080.000 termasuk 2 hari 1 malam menginap, sarapan pagi dan tiket Grand Finale.Bertemu dan Greet @ IDR 119.000 per orang termasuk Hi Tea dengan Miss Tourism Worldwide 2019 dan sesi fotoGrand Finale tiket untuk zon VIP @ IDR 250.000 setiap orang dan untuk Zon Festival @ IDR 175.000 setiap orang  ------------------------------------------Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila hubungi yang berikut:
Riyati: 08136438188
Fanny: 081285444492
Mugi: 08117003903
Jackie: 08117003904
Sasa: 082174044460
FB: 085272771112
E-mel: [email protected] Website : http://www.pacificpalacehotel.com/
Instagram : @PacificPalaceHotel
Pakej batam boleh hubungi :

PT. Adiso Indo Raya
(AIR Tours & Travel)

Komp Ruko Botania Garden Blok D3 No 18 Batam Centre - KEPRI 29432

☎ : +62-778-7433397
📲 +62-813-64070919
📲 +62-877-64070919
📩 [email protected]

Klik https://www.facebook.com/adisoindoraya, Follow & Like our Social Media AIR Tours and Enjoy :RM 10 or IDR 35,000 (Massage Voucher)
* T & C Applied * 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miminadam.com/2019/05/pacific-palace-hotel-di-batam-seperti.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Harbour Hotel Hotel Terbaik Dan Selesa Di Batam

Harbour Hotel Hotel Terbaik Dan Selesa Di Batam

papar berkaitan - pada 12/5/2019 - jumlah : 398 hits
Hai malam kedua aku di Batam aku tidak tidur hotel lagi dah sebab esok paginya katanya akan ke destinasi yang lain So macam aku cakap sebelum ni Dari satu tempat ke satu tempat memang memakan masa lebih dari 1 jam Jadi korang kena plan bebe...
The Golden Bay Hotel Batam Hotel Strategik Di Batam

The Golden Bay Hotel Batam Hotel Strategik Di Batam

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 402 hits
Sebenarnya tak tahu nak mulakan dengan apa cerita aku sepanjag di Batam Lepas aku belek belek fon aku mulakan dengan cerita tempat penginapan aku malam pertama di Batam Iaitu di The Golden Bay Hotel Batam Mujur ada tidak le terkapai kapai a...
Video Lihat Aksi Infinite Tucker Seperti Superman Sebenar

Video Lihat Aksi Infinite Tucker Seperti Superman Sebenar

papar berkaitan - pada 16/5/2019 - jumlah : 250 hits
Kerana tidak mahu sekali lagi berada di kedudukan kedua seorang pelari yang digelar Infinite Tucker membuat keputusan untuk melompat ke garisan penamat Terkenal dengan sikap tidak mahu kalah insiden melucukan itu telah membuatkan ramai peno...
Zia Boutique Hotel Hotel Murah Di Batam

Zia Boutique Hotel Hotel Murah Di Batam

papar berkaitan - pada 14/5/2019 - jumlah : 245 hits
Hai Cerita masih berkisarkan tentang Batam Hahaha Agak banyak sikit entry aku pasal Batam Minta maaf kalau bosan sebab ini merupakan kali pertama aku jejakan kaki aku ke Batam Jangan kecam haram faham heeKalau bercuti kau akan memilih pengi...
Adakah Iphone Xr 2019 Akan Kelihatan Seperti Ini

Adakah Iphone Xr 2019 Akan Kelihatan Seperti Ini

papar berkaitan - pada 9/5/2019 - jumlah : 217 hits
Apple pada tahun lepas telah pun memperkenalkan telefon pintar dibawah nama iPhone XR yang membawakan penawaran spesifikasi tinggi tetapi dengan beberapa ciri yang sedikit kurang sekaligus menjadikan harga jualannya lebih rendah berbanding ...
Peniaga Kedai Makan Di Kelantan Boleh Meniaga Seperti Biasa Nik Amar

Peniaga Kedai Makan Di Kelantan Boleh Meniaga Seperti Biasa Nik Amar

papar berkaitan - pada 9/5/2019 - jumlah : 354 hits
Pengusaha kedai makan atau restoran di negeri ini boleh meneruskan aktiviti perniagaan seperti biasa selagi belum menerima arahan rasmi Pihak Berkuasa Tempatan Timbalan Menteri Besar Dato Mohd Amar Abdullah berkata arahan penutupan sementar...
Peguam Najib Kata Media Tidak Harus Berperangai Seperti Orang Estet

Peguam Najib Kata Media Tidak Harus Berperangai Seperti Orang Estet

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 415 hits
Muhammad Shafee Abdullah mendakwa bekas PM itu bukannya merakamkan gambar tetapi menggunakan mod swafoto kamera sebagai cermin
Takut Generasi Penerus Bangsa Jadi Lembek Seperti K Pop Negara Ini Adakan Pelatihan Kejantanan Sejak Dini

Takut Generasi Penerus Bangsa Jadi Lembek Seperti K Pop Negara Ini Adakan Pelatihan Kejantanan Sejak Dini

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 187 hits
Budaya K pop telah mendapatkan popularitas di seluruh dunia tetapi di China sepertinya ditentang Budaya itu dianggap sebagai tren yang mengancam untuk menghancurkan masa depan bangsa laporan Odditycentral com Untuk mengatasi ancaman ini seo...
Bunyi Kini Boleh Difokuskan Seperti Cahaya Menggunakan Lensa Metabahan Akustik

Bunyi Kini Boleh Difokuskan Seperti Cahaya Menggunakan Lensa Metabahan Akustik

papar berkaitan - pada 11/5/2019 - jumlah : 237 hits
Pada tahun 2019 kami mula mengetahui kewujudan metabahan selepas ia digunakan untuk menghasilkan sistem pembatalan hingar pasif Metabahan kini telah digunakan pada 8220 lensa bunyi 8221 yang membolehkan audio difokuskan seperti cahaya
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally