Orang Ramai Dijemput Hadir Ke Rumah Terbuka Ijm Land Bersama Era Zayan Pada 22 30 Jun Ini


Ketika membaca artikel ini, pasti kebanyakan daripada korang dah pulang dari kampung halaman selepas pulang untuk cuti beraya, bukan? Jangan bersedih, itu tidak bermakna raya sudah habis. Raya kan sebulan.
Kredit: IJM Land Untuk korang yang masih lagi belum habis mood raya tu, apa kata kita ramai-ramai pergi ke Rumah Terbuka IJM Land Bersama ERA & ZAYAN pada 22 Jun dengan 30 Jun ini. Rumah terbuka ini akan diadakan di Galeri Jualan IJM Land, Bandar Puncak Alam(22 Jun) dan Pejabat Jualan IJM Land, Seremban 2(30 Jun).
Ramai Artis Popular Yang Akan Hadir
Rumah terbuka itu nanti akan diceriakan dengan kehadiran selebriti terkemuka tanah air seperti Misha Omar, Ayda Jebat, Hael Husaini serta penyampai radio terkenal termasuk Daniel, Dina dan Haniff dari ERA serta Mawi dan Anas dari ZAYAN.
Kredit: IJM Land Malah, untuk korang yang datang awal mungkin akan berpeluang untuk bertemu dengan skuad Pentas Dak Dak ERA sebelum majlis itu bermula nanti.
Team Pentas Dak-Dak Era pun ada tau.. Kalau dapat ambil gambar dengan artis popular, bolehlah korang post dekat Instagram ke, Facebook ke nanti. Jangan lupa tag artis-artis yang korang bergambar tu, mana tahu ada yang respond, mesti kawan-kawan cemburu. Kalau tak nak diorang cemburu, ajaklah kawan-kawan ikut sama pergi rumah terbuka ni nanti.
Bukan Rumah Terbuka Biasa-biasa Tau..
Ya, Rumah Terbuka IJM Land ni bukan macam rumah terbuka biasa yang kita pergi dekat tempat lain ya. Ada macam-macam aktiviti menarik yang korang boleh buat di sana.
Kredit: IJM Land Kredit: IJM Land Kredit: IJM Land Antaranya ialah korang boleh main Giant Bubble atau join games menarik macam Balas Pantun dan Kira Duit Raya Guna Sarung Tangan Tinju. Hadiah pula bukan biasa-biasa, korang yang join games tu berpeluang untuk menang gajet tau.
Kredit: IJM Land Kredit: IJM Land Bukan itu sahaja, pelbagai jenis makanan dan minuman disediakan untuk dinikmati seperti sate, lemang, nasi impit, teh tarik dan banyak lagi. Memang terasa macam dekat kampung lagi.
Kredit: IJM Land Kredit: IJM Land Ha, special-kan Rumah Terbuka IJM Land Bersama ERA & ZAYAN ni? Bukan sahaja juadah sedap-sedap, tapi aktiviti menarik pun banyak. Nak bergambar pun mesti cantik.
Sempena sambutan hari raya kali ini, pihak IJM Land juga telah mengeluarkan satu muzik video hari raya dan korang boleh tontoninya di bawah:

Jadi bagi sesiapa yang berkesempatan dan berada di kawasan berhampiran, jangan lepaskan peluang untuk datang ke Rumah Terbuka IJM Land Bersama ERA & ZAYAN ini nanti.
Siapa tahu, korang mungkin tidak pulang dengan tangan kosong serta berpeluang untuk ber-selfie bersama selebriti kegemaran korang di sana nanti. Tunggu apa lagi, jangan lupa lapangkan masa korang pada 22 Jun dan 30 Jun nanti okay. Ajak keluarga, saudara-mara dan rakan-rakan sekali ya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/06/18/orang-ramai-dijemput-hadir-ke-rumah-terbuka-ijm-land-bersama-era-zayan-pada-22-30-jun-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
50 000 Pengunjung Hadir Rumah Terbuka Tok Mat

50 000 Pengunjung Hadir Rumah Terbuka Tok Mat

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 400 hits
REMBAU Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan di Kampung Tanjung Rantau di sini mendapat sambutan luar biasa apabila dihadiri kira kira 50 000 orang sehingga pukul 1 petang tadi Orang ramai daripada ...
Langsung Muzium Diraja Kuala Lumpur Rumah Terbuka

Langsung Muzium Diraja Kuala Lumpur Rumah Terbuka

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 325 hits
JOHORTIMES MY hubungi kami dengan KLIK LOGO WHATSAPP DI PENJURU KANAN SEMASA MELAYARI DI JOHORTIMES MY DI TELEFON BIMBIT ANDA TERIMA KASIH Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Faceboo...
9 Adab Ketika Menghadiri Rumah Terbuka Hari Raya

9 Adab Ketika Menghadiri Rumah Terbuka Hari Raya

papar berkaitan - pada 9/6/2019 - jumlah : 428 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Setiap kali meraikan sesuatu perayaan terutama hari raya tentunya ramai yang mendapat jemputan untuk menghadiri ke majlis majlis rumah terbuka nbsp sama ada yang dianjurkan oleh para pemimpin masyarakat r...
Rumah Terbuka Di Masjid Tun Abdul Aziz Pj Masjid Bulat Cukup Meriah Dengan Kehadiran Pelbagai Kaum

Rumah Terbuka Di Masjid Tun Abdul Aziz Pj Masjid Bulat Cukup Meriah Dengan Kehadiran Pelbagai Kaum

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 508 hits
Wahhh pakcu berkhemah2 lagi kali ni nak terjah Rumah terbuka di Masjid Tun Abdul Aziz PJ selalu org akan panggil Masjid Bulat Memang bulat masjid nie Awal2 pagi dah prepred dgn baju raya taun lepas perutt confirm lah kena kosong Masjid tak ...
Rambut Mengerbang Duduk Atas Balang Kuih Raya Rumah Terbuka Hari Raya Muncul Tetamu Tak Diundang

Rambut Mengerbang Duduk Atas Balang Kuih Raya Rumah Terbuka Hari Raya Muncul Tetamu Tak Diundang

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 307 hits
Rambut mengerbang duduk atas balang kuih raya Rumah terbuka Hari Raya muncul tetamu tak diundang
Senarai Lokasi Rumah Terbuka Hari Raya Yang Boleh Pergi

Senarai Lokasi Rumah Terbuka Hari Raya Yang Boleh Pergi

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 844 hits
Menyambut perayaan Aidilfitri tanpa menghadiri jamuan rumah terbuka memang akan kurang sesuatu Namun aktiviti rumah terbuka juga selalunya dilakukan oleh golongan yang berkemampuan Raja raja melayu dan ahli politik turut tidak melepaskan pe...
Durian Musang King Jadi Hidangan Rumah Terbuka

Durian Musang King Jadi Hidangan Rumah Terbuka

papar berkaitan - pada 10/6/2019 - jumlah : 535 hits
M RIZAL NOR 09 Jun 2019 7 36 PM JERANTUT Sebanyak 700 kilogram durian Musang King menjadi hidangan istimewa pada majlis rumah terbuka Pengerusi Jawatankuasa Hal Eh
Keluarga Terkejut Nampak Wanita Rambut Menggerbang Dalam Foto Dirakam Semasa Rumah Terbuka

Keluarga Terkejut Nampak Wanita Rambut Menggerbang Dalam Foto Dirakam Semasa Rumah Terbuka

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 264 hits
Apabila tibanya musim perayaan sudah tentu ia disemarakkan lagi dengan jamuan rumah terbuka dari sahabat atau saudara mara Namun dalam meraikannya ada satu cerita seram benar terjadi apabila adanya imej penampakan makhluk yang tidak diundan...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik