Nikmati Hidup Yang Terbaik Dengan Perlindungan Prebiotik Oat Dalam Aveeno Dan Aveeno Baby


Menjalani kehidupan terbaik bersama bayi anda menjadikan alam keibuan sungguh bermakna. Bersama-sama, anda mencipta kenangan indah bersama bayi anda. Namun, bagaimana anda berdua boleh gembira, sihat dan dilindungi daripada serangan berterusan terhadap kulit anda?

Aveeno® memahami keperluan untuk menghasil dan mengekalkan pelindung kulit yang sihat, supaya ibu dan bayi dapat melalui kehidupan seharian tanpa perlu risau. Kami menggelar pengembaraan hidup ini "Skinventures", yang meliputi aktiviti seperti berkelah, berenang hinggalah bermain di pantai.
Dhia Zahra happy sangat dilindungi dengan Aveeno Baby
Skinventures luar sangat menyeronokkan untuk keluarga, tetapi tanpa penjagaan yang betul, kulit anda, dan terutama kulit bayi yang lembut, boleh menjadi kering dan gatal dengan mudah. Sebenarnya, kulit bayi adalah 30% lebih nipis berbanding kulit orang dewasa, dan satu daripada dua bayi mempunyai kulit kering!

Bagi Aveeno®, keseimbangan adalah kunci kesejahteraan. Menggunakan kaedah sains termaju yang mengubah bahan-bahan daripada alam semula jadi menjadi produk yang membantu mengimbangi dan memperbaharui kulit, penekanan yang besar diberikan dalam menjadikan setiap produk Aveeno selamat dan berkesan, dengan hasil klinikal yang terbukti untuk memberikan pengguna ketenangan fikiran.

Nikmati hidup yang terbaik dengan perlindungan Prebiotik Oat dalam Aveeno dan Aveeno Baby
Pada tahun 1945, dua orang adik beradik dari Amerika, Sidney dan Albert Musher, mula mengkaji manfaat oat, berdasarkan kepercayaan mereka bahawa alam semula jadi menyimpan rahsia untuk kesihatan manusia. Malah, ketika itu, oat merupakan bahan yang terkenal dalam penjagaan kulit, yang digunakan sejak zaman purba kerana keupayaannya untuk memberi kelegaan dan khasiat. Musher bersaudara ini menemui khasiat oatmeal koloid halus dalam membantu melegakan kulit kering dan rengsa, lalu membawa penyelidikan mereka satu langkah ke hadapan. Kemudian, ahli dermatologi dari Mayo Clinic yang terkenal mengiktiraf kerja perintis mereka, maka lahirlah jenama Aveeno®.

"Bahan-bahan yang terdapat dalam alam semula jadi, dan terbukti dengan sains." Inilah yang menjadikan kehidupan cantik, membantu melegakan dan mengubah kulit kita menjadi lebih baik.

Sejak tahun 2001, pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Aveeno® telah menjalankan lebih daripada 80 kajian klinikal, yang telah diterbitkan dalam jurnal saintifik. Keberkesanan dan keselamatan produk oatmeal koloid telah dinilai dalam lebih 25 kajian, yang melibatkan lebih daripada 2,500 pesakit dengan kulit kering dan rengsa.

Baru-baru ini, Aveeno® telah menemui ciri-ciri prebiotik yang unik dari oat, yang membantu menggalakkan mikrobioma kulit yang seimbang3 – iaitu satu aspek penting untuk kulit yang sihat dan bertenaga. Kulit yang sihat biasanya mempunyai keseimbangan yang baik bagi kedua-dua bakteria yang bermanfaat dan berbahaya, yang membantu melindungi dan mengekalkan pelindung kulit yang sihat. Bakteria baik ini juga dikenali sebagai probiotik. Probiotik wujud di dalam usus kita, pada kulit dan di bahagian lain badan, menyokong kesihatan keseluruhan. Untuk terus hidup, probiotik memerlukan prebiotik.

Prebiotik adalah makanan untuk bakteria baik (probiotik) yang hidup di dalam badan kita. Ramai orang biasanya beralih kepada suplemen prebiotik untuk menyokong perkembangan sihat probiotik di dalam usus kita - tetapi bagaimana pula dengan kulit kita?

Itulah sebabnya produk Aveeno® dan Aveeno Baby® menggunakan Oat Prebiotik membantu untuk menambah pelindung kulit dan menyokong ekosistem semula jadinya. Aveeno® Prebiotic Oats diperbuat daripada bijirin oat semula jadi dengan gred makanan berkualiti tinggi serta berprotein tinggi dari Kanada, Amerika Utara, UK dan Perancis.  Bijirin ini diproses secara semula jadi tanpa menggunakan sebarang bahan kimia berbahaya untuk mengekalkan integriti prebiotiknya. Diproses khusus untuk mengekalkan kebaikannya sebelum dirumuskan ke dalam produk Aveeno®, Oat Prebiotik ini membantu menjadikan kulit sihat dan seimbang.

Aveeno Baby
Dirumuskan untuk memberi keselesaan sepanjang hari, ketiga-tiga rangkaian Aveeno® Skin Relief, Aveeno Baby® Soothing Relief dan Dermexa  mengandungi formula Prebiotik Triple Oat Aveeno®, yang menggunakan gabungan manfaat tiga bahan yang berbeza, semuanya diperbuat daripada Oat:

Tepung Oat - memberikan kelembapan selama 24 jam
Ekstrak Oat Penuh - membantu melegakan gatal dan ketidakselesaan
Minyak Oat - membantu menguatkan pelindung semula jadi kulit

Petua Penjagaan Kulit Aveeno® untuk bayi:Bersihkan kulit bayi dengan Aveeno Baby® Soothing Relief Creamy Wash atau Dermexa Moisturizing Wash. Tuangkan pada kain lap basah, ke tangan anda, atau terus ke dalam air mandi.Lap kulit bayi dengan lembut menggunakan tuala lembut dan bersih.Untuk hasil yang terbaik, ikuti dengan Aveeno Baby® Soothing Relief Moisturizing Cream atau Dermexa Moisturizing Cream.  Sapu losyen pada kulit bayi, berikan perhatian tambahan pada mana-mana bahagian yang kering. Berhati-hati untuk mengelakkan kawasan mata.Bayi kini mendapat perlindungan selama 24 jam!

Kini tiba masanya untuk menjalani kehidupan terbaik bersama anak-anak kecil anda dengan Aveeno® dan Aveeno Baby® dengan bantuan Oats Prebiotik. Bebaskan diri dari kulit kering dan tidak selesa, dan harungi Skinventures baharu bersama-sama!

Produk Aveeno® dan Aveeno Baby® boleh didapati di farmasi utama terpilih, seperti Watsons, Guardian, Caring, dan AEON Wellness, serta di kedai-kedai dalam talian rasmi Aveeno® di Lazada (http://bit.ly/AveenoLazadaMY) dan Shopee ( http://bit.ly/AveenoShopee).

Untuk maklumat lanjut, ikuti Aveeno Malaysia di:
Facebook (https://www.facebook.com/myaveeno); dan
Instagram (https://www.instagram.com/aveenomy/).




~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cekgunorazimah.com/2019/09/review-aveeno-baby.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5 Jalur Sepeda Terbaik Di Dunia Indonesia Mulai Mencontohnya

5 Jalur Sepeda Terbaik Di Dunia Indonesia Mulai Mencontohnya

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 167 hits
Selain menyehatkan bersepeda juga sangat ramah lingkungan Beberapa negara telah memberikan jalur sepeda khusus untuk para pesepeda Termasuk Indonesia yang juga mulai mencontohnya
Rosie Fitri Dan Debora 3 Nama Yang Jadi Kontributor Terbaik Bulan Oktober Yuk Intip Siapa Saja Mereka

Rosie Fitri Dan Debora 3 Nama Yang Jadi Kontributor Terbaik Bulan Oktober Yuk Intip Siapa Saja Mereka

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 175 hits
Menulis itu adalah obat ketika ada beberapa kata yang belum sempat tersampaikan dan tidak bisa terucap langsung kepada orang
Sajian Melayu Terbaik Di Irama Dining Penang

Sajian Melayu Terbaik Di Irama Dining Penang

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 648 hits
Semasa kunjungan kami ke Penang sebab nak makan Nasi Kandar Hameediyah di ENTRY ini kami juga sempat singgah di kafe yang menyajikan Masakan Melayu di Penang Kalau selalu masakan melayu di jual di restoren biasa seperti restoren nasi campur...
Hiburan Top 5 Filem Terbaik Ahmad Idham Beri Mesej Baik Buat Penonton

Hiburan Top 5 Filem Terbaik Ahmad Idham Beri Mesej Baik Buat Penonton

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 570 hits
Bila sebut sahaja nama Ahmad Idham pasti semua orang kenal Boleh kata otai dalam industri perfileman negara Mempunyai pengalaman puluhan tahun sebagai pelakon pengarah serta produser filem memang tiada bantahan apabila beliau dilantik sebag...
Menguak Interior Kijang Innova Terbaik

Menguak Interior Kijang Innova Terbaik

papar berkaitan - pada 27/11/2019 - jumlah : 245 hits
Salah satu alasan Kijang Innova masih sangat diperhitungkan dalam dunia otomotif adalah karena interior Kijang Innova dengan desain yang memiliki Artikel ditulis oleh dan dipublikasikan pertama kali di Hak cipta oleh
Biolife Fish Oil Dan Coq10 Pilihan Terbaik Untuk Kesihatan

Biolife Fish Oil Dan Coq10 Pilihan Terbaik Untuk Kesihatan

papar berkaitan - pada 27/11/2019 - jumlah : 1167 hits
BIOLIFE FISH OIL DAN COQ10 PILIHAN TERBAIK UNTUK KESIHATAN pukul 5 pagi sis dah bangun pagi get ready untuk berperang dekat dapur sediakan makanan pagi lunch dan dinner Arahkan anak2 bangun solat siap2 ke sekolah Hantar anak ke sekolah kada...
Dxomark Mengumumkan Pemenang Kamera Telefon Pintar Terbaik 2019

Dxomark Mengumumkan Pemenang Kamera Telefon Pintar Terbaik 2019

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 290 hits
Dengan bakal berakhirnya tahun 2019 syarikat penguji keupayaan kamera terkenal dunia iaitu Dxomark telah mengumumkan pemenang kamera telefon pintar terbaik pada tahun ini Sepanjang tahun 2019 pihak Dxomark telah menguji 31 buah peranti dari...
Um Universiti Ke 13 Terbaik Asia

Um Universiti Ke 13 Terbaik Asia

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 359 hits
Universiti Malaysia telah melonjak ke kedudukan ke 13 dalam rangking kedudukan pusat pengajian tinggi di Asia dan di kedudukan pertama dalam negara Menteri Pendidikan Maszlee Malik membuat pendedahan itu di Dewan Rakyat hari ini berdasarkan...
Kata Cut Tari Jelang Pernikahannya Dengan Richard Kevin Doain Yang Terbaik

Kata Cut Tari Jelang Pernikahannya Dengan Richard Kevin Doain Yang Terbaik

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 290 hits
Sebentar lagi Cut Tari akan melepas masa jandanya dengan seorang pria tampan bernama Richard Kevin Mereka dikabarkan akan menikah 12 Desember 2019 mendatang
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Memikirkan The Unknown

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Warrant Woes In El Paso An Attorney Can Help You Get Back On The Road

Media Orang Ramai Diingatkan Tidak Sebar Video Nahas Helikopter Tldm

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Tak Perlis Lah Kalau Tak Makan Harumanis

Helikopter Terhempas 10 Dilaporkan Terkorban

Resepi Tortilla Wrap