Natural Pandan Leaf Extract Concentrate Bio Nutricia Memudahkan Kerja Memasak


Jimat Masa Memasak dengan Natural Pandan Leaf Extract Concentrate Bio Nutricia Extract 
Natural Pandan Leaf Extract Concentrate Bio Nutricia | Daun pandan.. harum baunya. Masak bubur, nasi lemak dan pelbagai masakan lain, melekat bau daun pandan yang diletakkan dalam masakan. Wangi jadinya. Ia bukan sekadar memberi aroma menarik, tetapi banyak kegunaannya yang lain juga.

Warna hijau semulajadi daun pandan sering dijadikan pewarna dan penambah rasa makanan dalam pelbagai jenis masakan dan minuman. Antaranya ditambah dalam kuih-muih, puding, kek dan roti dan lain-lain. Minuman pula tonik pandan dan serai, soda pandan dan lemon, jus pandan dan banyak lagi boleh dibuat.

Kalau nak dapatkan warna hijaunya, daun pandan mestilah dikisar, diperah dan ditapis untuk mendapatkan jusnya. Tetapi dengan teknologi terkini, guna saja Natural Pandan Leaf Extract Concentrate produk keluaran Bio Nutricia Extract. Mudah dan menjimatkan masa. Produk Malaysia 100% lagi tu.




Untuk mereka yang tinggal di kawasan bandar, mungkin agak susah untuk mendapat stok daun pandan segar. Jadi, dengan adanya Natural Pandan Leaf Extract Concentrate ini, secara tidak langsung dapat memudahkan pengguna untuk menggunakannya dalam pelbagai masakan dan minuman. Skip terus masa penyediaan untuk mendapatkan jus pandan. Cuma guna beberapa sudu, dapat warna dan rasa yang diinginkan.

Betul-betul menjimatkan masa bukan? Lihat perbezaannya di bawah…



Untuk pengetahuan anda, Natural Pandan Leaf Extract Concentrate adalah dalam bentuk cecair pekat. Baunya wangi, aroma pandan semulajadi terasa. Warnanya semulajadi hijau pekat sebelum dicampurkan.




Cecair yang pekat daripada ekstrak tulen ini, menggunakan bioteknologi hijau terbaru, pengekstrakan ultrasonik dan enzimatik. Teknologi Encapsulation juga digunakan untuk mengekalkan rasa dan warna pandan semula jadi.

Sangat sesuai digunakan untuk minuman, produk bakeri dan masakan. Ia juga boleh dijadikan minuman tonik harian. Senang saja, hanya ambil 2-3 kali setiap hari dengan ukuran 2 sudu teh ke dalam 250mL air suam. Tunggu sebentar dan kacau. Emm.. sedapnya aroma semulajadi pandan selepas dipanaskan! Apabila dicampur dengan air, warnanya lebih kepada kuning hijau terang.




Segar je rasa selepas minum air campuran Natural Pandan Leaf Extract Concentrate suam-suam tau. Selain dicampur dengan air masak, ia juga boleh ditambah ke dalam pelbagai jenis minuman. Tidak ketinggalan pencuci mulut seperti agar-agar dan puding. Juga sesuai dijadikan topping hiasan.

Mai cuba buat cucur kembung manis dengan mencampurkan 2 sudu teh Natural Pandan Leaf Extract Concentrate. Sedap! Bau pandan je.


Kalau nak rasa nikmat Natural Pandan Leaf Extract Concentrate ini, elakkan campuran makanan atau minuman yang rasa masam dan pahit. Ia akan sebati dengan baik jika ditambah dengan sesuatu campuran yang manis.

Pandan mempunyai khasiatnya tersendiri. Beberapa manfaat Natural Pandan Leaf Extract Concentrate adalah seperti:
Bagus untuk pemakanan sukan - mengandungi asid amino semulajadi yang membantu meningkatkan tenaga tubuh dan meningkatkan prestasi dalam senaman.Tinggi anti oksidanMembantu menyejukkan dan melegakan panas badanPemulihan tenaga cepatMinuman yang menenangkan dan beralkaliPhytonutrient semula jadi
Saiz botolnya yang kecil mudah dibawa ke mana saja. Cara nak guna pun senang, terus masukkan ke dalam campuran minuman atau masakan.


Natural Pandan Leaf Extract Concentrate ini sesuai untuk kegunaan harian. Lepas ini senanglah nak buat macam-macam jenis kuih muih berwarna hijau seperti limas, ketayap, puding santan panda, seri muka.. banyak ni nak buat. Guna beberapa sudu saja, senang kerja.

Pilihan di tangan anda! Pilihlah yang semulajdi, katakan tidak pada warna dan rasa sintetik. Jimatkan masa dan mudahkan kerja anda dengan Natural Pandan Leaf Extract Concentrate. Berminat untuk mencubanya? Dapatkannya di SINI.

Untuk maklumat lanjut tentang Natural Pandan Leaf Extract Concentrate, layari:

Laman web: Bio-Nutricia Extract
Facebook: Natural Pure Pandan Leaf Extract Concentrate



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.maisarahsidi.com/2018/12/natural-pandan-leaf-extract-concentrate-bio-nutricia-memudahkan-kerja-memasak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Tertipu Tawaran Kerja Lumayan Petik Buah Di Luar Negara Muhyiddin

Jangan Tertipu Tawaran Kerja Lumayan Petik Buah Di Luar Negara Muhyiddin

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 249 hits
PUTRAJAYA Rakyat Malaysia dinasihatkan jangan mudah tertipu dengan tawaran lumayan kerja sambilan seperti memetik buat dan sebagainya di luar negara tegas Menteri Dalam Negeri Tan Sri Muhyiddin Yassin Ini kerana kata beliau sesiapa sahaja y...
Wapres Jk Beri Penghargaan Pada 205 Unit Kerja Peraih Zona Integritas Terbaik

Wapres Jk Beri Penghargaan Pada 205 Unit Kerja Peraih Zona Integritas Terbaik

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 138 hits
Wakil Presiden Jusuf Kalla menghadiri pemberian penghargaan kepada 205 unit kerja lembaga pemerintah yang telah berhasil melakukan pembangunan Zona Integritas Acara ini diselenggarakan oleh Kementerian Pendayagunaan Aparatur Negara dan Refo...
Suhakam Kerja Untuk Rakyat Malaysia Atau Barat Isma

Suhakam Kerja Untuk Rakyat Malaysia Atau Barat Isma

papar berkaitan - pada 11/12/2018 - jumlah : 279 hits
Oleh Athirah Huda Zalhe Kerajaan patut bubar Suruhanjaya Hak Asasi Manusia jika cadangan bercanggah dengan Perlembagaan dan keputusan pemerintah BANGI Ikatan Muslimin Malaysia mendesak kerajaan Pakatan Harapan mengkaji semula peranan dan ob...
Pekerja Lynas Protes Di Luar Parlimen Bimbang Hilang Kerja

Pekerja Lynas Protes Di Luar Parlimen Bimbang Hilang Kerja

papar berkaitan - pada 11/12/2018 - jumlah : 375 hits
Pekerja Lynas mengadakan bantahan di luar bangunan Parlimen hari ini KUALA LUMPUR Seramai 130 pekerja Lynas Corporation Ltd Pahang yang khuatir dengan masa depan mereka di syarikat itu berikutan apa yang didakwa berpunca daripada masalah pe...
Jokowi Ma Ruf Masih Harus Kerja Keras Di Jabar Dan Sumatera

Jokowi Ma Ruf Masih Harus Kerja Keras Di Jabar Dan Sumatera

papar berkaitan - pada 11/12/2018 - jumlah : 174 hits
Daniel mengatakan suara pemilih di Jawa secara garis besar cukup aman Cuma tinggal daerah Jawa Barat yang masih menjadi pekerjaan rumah Jokowi dan timsesnya Serta dia mengakui pulau Sumatera perlu kerja ekstra
Temuan Sekarung E Ktp Gerindra Pertanyakan Kerja Dirjen Dukcapil

Temuan Sekarung E Ktp Gerindra Pertanyakan Kerja Dirjen Dukcapil

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 141 hits
Ketua DPP Partai Gerindra Sodik Mujahid meminta masyarakat untuk ikut mengawasi potensi terjadinya kecurangan jelang Pilpres 2019 Hal itu ia katakan terkait dengan adanya temuan sekarung e KTP di Duren Sawit Jakarta Timur Sabtu
Facebook Tak Dianggap Lagi Jadi Tempat Kerja Favorit

Facebook Tak Dianggap Lagi Jadi Tempat Kerja Favorit

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 309 hits
Harus diakui 2018 menjadi tahun berat bagi Facebook Pasalnya rentetan kasus yang menimpa raksasa media sosial ini seolah tak berhenti sebut saja yang paling besar skandal penyalahgunaan data pengguna yang juga melibatkan Cambridge Analytica
Menaker Hanif Paradigma Perlindungan Tenaga Kerja Harus Diubah Di Era Industri 4 0

Menaker Hanif Paradigma Perlindungan Tenaga Kerja Harus Diubah Di Era Industri 4 0

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 244 hits
Jadi bukan hanya melindungi pada status pekerjaannya tapi pada kemampuan untuk bekerjanya The best protection is skills protection
Mensesneg Presiden Sudah Kerja Keras Kembangkan Sistem Pencegahan Korupsi

Mensesneg Presiden Sudah Kerja Keras Kembangkan Sistem Pencegahan Korupsi

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 216 hits
Mensesneg mengklaim hasil survei LSI sebagai wujud nyata kerja keras pemerintah dalam mencegah korupsi Mensesneg juga menambahkan Indonesia memiliki sosok Presiden yang sederhana
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst

Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Lawrence Wong Mengangkat Sumpah Sebagai Perdana Menteri Keempat Singapura

Kangen Band Setengah Mati Mengejar Dia Chord

Airasia Santan Menu Baru Harga

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls