Mulakan Perniagaan Untuk Tingkat Ekonomi Diri Sertai Program Bina Bisnes Berjaya


 hai assalammualaikum
Mulakan Perniagaan Untuk Tingkat ekonomi Diri - Sertai Program Bina Bisnes Berjaya - Kita boleh nampak sekarang, banyak orang melibatkan diri dalam perniagaan tidak kirala secara sambilan atau sepenuh masa walaupun dalam tempoh pandemik untuk mencari sumber kewangan bagi meneruskan hidup. Lagi sekarang, media sosial, telah memanipulasi kehidupan kita semua, dimana, setiap pembelian mesti menerusi online.   Jadi, semua orang tak lepaskan peluang untuk berniaga bagi tingkatkan ekonomi diri. Salah satu sebab menceburi bidang perniagaan, semestinya kita mahukan pulangan yang berganda. Boleh je, dengan niat yang betul, ilmu yang mencukupi, korang boleh melangkah ke satu lagi tahap dalam kejayaan hidup.   RichWorks lancar program Virtual Online Bina BisnesBerjaya -Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021Mungkin ada yang kurang pasti, boleh ke berjaya dalam perniagaan dalam waktu pandemik sekarang? Boleh ke dapat jualan? Tak berapa yakin dengan diri sendiri, tak dapat capai seperti mana orang lain buat. Kalau korang nak berniaga tapi ada perasaan macam ni, cepat-cepat korang join Virtual Online Bina BisnesBerjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021. 


Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks), Radz Mohd, semua orang boleh mula berniaga, tidak kira apa jenis perniagaan pun untuk tingkat ekonomi diri. Banyak peluang yang ada untuk jana pendapatan dalam era digitalisasi ini dengan ramai orang meluangkan banyak masa secara online seperti media sosial.
Bagaimanapun katanya, sebahagian usahawan juga tidak tahu cara untuk mula berniaga dengan betul menyebabkan tak mendapat hasil seperti diharapkan.
“Ada segelintir daripada mereka ini hanya mula bisnes sebab terikut kawan ataupun nak keuntungan cepat yang akhirnya buatkan ia tidak bertahan lama. Sebab itu, ada yang tukar-tukar bisnes macam tukar baju.


“Tapi semua ini dapat diubah jika kita mula berniaga dengan asas dan prinsip yang betul bagi seseorang usahawan itu dapat menghasilkan jualan dari ratusan, ribuan, hingga ratusan ribu ringgit, insyaAllah,” katanya ketika ditemui pemberita selepas pelancaran Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga di sini, hari ini.

RichWorks juga membawakan secara langsung pelancaran ini menerusi Facebook Page,YouTube dan Instagram Azizan Osman dengan pelbagai aktiviti dan perkongsian usahawan selama 8 jam secara terus-menerus.



Pelancaran ini juga bersempena dengan Inner CircleMeeting (ICM) dihadiri lebih 300 ahli Titanium berada di bawah program permentoran RichWorks bersama Mentor Keusahawanan dan  Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr Azizan Osman yang diadakan dengan kebenaran pihak Majlis Keselamatan Negara (MKN) dengan pematuhan prosedur operasi standard (SOP).


RichWorks sebagai syarikat penganjur acara dan seminar terbesar dalam keusahawanan dan pemasaran di negara yang diasaskan Azizan sejak 2008 telah melatih dan membimbing lebih 1.1 juta orang dalam pelbagai industri di dalam dan luar negara yang mana pada tahun lalu saja, 777 usahawan PKS yang dibimbing dalam program mentoring Spire dan Titanium berjaya menjana jualan melebihi RM2 bilion.
Tambahnya, RichWorks nak melatih dan bimbing lebih ramai orang untuk dapat membina bisnes yang berjaya di mana pun tahap mereka berada,baru bermula, berkembang dan nak meluaskan lagi bisnes berdasarkan pengalaman dan ilmu yang terbukti berhasil melahirkan ramai usahawan berjaya sejak ditubuhkan hampir 13tahun lalu.
“Semua orang sebenarnya boleh berjaya dalam bisnes jika adanya formula MESTI. MESTI ini bermaksud mentor, ‘elmu’, sistem, tindakan dan impian.
“MESTI ini jika diikuti sepenuhnya boleh elakkan usahawan itu daripada melakukan kesilapan-kesilapan yang boleh melambatkan kejayaan malah lebih teruk menyebabkan bisnes mereka melingkup,” jelasnya.


Daftar Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Sekarang!!

ProgramVirtual Online Bina Bisnes Berjaya -Edisi Khas Nak Mula Berniaga yang akan berlangsung pada 23 hingga 25 April nanti ditaja sepenuhnya RichWorks tanpa sebarang pembayaran perlu dibuat oleh para peserta.
Mereka yang berminat hanya perlu membuat pendaftaran menerusi laman web di www.BinaBisnesBerjaya.com untuk menempahkan tiket untuk hadir program virtual online ini.
Jangan tunggu lagi, korang kene cepat daftar. Beri peluang kepada diri sendiri, sertai dan dapatkan sebanyak ilmu terbukti berjaya yang dikongsikan nanti bagi bantu anda mula dalam bisnes.
Richworks International
Richworks International Sdn Bhd adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Sepanjang 13 tahun yang lalu sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman dan menarik lebih daripada 1,100,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). 
Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawanyang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan.Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian- RichWorks.com untuk Inspire,Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.
Datuk Wira Dr Azizan Osman

Datuk Dr Azizan Osman, Accredited Business, Marketing & Leadership Coach,Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author
Dr Azizan Osman seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat peningkatan luar biasa dalam perniagaan dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga mencecah jualan berjuta-juta ringgit.
Untuk maklumat lanjut, boleh layari 
Richworks International Sdn BhdNo. 77, Jalan Badminton 13/29Seksyen 13, 40100 Shah Alam Selangor, MALAYSIALaman web: www.richworks.comTel:  +601632346866 (Media Penghubung - Md Azrin Rosly+6012 696 2065 (Media Penghubung - Karini)Emel : [email protected];            [email protected];             [email protected]

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2021/04/mulakan-perniagaan-untuk-tingkat-ekonomi-diri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Oleh Richworks Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Oleh Richworks Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

papar berkaitan - pada 17/4/2021 - jumlah : 367 hits
Sedar tidak sedar sudah setahun lebih kita dalam norma baru Cepat betul masa berlalu dan sekarang sudah bulan April 2021 Bagaimanakah dengan dengan azam 2021 korang Adakah korang masih berusaha untuk mencapainya Kami harap korang dapat teru...
Richworks Taja Sepenuhnya Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya

Richworks Taja Sepenuhnya Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya

papar berkaitan - pada 17/4/2021 - jumlah : 269 hits
Richworks Taja Sepenuhnya Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Kalau perasan sekarang makin ramai friendlist di media sosial sudah mula berjinak jinak di dalam perniagaan online Tidak kira bidang atau pengkhususan apa yang mereka tawa...
Nak Mula Berniaga Tambah Ilmu Di Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Anjuran Richworks

Nak Mula Berniaga Tambah Ilmu Di Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Anjuran Richworks

papar berkaitan - pada 17/4/2021 - jumlah : 232 hits
Di musim musim pandemik ni ramai hilang kerja Bila dah hilang kerja ni ramai yang mencari inisiatif nak mula berniaga untuk teruskan kelangsungan hidup Kalau sebelum ni masa ada kerja ada pendapatan bulanan tetap tapi sekarang ada yang terp...
Semua Orang Boleh Mula Berniaga Untuk Tingkat Ekonomi Diri

Semua Orang Boleh Mula Berniaga Untuk Tingkat Ekonomi Diri

papar berkaitan - pada 17/4/2021 - jumlah : 332 hits
Ana biasa mendengar kata kata 9 daripada 10 rezeki adalah dari perniagaan Dan di waktu ini tidak kira apa pun status dan kedudukan seseorang di dalam komuniti ramai yang memilih untuk berniaga sebagai punca utama pendapatan mahupun sebagai ...
Cara Saya Mula Bina Bisnes Dengan Modal Rendah Dan Di Guide

Cara Saya Mula Bina Bisnes Dengan Modal Rendah Dan Di Guide

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 232 hits
Sekarang Ramai Yang Sedang mencari ruang dan peluang untuk berniaga tidak kira ada yang sedang bekerja ada yang masih belajar dan surirumah turut ambil peluang bagi menjana pendapatan berterusan untuk kelansungan hidup dan menyara diri sert...
Bantah Bina Sjkc Baru Sampai Berjaya

Bantah Bina Sjkc Baru Sampai Berjaya

papar berkaitan - pada 20/4/2021 - jumlah : 155 hits
Aminuddin YahayaMungkin bantahan rakyat boleh lengkapi perjuangan sekolah 1 aliran NAMPAKNYA rakyat sudah mula bangkit menyuarakan ketidakpuashatian mereka terhadap sistem pendidikan vernakular yang semakin melampau di negara kita Lihatlah ...
Program Vaksinasi Rancakkan Semula Ekonomi

Program Vaksinasi Rancakkan Semula Ekonomi

papar berkaitan - pada 18/4/2021 - jumlah : 207 hits
PROGRAM VAKSINASI RANCAKKAN SEMULA EKONOMI JOHOR BAHRU Keperluan penduduk di negeri ini mengambil vaksin COVID 19 amat penting bukan semata mata untuk kesihatan malah merancakkan kembali aktiviti ekonomi Johor Pengerusi Jawatankuasa Pelabur...
Papua Logistic Ecosystem Bagian Dari Program Pemulihan Ekonomi Nasional

Papua Logistic Ecosystem Bagian Dari Program Pemulihan Ekonomi Nasional

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 174 hits
Manfaat luar biasa yang ditawarkan oleh NLE menjadikan banyak wilayah di Indonesia turut mengimplementasikannya
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Titah Addendum Kenyataan Dan Pendirian Anwar Didorong Pemegang Saham Terbesar Pakatan Harapan

Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams