Modernmumthingy Com Dari Seorang Ux Designer Target Nak Jadi Seo Writer Yang Hebat Pula


Modernmumthingy.com, dari seorang UX designer target nak jadi SEO writer yang hebat pulaNak jadi SEO Writer Malaysia yang hebat bukan mudah. Modernmumthingy.com bermula pada tahun 2009, tapi pada mulanya bermula dengan tanpa arah selama beberapa tahun. Ianya bermula dengan menulis sekadar hobi atau sekadar mengisi masa lapang. Pada tahun 2016, Modernmumthingy.com terus buat 'come back' kerana menyedari kehebatan dunia tanpa sempadan ini. 



Kini Modernmumthingy.com mahu dikenali sebagai SEO Writer dan bukan sekadar blogger semata-semata. 
Menyedari perubahan landskap digital media dan teknologi dan dunia internet, minat terus membuak-buak untuk membina kepakaran dalam dunia SEO yang masih baru di negara kita. 
Antara kandungan yang pernah menjadi viral dibeberapa portal dan Facebook adalah perkongsian dari modernmumthingy.com dalam journey TTC (trying to conceive) selama 8 tahun, entri 15 usaha yang dilakukukan untuk mendapatkan zuriat sangat-sangat hit. Kandungan ini sebagai satu amal jariah untuk dikongsikan kepada umum dan sebagai penguat untuk orang yang senasib. Atas respon yang sangat positif, modernmumthingy terus menghasilkan entri yang lebih bermanfaat untuk semua orang.
Siapakah Pemilik sebenar Modernmumthingy.com
Kerjaya sebagai UX designer dan part time sebagai SEO writer merupakan satu kombinasi yang terbaik dalam bidang yang berkaitan dengan Kreatif, Penulisan dan juga penyelidikan berkaitan manusia dan teknologi. 



Berkarya di blog dan mempelajari teknikal merupakan satu kepuasan untuk modernmumthingy. 
Dalam bidang akademik Modernmumthingy adalah hasil lulusan jurusan Komunikasi Massa, Universiti Sains Malaysia. Kemudian menceburkan diri dalam bidang IT sebagai UX designer dengan syarikat R&D IT di Kuala Lumpur. Secara tak lansung Modernmumthingy.com memang terdedah dengan ilmu-ilmu berkaitan IT, design, graphic, website dan project management.  
Seterusnya  menyambung pelajaran dalam peringkat Master di UITM dalam bidang Visual Communication and New media . 
Pengalaman luas membangunkan website dan sistem memberikan satu kelebihan kepada modernmumthingy untuk memahami teknikal SEO dengan lebih mendalam.
Personaliti Modernmumthingy.comSeorang yang tegas, komited, sesetengah orang kata nampak garang orangnya tapi sebenarnya modernmumthingy.com seorang yang suka berseloroh and agak gila-gila.
Faktor usia tidak menghalang Modernmumthingy.com untuk terus aktif dalam sukan Volleyball malah masih mewakili alumni sekolah sehingga ke hari ini dalam beberapa kejohanan sukan bola tampar dan beberapa aktiviti sukan lain. 
Modernmumthingy.com mempunyai minat yang mendalam bidang travel, pengurusan kewangan, Deko dan boleh dikatakan satu family modernmumthingy adalah food hunter. Walaupun semakin berumur, sebenarnya modernmumthingy.com sangat-sangat suka mempelajari benda baharu terutamanya dalam bidang SEO ini. 
Setiap hari wajib membaca kandungan yang berkenaan SEO di mana-mana portal atau mempelajari di dalam channel youtube untuk meningkatkan kepahaman dalam bidang ini.
Topik travel antara carian tertinggi di Blog Modernmumthingy.com Minat yang mendalam dalam travel membuatkan blog ini sering menjadi tumpuan untuk mencari tips dan itinerari berdasarkan pengalaman modernmumthingy sendiri.
Travel ini umpama satu kemestian atau KPI untuk keluarga modernmumthingy.com untuk setiap tahun, dan kebanyakkan kesemuanya adalah Travel secara DIY atau sendiri. Koleksi info dan research kemudian diterjemahkan dalam kandungan blog untuk perkongsian kepada follower Modernmumthingy. Untuk segmen bahagian travel, suami modernmumthingy juga turut menyumbang beberapa artikel berkaitan travel yang pernah hit dalam carian google
Bagi modernmunthingy untuk Menjadi Travel Blogger hebat seharusnya mempunyai kekuatan seperti ini.
Eksplorasi Destinasi : Kenali dan kongsi pengalaman perjalanan dimana-mana sahaja dengan pembaca 
Berkongsi Tip dan Itinerari: Sediakan tip perjalanan, itinerari menarik, dan ulasan tempat-tempat menarik untuk membantu pembaca merancang perjalanan mereka.
Fotografi yang Menarik: Ambil gambar berkualiti tinggi yang memukau pembaca dan memperkuatkan cerita perjalanan
Lifestyle blogger dari bekas student MasscommJiwa modernmumthingy.com ini besar sebab suka untuk mencuba ilmu yang baru dan tidak suka berada dalam kategori orang yang ketinggalan. Kadang-kadang nafsu untuk mencuba benda baru tidak sepadan dengan masa yang ada.
Nama atau branding "modernmumthingy" berasaskan dari perkataan "Modern Mum" atau "mak dunia kini" yang terus sepatutnya aktif dan masih terlibat dengan dunia teknologi terkini. Ruang social media juga menjadi tumpuan untuk Modernmumthingy berkongsi cerita dengan follower. IG makeover_13 yang baru dihasilkan untuk deko dan diy sedang meningkat naik. Entri DIY juga merupakan antara carian yang tinggi untuk blog modernmumthingy.com
Blog dan social media ini juga umpama diari atau catatan apa sahaja dalam perjalanan hidup Modernmumthingy sekeluarga terutamanya untuk satu-satunya anak supaya memori dia dan keluarga sejak dari dari kecik dapat di ceritakan dalam diary blog ini.
Perkongsian topik kewangan sebagai kesedaranSeorang yang sangat obses dalam menguruskan kewangan. Berpegang kepada prinsip “walau punya 100 juta wang simpanan, jika tidak ada ilmu pasti akan gondol jua”.
Impian Modernmumthingy sejak dari dulu untuk bebas hutang seawal yang mungkin dan menikmati kehidupan yang lebih tenang. Alhamdulillah pada umur 47 tahun Modernmumthingy telah mencapai 'Debt free" seperti yang telah target sebelum ini.
Beberapa entri blog kewangan yang dihasilkan dengan niat sebagai satu perkongsian, satu amal jariah untuk dikongsikan bersama dengan pembaca. Kesemuanya melalui pengalaman sendiri dan juga melalui pembacaan melalui buku kewangan dan portal portal hebat.
Nak Jadi SEO writer Malaysia yang hebat Modernmumthingy bercita-cita nak jadi SEO writer Malaysia yang hebat. Walaupun This little website bermula dengan cerita perjalanan keluarga tapi kini ia umpama "modern mom on a mission"
Modernmumthingy suka bermain dengan data, suka bereksperimen. Perjuangan blogger dari tahun 2015 sehingga sekarang boleh membanggakan diri sendiri. Modernmumthingy telah banyak bantu blogger-blogger baru untuk menulis secara SEO
Bagi Modernmumthingy, menulis blog sama sekarang tidak seperti dahulu. Kena tahu menulis secara SEO barulah capaian tinggi atau kehendak pembaca. Sekarang modernmumthingy sedang menyusun misi untuk mempelajari ilmu SEO sebanyak mungkin, dan akan cuba ambil CERTIFICATION yang berkaian.
Perjalanan menjadi SEO writer yang hebat masih jauh. Semoga segala perkongsian di Modernmumthingy.com dapat meletakkan dia sebagai salah seorang blogger malaysia yang hebat atau juga dikenali sebagai salah seorang travel blogger Malaysia yang dikenali atau mungkin juga Food Blogger Malaysia yang gila hunting makanan diseluruh pelusuk malaysia.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2023/06/modernmumthingycom-dari-seorang-ux.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saya Dah Lama Impikan Nak Jadi Seorang Ayah Song Joongki

Saya Dah Lama Impikan Nak Jadi Seorang Ayah Song Joongki

papar berkaitan - pada 8/6/2023 - jumlah : 129 hits
Bakal menjadi bapa buat kali pertama tak lama lagi Song Joong ki pastinya mempunyai kebimbangannya yang tersendiri ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan Song Joong ki bersama isterinya Katy Louise Saunders bakal menimang cahaya mata pertama m...
Nak Tau Fakta Menarik Menarik Tentang Mata Baca Ni

Nak Tau Fakta Menarik Menarik Tentang Mata Baca Ni

papar berkaitan - pada 5/6/2023 - jumlah : 208 hits
Mata adalah salah satu organ terpenting yang Allah bagi kat kita Jadi hargailah dan jagalah ia dengan sebaiknya Namun ada 9 fakta menarik mengenai mata yang mungkin korang tak tau Jom baca Nak tau fakta menarik menarik tentang mata Baca ni ...
Memang Berusaha Nak Jatuhkan Kerajaan Tapi Bukan Guling Atas Jalan Idris Ahmad

Memang Berusaha Nak Jatuhkan Kerajaan Tapi Bukan Guling Atas Jalan Idris Ahmad

papar berkaitan - pada 4/6/2023 - jumlah : 158 hits
agendaily com04 06 2023Datuk Idris Ahmad Perikatan Nasional sememangnya berusaha untuk menggulingkan kerajaan kerana tidak ada pembangkang di dunia yang menyokong mana mana parti pemerintah kata Datuk Idris Ahmad Bagaimanapun Naib Presiden ...
Tiada Niat Nak Jatuhkan Sesiapa Anggap Kereta Biasa Sebagai Najis Opai Tampil Mohon Maaf

Tiada Niat Nak Jatuhkan Sesiapa Anggap Kereta Biasa Sebagai Najis Opai Tampil Mohon Maaf

papar berkaitan - pada 4/6/2023 - jumlah : 222 hits
Pensohor media sosial dan juga suami kepada pelakon Fatin Afeefa Aliff Awang yang dikenali sebagai Opai tampil memohon maaf gara gara keterlanjuran kata yang menjadi tular beberapa hari yang lalu Menerusi Instagram Story Aliff menjelaskan b...
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Satu Kesulitan Tidak Mungkin Menang Melawan Dua Kemudahan Tetap Optimis

Nostalgia Bedak Sejuk

Lima Gandingan Makanan Hebat Untuk Pemakanan Sihat Dari Susan Bowerman

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja