Mobile Legends Bang Bang Janna Nick Hairul Azreen Dan Hun Haqeem Di Hari Raya


Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem di Hari Raya - Game Sakan? Jom Sertai Liga Wira Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Hari Raya Ini!



Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem di Hari Raya

Mobile Legends, komuniti permainan dalam talian terbesar di Asia Tenggara memperkenalkan avatar baharu untuk menarik pemain yang lebih muda menerusi kempen 515
Mobile Legends: Bang Bang, komuniti permainan mudah alih terbesar mengumumkan tiga wira terbaru yang bakal bertempur; Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem untuk menghangatkan lagi kempen 515 menjelang Hari Raya ini.
MOONTON melihat pemilihan tiga selebriti ini sangat menepati sasaran dan perancangan syarikat teknologi yang berpengkalan di Shanghai itu untuk mengukuhkan pasaran di Asia Tenggara.

“Sejak dikeluarkan pada 2016, kami sentiasa mengiktiraf rantau Asia Tenggara sebagai salah satu pasaran utama kami. Oleh itu, kami mengasimilasikan ciri permainan kami sedekat mungkin dengan budaya tempatan.
“Janna Nick adalah salah seorang selebriti yang berbakat besar di Malaysia dan telah menerima banyak pengiktirafan. Dia juga seorang wanita muda yang mengkagumkan dan bertenaga. Bersesuaian dengan karakter dan karisma dimiliki, kami mahu pemain wanita kami mengenali wataknya yang kuat.

“Hairul Azreen pula adalah nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi di kalangan pemain Mobile Legends di Malaysia. Dikenali sebagai seorang yang sangat komited dalam kerjaya seni dan seni mempertahankan diri, menjadikan Hairul Azreen persona yang sangat sempurna dalam Mobile Legends.
“Hun Haqeem, beliau berasal daripada negeri Sarawak dan secara tidak langsung menyempurnakan identiti Citrawarna Malaysia. Dengan dinamik mudanya, dia melengkapkan Trio MLBB 515 pada musim perayaan ini”, katanya.
Menariknya, setiap Wira Mobile Legends ini direka bersesuaian dengan imej sebenar selebriti terpilih supaya para peminat boleh mengenali bintang kegemaran mereka itu.


Janna Nick sebagai TangwanwanSeorang penstrim berbakat dan muzikal, kemahiran Tang Wanwan adalah melontar dart. Perwatakannya yang ringkas, peramah dan tegas akan mendedahkan dirinya apabila bertemu Black-Dragon. Ketahui sebab Black-Dragon memainkan peranan penting dalam pengembaraan Tang Wanwan apabila menerima jemputan ke M-World dan memilih untuk bertarung di sana.


Hun Haqeem sebagai LingSeorang pendekar pedang berkemahiran tinggi dan seorang murid kepada Dragon Master, yang perjalanannya tidak dijangka dalam permainan ini. Pakar seni mempertahankan diri yang berdaya saing dan angkuh telah bertemu dengan Zilong di M-World dan mencetuskan pertarungan sengit. Ketahui mengapa Ling dan Zilong tidak sepakat sepanjang pengembaraan mereka!


Hairul Azreen sebagai YinSeorang pemain game yang bersemangat dan berbakat dalam kehidupan sebenar dan di M-World, Yin telah membentuk personanya sebagai seorang genius game yang juga peramah dan berfikiran terbuka. Walau bagaimanapun, jangan tertipu dengan daya tarikannya yang optimis. Yin seorang yang berdaya saing dan bercita-cita tinggi untuk menguasai semua jenis permainan dan muncul juara. Adakah Yin berjaya melepasi semua cabaran untuk memasuki M-World?

“WE is better than ME” - Get together, unite and party at the 515 annual event
Mobile Legends tahunan: Bang Bang 515 M-World yang bakal bermula pada 12 April hingga 23 Mei 2022 akan menyaksikan lebih 100 juta pemain aktif bersatu untuk satu siri aktiviti dalam permainan yang menakjubkan sambil meraih pelbagai ganjaran.
Sepanjang aktiviti berlangsung, pemain bakal menikmati:

● Pesta Karnival 515 + Jualan Kilat 515 (12 April - 28 April)
● Kulit Baharu (New Skins)
● Bonus Log-Masuk 515
● Sistem pertempuran serba baharu: Kem Penciptaan
● Oracle Psionic (25 April - 16 Mei)
● Akses Percuma Semua Wira (7 & 8 Mei)
● Perlindungan Bintang apabila bekerjasama dengan rakan (15 April - 15 Mei)

Selain itu pembangun Moonton juga teruja untuk mengumumkan kerjasamanya dengan jenama elektronik terkemuka dunia, Samsung yang juga akan hadir di ALLSTAR Showdown 2022.
“Samsung Malaysia teruja untuk mengumumkan kerjasama kami dengan ALL STAR. Dengan perkongsian ini, kami berharap dapat menunjukkan prestasi peranti siri Galaxy A dan mampu memberikan pengalaman yang mengagumkan untuk pemain permainan,” kata KM Liew, Ketua Perniagaan MX, Samsung Malaysia Electronics.
Tang Wanwan, Ling dan Yin akan membuat penampilan sulung mereka mulai 16 April 2022 dan seterusnya.
Untuk maklumat lanjut, sila ikuti Mobile Legends: Bang Bang di Facebook, Youtube dan TikTok. 
Muat turun permainan dan nikmati perayaan di App Store dan Google Play sekarang!
LINK UNTUK TEASER TANG WANWAN:- https://fb.gg/v/cm4LjCqHt2/


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2022/04/mobile-legends-bang-bang-janna-nick-hairul-azreen-hun-haqeem-raya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Janna Nick Hairul Azreen And Hun Haqeem Joins Mobile Legends As Trio Heroes

Janna Nick Hairul Azreen And Hun Haqeem Joins Mobile Legends As Trio Heroes

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 192 hits
Janna Nick Hairul Azreen and Hun Haqeem Joins Mobile Legends As Trio Heroes Are you a fan of the online game Mobile Legends Or are you one of the players If you are one the players what is your avatar and where you at now Here is a grand ne...
Lirik Gatal Raya Janna Nick

Lirik Gatal Raya Janna Nick

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 335 hits
hari raya raya raya hari untuk kita gembira sebulan puasa tiba masa meraikannya lupa sesekali jangan pernah lupa dalam gembira kita menyambut raya maaf bermaafan bersama semoga terhapus semua sengketa hari raya raya raya hari untuk kita gem...
Lirik Lagu Janna Nick Gatal Raya

Lirik Lagu Janna Nick Gatal Raya

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 231 hits
Lirik Lagu Janna Nick Gatal RayaLirik Lagu Janna Nick Gatal Raya Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Entri kali ini Momi nak kongsi kepada anda sebuah lagu raya dari Janna Nick yang berjudul Gatal Raya Lagu ini adalah hasil ciptaan oleh Ae...
Melangkah Keluar Dari Metaverse Dan Melangkah Masuk Ke Dalam Jumpaverse Menjelang Hari Raya Di Ipc

Melangkah Keluar Dari Metaverse Dan Melangkah Masuk Ke Dalam Jumpaverse Menjelang Hari Raya Di Ipc

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 234 hits
Menjelang sambutan Raya yang bakal tiba tidak lama lagi IPC Shopping Centre meraikan Ramadan dan Hari Raya dengan kempen Jumpaverse yang bermula dari sekarang hingga 15 Mei di mana pembeli belah boleh menikmati pelbagai promosi istimewa dan...
Celebrate Hari Raya With Gaya Garmin Malaysia S Raya Promotions

Celebrate Hari Raya With Gaya Garmin Malaysia S Raya Promotions

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 190 hits
The Garmin Lily and Venu SQ series are available starting from RM 699 onwards from 15 April to 8 May This upcoming Hari Raya calls for a celebration with Garmin Malaysia introducing its Raya Promotions with attractive discounts on the Lily ...
Hari Raya Aidilfitri Period Purchase Flight Tickets Early Airline Operators Tell Malaysians

Hari Raya Aidilfitri Period Purchase Flight Tickets Early Airline Operators Tell Malaysians

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 155 hits
Malaysia Airlines Bhd in a statement to Bernama today said that airline companies had set the price of flight tickets dynamically which is subject to demand and supply as well as based on the date time and availability of seats at a certain...
Lirik Pulang Di Hari Raya Beby Acha

Lirik Pulang Di Hari Raya Beby Acha

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 227 hits
oh gembirarasanya hati pengembaradapat pulangbersua dengan yang tersayangbersyukurlahpada tuhan yang maha esadapat kitamerayakan bersama samadi hari mulia inikususun sepuluh jariku kini telah kembalipadamu yang menantiselamat hari rayahari ...
Lirik Satu Hari Di Hari Raya Yamani Abdillah

Lirik Satu Hari Di Hari Raya Yamani Abdillah

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 188 hits
satu hari di hari rayaku lihat cahaya bersinar indahlangit cemerlang tak terkiratanda kuasa yang maha esamemberi nikmat pada manusiasatu hari di hari rayaku dengar irama yang sungguh indahku cuba mendekati padanyakira irama itu adalahsuara ...
Lirik Pejam Celik Hari Raya Iman Troye Dj Dangdut

Lirik Pejam Celik Hari Raya Iman Troye Dj Dangdut

papar berkaitan - pada 16/4/2022 - jumlah : 254 hits
ya hari ya hari rayaya hari ya hari rayahari kemenangan kitao selamat hari rayapejam celik pejam celik hari raya dah nak tibatiap waktu tiap detik pastinya amat berhargabersama sama keluarga tercinta dan juga sanak saudara pejam celik pejam...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Crisis Management 101



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist