Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak


Pallas X, Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak | hi there. Ok tahun depan 2021, Amin naik darjah 1. Tahun ini, walaupun Amin hanya sekolah dalam masa yang singkat untuk kelas tadika, tapi aku nak share dengan korang rasa tidak gembira aku dengan kasut yang Amin guna.


Bayangkan dalam masa 3 bulan awal persekolahan, kasut dia rabak dengan cepat padahal budak-budak tadika lebih banyak masa dihabiskan di dalam kelas sahaja.

Amin sebelum ni dia pernah mengadu kasut sekolah dia agak berat dan ada masanya tapak kaki dia akan berpeluh. Kesian Amin pergi sekolah dengan kasut yang kurang selesa.

Jadi, tahun depan aku mahu pastikan kasut sekolah yang Amin guna mestilah tahan lasak dan selesa. Kalau kita yang dewasa ini pun memang akan pilih kasut yang selesa, apatah lagi anak-anak kita yang pergi sekolah dan sentiasa aktif.

Kali ini aku berikan Amin kasut sekolah Pallas X. Jenama Pallas ni bukan sehari dua kita dengar, tapi jenama ni dah lama bertapak dan sangat diyakini baik kualitinya. Dulu aku pergi sekolah pun guna kasut jenama Pallas, lagipun harga kasut ni sangatlah berpatutan sesuai dengan kualiti kasut tersebut.,



Kasut Sekolah Pallas X Hitam PX25 Menjadi Pilihan Aku
Kalau sebelumnya aku kurang menitikberatkan penggunaan kasut anak, main beli saja asalkan ada kasut, tapi kali ini aku ambil kisah rungutan Amin tentang kasut yang dia guna sebelum ini.

Selain itu, aku perasan kaki Amin sangatlah cepat membesar. Bayangkan saja tahun ini sepanjang berada di rumah, dua kali aku beli sandal untuk dia pasal dia bising sandal dia dah sempit dan kecil.

Penting sangat untuk pilih kasut sekolah dengan material yang baik seperti kasut sekolah yang lebih ringan supaya kaki anak tidak perlu membawa beban yang berat.

Jadi kaki akan lebih selesa dan kerana anak-anak ini kaki mereka memang cepat sangat membesar, jadi haruslah kan punya kasut sekolah yang selesa untuk pertumbuhan kaki yang sihat.

Dan juga, kerana Amin ada bagitau kaki dia berpeluh bila guna kasut sekolah lama dia, jadi kali ini aku mau pastikan kasut sekolah Amin mestilah mempunyai ventilasi yang baik.



Dengan material fabric mesh, ianya mempunyai ventilasi pengudaraan yang memberikan keselesaan untuk kaki dia agar tidak berpeluh.

Anak-anak ni , satu hal lagi kalau hujan misalnya atau terpijak air yang bertakung, aku harap sangat kasut dorang ni cepat kering. Jadi tidaklah kasut dorang berbau di bahagian dalam.



Untuk semua ciri-ciri tu kebaikan yang aku nak tu, Pallas X lah yang paling ideal untuk aku jadikan pilihan. Ditambah lagi dengan velcro strap pada kasut, senang anak-anak pakai buka kasut mereka sendiri.

Sebab Kenapa Pemilihan Tapak Kasut Juga Penting!

Bagi aku, selain rekabentuk kasut yang berkualiti, ringan dan berventilasi baik, pemilihan tapak kasut juga mestilah diambil kira. Jangan remeh-temehkan tapak kasut.

Tapak kasut bagi aku mestilah sedikit tebal untuk perlindungan tapak kaki anak-anak dan juga tidaklah terlalu keras demi memastikan setiap gerakan kaki mereka selesa dan tidak sakit.

Selain tu, tapak kasut haruslah boleh mencengkam dengan baik ketika berada di permukaan yang basah seperti ketika hari hujan atau ketika berada di bilik air untuk mengelakkan mereka daripada tergelincir atau jatuh.

Amin sudahpun mencuba Pallas X. Tengok gaya Amin tu, siap bagi love dan peace lagi. 
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger×

Dan dia gembira sangat dengan kasut baru tersebut, siap tanya bila sekolah akan buka. Tak sabarlah tu nak pakai kasut Pallas X ke sekolah!

Kasut Pallas X ni harga memang reasonable sangat. Dan aku memang puashati dengan kualiti dan juga material yang digunapakai.

Kalau korang nak beli kasut sekolah Pallas X ni, korang boleh dapatkan kasut ini di kedai seperti Tesco, Mydin Supermarket, ataupun mana-mana kedai kasut / pasaraya yang mengikuti kempen Back To School.

Selain itu, kalau korang rasa malas nak shopping di luar, korang boleh juga beli kasut sekolah Pallas X ni secara online di laman web mereka www.wow2wee.com , dan kalau yang tinggal di Sabah dan ada Servey Hypermarket berhampiran, korang boleh dapatkan kasut Pallas X di pasaraya tersebut.


Anyway, mak mak sekalian pula macam mana, suka dengan Pallas X untuk anak-anak tak?

cheers.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.mrspip.com/2020/12/kelebihan-pallas-x-kasut-sekolah-terbaik.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/eyYzxh+(MrsPipDotCom)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196bk Pilihan Terbaik

Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196bk Pilihan Terbaik

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 338 hits
Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196BK Pilihan Terbaik Cuti sekolah dah pun bermula beberapa hari yang lepas Seperti biasa ibu bapa bakal sibuk mencari keperluan sekolah untuk anak anak Samalah juga dengan Ummi dan Babah Walaupun pandemik COV...
Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan

Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 402 hits
Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan Tdak seperti tahun tahun sebelumnya saya selalu membuat persiapan lewat untuk mendapatkan keparluan sekolah anak anak saya Ia merugikan saya apabila barang yang dikehendaki ...
Kasut Pallas Pilihan Murid Sekolah Di Malaysia

Kasut Pallas Pilihan Murid Sekolah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 573 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Apabila akhir tahun macam sekarang ni pasti ibubapa akan sibuk menyiapkan peralatan anak anak untuk kembali ke sekolah seperti pakaian seragam kasut alatulis buku tulis dan sebagainya Kalau lihat di pekan...
Best Ke Kasut Sekolah Pallas

Best Ke Kasut Sekolah Pallas

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 516 hits
Hai semua Bersempena dengan cuti sekolah akhir dan awal tahun ni mesti korang dah stand by nak prepare kelengkapan untuk anak anak kembali ke sekolah Juju pun dah buat survey sana sini juga Almaklumlah dak Yash nak naik darjah 1 tahun 2021 ...
Pilih Baju Sekolah Untuk Anak Ambil Tahu Beberapa Perkara Penting

Pilih Baju Sekolah Untuk Anak Ambil Tahu Beberapa Perkara Penting

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 387 hits
Ibu bapa pastinya akan mula kembali sibuk dengan pelbagai urusan anak anak sebaik cuti hujung tahun bakal melabuhkan tirainya Salah satu hal yang menjadi keutamaan ibu bapa pastinya menyediakan kelengkapan persekolahan anak anak Bagi ibu ba...
Hiburan Selamat Bertunang Dengan Wanita Pilihan Anak Lelaki Sheila Majid Bakal Mendirikan Rumah Tangga

Hiburan Selamat Bertunang Dengan Wanita Pilihan Anak Lelaki Sheila Majid Bakal Mendirikan Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 464 hits
Penyanyi lagenda Datuk Sheila Majid baru baru ini telah berkongsikan sebuah berita gembira mengenai majlis pertunangan anak keduanya Megat Abdul Rahman Majid Aziz yang difahamkan berlangsung pada 21 Disember lalu Berita tersebut telah dikon...
100 Pilihan Nama Anak Perempuan Terkini Berserta Makna Yang Indah Dalam Islam

100 Pilihan Nama Anak Perempuan Terkini Berserta Makna Yang Indah Dalam Islam

papar berkaitan - pada 18/12/2020 - jumlah : 388 hits
Ketika kehamilan berada di trimester terakhir ibu ibu pastinya berasa teruja dan menyediakan segala keperluan Antaranya pakaian tempat tidur dan tidak lupa juga beberapa senarai nama anak perempuan terkini dengan makna yang baik dalam Islam...
Ambilkan Mama Kasut Jangan Tunjuk Pandang Biar Anak Cari Cara Nak Tahu Anak Faham Arahan

Ambilkan Mama Kasut Jangan Tunjuk Pandang Biar Anak Cari Cara Nak Tahu Anak Faham Arahan

papar berkaitan - pada 14/12/2020 - jumlah : 430 hits
Anak saya faham je arahan tapi tak bercakap lagi Ayat yang biasa disebut oleh parents bila ditanya mengenai anak faham atau tak Ya memang ada kanak kanak yang mmpunyai kefahaman yang sepatutnya dengan usia mereka tapi masih belum bercakap t...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan