Mining Bitcoin Carigali Digital Masakini


Mining Bitcoin, Carigali digital Masakini! | Sebelum ini MYiDEAKiNi telah memberi pendedahan cara mengenali dengan wang digital bitcoin di artikel yang bertajuk Bitcoin, Teknologi Wang Digital dan tiba masanya MYiDEAKiNi dedahkan secara terperinci kaedah carigali (mining) digital bitcoin masakini. Melalui pengalaman kini serta menyertai beberapa platform carigali digital bitcoin sama ada ianya berbayar mahupun percuma, pulangannya sangat lumayan dan ianya adalah bergantung kepada ketinggian kelajuan serta pakej yang disediakan oleh platform carigali (mining) itu sendiri.
Carigali Digital MasakiniMelalui pengalaman serta pengamatan pemantauan yang di alami oleh MYiDEAKiNi sendiri, terdapat banyak platform yang menyediakan servis carigali (mining) dan dibayar dengan nilai bitcoin melalui pakej yang disediakan oleh platform carigali. Dalam artikel ini, MYiDEAKiNi akan dedahkan beberapa senarai platfom yang disertai dan setakat ini masih boleh dipercayai ramai. Antaranya adalah seperti berikut:a) CryptoTab- Platfom carigali digital yang berasaskan dari carian google chrome dan ianya percuma
b) Eobot- Platfom carigali digital percuma dan berbayar dan minimum adalah USD10c) Minergate- Platfom carigali digital berbayar dan minimum adalah USD10d) Cryptomining Farm (CMF)- Platfom carigali digital berbayar dan percuma kelajuan 50GHs sekiranya memilih pakej yang tersedia.

Itu baru sebahagian yang disertai, masih banyak lagi platform carigali yang dipercayai dan tersenarai. Jika anda mempunyai modal besar, boleh menyertai platform carigali yang lain. Apa yang penting, ilmu dan kaji terlebih dahulu platfom carigali tersebut. Bukan apa, setiap platfom mining pasti ada kelebihan dan kekurangan, jadi anda sebagai pengguna atau pencarigali (miner) perlu menghubungi khidmat pelanggan yang disediakan supaya mereka juga tahu akan kelemahan serta kekurangan dalam sistem mereka. Pemilihan, kepercayaan dan sambutan ramai pencarigali (miner) keatas platfom carigali digital sangatlah penting kerana menarik lagi ramai pengguna @ pencarigali digital dan juga akan dikenali ramai di pelusuk dunia digital amnya. MYiDEAKiNi akan kupas satu persatu dengan lebih terperinci setiap platfom carigali yang di senaraikan memudahkan anda memahami lagi mendalam dengan dunia carigali digital masakini.
Kelebihan Carigali Digital MasakiniCrytoTab adalah sistem platfom carigali digital yang hanya berasaskan dari carian google chrome dan ianya adalah percuma untuk semua pengguna google chrome. Anda cuma perlu berdaftar sahaja dan kemudian perlu mengikut cara mudah untuk memasang aplikasi carigali digital ini dengan kaedah yang betul. Selepas memasangnya dan sistem ini aktif, anda tidak perlu membuka aplikasi ini setiap masa dan setiap jam. Jika anda rajin dan ingin tambahkan kelajuan akaun carigali crytoTab, anda cuma perlu mempromosi url link anda kepada rakan-rakan anda yang lain. Jika ramai yang menyertai dan aktif, maka bertambahlah kelajuan akaun anda. Apabila sudah mencapai had minimum pengeluaran 0.00040000BTC, anda bolehlah membuat pengeluaran terus ke wallet. Percuma dan sangat mudah! Sistem carigali cryptoTab ini hanya fokus carigali (mining) nilai digital bitcoin sahaja. Gambaran dibawah ini adalah bukti pengeluaran hasil carigali dengan menggunakan platfom CrytoTab.


Eobot adalah sistem platfom carigali digital percuma dan berbayar. Ianya juga dikenali sebagai "Bitcoin Cloud Mining". Platfom ini telah bertapak sejak tahun 2013 di United States dan masih lagi aktif sehingga kini. Untuk menambah kelajuan, bayaran minimum kelajuan adalah USD10.00 sahaja tetapi perlu dibayar dalam nilai USD atau Bitcoin. Bagi anda yang tiada modal dan ingin menggunakan sistem carigali digital dengan percuma, sistem ini juga menyediakan faucet, dimana hasil faucet ini boleh digunakan atau ditukar (exchange) kepada kelajuan. Ianya bergantung kepada jumlah nilai serta apa jenis kripto yang anda pilih. Selain itu juga, platfom Eobot juga menyediakan servis pool untuk pencarigali (miners) yang tidak memilih aplikasi laman sesawang dan menggunakan alatan carigali (mining rigs) sendiri dan memilih pool khas yang telah disediakan oleh pihak Eobot. Gambaran dibawah ini adalah jenis-jenis kripto yang terdapat dalam sistem carigali Eobot.

Kelebihan Carigali Digital Berbayar di Minergate
Bukan sahaja platfom Eobot yang mempunyai daya saing dalam dunia carigali digital bitcoin yang juga dikenali sebagai "Bitcoin Cloud Mining", platfom Minergate juga adalah salah satu platfom carigali digital yang berbayar. Jadi Minimum bayaran untuk membeli kelajuan adalah sebanyak USD10.00 dan dibayar dalam nilai bitcoin. Platfom ini telah pun bertapak sejak tahun 2014 selepas platfom Eobot. Platfom ini juga menyediakan servis pool sendiri, dimana anda juga boleh menggunakan alatan carigali (mining rigs) sendiri dan memilih pool khas yang telah disediakan oleh pihak minergate. Selain dari menggunakan peralatan carigali (mining rigs), mereka juga menyediakan servis dengan menggunakan perisian komputer (CPU) sendiri dengan teknologi spesifikasi yang tinggi seperti perisian windows 7 dan keatas.

Untuk ketahui lebih lanjut, anda perlulah mendaftar akaun minergate secara PERCUMA dan pilihan ditangan anda sama ada ingin meneruskan platfom ini ataupun tidak dengan memilih kaedah bayaran atau peralatan carigali (mining rigs). Bagi pengguna android, satu kelebihan yang disediakan oleh platfom ini dengan menggunakan aplikasi apps di android sahaja. Gambaran dibawah ini adalah sistem paparan yang menggunakan perisian komputer (CPU) anda sendiri.

Kelebihan Carigali Digital Berbayar di CryptominingFarmAkhir sekali adalah platfom Cryptomining Farm (CMF) yang masih panas dan disukai oleh pencarigali digital kerana menawarkan 50GHs percuma sekiranya aktif dengan memilih kelajuan mengikut pakej yang telah disediakan dan ianya bersifat kontrak kecuali tawaran percuma 50GHs untuk sepanjang hayat. Ianya adalah platfom CMF berbayar dan minimum bayaran dalam nilai bitcoin sebanyak 0.005BTC dan keatas untuk 1000GHs selama 3 bulan kontrak. Ianya juga di kenali sebagai "Bitcoin Virtual Mining Contract". Cryptomining Farm ini telah mula bertapak sejak dari 2014 di negara Thailand.


Platfom CMF ini tidak menjanjikan bulan dan bintang tetapi ianya bergantung kepada jumlah kelajuan untuk mencarigali bitcoin dan hasilnya melebihi dari nilai bayaran serta anda akan mendapat hasil profit yang sangat lumayan. Untuk makluman anda, MYiDEAKiNi telahpun membuat pengeluaran sebanyak 0.00859708 BTC terus ke wallet Xapo.


Pilihan di tangan anda. Ini baru sedikit pendedahan dengan Carigali Digital Bitcoin Masakini dan belum lagi dengan cara serta kaedah. Ianya mengambil masa yang lama untuk membuat artikel yang sepenuhnya, fungsi, kelebihan dan peranan. Oleh itu, tepuk dada tanya hati. Pilihlah mana yang sesuai dan mudah untuk anda mengendalikan mesin web ini. Sekiranya anda mempunyai pertanyaan bolehlah terus ke link WA ini di http://www.wasap.my/60172041096/Tanya_mining_platfom

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.myideakini.com/2018/08/mining-bitcoin-carigali-digital-masakini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bitcoin Teknologi Wang Digital

Bitcoin Teknologi Wang Digital

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 316 hits
Sebut sahaja menegnai Bitcoin sudah pasti ada di antara anda yang masih tidak tahu dan ada yang tahu dengan kepentingan Bitcoin ini Bagi anda yang sudah tahu mengenai Bitcoin MYiDEAKiNi ucapkan tahniah dan anda sudah celik dan tidak ketingg...
Mufti Wilayah Persekutuan Penggunaan Bitcoin Yang Ada Pada Masakini Adalah Dilarang

Mufti Wilayah Persekutuan Penggunaan Bitcoin Yang Ada Pada Masakini Adalah Dilarang

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 323 hits
Hukum mengenai penggunaan Bitcoin telah diutarakan oleh ramai pengguna sejak setahun dua ini Kini menyentuh mengenainya Mufti Wilayah Persekutuan mengumumkan yang mana Bitcoin yang ada pasa masakini sebagai suatu mata wang adalah dilarang S...
Gapura Digital Pontianak Dukung Kegiatan Ngopi Milenial Arah Baru Bisnis 4 0

Gapura Digital Pontianak Dukung Kegiatan Ngopi Milenial Arah Baru Bisnis 4 0

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 264 hits
Sebenarnya waktu awal mula menerima pesan tersebut Blogger Borneo sempat ragu untuk hadir dikarenakan kegiatan ini diselenggarakan oleh GARBI yang merupakan singkatan dari Gerakan Arah Baru Indonesia Cabang Kalimantan Barat Akan tetapi begi...
Ayo Hunting Foto Di Destinasi Digital Genpi Ada Hadiahnya

Ayo Hunting Foto Di Destinasi Digital Genpi Ada Hadiahnya

papar berkaitan - pada 17/11/2018 - jumlah : 170 hits
Mengambil tema Destinasi Digital Pasar GenPI Kementerian Pariwisata menggelar Lomba Foto Instagram periode 16 26 November 2018 Kegiatan yang terbuka untuk umum ini menyediakan total hadiah sebesar Rp 50 juta
Simposium Memperkasa Infrastruktur Ict Kpm Mendepani Cabaran Pendidikan Digital Johor Preparation

Simposium Memperkasa Infrastruktur Ict Kpm Mendepani Cabaran Pendidikan Digital Johor Preparation

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 203 hits
Simposium Memperkasa Infrastruktur ICT KPM Mendepani Cabaran Pendidikan Digital Johor Preparation Minggu ni merupakan minggu paling pack bagi aku actually Dari Ahad sampai la ke Khamis Penuh pengisian dengan pelbagai aktiviti Kami bertuah k...
Hadapi Ekonomi Digital Ini Yang Harus Dipahami Generasi Muda

Hadapi Ekonomi Digital Ini Yang Harus Dipahami Generasi Muda

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 204 hits
pelatihan kewirausahaan dan akses modal untuk memulai dan mengembangkan sektor swasta juga harus dilakukan Berbagai langkah pengembangan yang dilakukan pemerintah Indonesia telah menunjukkan beberapa perbaikan
Digitalpreneur Co Id Hadirkan Beragam Layanan Digital Marketing

Digitalpreneur Co Id Hadirkan Beragam Layanan Digital Marketing

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 204 hits
sebagai penyedia jasa konsultan layanan digital marketing akan memberikan Anda layanan yang akan membuat website Anda berada di peta Google Apapun jenis website Anda e commerce website company profile dan website blog dapat dioptimalkan den...
Kospin Pracico Perkenalkan Kartu Digital Pracico Privilege

Kospin Pracico Perkenalkan Kartu Digital Pracico Privilege

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 169 hits
Kospin Pracico meluncurkan kartu Pracico Privilege di Jakarta kemarin Ini kartu keanggotaan yang diimplementasikan dalam bentuk aplikasi mobile khusus untuk para anggotanya
6 Fakta Mengejutkan Ekonomi Digital Asean Bernilai Lebih Dari Pdb 100 Negara Dunia

6 Fakta Mengejutkan Ekonomi Digital Asean Bernilai Lebih Dari Pdb 100 Negara Dunia

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 225 hits
Menurut Google dan Temasek dalam laporan e Conomy Asia Tenggara 2018 nilai ekonomi digital Asia Tenggara pada 2025 akan mencapai USD 240 miliar lebih tinggi dari yang diperkirakan sebelumnya USD 200 miliar Perusahaan teknologi Asia Tenggara...
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Nostalgia Bedak Sejuk

Lima Gandingan Makanan Hebat Untuk Pemakanan Sihat Dari Susan Bowerman

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja

Bekas Pemain Import Liga M Antara Ditahan Dalam Op Kutip