Mesej Daripada Kumpulan Bts Melalui Kepingan Coklat Tinytan Message Chocolate Ver 2


Mesej Daripada Kumpulan BTS Melalui Kepingan Coklat TinyTAN Message Chocolate Ver.2 | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Baru-baru ini Sha ada beritahu pada rakan sekerja Sha bahawa nanti ada coklat BTS, mata dia terbeliak. Sebab apa mata dia terbeliak? Dia risau takut anak dia tahu..ahahaha. Anak kawan Sha memang peminat BTS dan suka kumpul barangan yang ada gambar kumpulan BTS.
Tanpa buang masa Sha pun ceritalah lebih lagi macam mana nak beli coklat yang mempunyai mesej manis daripada ahli kumpulan BTS yang sangat popular ini. Buat korang yang juga peminat atau army kumpulan BTS ini, korang boleh dapatkan coklat istimewa ini di platform e-dagang Topzmall.


TinyTAN Message Chocolate Ver.2 Dengan Watak Kumpulan BTS

Untuk pengetahuan korang, TinyTAN Message Chocolate Ver.2 ini sudah mula berada di pasaran Malaysia tau. Jadi buat peminat BTS korang patut dapatkan Coklat Mesej daripada TinyTAN ini. Bukan apa, coklat ini dicipta berdasarkan watak tujuh ahli kumpulan BTS.

“TinyTAN Message Chocolate Ver.2” ini sebenarnya mempunyai empat pilihan warna kotak yang mana mempunyai mesej yang berlainan mengikut kriteria yang dicetak. Nampaknya kena dapatkan keempat-empat kotaklah barulah syok.







Sha tak nak buang masa, jadi Sha nak tunjuk kat korang empat kotak coklat yang korang boleh dapatkan nanti. Mesti korang tak sabar kan?


Pilihan TinyTAN Message Chocolate Ver.2

1) Dynamite (putih) - Menyampaikan pesan harapan dan kenyamanan








2) Purple Holiday (ungu) - Menyampaikan pesan penyembuhan










3) Wappen (hitam) - Menyampaikan pesan empati








4) Sweet Time (merah) - Menyampaikan pesan keberanian







Macam korang nampak, dalam setiap kotak “TinyTAN Message Chocolate Ver.2” terdapat 8 keping coklat. Setiap kotak itu pula ada 7 keping coklat yang dicetak dengan watak comel ahli kumpulan dan mesej ikhlas mereka. Memandangkan ada 8 coklat, satu lagi coklat dicetak dengan logo TinyTAN.

Bagi setiap kotak masing-masing mengandungi mesej positif daripada ahli kumpulan yang secara aktif disampaikan kepada seluruh dunia. Bukan itu sahaja, di dalam setiap kotak turut disertakan dengan pelekat 7 aksara, yang boleh korang kumpul.

Cara Nak Dapatkan TinyTAN Message Chocolate Ver.2

Nak dapatkan barangan istimewa sebegini mestilah tak semua tempat ada jual kan? Buat peminat BTS korang apa lagi boleh tempah sekarang coklat istimewa bercetakkan watak comel anggota kumpulan BTS ini sekarang di platform Topzmall.


Selain coklat korang akan dapat Cooler Bag secara percuma tau! Tapi dengan syarat korang kena beli semua keempat-empat set TinyTAN Message Chocolate Ver.2 ini. Kalau beli satu kotak korang tak akan dapat free gift ini dan ianya tidak dijual.



View this post on Instagram A post shared by Shalimar Yusof #BloggerPerak (@shalimarmohdyusof)





Platform E-Dagang Topzmall

Korang tak pernah dengar tentang Topzmall? Meh Sha nak cerita sedikit,Topzmall ini sebenarnya ditubuhkan pada Jun 2020 dengan konsep jenama: Hidup Sihat Bermula dengan Gaya Hidup Berkualiti. Korang boleh membeli belah dalam talian 24/7 dengan harga terendah.


Topzmall menjalankan kempen jualan dua digit secara bulanan, jalankan acara jerayawara dan kedai flash pop-up, pesta pelancongan dan pakej pelancongan dan pelepasan gudang dalam talian dan jualan akhir tahun.


Platform Topzmall juga ada membuat sistem program kesetiaan langgan tahunan untuk pembeli di Topzmall tau yang dipanggil Topz+. Bila sudah langgan mestilah ada diskaun dan tawaran istimewa yang mana pembeli biasa tidak dapat. Selain itu terdapat pakej eksklusif bulanan untuk ahli Topz+




Kerjasama TopzMall x TogaGo


Apakah itu TogaGo? TogaGo ialah platform tempahan pelancongan dalam talian sehenti di Malaysia yang menawarkan lebih daripada 1.4 juta penginapan di seluruh dunia, tempahan tiket kereta api China, pakej pelancongan dan tawaran eksklusif.


Togago juga merupakan ahli Matta Fair, Tourism Malaysia, dan Malaysia Truly Asia. Korang yang suka melancong mesti dah biasa dengar frasa-frasa ini kan? Yang mana ianya menyediakan tawaran pelancongan termasuk hotel dan pakej pelancongan.


Sebenarnya Sha pun baru tahu tentang perkara ini, jadi bagi Sha ia sangat menarik kerana ia menawarkan tawaran eksklusif pelancongan bulanan melalui kempen yang dilancarkan oleh TopzMall. Menarik ke menarik sangat korang rasa?


TopzMall x Pemilik Jenama


Satu berita baik untuk korang yang baru tahu tentang TopzMall, Topzmall juga menyediakan kemudahan kepada peniaga dengan bayaran subsidi RM10,000 untuk siri iklan pemasaran. Buat peniaga juga Topzmall membantu membuat publisiti percuma melalui platform media sosial dan mempromosikan jenama korang kepada orang ramai.


Buat pelanggan di TopzMALL juga boleh dapatkan diskaun dan juga tawaran pakej eksklusif jika korang menyertai Topz+ mereka.





Sebarang pertanyaan dan kerjasama, korang boleh hubungi pegawai BD Team mereka iaitu Encik Nicholas Gan. Boleh hubungi terus atau WhatsApp: +60147352600 atau melalui e-mel [email protected] 


Untuk maklumat lanjut, sila lawati akaun media sosial TopzMALL di:


Laman Web Rasmi: https://topzmall.com/ 
Facebook akaun: https://www.facebook.com/topzmallofficial 
Instagram akaun: https://www.instagram.com/topzmall/ 
Yippi Program Mini: @Topzmall 

TikTok akaun:@TopzMallOfficial


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.shalimaryusof.com/2022/08/kepingan-coklat-mesej-BTS-TinyTAN.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Topzmall X Tinytan Tinytan Message Chocolate Dijual Secara Eksklusif Buat Bts Army Di Malaysia

Topzmall X Tinytan Tinytan Message Chocolate Dijual Secara Eksklusif Buat Bts Army Di Malaysia

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 210 hits
Assalamualaikum Eksited kita nak share dengan pembaca fizaizawa com terutamanya buat BTS ARMY di Malaysia Fiza memang peminat BTS lagu lagu dorang semua best seperti Fake Love Mic Drop Dynamite Butter eh banyak lagilah Thaqif pun suka ikut ...
Topzmall Menjadi Exclusive Reseller Produk Tinytan Message Chocolate Ver 2

Topzmall Menjadi Exclusive Reseller Produk Tinytan Message Chocolate Ver 2

papar berkaitan - pada 30/8/2022 - jumlah : 194 hits
Topzmall Menjadi Exclusive Reseller Produk TinyTAN Message Chocolate Ver 2 Salam Ada peminat BTS tak kat sini Mesti banyak kan peminat BTS Seluruh dunia kenal dengan BTS Kat Malaysia pun ramai sangat peminat kpop korea Termasuklah uzu Hihih...
Jualan Eksklusif Tinytan Message Chocolate Version 2 Di Topzmall Untuk A R M Y Bts Malaysia

Jualan Eksklusif Tinytan Message Chocolate Version 2 Di Topzmall Untuk A R M Y Bts Malaysia

papar berkaitan - pada 30/8/2022 - jumlah : 222 hits
Ada peminat BTS ke kat sini Okey kali ni aku nak share berita menarik tentang salah satu collectible items yang korang boleh beli escpecially buat A R M Y ataupun peminat BTS di Malaysia Bukan souvenirs biasa biasa tapi kali ini mereka memp...
Tinytan Chocolate Message Version 2 Boleh Mula Didapati Di Topzmall Com

Tinytan Chocolate Message Version 2 Boleh Mula Didapati Di Topzmall Com

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 157 hits
TinyTAN Chocolate Message Version 2 Boleh Mula Didapati di Topzmall com Coklat antara dessert paling disukai ramai tak kira la kanak kanak mahupun dewasa meskipun kita ketahui coklat ni antara makanan yang dikatakan tiada khasiat tinggi kal...
Budak Perempuan Maut Disambar Petir Ketika Sedang Berbual Dengan Rakan Melalui Handphone

Budak Perempuan Maut Disambar Petir Ketika Sedang Berbual Dengan Rakan Melalui Handphone

papar berkaitan - pada 16/8/2022 - jumlah : 292 hits
Budak perempuan maut disambar petir ketika sedang berbual dengan rakan melalui handphoneSeorang kanak kanak perempuan berusia 12 tahun maut dipercayai disambar petir ketika sedang menggunakan telefon bimbit untuk berbual dengan rakannya sem...
Amah Warga Indonesia Sakau 12 Kepingan Emas 999 9 Milik Majikan Ditahan Polis

Amah Warga Indonesia Sakau 12 Kepingan Emas 999 9 Milik Majikan Ditahan Polis

papar berkaitan - pada 5/9/2022 - jumlah : 147 hits
Seorang pembantu rumah sambilan warga Indonesia berusia 55 tahun direman selama tiga hari dan disiasat mengikut Seksyen 380 Kanun Keseksaan kerana mencuri barang kemas milik majikannya dianggarkan bernilai RM150 000 Ketua Polis Daerah Petal...
Lactima Menawarkan Pelbagai Pilihan Kepingan Keju Lazat Untuk Para Penggemar Keju

Lactima Menawarkan Pelbagai Pilihan Kepingan Keju Lazat Untuk Para Penggemar Keju

papar berkaitan - pada 21/8/2022 - jumlah : 170 hits
Hi Korang QSR Trading penggerak di sebalik KFC dan Pizza Hut Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan pelancaran barisan produk kepingan keju jenama LACTIMA Empat varian baharu Cheddar Yellow Toast Mozzarella dan Creamy akan diperkenalkan di...
Lactima Kepingan Keju Dari Negara Poland Yang Halal Lazat Dan Memikat

Lactima Kepingan Keju Dari Negara Poland Yang Halal Lazat Dan Memikat

papar berkaitan - pada 20/8/2022 - jumlah : 300 hits
QSR Trading penggerak di sebalik KFC dan Pizza Hut Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan pelancaran barisan produk kepingan keju jenama LACTIMA Empat varian baharu Cheddar Yellow Toast Mozzarella dan Creamy akan diperkenalkan di pasaran M...
Jana Income Pasif Setiap Bulan Melalui Copytrade Bersama Kak Maz

Jana Income Pasif Setiap Bulan Melalui Copytrade Bersama Kak Maz

papar berkaitan - pada 18/8/2022 - jumlah : 240 hits
Jana Income Pasif Setiap Bulan Melalui Copytrade Bersama Kak Maz Anda mahu jana income pasif setiap bulan tanpa perlu serabutkan kepala Anda mungkin sudah kecewa dengan master trader yang trade gunakan robot EA Anda mahu join copytrading in...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Mesothelioma Attorney Assistance A Beacon Of Hope For Victims Of Asbestos Exposure



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq