Mereka Beri Persembahan Yang Setara Nyanyian Tidak Sumbang Ramli Ms Komen Isu Dua Juara Gv6


Keputusan menobatkan Hady Mirza dan Naqiu sebagai juara bersama musim keenam Gegar Vaganza (GV6) malam tadi menimbulkan pelbagai reaksi peminat dan netizen terutamanya dua trofi ’emas’ sudah disediakan dari awal.
BACA : Sering Peluk & Cium Pipi Naqiu, Netizen Tuduh Sham & Naqiu Pasangan Gay, Sham Beri Komen…
Bagaimana pun juri program realiti itu mempertahankan keputusan mereka dan ketua juri, Datuk Ramli MS memberitahu keputusan dibuat selepas mendapati markah dikumpul Hady Mirza dan Naqiu adalah sama iaitu 87 peratus.
“Selepas dicampurkan semua markah juri, Hady dan Naqiu masing-masing mendapat 87 peratus. Saya kena berlaku adil dan tidak bolehlah hendak pilih hanya seorang sebagai juara.
“Mereka memberikan persembahan yang setara dan nyanyian tidak sumbang. Atas faktor itu, saya berpendapat mereka layak bergelar juara.
“Apa salahnya jika kita mengangkat mereka sebagai juara? Saya tak nampak mereka bersaing malam ini (tadi). Apa yang saya lihat, Hady dan Naqiu menyanyi seperti satu keluarga… Nampak keikhlasan mereka,” – jelas Ramli MS kepada Berita Harian.
Ketua Strategi Kandungan Hiburan Melayu Astro, Raqim Ahmad serta dua juri iaitu Hetty Koes Endang dan Datuk Rizalman Ibrahim turut hadir sama dalam sidang media yang berlangsung semalam.

“Saya memang mengharapkan ada aksi beradu kekuatan vokal antara Naqiu dan Hady. Namun, itu tidak berlaku sama sekali. Sebaliknya, nyanyian mereka sangat harmoni. Situasi itu membuatkan saya bingung seketika.
“Mungkin selepas 11 minggu beraksi, mereka menjadi rapat dan ada keserasian. Itu yang membuatkan nyanyian mereka jadi begitu. Mana mungkin saya boleh pilih hanya seorang sebagai juara jika kedua-duanya memberikan persembahan hebat dan mengagumkan,” – Ramli MS.
Sementara itu, menjawab dakwaan konon keputusan mengisytiharkan dua juara sudah dirancang awal berdasarkan dua trofi diterima pemenang, Raqim menjelaskan salah satu daripada trofi yang diberi hanyalah replika yang digunakan dalam sesi fotografi mempromosikan program itu.
“Kita hanya ada satu trofi manakala sebuah trofi lagi adalah replika yang digunakan untuk tujuan promosi. Kebetulan trofi itu memang ada, jadi kita berikan kepada mereka.
“Ini tiada kaitan langsung dengan spekulasi konon keputusan dibuat lebih awal seperti yang diperkatakan di laman sosial. Saya percaya dengan kredibiliti juri. Jika mereka kata dua peserta ini layak bergelar juara, saya hormat keputusan yang dibuat, ” – Raqim Ahmad.
Penghujung GV6 betul-betul membuat penonton dan peminat terkejut dengan mengumumkan Hady dan Naqiu sebagai juara bersama. Manakala Jatt, mendapat tempat ketiga, Nurfatima (keempat), One Nation Emcees (kelima) dan Sham Visa (keenam).
Sering Peluk & Cium Pipi Naqiu, Netizen Tuduh Sham & Naqiu Pasangan Gay, Sham Beri Komen…

The post “Mereka Beri Persembahan Yang Setara & Nyanyian Tidak Sumbang” – Ramli MS Komen Isu Dua Juara GV6 appeared first on TEHPANAS.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.tehpanas.com/ramli-ms-komen-isu-naqiu-hady-mirza-juara-gv6/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ramai Yang Tidak Berpuas Hati Kenapa Dua Juara Untuk Gv6 Tok Ram Dengan Lantang Jelaskan Kenapa

Ramai Yang Tidak Berpuas Hati Kenapa Dua Juara Untuk Gv6 Tok Ram Dengan Lantang Jelaskan Kenapa

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 292 hits
Melakar sejarah baharu Naqiu Boboy dan Hady Mirza dinobatkan sebagai juara rancangan realiti hiburan popular Gegar Vaganza 2019 Ramai Yang Tidak Berpuas Hati Kenapa Dua Juara Untuk GV6 Tok Ram Dengan Lantang Jelaskan Kenapa
Fuziah Cuba Jadi Juara Isu Pekebun Di Cameron Highlands

Fuziah Cuba Jadi Juara Isu Pekebun Di Cameron Highlands

papar berkaitan - pada 27/12/2019 - jumlah : 332 hits
KUANTAN Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Fuziah Salleh dilihat cuba menjadi juara dalam isu pekebun sayur di Kuala Terla Cameron Highlands dengan lantang menyalahkan kerajaan Pahang dalam isu berkenaan Ketua Penerangan Pemuda UMN...
Bantu Usahawanm Dpmm Pahang Kemuka Dua Isu Ke Mpk

Bantu Usahawanm Dpmm Pahang Kemuka Dua Isu Ke Mpk

papar berkaitan - pada 27/12/2019 - jumlah : 266 hits
KUANTAN Dewan Perniagaan Melayu Malaysia Pahang menggesa Majlis Perbandaran Kuantan mempertimbangkan semula penarikan diskaun 75 peratus kadar permit papan tanda premis perniagaan berlampu yang akan dimansuhkan sepenuhnya berkuat kuasa Janu...
Isu Penerokaan Tanah Haram Cameron Highlands Fuziah Cuba Jadi Juara

Isu Penerokaan Tanah Haram Cameron Highlands Fuziah Cuba Jadi Juara

papar berkaitan - pada 25/12/2019 - jumlah : 267 hits
Operasi penguatkuasaan terhadap tanah tanah yang diteroka secara haram di Cameron Highlands dilihat memasuki episod baharu apabila Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Fuziah Salleh begitu lantang menuduh Kerajaan Negeri Pahang mengg...
Kejutan Dua Juara Gegar Vaganza

Kejutan Dua Juara Gegar Vaganza

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 256 hits
KEJUTAN apabila malam konsert akhir program realiti Gegar Vaganza musim keenam mengumumkan dua pesaing terdekat Naqiu dan Hady Mirza adalah juara bersama Bagaimanapun persembahan Naqiu di malam konsert akhir GV6 yang berlangsung di Dewan Ma...
Ketua Juri Menentukan Dua Juara Gegar Vaganza Musim Ke 6

Ketua Juri Menentukan Dua Juara Gegar Vaganza Musim Ke 6

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 610 hits
Ramai tidak dapat menyangka akan keputusan akhir program paling popular abad ini iaitu Gegar Vaganza apabila dalam sejarah buat pertama kali nya dua orang dipilih sebagai juara Tahniah kepada Naqiu Boboy dan juga Hady Mirza kerana menjuarai...
Terngiang Jeritan Mereka Dua Beradik Maut Kebakaran Cucu Terkilan Gagal Selamatkan Nenek

Terngiang Jeritan Mereka Dua Beradik Maut Kebakaran Cucu Terkilan Gagal Selamatkan Nenek

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 185 hits
Masih terngiang jeritan mereka di telinga saya Itulah yang kini dirasai oleh Nazri Musa cucu suadara kepada dua beradik warga emas yang terkorban dalam kebakaran di Tanjung Piandang Kuala Kurau Parit Buntar Dua beradik tersebut Aisyah Din 8...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Negara Paling Banyak Menang Tilawah Al Quran Peringkat Antarabangsa

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Pulut Sambal

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Apa Saja Yang Anda Berikan Tumpuan Dalam Fikiran Akhirnya Akan Jadi Kenyataan

Contact Lens Trial Experience The Difference Risk Free