Menarik Matta Fair 2018 Traveloka Sale Abration




Bulan september kembali! Memang bulan ni banyak betul cuti bersambung jadi memang waktu terbaik untuk plan pergi berjalan jalan. tak semestinya perlu pergi melancong keluar negara dan dalam malaysia sendiri terdapat beberapa pulau peranginan yang cun melecun! lagi boleh jimat.itu yang aku suka.sokong buatan malaysia.tiberr..!
aku pun duk plan jugak nak pergi bercuti tapi tak nak lah spending too much yelaa..korang pun tahukan kalu nk pergi mana mana ni kene planning betul betul esp bajet.kalau tidak, risau bajet lari.melainkan kalau korang ni memang jenis orang have-have.
berapa kos yang sanggup dilabur.

memang kalau boleh kita nak bercuti tempat yang best-best. tapi kena check poket juga. jangan nanti bila tengah bulan, makan mee segera.takut sampai kunyah angin terus.jika mempunyai bajet dalam lingkungan rm500-rm1500, anda dah boleh bercuti selama 3 hari 2 malam di negara-negara asia seperti indonesia, thailand, vietnam, cambodia dan yang seangkatan dengannya (bergantung kepada nasib ketika membeli tiket penerbangan). sekiranya mempunyai bajet rm500 kebawah, tidak salah mungkin anda boleh merancang percutian dalam malaysia, merangkumi sabah dan sarawak.
jadi aku search dan terjumpa la satu laman web nie.yang memang macam tengah faham masalah aku je.tersenyum aku sendiri.Traveloka memang tengah ada promosi kaw kaw wey. Traveloka Sale-abration!
diskaun kupon 8% atau sehingga rm40 untuk tiket penerbangan.
TERTAKLUK KEPADA TERMA & SYARAT
·         Promosi 8% untuk tempahan penerbangan domestik dengan diskaun maksimum MYR 40 dalam satu ID Tempahan.·         Kod kupon SALEDOM hanya sah untuk tempahan penerbangan domestik dengan transaksi minimum MYR 200.·         Kupon untuk penerbangan domestik hanya terhad untuk 370 penebusan pertama setiap hari.·         Promosi 8% untuk tempahan penerbangan antarabangsa dengan diskaun maksimum MYR 40 dalam satu ID Tempahan.·         Kod kupon SALEINT hanya sah untuk tempahan penerbangan antarabangsa dengan transaksi minimum MYR 300.·         Kupon untuk penerbangan domestik hanya terhad untuk 250 penebusan pertama setiap hari.·         Sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.·         Sah untuk semua tempahan penerbangan dengan Malaysia sebagai negara ketibaan atau pelepasan.·         Tawaran penerbangan adalah tertakluk pada ketersediaan dan mungkin dihentikan tanpa notis.·         Tempah dari: 4 September - 10 September 2018·         Tempoh perjalanan: Berbeza mengikut laluan·         Kod kupon MYHARAPAN hanya sah untuk tempahan yang dibuat dari 16 Julai - 30 September 2018.·         Diskaun ini sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi laman web Traveloka, laman mudah alih dan Traveloka App versi minimum 2.5.1 (Android/iOS) sahaja.·         Sah untuk satu kali penggunaan dalam tempoh promosi.·         Promosi ini tidak boleh digabungkan dengan promosi lain.·         Promosi ini hanya sah untuk transaksi yang dilakukan dalam MYR.·         Kupon ini tidak boleh ditukar ganti dengan wang tunai.·        Traveloka berhak pada bila-bila masa untuk menyenaraihitamkan pelanggan yang dikenalpasti melanggar terma dan syarat promosi atau menyalahgunakan kupon, daripada menggunakan kupon Traveloka pada masa akan datang.      Kupon yang disalahguna ditakrif sebagai sebarang acara yang Traveloka percaya penggunaan kod kupon adalah disebabkan kesilapan, penipuan atau dilakukan untuk tujuan keuntungan komersial.      Pengeposan kod kupon Traveloka di laman web pihak ketiga yang bukan untuk penerima yang dimaksudkan adalah dilarang dan dianggap melanggar terma dan syarat Traveloka.     Traveloka berhak untuk menghentikan promosi yang dikenal pasti telah melanggar terma dan syarat Traveloka.

                          pilih aje di mana tempat yang korang suke..

TEMPAH SEKARANG UNTUK PERJALANAN PENERBANGAN BILA-BILA MASA DAN MANA-MANA DESTINASI!
Aku rasa kalau dapat cut cost duit dari segi penginapan atau pengangkutan tu dah besar rahmat dah.at least bajet lebih tu kite boleh focus kepada makanan atau shopiing..yeayea.korang mesti pernah dengar tentang traveloka kan.yang masih samar samar tu ni aku cite serba sikit.kalau nak panjang baca sendiri kat webdie.
Traveloka adalah syarikat pelancongan dalam talian terkemuka di Asia Tenggara yang menawarkan pelbagai jenis produk dalam satu platform. kemudahan yang disediakan membolehkan ramai pelanggan mencipta memori indah bersama yang tersayang. produk-produk yang ditawarkan termasuklah penerbangan, hotel, kereta api*, pakej penerbangan + hotel*, tempat tarikan & aktiviti*, produk ketersambungan*, pengangkutan lapangan terbang*, dan bas*. (*hanya tersedia di indonesia)

Dah nak nampak muka korang mula yakin kan jom nak tambah lagi yakin ni baca lagi

harga jujur
harga yang disenaraikan termasuk semua cukai yang berkenaan, fi dan surcaj.

harga rendah setiap hari & tawaran eksklusif di app
muat turun traveloka app dan dapatkan harga terbaik untuk bilik dan pelbagai promosi menarik!

ulasan sebenar tetamu
perlukan pendapat tetamu lain untuk membuat keputusan? kami menyediakan 2,000,000+ ulasan sebenar daripada tetamu hotel!

stayguarantee
dengan stayguarantee, tempahan hotel dijamin sepenuhnya. jika berlaku lebihan tempahan, kami akan mencadangkan hotel lain yang setaraf, tanpa kos tambahan. atau, bayaran akan dikembalikan.

pelbagai pilihan pembayaran
sama ada anda ingin membayar melalui kad kredit, kad debit, perbankan internet, atau di 7-eleven, kami menyediakan pelbagai pilihan untuk anda! tiada fi transaksi.

diskaun istimewa
pelanggan penerbangan, pelanggan surat berita dan ahli traveloka akan mendapat diskaun istimewa untuk hotel!

korang kene cepat tau sebab tempoh tempahan nya memang terhad sangat.bermula dari dari 4 september hingga 10 september 2018 ni aje. MattaFair 2018 Traveloka Sale. korang boleh terus booking pergi dan balik sekali ye.tak payah nak pening segala.Kat situ korang tak kan tersesat sebab guidelines yang diberi sangat mudah dibaca dan diikuti.Nah, korang ada masa lagi 5 hari dari sekarang untuk plan masa cuti korang.sebab tempoh perjalanan adalah anytime.
amcam..?Rasa serba salah kalau aku tak share benda baik dengan korang.kaih..panggil abang tengok nie sesame.Paw terus.

Sebelum aku lupa, korang still boleh booking dulu tanpa kena sebarang pembayaran.Tak salah cop dulu awal2 yang penting korang tak miss dengan promosi nie.
Semuanya dihujung jari tau. layak diskaun ini digunakan untuk tempahan menerusi laman web, laman mudah alih dan traveloka app. aplikasi traveloka telah dimuat turun lebih 30 juta kali, menjadikannya aplikasi tempahan pelancongan paling popular di rantau ini.Konpom selepas ini korang tak kan tertinggal sebarang promosi dari traveloka lagi.hah..mudah sangat nie.
Aku dah gatal tangan nie.Masa aku taip nie pun aku dah super eksited okayy..OK itu sahaja sharing aku.Hope soon ade benda best lagi aku share k.p/s: helok sangat ni kan.aku memang perlukan cuti nie sebab otak aku dah lama penat dengan bebanan keje di opis.Bagi aku bukan soal mengenai berapa jauh korang berjalan tapi kualiti masa korang dengan orang yang tersayang.ciacia.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://jiakreatifelt.blogspot.com/2018/09/menarik-matta-fair-2018-traveloka-sale.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Big Bad Wolf 2018 Book Sale Haul

Big Bad Wolf 2018 Book Sale Haul

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 325 hits
Big Bad Wolf Book Sale adalah acara tahunan yang pasti dinantikan oleh semua pengemar buku di Malaysia Semestinya aku tergolong dalam golongan pengemar buku itu Hihi Big Bad Wolf Book Sale 2018 BBWKL2018 berlangsung selama 24 jam dari 7 17 ...
Juknis Penilaian Kinerja Guru Tahun 2018

Juknis Penilaian Kinerja Guru Tahun 2018

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 371 hits
Juknis Penilaian Kinerja Guru Tahun 2018 Permenneg PAN dan RB Nomor 16 Tahun 2009 mendefinisikan Penilaian Kinerja Guru adalah penilaian dari setiap butir kegiatan tugas utama guru dalam rangka Lebih Lengkapnya Kunjungi http kkgjaro blogspo...
Intip Besaran Upah Direksi Dan Komisaris Pertamina Di 2018

Intip Besaran Upah Direksi Dan Komisaris Pertamina Di 2018

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 136 hits
PT Pertamina perusahaan minyak dan gas terbesar di Indonesia ini membukukan laba bersih 2018 sebesar USD 2 53 miliar atau setara Rp 36 triliun Torehan laba bersih tersebut tentu tak terlepas dari kinerja para direksi dan komisaris
Fire Dept Receives 103 998 Distress Calls In 2018

Fire Dept Receives 103 998 Distress Calls In 2018

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 149 hits
The Malaysian Fire and Rescue Department received a total of 103 998 distress calls last year 36 046 of which were about fire incidents Its director general Mohammad Hamdan Wahid said the number which surpasses the 100 000 mark was the high...
Soal Usbn Sd Tahun Pelajaran 2017 2018 Dengan Pembahasan

Soal Usbn Sd Tahun Pelajaran 2017 2018 Dengan Pembahasan

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 613 hits
Soal USBN SD Tahun Pelajaran 2017 2018 Dengan Pembahasan Soal Latihan Ujian Sekolah 2018 atau USBN SD MI hanya merupakan soal try out atau persiapan soal latihan ini kami lengkapi dengan kunci jawaban serta pembahasan dengan kisi kisi POS U...
Bkn Siapkan Infrastruktur Seleksi Penerimaan Cpns 2018

Bkn Siapkan Infrastruktur Seleksi Penerimaan Cpns 2018

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 251 hits
Dilansir dari portal resmi BKN Sesuai dengan rencana Pemerintah untuk kembali membuka penerimaan CPNS tahun 2018 BKN sebagai koordinator pelaksana seleksi nasional tengah menyiapkan infrastruktur yang dibutuhkan Infrastruktur tersebut mulai...
Pos Akreditasi 2018 Sekolah Dan Madrasah Dan Perangkatnya

Pos Akreditasi 2018 Sekolah Dan Madrasah Dan Perangkatnya

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 252 hits
POS Akreditasi Tahun 2018 Sekolah Dan Madrasah POS Akreditasi 2018 pdf Prosedur Operasional Standar Akrditasi Sekolah Madrasah Keputusan badan akreditasi nasional sekolah madrasah nomor 082 ban sm sk 2018 Tentang penggunaan prosedur operasi...
Cara Pendaftaran Peserta Ppgj 2018 Lengkap Dengan Persyaratan

Cara Pendaftaran Peserta Ppgj 2018 Lengkap Dengan Persyaratan

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 283 hits
Cara Pendaftaran Peserta PPGJ 2018 Lengkap Dengan Persyaratan Calon peserta PPG Dalam Jabatan harus mengikuti seleksi kemampuan akademik melalui tes online Seleksi kemampuan akademik meliputi tes potensi akademik tes pedagogik tes bidang st...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


5 Tips Mudah Rumah Sentiasa Kemas Walaupun Ada Anak Kecil

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Kempen Ramadan Dan Raya 2024 Kuskop Mari Beli Lokal Kembali Lagi

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024