Melebatkan Rambut Dengan Minyak Rambut Bayi Ardora Natural


Melebatkan rambut dengan minyak rambut bayi Ardora Natural | Biasanya selepas bayi dilahirkan rambutnya akan dicukur dan dibotakkan untuk kesihatan kulit kepala seterusnya mudah membersihkan kerak di kepalanya. Tapi ada masanya lepas je cukur, lambat betul nak tumbuh rambut semula.
Betul tak?
Mesti ibu-ibu hadapi masalah yang sama juga kan?.
Memang lama juga ambil masa untuk anak-anak rambut tu nak tumbuh dan jadi lebat. Tapi jangan risau sebab ianya bukanlah masalah rambut gugur tapi tahap pertumbuhan rambut ni adalah berbeza setiap bayi.
Selain rambut lambat tumbuh dan rambut nipis, ada juga masalah rambut “dicukur bantal”. Dan ada juga yang tumbuh rambut tapi rambut pula tak sekata. Bertompok-tompok tak sama panjang.
Kelima-lima anak saya pun macam ni juga. Tapi don’t worry, sebab saya nak kongsikan minyak rambut yang saya guna untuk rambut baby cepat tumbuh dan sihat. Walau pertumbuhan rambut ni berbeza tapi cara melebatkan rambut tu adalah sama.
Minyak rambut bayi Ardora Natural Minyak rambut bayi Ardora Natural
Minyak ni saya beli online di website Ardora Natural. Dan saya ada buat research juga tentang produk ni. Dari maklum balas yang saya baca, ramai customer yang berikan kesan positif selepas gunakan minyak rambut bayi ni.
Saya suka kongsikan produk yang baik dan berkesan macam ni. Seronok berkongsi hasil yang positif supaya ramai yang dapat manfaat dari produk ni.
Dan nak tahu hasilnya? Selepas saya sapukan di kulit kepala anak, memang boleh nampak kesannya dalam masa seawal 14 hari. Jadi memang kena rajin belek kepala bayi dan sapukan minyak ni untuk dapatkan kesan yang kita mahukan.
100% bahan organik dan semulajadi Baunya wangi, tidak melekit dan cepat meresap ke kulit kepala. Rambut lebat dan cantik kehitaman
Saya tidak risau nak gunakan minyak rambut bayi ni sebab bahan-bahannya adalah 100% organik dan tiada bahan kimia. Produk ini adalah campuran daripada minyak badam, minyak jojoba, minyak kelapa dara dan minyak zaitun.
Yang bestnya minyak rambut ni baunya wangi dan lembut je. Rasa tenang je bila dipakaikan di kepala. Lagi satu ianya tak melekit di tangan dan senang meresap di kulit kepala. Memang puas hatilah dengan minyak rambut ni.
Dan yang paling penting ianya ada kelulusan KKM. Itu yang buat saya lebih yakin untuk gunakan di kepala bayi. Bukan apa kulit bayi ni sangat sensitif, kalau guna produk yang tiada kelulusan boleh sebabkan kepala bayi alergi dan kegatalan.
6 kelebihan minyak rambut bayi Ardora Natural
Ibu-ibu memang perlu rajin sapukan minyak rambut ni di kepala bayi ya. Sebab banyak betul manfaat minyak Ardora Natural ni. Kalau rajin sapu dan urut perlahan kepala baby, boleh nampak dah kesan positifnya, iaitu:-
Menanggalkan kerak air di kepala. Melindungi kulit kepala dari persekitaran yang kotor yang menyebabkan iritasi kulit kepala. Menghalang pori dari tersumbat. Menumbuhkan rambut secara sekata. Menggalakan pertumbuhan anak rambut baru. Memperkuat akar rambut daripada terputus. Cara gunakan minyak rambut Saya pamkan minyak  ni di hujung jari jemari. Kemudian saya sapu dan urut di kulit kepala. Urut dalam masa seminit.
Boleh sapukan minyak rambut bayi selepas mandi dan urut perlahan. Dan gunakan sikat yang lembut dan tidak menyakitkan bayi.  Urutan ni juga boleh bantu melancarkan peredaran darah dan menyihatkan kulit kepala.
Yang penting, bila kita rajin bersihkan kepala bayi, hilangkan kerak di kepala, kulit akan bersih. Jadi seterusnya akan menggalakkan pertumbuhan rambut bayi. Selepas diurut bayi pun akan selesa dan tidak merengek kegatalan.
Harga minyak rambut Ardora Natural Isi kandungan sebotol minyak rambut ni adalah 30ml dan penggunaannya adalah sehingga 74 pam. Jimat kan? Memang berbaloi dengan membayar RM70 untuk sebotol minyak rambut ni.
Sekarang ada promosi untuk pembelian kombo iaitu 2 botol minyak rambut ni. Bolehla kongsi dengan kawan atau adik beradik untuk dapatkan harga pakej promosi.
Jom dapatkan minyak rambut 100% organik Jadi untuk ibu ayah yang rambut anaknya nipis dan tidak lebat, bolehlah ikhtiar untuk gunakan minyak rambut bayi Ardora Natural ni. Tidak salah untuk mencuba produk, tapi pastikan bahannya tidak mengandungi bahan kimia. Bahan semulajadi produk Ardora memang sangat diyakini dan selamat untuk digunakan.
Kalau kita orang dewasa nak guna produk ni pun tiada masalah. Konsepnya masih sama untuk melebatkan dan miliki rambut yang sihat. Malahan rambut lebih hitam dan bersinar.
Jom sama-sama dapatkan minyak rambut bayi Ardora Natural di
Website : ardoranatural.com


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2020/08/melebatkan-rambut-dengan-minyak-rambut-bayi-ardora-natural.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Alat Untuk Mencukur Rambut Bayi Dengan Mudah

Alat Untuk Mencukur Rambut Bayi Dengan Mudah

papar berkaitan - pada 2/8/2020 - jumlah : 502 hits
Alat Untuk Mencukur Rambut Bayi Dengan Mudah Assalamualaikum hai Korang apa khabar Alhamdulillah tak berkesempatan belah siang Malam pun boleh jugak updated blog Actually banyak benda nak share Tapi biarlah satu persatu So malam ni Fiza nak...
Merawat Alahan Kulit Bayi Dengan Minyak Herba Glow Gelenggang

Merawat Alahan Kulit Bayi Dengan Minyak Herba Glow Gelenggang

papar berkaitan - pada 25/7/2020 - jumlah : 262 hits
Bismillah AssalamualaikumMerawat Alahan Kulit Bayi Dengan Minyak Herba Glow Gelenggang Alahan kulit pada bayi mesti mommy diluar sana risau macam mana cara untuk menghilangkannya apatah lagi pada kulit bayi yang sensitif kita pun takut nak ...
Kalimah Allah Pada Telinga Bayi Baru Lahir

Kalimah Allah Pada Telinga Bayi Baru Lahir

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 639 hits
Sepasang suami isteri bukan sahaja teruja menyambut kelahiran anak kelima mereka malah lebih istimewa kedua dua telinga bayi yang baru dilahirkan itu juga mempunyai tulisan menyerupai kalimah Allah SWT Mohd Zamri Ibrahim 45 atau lebih sebag...
Bayi 6 Bulan Ke Bawah Berisiko Tinggi Tersedak Susu Doktor Pesan Ibu Ayah Buat 5 Langkah Ini

Bayi 6 Bulan Ke Bawah Berisiko Tinggi Tersedak Susu Doktor Pesan Ibu Ayah Buat 5 Langkah Ini

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 383 hits
Bayi 6 bulan bulan ke bawah mudah tersedak susu Pemilihan puting susu dan teknik memberikan susu penting untuk diperhatikan Ikuti penerangan doktor ini Dr Farhanah Pegawai Perubatan Eva Emily Clinic Klinik Ibu dan Anak telah berkongsi beber...
Sempat Dikira Daging Kurban Bidan Desa Malah Temukan Sosok Bayi Tak Berbentuk Ini Kronologinya

Sempat Dikira Daging Kurban Bidan Desa Malah Temukan Sosok Bayi Tak Berbentuk Ini Kronologinya

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 240 hits
Warga melintas di jalan dan menemukan ada sesosok bayi yang sudah tak berbentuk Diduga sosok bayi itu terlindas kendaraan Warga langsung melaporkan kejadian tersebut Penemuan bayi terbungkus tas kresek disertai kain di jalan Raya Ayam Alas ...
Mudah Dan Fresh Resipi Baby Cookies Untuk Bayi Yang Mula Tumbuh Gigi

Mudah Dan Fresh Resipi Baby Cookies Untuk Bayi Yang Mula Tumbuh Gigi

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 247 hits
Bayi yang mula tumbuh gigi boleh makan makanan jejari seperti biskut khas untuk bayi yang berumur 6 bulan keatas Pada usia ini bayi sudah boleh makan sendiri Tanda tandanya ialah apabila bayi sudah mula memegang makananya sendiri Ibu ibu pa...
Lekuk Kalimah Allah Di Telinga Bayi Syukur Kurniaan Istimewa Untuk Anak Kelima

Lekuk Kalimah Allah Di Telinga Bayi Syukur Kurniaan Istimewa Untuk Anak Kelima

papar berkaitan - pada 2/8/2020 - jumlah : 391 hits
Keterujaan pasangan suami isteri menyambut kelahiran anak kelima menjadi lebih istimewa apabila kedua dua telinga bayi itu mempunyai tanda kelahiran menyerupai tulisan kalimah Allah SWT Menurut Mohd Zamri Ibrahim 45 atau lebih dikenali seba...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened