Mayat Penunggang Motosikal Dijumpai Dalam Longkang


Lokasi di mana mangsa dikatakan hilang kawalan motosikalnya sebelum merempuh jalan konkrit di sepanjang Jalan Kepayan. klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt) Penunggang motosikal ditemui mati dalam longkang selepas kemalangan, Mangsa dipercayai terbabas sendiri Kota Kinabalu: Mangsa penunggang motosikal yang ditemui meninggal dunia di Jalan Kepayan, berhampiran Aeropod, di sini, semalam, dipercayai terbabas sendiri.

Anggota polis trafik menjalankan pemeriksaan ke atas mayat mangsa yang ditemui di dalam longkang berhampiran Aeropod, Jalan Kepayan, Kota Kinabalu.
Ketua Bahagian Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (KBSPT) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Kinabalu, Deputi Superintendan Jo Ak Hang berkata, siasatan awal mendapati mangsa yang berusia 23 tahun dipercayai dalam perjalanan dari pusat bandar menghala ke Kepayan.


Katanya, sebaik sampai dilokasi kejadian, mangsa disyaki hilang kawalan dan terbabas ke bahu kiri jalan sebelum masuk ke dalam longkang.


“Mangsa dikenali sebagai Mac Drint Manus, menunggang motosikal jenis Yamaha Y15ZR. Kemalangan disyaki berlaku pada awal pagi, semalam, berdasarkan keadaan mayat mangsa.

“Kejadian hanya disedari seorang pejalan kaki yang sedang melalui kawasan berkenaan sebelum menghubungi polis,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Jo berkata, mangsa mengalami kecederaan parah di kepala dan disahkan meninggal dunia oleh Penolong Pegawai Perubatan Hospital Queen Elizabeth II (HQEII) Ariff Akmal pada jam 4.55 petang, dilokasi kejadian.

Sehubungan itu, Jo berkata, mangsa tidak disyaki mabuk namun, sampel darah akan diambil semasa bedah siasat dijalankan untuk dihantar ke Jabatan Kimia bagi analisis alkohol dan dadah.


Katanya, siasatan lanjut sedang dijalankan mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.


Kota Kinabalu: Seorang penunggang motosikal yang dipercayai terbabit dalam kemalangan di Jalan Kepayan, berhampiran Aeropod, di sini.

Mangsa berusia 23 tahun beralamat Kampung Toboh Laut, Keningau ditemui orang awam dalam keadaan sadis selepas dipercayai terlipat di dalam longkang di tepi jalan berkenaan kira-kira jam 4.30 petang tadi.

Pegawai perubatan dari Hospital Queen Elizabeth (HQE) yang turut hadir di lokasi kejadian mengesahkan mangsa telah meninggal dunia.


Lelaki yang enggan dikenali berkata, sebelum menemui mangsa, dia sedang berjalan kaki melalui jalan berkenaan seorang diri.

Motosikal disyaki ditunggang mangsa turut ditemui berhampiran mayat mangsa.
Bagaimanapun katanya, sebaik tiba di lokasi penemuan itu, dia menyedari terdapat sebuah motosikal di tepi celah semak berhampiran.

“Saya terus menghampiri motosikal berkenaan sebelum menyedari terdapat seorang lelaki terbaring di dalam longkang berkenaan.

Keadaan mayat mangsa yang ditemui di dalam longkang berhampiran Aeropod, Jalan Kepayan, Kota Kinabalu.
“Terkejut dengan penemuan itu, saya terus menghubungi polis untuk memaklumkan kejadian berkenaan,” katanya ketika ditemui di lokasi kejadian, hari ini.

Difahamkan mangsa dipercayai sudah meninggal dunia hampir 24 jam berdasarkan keadaan tubuhnya mulai membengkak.


Sementara itu, tinjauan di lokasi kejadian mendapati keadaan mangsa yang terbaring di dalam longkang di tepi jalan berkenaan sememangnya sukar dilihat pengguna jalan raya lain. Sepasukan polis juga dilihat tiba di lokasi kejadian untuk menjalankan siasatan bagi mengenalpasti punca kemalangan berkenaan.
-Deasoka

SOURCE: Deasoka

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://sabahup2date.blogspot.com/2021/09/mayat-penunggang-motosikal-dijumpai.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Polis Cari Waris Penunggang Motosikal Yang Maut Di Jalan Lok Kawi Penampang

Polis Cari Waris Penunggang Motosikal Yang Maut Di Jalan Lok Kawi Penampang

papar berkaitan - pada 14/9/2021 - jumlah : 333 hits
MAUT Mayat mangsa dan motosikal di lokasi kejadian selepas kemalangan terbabit Warga asing maut motosikal terbabas sendiri PENAMPANG SABAH Polis sedang mencari waris bagi seorang penunggang motosikal yang maut di jalan Lok Kawi Penampang ke...
Tragedi Hantar Adik Vaksin Penunggang Motosikal Maut Tercampak Dari Flyover

Tragedi Hantar Adik Vaksin Penunggang Motosikal Maut Tercampak Dari Flyover

papar berkaitan - pada 25/9/2021 - jumlah : 212 hits
Tragedi hantar adik vaksin penunggang motosikal maut tercampak dari flyover Seorang penunggang motosikal maut selepas tercampak pada ketinggian 6m dari laluan bertingkat Lebuhraya Lingkaran Penyuraian Timur menghala ke Pandan Johor Bahru ha...
Lelaki Terjerut Tali Semasa Menunggang Motosikal Dipercayai Cubaan Membunuh

Lelaki Terjerut Tali Semasa Menunggang Motosikal Dipercayai Cubaan Membunuh

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 304 hits
Beberapa kes cubaan membunuh di atas jalanraya menjadi tanda tanya kepada orang ramai kerana tidak tahu siapa dalang disebalik perbuatan tersebut Difahamkan cubaan membunuh itu menggunakan tali yang dipasang pada laluan motosikal Beberapa p...
T21i27 Motosikal Hitam Aidan Sudah Sampai

T21i27 Motosikal Hitam Aidan Sudah Sampai

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 132 hits
Sudah 3 hari Master menelaah catatan dan data berkenaan satu permasalahan dalam Pre Alert Manifest di mana satu nombor pendaftaran tiba tiba sahaja dikemaskini kepada null pada satu masa tertentu Jika dilihat pada coraknya nampak macam ada ...
T18e27 Motosikal Merah Untuk Aina

T18e27 Motosikal Merah Untuk Aina

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 116 hits
Mommy belikan Nor Aina motosikal elektrik berwarna merah Motosikal ini Mommy pesan melalui kawannya yang tinggal di Ampang Kami ambil motosikal elektrik merah ini dari Ampang pada hari Ahad lepas Sepatutnya ambil di rumah kawan Mommy tu tap...
Polis Kuantan Cari Penunggang Basikal Tular Gara Gara Ekori Rapat Belakang Lori Treler

Polis Kuantan Cari Penunggang Basikal Tular Gara Gara Ekori Rapat Belakang Lori Treler

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 199 hits
KUANTAN Polis meminta kerjasama orang ramai untuk mengesan penunggang basikal yang mengikuti rapat di belakang sebuah treler di Jalan Kuantan Gambang di sini dalam video tular baru baru ini Timbalan Ketua Polis Daerah Kuantan Superintendan ...
Sosok Aisha Hakim Gadis Cantik Penunggang Kuda Ternyata Anak Artis Terkenal

Sosok Aisha Hakim Gadis Cantik Penunggang Kuda Ternyata Anak Artis Terkenal

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 192 hits
Sosok Aisha Hakim berhasil mencuri perhatian Soalnya gadis cantik itu nampak keren saat menunggangi kuda Rupanya ia merupakan seorang anak artis terkenal Siapa ya Simak ulasannya berikut ini
Polis Tahan 18 Individu Sita 22 Motosikal

Polis Tahan 18 Individu Sita 22 Motosikal

papar berkaitan - pada 26/9/2021 - jumlah : 229 hits
Op Samseng Jalanan dan Op Motosikal di beberapa lokasi sekitar ibu negara malam tadi Foto ihsan PDRM KUALA LUMPUR Polis menahan 18 individu atas pelbagai kesalahan dan menyita 22 motosikal dalam Operasi Samseng Jalanan dan Op Motosikal di b...
Disangka Ikan Lumba Lumba Dibonceng Motosikal Untuk Dimakan Tapi Rupanya Video

Disangka Ikan Lumba Lumba Dibonceng Motosikal Untuk Dimakan Tapi Rupanya Video

papar berkaitan - pada 15/9/2021 - jumlah : 121 hits
Disangka Ikan Lumba Lumba Dibonceng Motosikal Untuk Dimakan Tapi Rupanya VIDEO JAKARTA Dua lelaki di wilayah Nusa Tenggara Barat yang tular kerana membawa seekor paus menggunakan motosikal mengaku bahawa mereka menyangka haiwan itu dolfin d...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Cabinet To Address Najib S House Arrest Bid With Transparency Urges Zaid

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Mengenal 11 Istri Nabi Muhammad Sesuai Urutan Pernikahan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Cara Tambah Akaun Admin Page Facebook 2024

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Coklat Ketupat Matcha

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try