Masa Saya Menangis Diaa Boleh Tanya Kenapaa Awak Menangis Hehehe Pengalaman Seram Ketika Diganggu Di Taska Shah Alam



Assalamualaikum semua, saya nak share satu cerita yang saya sendiri alami . kisahnya tak lah seram sangat tapi sampai sekarang saya madmsih teringat . ceritanya bermula bila saya nak berhenti kerja kat taska tu .
Saya kerja kat taska tu dah 6 bulan . sepanjang 6 bulan tu memang saya asyik kena ganggu . taska tu adaa hostel . saya tinggal di situ , saya balik rumah cuma hari rabu and hari minggu . selama 6 bulan saya kena ganggu tu tudak adalah teruk sangat . saya dah lali . lagipun saya buat taktahu je even rasa macam nak menjerit je .
Saya kena ganggu teruk 3 hari sebelum saya berhenti kerja . time tu 27/7 . bulan lepas lah kiranya . saya tak balik . saya tido kat hostel . malam tu saya tido kat ruang tamu . sebab masa dalam bilik memang panas gila . so sy decide nak tido bawah . oh ye time tu sy sorang je kat hostel.
Saya ambik bantal ape tu semua sy tido bawah . malam tu sy takboleh tido , guling sana guling sini tuptup dah pukul 1pagi . okay nak masuk part seram dah . hihi . mase 1pagi tu pulak laa perut meragam mintak makanan . so saya bangun lah nak masak maggie . kat dapur tu adaa satu bilik . bilik tu gelap sangat .
Saya pun takut tengok bilik tu . huhu . tempat masak pulak bsebelahan bilik tu . so nak taknak kena lah hadap jugak bilik tu . bilik tu ada tingkap . so bole nampak lah apa yang kat dalam even tak clear sangat .
Time saya masak maggie , tetiba tingkap tu bergegar . dengan sendiri . kuat pulak tu . saya tak layan . kali ketiga lagi kuat dia bergegar . time tu saya baca ape yang patut walaupun tunggang langgang sebab takut punya pasal . lepas sy baca dia berhenti . saya ingatkan sampai situ je . rupanya ada lagi . lepas saya makan , saya baring balik . time tu dah nak pukul 2 . sy lock hp saya .
Saya pejam mata . time saya tengah pejam mata tu tetiba saya rasa ada orang usap rambut sayaa . lamaa sangat . lembut pulak tu . sy time tu dah cuak dah . takut punya pasal sampai menangis sy .
Masa saya menangis , diaa boleh tanya lagi ” kenapa awak nangis? Hehehe... ” sambil gelak . tah dari manaa kekuatan datang , saya bangun sambil pejam mata and cakap aku tak kacau kau , kau jangan kacau aku . saya bacaa ape yang patut pastu saya baring balik . time tu dah takde dah dia .
Dalam 5 minit kemudian , dia main kat tangga pulak . kat tangga tu adaa pagar . pagar tu macam lose sikit . kalau kena angin sikit je dia da bunyi . kat tangga tu dia dok main kira-kira . 1 2 3 pastu dia gelak-gelak and kat kaki dia tu macam ada rantai besi .
makin lama makin dekat bunyi nya . dia dok kira-kira papp dia sampai kat pagar sebab memang jelas bunyi pagar macam adaa orang tolak . pastu senyap . dalam senyap tu sayaa rasaa orang perhatikan saya . saya dah mengigil time tu . saya baru terfikir nak bukak yassin kat hp , bila saya bukak dia mendengus macam marah pastu dia tolak tanga tu kuat-kuat . saya ikut baca yassin tu sampai lah say a tertidur..
keesokkan tu bos saya kejutkan saya . Badan sy dah panas gila , saya cerita kat bos sy , bos sy terkejut . so haritu saya tak masuk kerja . saya rest je kat bawah . Nak naik atas takut . masa tu hari khamis . khamis malam jumaat . bos saya nak hantakan saya balik . saya cakap takpelah . mak saya sampai kejap lagi . tapi saya salah . mak saya sampai kat taska pukul 11.30 malam . saya pukul 7 lagi saya dah siap pakai tudung tu semua .
Ingatkan mak saya sampai awal , lepas maghrib saya bukak pintu , time tu tak de pape lagi . tapi saya rasa ade benda yang tak kena . saya buat takktahu lah . dok layan whatsapp wechat . dalam pukul 10 lebih malam tetiba ade dengar suara orang menangis dari luar . suara perempuan . mendayu-dayu dia menangis .
Saya dengar jer dia nangis hakikatnya saya sendiri takut . lame jugak dia nangis . lepas dia nangis , dia boleh pergi main kat tingkap . dia dok tarik-tarik kuku dia kat tingkap . sretttt srettt . time tu saya baru teringat yang pintu tu saya bukak . Saya nak bangun tutup tapi takut . dibuatnyaa dia tunjuk rupa naya saya.
Dah lah time tu saya lemah . dengan demam lagi . saya tengok jam dah pukul 11.15 . sy call mak saya suruh datang cepat . cepat tak cepat 11.30
jugak dia sampai . saya suruh diaa ambik sampai depan pintu sebab tak berani nak jalan sensorang . gangguan berhenti kat situ . keesokkannya jumaat . lastday sy kat taska . taska saya ada buat jamuan hari raya . so excited lah nak siapkan bebudak tu pakai baju raya sampai lupa apa yang dah jadi . demam pun tak kesah dah . jamuan tu habis pukul 8 malam .
Kemas-kemas semua siap pukul 9.30 . mak saya dah tunggu saya depan taska . time say a nak balik saya angkut barang saya , sampai depan pintu , ada angin hembus kat muka saya . kuat sangat . dua kali . saya buat bodoh jelah . lepas beberapa hari , badan saya jadi lemah , sakit satu badan tu semua . memang sakit sangat .
Dah seminggu dok sakit demam pun tak kebah , mak saya bawak jumpa ustaz . bila dah jumpa , ustaz tu kata benda tu suka kat saya . huh . sebab tu dia ganggu saya tiga hari berturut2-turut sebab dia tahu saya takde lepas ni . saya macam nak taknak je percaya sebab bab gitu saya tak caya sangat even dah kena . tapi saya ye kan aje .
Dok berubat ape tu semua dalam dua minggu . alhamdulillah dah sembuh . benda tu pun takde kacau saya . tu jelah kisah saya . hehe . kisah ni memang betul jadi kat saya hujung bulan lepas . nak percaya atau tak terpulang la . hehe . maaf kalau tak seram . saya cuma share ape yang berlaku kat saya dulu.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://coffeecakehorror.blogspot.com/2019/06/masa-saya-menangis-diaa-boleh-tanya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mak Maafkan Aboy Ampunkan Aboy Pengalaman Seram Seorang Ayah Semasa Bertugas Di Bilik Mayat

Mak Maafkan Aboy Ampunkan Aboy Pengalaman Seram Seorang Ayah Semasa Bertugas Di Bilik Mayat

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 734 hits
Ayah aku bekerja sebagai petugas hospital selama 40 tahun Dalam bertahun tahun bekerja ayah pernah ditempatkan di unit kecemasan dan pernah juga menjadi tenaga pengajar di sekolah latihan kesihatan Sepuluh tahun terakhir sebelum bersara aya...
5 Tempat Menarik Di Shah Alam Dan Pilihan Hotel Yang Selesa Sekitar Shah Alam

5 Tempat Menarik Di Shah Alam Dan Pilihan Hotel Yang Selesa Sekitar Shah Alam

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 583 hits
5 Tempat Menarik Di Shah Alam Dan Pilihan Hotel Yang Selesa Sekitar Shah Alam Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera semua Teringat dulu ketika Sha bersama suami dan Abang Zaryth ke Shah Alam atas urusan kerja dan perlu bermalam untuk berehat ...
Giant Shah Alam Akan Ditutup Najib Salahkan Guan Eng

Giant Shah Alam Akan Ditutup Najib Salahkan Guan Eng

papar berkaitan - pada 28/6/2019 - jumlah : 476 hits
Ni dah tahap tenat nak cari modal politik ni Benda boleh politik buat apa cari solusi Macam tu lah ibaratnya Giant nak tutup rasanya bukan isu baru Isunya giant tidak mampu bersaing simple Bukan ni kali pertama giant ditutup Kami rasa di te...
Sate Kajang Haji Samuri Di Kompleks Pkns Shah Alam

Sate Kajang Haji Samuri Di Kompleks Pkns Shah Alam

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 844 hits
Sate Kajang Haji Samuri daging ayam perut hatiSalah satu cawangan Sate Kajang Haji Samuri yang korang boleh datang sekiranya korang berada di Shah Alam adalh di Kompleks PKNS Shah Alam Kompleks PKNS ni adalah salah satu bangunan yang paling...
Langsung Dari Masjid Salahuddin Abdul Aziz Shah Alam

Langsung Dari Masjid Salahuddin Abdul Aziz Shah Alam

papar berkaitan - pada 24/6/2019 - jumlah : 375 hits
JOHORTIMES MY hubungi kami dengan KLIK LOGO WHATSAPP DI PENJURU KANAN SEMASA MELAYARI DI JOHORTIMES MY DI TELEFON BIMBIT ANDA TERIMA KASIH Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Faceboo...
Tadika Lawatan Ke Perpustakaan Shah Alam Muzium Coklat Kilang Gardenia

Tadika Lawatan Ke Perpustakaan Shah Alam Muzium Coklat Kilang Gardenia

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 983 hits
Assalamualaikum semua Lawatan merupakan salah satu acara wajib yang diadakan bagi prasekolah Malahan aktiviti lawatan ini juga merupakan satu acara tahunan yang sangat dinanti nantikan oleh para pelajar Buka sahaja sesi persekolahan di bula...
Lelaki Kongsi Pengalaman Seram Di Kondominium Setapak Ria Semasa Baiki Lif

Lelaki Kongsi Pengalaman Seram Di Kondominium Setapak Ria Semasa Baiki Lif

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 1330 hits
Dah lama tak dengar cerita hantu Muehehe Hari ini admin nak kongsikan sebuah kisah dari yang diceritakan oleh Bro mengenai pengalamannya sebagai lift contractor di sebuah kondominium ni Siapa tinggal di Setapak Ria Condominium Well brace yo...
Eat Repeat Cafe Shah Alam

Eat Repeat Cafe Shah Alam

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 1429 hits
Assalamualaikum semua Masa ambil jubah konvo haritu di Shah Alam singgah makan di EAT Repeat Cafe cawangan Shah Alam Ini merupakan kali kedua makan di sini Pernah sekali juga makan di EAT Repeat Cafe cawangan Senawang Setakat ni dia dah ada...
Bersalin Di Hospital Shah Alam

Bersalin Di Hospital Shah Alam

papar berkaitan - pada 28/6/2019 - jumlah : 4310 hits
Kalau ikutkan EDD kita 25 Aoil 2019 tapi baby tak nak keluar lagi jadinya suka atau tak kena serah diri dekat hospital 1 May 2019 sebelum tu puas pujuk baby supaya keluar pada 1 mat 2019 kuikuikui nampak tak nak bersalin pun nak kena pilih ...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara

3 Leather Sofas For Your Mid Century Modern Entertainment Room

Cost Effective Investments For Construction Projects

Hilang Dah Ig Maknya Haritu Beriya Back Up Kekasih Gelap Anak Bongkarkan Rahsia Netizen Mahu Ibu Aliff Aziz Bersuara

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign