Lulu Super Friday Jualan Hebat Lebih Berbaloi Dan Lebih Menjimatkan


Hi Korang, 
Lama betul tak pi Lulu Hypermarket kan, yelah sejak PKP ni agak payah sket nak keluar so bila kak lily kerja di KL ni dapatkan singgah ke Lulu maklumlah berdekatan dengan office baru so tak jadi masalah untuk membeli belah di sini. 

Lulu Hypermarket memang terkenal dengan harga barangannya yang lebih murah daripada supermarket di luar sana dah sekali lagi Lulu mengadakan promosi “SUPER FRIDAY” Sale di mana Kempen Lulu Super Friday ini ditawarkan setiap hari bermula daripada 23 November sehingga 6 Disember 2020. Apa yang menarik produk-produk hebat yang terpilih ditawarkan sehingga 70% diskaun. Sangat berbaloi – 
Super Products, Super Deals! Itu taglinenya!! 
Selain daripada produk elektrik, perkakasan rumah, pakaian, kasut dan barangan dapur dari jenama terpilih turut terlibat didalam kempen Lulu Super Friday. Pelbagai jenama terkemuka dengan pelbagai pilihan barangan yang berkualiti boleh didapati pastinya memberi kepuasan didalam membeli. 

Produk Digital (Barangan Elektrik dan Gadget) 
Pada mereka yang mencari telefon bimbit, barangan komputer, pencetak, perkakasan elektrik dan pelbagai lagi. Pelbagai promosi yang boleh kita rebut bersempena dengan Lulu Super Friday. 

Ni kak lily kongsikan beberapa produk yang termasuk di dalam promosi ini adalah power bank dijual serendah dari harga RM30, televisyen Sony 65' 4K Android hanyalah RM3299 daripada harga asal iaitu RM4299. 

Begitu juga Microwave Oven daripada jenama Sharp diberi diskaun sebanyak 40%, harga asal RM329 dan bersempena dengan Lulu Super Friday ditawarkan pada harga RM199. 






Terdapat pelbagai jenis model, jenama dan spesifikasi sangat membantu para pelanggan untuk membuat pilihan. 
Gajet yang harganya ermm menarik sangat nieh







Dengan harga penjimatan serta pemberian ganjaran seperti hadiah dengan setiap pembelian dan juga voucher Lulu Hypermarket, memang sangat menarik perhatian. Seriously ni memang kak lily syorkan 



Fesyen dan Gaya Hidup 
Bahagian pakaian tidak juga ketinggalan. Dengan pelbagai rekaan pakaian yang ditawarkan mengikut citarasa masyarakat tempatan memberi lebih banyak peluang kepada pelanggan. Sempena dengan Lulu Super Friday, pelbagai jenama pakaian dewasa wanita, lelaki mahupun kanak-kanak ditawarkan dengan potongan diskaun yang hebat. 




Koleksi pakaian formal agak menarik dengan rekaan dan warna yang ditawarkan. Ini terutama lelaki metropolitan yang suka rekaan baju yang 'up-to-date'. 

Untuk koleksi pakaian lelaki dari jenama seperti Eten, Sin Denim, Tom Smith, Sunnex, Twills, Debackers, Zeyrek dan Xemberg diberikan diskaun sebanyak 30% 


Untuk pakaian wanita jenama seperti Eten, modernform, Ladies Fashion dan pelbagai lagi ditawarkan sehingga 30%. 




Begitu juga dengan jenama pakaian kanak-kanak O'Dear diberikan diskaun hebat iaitu 50%, manakala jenama Ruff diskaun sebanyak 30%. 


Peminat jenama kasut Sketchers, pasti tidak sabar rebut pelung untuk dapatkan diskaun 50% bersempena dengan Lulu Super Friday. Seperti yang kita maklum jenama Sketchers memang cukup popular dengan keselesaan, praktikal dan cantik, even kak lily pun ada 2 pasang kasut Sketchers ini ermm selesa sungguh lah 
Selain daripada Sketchers, turut ditawarkan adalah jenama popular seperti Reebok dan New Balance yang menawarkan diskaun sebanyak 35%, Atlanta, Tag Basic dan pelbagai lagi dengan diskaun 30% dan 40%. 

Untuk beg tangan seperti Eten, Joh Louis, Cortigiani dan Debackers potongan sebanyak 30% bersempena dengan Lulu Super Friday. 

Rambang mata ketika membuat pilihan. Kak lily dah tergoda dengan salah satu handbag ini, memang nak beli jugak nieh cantik bebenau. 
Dekorasi dan Barangan Keperluan Rumah 
Kaum wanita pastinya akan menggemari produk di bahagian ini. Terutamanya perkakasan dapur dan juga barangan perhiasan rumah seperti karpet dan pelbagai lagi. 

Sukanya tengok set perkakasan memasak jenama FLGranite Cookware yang ditawarkan pada harga RM299 sahaja. Harga asal RM399, memang jauh beza potongan diskaun yang diberikan. 

Terdapat juga produk Lulu sendiri seperti Coffee Pot 1L yang ditawarkan pada harga RM29.99 daripada harga asal RM49.99. Yang ini kak lily suka sebab senang minum kopi kat office tak payah nak ulang alik ke pantri banyak kali. 



Eh ada lagi nieh, peralatan dapur yang murah-murah hah

Permainan untuk anak-anak juga sale tau!






Begitu juga pilihan permainan kanak-kanak dari soft toys, hotwheels dan pelbagai lagi ditawarkan pada harga cukup berbaloi bersempena dengan Lulu Super Friday. 
Produk Segar dan Barangan Dapur 
Lulu Hypermarket memang cukup popular dengan produk segar dan barangan dapur yang dijual dengan harga berpatutan. Bersempena dengan Lulu Super Friday terdapat produk yang kita boleh dapatkan di sini dengan harga yang jauh lebih murah berganda dari pasaran. 

Contohnya kek karamel jenama Luppo yang kita boleh beli dengan harga RM4.95 iaitu 50% diskaun daripada harga asal iaitu RM9.90. 
Jika nak top up susu, boleh dapatkan susu Nestle Every Day. Untuk 1.kg (Percuma 200g) harga asal adalah RM47.90, tapi sepanjang kempen berlangsung ianya hanyalah RM38.49. 

Susu Goodday Full Cream, Low Fat, Chocolate dan Strawberi ditawarkan RM4.95 sahaja. 


Peminat air Barbican jangan lupa dapatkan produk ini di Lulu bersempena Lulu Super Friday. Harga yang ditawarkan RM1.99 daripada harga asal RM4.90. 




Coklat Kit Kat, minyak Naturel, Beras Cap Saga, Beras Cap Sunflower, biskut White Castle, sabun Dynamo, sabun Top, sabun Good Maid dan pencuci pinggan Joy antara jenama yang terlibat didalam kempen Lulu Super Friday!!!! 

Banyak giler produk best yang memang kita guna dan menjadi keperluan harian boleh didapati di Lulu Hypermarket. Kenapa bayar lebih jika kita boleh jimat banyak dengan berbelanja bersempena dengan kempen Lulu Super Friday. 


Keterangan lanjut mengenai promosi di Lulu Hypermarket boleh layari, 
Website : http://www.luluhypermarket.com/MY/all

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 
Facebook Page : https://www.facebook.com/LuLuHypermarketKL/
Instagram Link : https://www.instagram.com/luluhypermy/



#LuLuKL #LuLu1Shamelin #LuLuSuperFriday #HappyAtLuLu #JomkeLuLu

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2020/11/lulu-super-friday-jualan-hebat-lebih.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lulu Super Friday Juala Hebat Setiap Hari Sehingga 6 Disember 2020

Lulu Super Friday Juala Hebat Setiap Hari Sehingga 6 Disember 2020

papar berkaitan - pada 28/11/2020 - jumlah : 238 hits
Hi korang Agak lama juga kita tak bercerita dengan Lulu Hypermarket semenjak PKPB ni kan So kali ni aku kembali dengan berita gembira buat penggemar Lulu Hypermarket yang terletak di Capsquare KL ni Seperti yang korang tahu kalau korang nak...
Set Nasi Lobak Merah Ayam Bakar Super Lazat Berbaloi Dicuba

Set Nasi Lobak Merah Ayam Bakar Super Lazat Berbaloi Dicuba

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 327 hits
Tengah PKPB ni macam macam pulak tekak ni mengidam nak makan Apa pun pilihan terbaik adalah makan bersama famili di rumah Aroma Nasi Karot Lobak Merah dan Ayam Bakar ni kalau dimasak memang semerbak aromanya Kalau bau dah sedap apalagi rasa...
Lebih 600 Orang Anggota Wirid Yasin Ciptakarya Hebat

Lebih 600 Orang Anggota Wirid Yasin Ciptakarya Hebat

papar berkaitan - pada 14/11/2020 - jumlah : 249 hits
ALANGKAH SEMARAKNYA SILATURRAHMI MELALUI WIRID YASIN DI PANAM PEKANBARU
Ibm Cip Apple M1 Akan Menjimatkan Apple Lebih Dari Rm10 Bilion

Ibm Cip Apple M1 Akan Menjimatkan Apple Lebih Dari Rm10 Bilion

papar berkaitan - pada 19/11/2020 - jumlah : 164 hits
Peralihan dari cip X86 ke ARM oleh Apple adalah satu perkara yang berani dan tidak dinafikan agak berjaya Bayangkan sudah lama Microsoft bereksperimen dengan ARM tetapi tidak berjaya Cubaan dengan Surface Pro X juga dilihat agak hambar Makl...
Tawaran Hebat 11 11 Barang Perhiasan Wanita Kbbm Super Brand Store

Tawaran Hebat 11 11 Barang Perhiasan Wanita Kbbm Super Brand Store

papar berkaitan - pada 12/11/2020 - jumlah : 301 hits
Tawaran Hebat 11 11 Barang Perhiasan Wanita KBBM Super Brand Store Sempena tarikh yang indah 11 11 2020 ni rata rata kebanyakkan shopping Online banyak yang membuat penawaran harga promosi yang hebat Apatah lagi dikala waktu Covid sebegini ...
Lebih 30 Tahun Menanti Bekalan Air Bersih

Lebih 30 Tahun Menanti Bekalan Air Bersih

papar berkaitan - pada 20/11/2020 - jumlah : 213 hits
Setelah lebih 30 tahun berpenat lelah memunggah air selain membelinya setiap hari akhirnya sepasang suami isteri warga emas di Kampung Tok Puchong Kedai Buloh mampu menarik nafas lega selepas menerima bekalan air bersih kelmarin Bersyukur d...
5 Hal Yang Perlu Kita Upgrade Untuk Lebih Berjaya

5 Hal Yang Perlu Kita Upgrade Untuk Lebih Berjaya

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 308 hits
Tiada sesiapa pun diantara kita yang tidak mahukan sebuah kejayaan Tapi untuk mencapai sebuah kejayaan itu bukanlah sesuatu hal yang mudah Ada banyak perkara yang kita perlu buat termasuklah melakukan perubahan kepada yang lebih baik Kat si...
Apakah Pendekatan Lebih Efektif Selain Pkp

Apakah Pendekatan Lebih Efektif Selain Pkp

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 145 hits
Terdahulu Jomo berkata pandemik COVID 19 telah menyerlahkan lagi ketidaksamaan yang ada dan mungkin mendorong 71 juta orang menjadi miskin yang melampau pada tahun 2020 sejak 1998 menurut Laporan Sustainable Development Goals Pertubuhan Ban...
Pkpb Melaka Di Tamatkan Lebih Awal

Pkpb Melaka Di Tamatkan Lebih Awal

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 326 hits
PKPB Melaka Di Tamatkan lebih awal Assalamualaikum dan salam sejahtera Alhamdulilah hati tu memang tersangatlah gembira bila dapat tahu PKPB bagi negeri Melaka ditamatkan lebih awal Perintah kawalan pergerakan bersyarat ini akan berakhir pa...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Pemilik Kafe Tanah Aina Fareena Nafi Terima Notis Rasmi Peringatan Penutupan Parkir Restorannya



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Dpr Hotline Rim Polri Bisa Cegah Calo Dan Penipuan

Polisi Tetapkan 3 Tersangka Pengeroyok Prajurit Tni Prada Lukman Di Cikini

Dito Mahendra Minta Dibebaskan Dari Semua Dakwaan Saya Hobi Koleksi Senjata Dan Tidak Bertindak Onar

Penerima Zakat Untuk Fii Sabilillah Apakah Terbatas Hanya Pada Jihad

Salam Nuzul Alquran Kuiz Menguji Pengetahuan Tentang Al Quran

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars