Klopp Puji Fans Kuasa Hebat Dalam Perpisahan Liverpool Secara Penuh Emosi




LIVERPOOL: Jurgen Klopp memuji para penyokong Liverpool sebagai “superpower dalam dunia bola sepak” selepas perlawanan terakhirnya sebagai pengurus berakhir dengan kemenangan 2-0 di rumah menentang Wolves pada hari yang penuh emosi di Anfield pada Ahad.
Alexis Mac Allister dan Jarell Quansah menjaringkan gol, tetapi perlawanan itu sebahagian besar menjadi persembahan sampingan apabila penyokong menghormati Jerman yang telah diambil hati mereka.
Individu berkarisma berusia 56 tahun, yang mengumumkan pada Januari bahawa beliau akan meninggalkan kelab itu, telah membina ikatan yang kuat dengan peminat Anfield, yang memberikannya sambutan yang bergema ketika beliau muncul dari terowong terkenal itu.
Penyokong-penyokong menggunakan kad untuk mencipta mosaik raksasa, satu hanya membaca “Jurgen” dan yang lain berkata “Danke”, dengan ramai mengangkat syal dengan nama Klopp dalam persembahan bersemangat himne kelab “You’ll Never Walk Alone”.
Selepas tiada masa, beliau kembali ke padang melalui penjagaan hormat daripada pemain-pemain untuk bercakap kepada penonton dengan memakai baju merah yang mempunyai perkataan “Thank You” di bahagian depan dan “I’ll Never Walk Alone Again” di bahagian belakang.
Sebuah pentas disediakan di pusat padang dan pemilik kelab, pengarah-pengarah, dan duta-duta, termasuk legenda Anfield Kenny Dalglish, semua menyambut Klopp ke padang, dengan penyokong meneriakkan namanya.
“Saya sangat gembira, saya tidak boleh percaya,” kata Klopp, yang tiba di Anfield pada tahun 2015 semasa kelab itu sedang dalam keadaan rendah.
“Saya sangat gembira dengan perlawanan ini, atmosfer ini, keluarga ini. Ia sangat luar biasa, terima kasih banyak.
“Tidak berasa seperti akhir,” tambahnya. “Ia hanya berasa seperti permulaan. Hari ini saya melihat pasukan bola sepak bermain penuh dengan bakat, belia muda, kreativiti, hasrat, tamak. Itu satu bahagian daripada pembangunan, itu yang anda perlukan, jelas.
“Dalam beberapa minggu ini di mana saya mendapat terlalu banyak perhatian, saya menyedari banyak perkara. Orang berkata saya telah mengubah mereka dari penyangsang menjadi penganut. Itu tidak betul. Anda yang melakukannya. Tidak ada sesiapa yang memberitahu anda untuk berhenti percaya. Kelab ini berada dalam masa terbaiknya untuk masa yang lama.
“Kami mempunyai stadium yang indah, pusat latihan, dan anda – superpower bola sepak dunia. Wow.”
‘Terus percaya’
Klopp menambah: “Kita yang tentukan jika kita risau atau bersemangat. Kita yang tentukan jika kita percaya. Kita yang tentukan jika kita mengenali atau tidak percaya. Hari ini saya adalah salah seorang daripada anda dan saya terus percaya. Saya kekal percaya 100 peratus.
“Jelas saya melihat banyak orang menangis dan saya juga akan malam ini kerana saya akan merindu orang tetapi perubahan adalah baik. Segalanya akan baik kerana asasannya 100 peratus ada.
“Anda menyambut pengurus baru (Arne Slot) seperti anda menyambut saya. Anda menyokong penuh dari hari pertama. Anda terus percaya. Anda mendorong pasukan. Saya adalah salah seorang daripada anda sekarang. Saya sangat menyayangi anda.
“Terima kasih. Anda adalah pasukan terbaik di dunia. Terima kasih.”
Klopp kemudian juga mengambil lagu yang diciptakan penyokong Liverpool untuknya untuk memimpin orang ramai dalam nyanyian “Arne Slot, na, na, na, na”.
Pengurus Jerman tersebut membawa kelab ke glory Liga Juara-Juara pada tahun 2019 – kali keenam mereka dinobatkan sebagai juara Eropah.
Musim berikutnya beliau mengukuhkan tempatnya sebagai salah seorang Liverpool yang hebat dengan memenangi gelaran Liga Perdana untuk kali pertama selepas 30 tahun, kali ke-19 mereka dinobatkan sebagai juara England.
Beliau juga mengangkat Piala FA dan memenangi dua Piala Liga dalam tempohnya di kelab itu, di mana beliau membawa mereka kembali ke elit bola sepak English dan Eropah.
Apabila Klopp mengumumkan secara mengejutkan bahawa beliau akan meninggalkan awal tahun ini, Liverpool sedang mengejar satu kuadran.
Mereka memenangi final Piala Liga menentang Chelsea pada bulan Februari tetapi terperosok dalam Piala FA menentang Manchester United dan Liga Europa menentang Atalanta.
Usaha merebut gelaran Liga Perdana juga cepat pudar, tetapi dengan menamatkan tempat ketiga Liverpool telah layak untuk Liga Juara-Juara musim hadapan.


Source link
The post Klopp puji fans ‘kuasa hebat’ dalam perpisahan Liverpool secara penuh emosi appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/klopp-puji-fans-kuasa-hebat-dalam-perpisahan-liverpool-secara-penuh-emosi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hlb Langgan Penuh Rm350 Juta Bon Hijau Asean Dikeluarkan Oleh Exio Logistics

Hlb Langgan Penuh Rm350 Juta Bon Hijau Asean Dikeluarkan Oleh Exio Logistics

papar berkaitan - pada 21/5/2024 - jumlah : 137 hits
Hong Leong Bank Berhad baru baru ini mengumumkan langkah penuhnya untuk melanggan RM350 juta Bon Hijau ASEAN yang dikeluarkan oleh Exio Logistics Sdn Bhd dan dinasihatkan oleh Hong Leong Investment Ban Bon ini bertujuan untuk membiayai pemb...
9 Ucapan Hari Raya Waisak Yang Menyentuh Dan Penuh Pesan Kedamaian

9 Ucapan Hari Raya Waisak Yang Menyentuh Dan Penuh Pesan Kedamaian

papar berkaitan - pada 21/5/2024 - jumlah : 164 hits
Seluruh umat Buddha tengah mempersiapkan diri untuk menyambut datangnya Hari Raya Waisak yang akan jatuh pada tanggal 23 Mei 2024 Mulai dari menyiapkan dan membersihkan altar gladi resik untuk perayaan hingga mempersiapkan ucapan untuk diba...
Nama Tu Saya Pilih Kamal Adli Uqasha Dedah Nama Penuh Anak Sedap Betul Nama

Nama Tu Saya Pilih Kamal Adli Uqasha Dedah Nama Penuh Anak Sedap Betul Nama

papar berkaitan - pada 19/5/2024 - jumlah : 182 hits
Selepas tiga minggu menyambut kelahiran cahaya mata sulung mereka pasangan selebriti Uqasha Senrose dan suaminya Kamal Adli berkongsi nama penuh puteri kesayangan mereka Kamal dan Uqasha mendedahkan nama penuh puteri comel itu menerusi prog...
Video Ppp Keras Tahun Ini Tak Lolos Pileg Penyelenggara Pemilu Penuh Kecurangan

Video Ppp Keras Tahun Ini Tak Lolos Pileg Penyelenggara Pemilu Penuh Kecurangan

papar berkaitan - pada 15/5/2024 - jumlah : 101 hits
Anggota Komisi II DPR fraksi PPP Syamsurizal menegaskan pemilu tahun ini penuh kecurangan yang terstruktur sistematis dan masif
Jom Mewarna Oyen Gamat Penuh Kucing Oyen Di Gateway Klia2 Comel Comel Semuanya

Jom Mewarna Oyen Gamat Penuh Kucing Oyen Di Gateway Klia2 Comel Comel Semuanya

papar berkaitan - pada 22/5/2024 - jumlah : 122 hits
Pada 18 Mei 2024 telah berlangsung acara Jom Mewarna Oyen yang bertempat di gateway KLIA2 Bukan hanya sekadar pertandingan mewarna tetapi turut diadakan The Largest Orange Cats Gathering dan Oyen Cat Competition Acara pada hari tersebut san...
Selangor Fc Kekalkan Harga Tiket Sasar Stadion Penuh Untuk Aksi Liga Super

Selangor Fc Kekalkan Harga Tiket Sasar Stadion Penuh Untuk Aksi Liga Super

papar berkaitan - pada 27/5/2024 - jumlah : 105 hits
PETALING JAYA Selangor FC akan terus mengekalkan harga tiket untuk aksi Liga Super 2024 2025 di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya walaupun berlakunya penurunan kapasiti stadium selepas di naik taraf Ketua Pegawai Eksekutif Dr Johan Kam...
Pemprov Dki Larangan Perpisahan Dan Study Tour Apa Untung Dan Ruginya Bagi Siswa

Pemprov Dki Larangan Perpisahan Dan Study Tour Apa Untung Dan Ruginya Bagi Siswa

papar berkaitan - pada 15/5/2024 - jumlah : 87 hits
Seharusnya dugaan sekolah mencari untuk dari acara study tour juga harus menjadi perhatian
1 Ringgit Berapa Rupiah Faktor Yang Mempengaruhi Implikasinya

Bagaimana Ketidakpastian Mega Cap Mempengaruhi Penurunan S P Dan Nasdaq

Wanda Hara Hadiri Kajian Hanan Attaki Pakai Cadar Berbuntut Panjang Kasusnya Dibawa Ke Jalur Hukum

Mengopi Tepi Pantai Di Kopi Penunjuk Kijal Terengganu

Melaka Ke Muzium Kapal Selam Sekali Lagi

Transform Your Home With Art Placement That Speaks Volumes

Peniaga Pisang Goreng Mengaku Culik Dua Kanak Kanak Sebab Teringin Nak Ada Anak Perempuan

Kronologi Kes Zulfarhan Osman Zulkarnain



Kenapa Kita Gelarkan Masa Guna Istilah Second Minute Hour Day Week and Year

Biodata Ikhmal Nour Personaliti TikTok Terkenal

Apakah Fatwa Berkenaan Menanam Jambang dan Rambut Bagi Lelaki

Info Dan Sinopsis Drama Tonton Berepisod SeOfis Slot Samarinda TV3

Biodata Mek Yun Mek Kelate Personaliti TikTok Terkenal


Graduan Kejuruteraan Usahawan Sambal Acar Ikan Masin

Aktiviti Dengan Anak 003

Rasa Risau Dan Takut Terhadap Perkara Yang Masih Belum Berlaku Selalunya Adalah Berlebihan

Memahami Inflasi Dan Indikator Tren Dalam Pasar Keuangan

Lagu Tiktok Yang Viral Pada Bulan Julai 2024

Resepi Sotong Sumbat Telur