Kitsui Whitie Snow Kejelitaan Kulit Bermula Dari Dalaman


Siapa nak kulit lebih cerah, korang wajib amalkan Kitsui Whitie Snow ni. Fungsi utama Kitsui Whitie Snow ni untuk korang yang ada masalah jerawat kemerah-merahan, pori besar, kulit kusam, ekzema, kulit sensitif, mengalami usus tidak sihat dan kotor berpunca dari pemakanan yang tak sihat. Nak kulit lebih cerah bukan setakat tepek tepek produk penjagaan muka je. Dalaman pun kena jaga juga uoll untuk sistem penghadaman kita berfungsi dengan elok untuk membuang toksin dalam badan setiap hari tanpa masalah. 



Setiap hari kita makan macam-macam tapi sistem penghadaman tak berapa nak lancar, hasilnya usus kotor & menyebabkan masalah-masalah seperti kulit berjerawat & lain-lain. Toksin dalam badan bila dah berkumpul, bukan saja bagi kesan dalaman tapi juga luaran iaitu masalah kulit seperti di bawah. Korang antara yang alami masalah di bawah ni?








Sekiranya korang antara yang mengalami masalah kulit di atas, korang wajib amalkan Kitsui Whitie Snow ni produk pencerahan kuli paling berkesan. Bahan-bahannya menggunakan ramuan semulajadi yang selamat untuk diamalkan tanpa was-was. 



APA FUNGSI UTAMA KITSUI WHITIE SNOW?Untuk menyihatkan usus supaya sistem penghadaman lebih bagus. Bila sistem penghadaman kita berfungsi dengan lebih baik jadinya sistem penyerapan dalam badan kita juga lancar dan boleh menyerap segala nutrisi makanan yang kita ambil setiap hari terutama bagi yang amalkan makanan sihat dan seimbang serta vitamin tambahan. 
Bila penyerapan nutrisi lebih lancar sekaligus dapat meningkatkan lagi nutrisi badan seperti vitamin C, vitamin B3 - Niacinamide, vitamin B12 dan vitamin D3 untuk dapatkan kulit yang lebih licin dan cantik. 
Sistem penghadaman lebih bagus, penyerapan nutrisi lebih lancar jadi hasilnya dapat mencerahkan dan memudarkan masalah kulit seperti ekzema, jerawat, kulit berminyak, pori besar & kulit kemerah-merahan & bukan saja kesan pada muka tetapi seluruh badan. 






BAHAN DALAM KITSUI WHITIE SNOWApa bahan dalam Kitsui Whitie Snow?Let's check it out.....●      VITAMIN C : Gabungan vitamin C & vitamin B3 (Niacinamide) untuk kulit lebih cerah dan sihat●        NIACINAMIDE(B3) : Gabungan vitamin C & vitamin B3 (Niacinamide) untuk kulit lebih cerah dan sihat●       GRAPE SEED EXTRACT : Mengandungi antioksidan, mineral dan vitamin yang bekerjasama untuk hilangkan bintik-bintik hitam dan parut jerawat●        DermaNia Korea - Popular di Korea yang berfungsi untuk memperbaiki tekstur kulit.●     PROBIOTIC & PREBIOTIC : Untuk usus yang sihat. Bila usus kita sihat, kulit kita automatik akan dapat kesannya iaitu lebih bersih, licin & cantik. Dalam Kitsui Whitie Snow ni, sebanyak 10 billion CFUs per sachet



Tak ada pewarna, perasa tambahan & kurang gula







PRODUK PENCERAHAN KULIT PALING BERKESAN dan SELAMAT DIGUNAKAN.
Sebut Kitsui, semua orang kenal. Produk-produk Kitsui ni senang untuk kita jumpa di drugstore dan farmasi. Satu jenama yang well establish. Kalau korang antara yang ada masalah-masalah kulit seperti di atas, korang wajib amalkan Kitsui Whitie Snow ni. Memang diakui produk pencerahan paling berkesan & kulit lebih cerah dalam masa 7 hari. 
Konsep Kitsui Whitie Snow ni, bila usus kita sihat kulit pun akan cantik & nampak kesannya. Sebab fungsi utama Kitsui ni untuk melancarkan sistem penghadaman kita & memudahkan usus untuk mengeluarkan sisa toksin dari dalam badan. 
Cerita pasal Kitsui ni, ada seorang adik sepupu k.fiezz amalkan salah satu produk Kitsui untuk turunkan berat badan & dia cakap memang bagus sangat sebab nampak kesan pada dia. Nampak penurunan berat badan. Salah satu sebab dia cuba Kitsui ni pun sebab jenamanya yang dikenali & harga yang berpatutan.


KITSUI WHITIE SNOW BERAPA SACHET 1 KOTAK & SEDAP TAK?
Dalam 1 kotak ni ada 17 sachet & ambil satu hari satu sachet.


Dalam dia bentuk sachet & minum 1x sehari. Ambil 1 sachet sebelum atau selepas sarapan.

Senang juga nak bawa ke mana-mana bila balik kampung atau travel sebab dia dalam bentuk sachet..

Masukkan air suam/sejuk (150ml) dalam shaker & letak 1 sachet Kitsui Whitie Snow ni. Kemudian shake shake kan sampai larut. Selepas tu, siap untuk di minum..
Rasa dia masam-masam tapi sedap. K.fiezz baru mula minum 1 sachet uolls. Macamana cerah tak kulit?Belum nampak lagi kesan dia. Over tau baru minum 1 sachet dah nampak kesan. Tak agak tau korang ni. haha. 
Tapi kalau nak tengok testimoni-testimoni yang dah berjaya dapat hasilnya selepas consume Kitsui Whitie Snow, check it out  kat bawah.



Testimoni Kitsui Whitie Snow

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3
So siapa yang ada masalah-masalah kulit di atas, boleh cuba amalkan Kitsui Whitie Snow ni untuk dapatkan kulit lebih cerah dengan usus lebih sihat. Kat mana nak beli. Link  di bawah. 

Kitsui, Cantik Semulajadi !
Dapatkan KITSUI di farmasi yang berdekatan. 


Malas nak keluar, boleh beli secara online di shopee atau mana-mana link di bawah. Good news untuk korang yang buat pembelian di Shopee. Guna kod "KITSNOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall.
Kitsui Whitie Snow Shopee Mall : https://shopee.com.my/product/100810671/12067264667
smtt=0.100812150-1642225791.9


Kitsui Website : https://kitsui.com.my/



Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq



Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia


TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/



Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia



Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty
#kitsui #kitsuilovers #kitsuiwhitiesnow #Whitiesnow #WatsonsMalaysia #guardianmalaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2022/01/Kitsui-Whitie-Snow-Kejelitaan-Kulit-Bermula-Dari-Dalaman.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perang Rusia Dan Ukrain Sudah Bermula

Perang Rusia Dan Ukrain Sudah Bermula

papar berkaitan - pada 24/2/2022 - jumlah : 141 hits
Ukrain dilaporkan sudah bersedia untuk menghadapi serangan dari Russian dengan mengisytiharkan darurat dan memanggil 36000 tentera simpanan pada hari Rabu lepas Pada hari sebelumnya Presiden Amerika Syarikat Joe Biden berkata dunia sedang m...
Sabah Kembali Benarkan 50 Jemaah Di Masjid Surau Bermula Esok

Sabah Kembali Benarkan 50 Jemaah Di Masjid Surau Bermula Esok

papar berkaitan - pada 24/2/2022 - jumlah : 117 hits
Berkuat kuasa esok kerajaan Sabah membenarkan 50 jemaah hadir ke masjid dan surau untuk solat Jumaat termasuk solat lima waktu berjemaah PETALING JAYA Sabah membenarkan kembali kehadiran 50 jemaah di masjid dan surau untuk solat Jumaat sert...
Bicara Kes Saman As 1 18 Bilion Yang Di Fail Src Terhadap Najib Bermula 13 Februari 2023

Bicara Kes Saman As 1 18 Bilion Yang Di Fail Src Terhadap Najib Bermula 13 Februari 2023

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 146 hits
KUALA LUMPUR Kes saman AS 1 18 bilion yang difailkan SRC International Sdn Bhd terhadap bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah ditetapkan untuk perbicaraan selama 16 hari bermula 13 Feb tahun depan Tarikh itu ditetapkan oleh...
Ibu Hamil Maut Rambut Tersangkut Pada Mesin Kilang Sehingga Kulit Kepala Tercabut

Ibu Hamil Maut Rambut Tersangkut Pada Mesin Kilang Sehingga Kulit Kepala Tercabut

papar berkaitan - pada 8/2/2022 - jumlah : 141 hits
The ReporterSeorang wanita hamil berusia 21 tahun Umida Nazarova maut dalam kemalangan ngeri di mana sebahagian dari kulit kepalanya tercabut apabila rambutnya tersangkut pada mesin ketika temuduga kerja di sebuah kilang di Belarus Difahamk...
Resipi Roti Goreng Inti Daging Balut Kulit Popia Macam Dekat Pasar Malam

Resipi Roti Goreng Inti Daging Balut Kulit Popia Macam Dekat Pasar Malam

papar berkaitan - pada 8/2/2022 - jumlah : 524 hits
Suka makan Roti Goreng berbalut kulit popia macam yang biasa dijual di pasar malam Sedap kan rasanya Ringkas sahaja tapi membuka selera Bagi anda yang nak cuba buat sendiri roti ni di rumah untuk sajian keluarga saudara Ahmad Salehuddin Ami...
Permohonan Terkini Online Rumah Mampu Milik Golongan B40 2022 Sewa Bermula Rm124 Sebulan

Permohonan Terkini Online Rumah Mampu Milik Golongan B40 2022 Sewa Bermula Rm124 Sebulan

papar berkaitan - pada 15/2/2022 - jumlah : 181 hits
Tahukah anda bermula tahun lalu sehinggalah kini 2022 anda boleh untuk memohon permohonan rumah mampu milik seperti PPR MyHome dan rumah transit Permohonanan tersebut hendaklah dilakukan melalui SPRN iaitu Sistem Pengurusan Perumahan Negara...
Prn Johor Perang Sebenar Bermula 12 Mac Ini

Prn Johor Perang Sebenar Bermula 12 Mac Ini

papar berkaitan - pada 10/2/2022 - jumlah : 152 hits
KINI tumpuan seluruh rakyat Malaysia akan beralih kepada Pilihan Raya Negeri Johor yang akan dilaksanakan pada 12 Mac depan Pilihan raya itu akan membuka tirainya pada 26 Februari manakala tarikh mengundi awal pada 8 Mac Seramai 2 597 742 p...
Kerosakan Umno Bermula Dari Zaman Dr Mahathir

Kerosakan Umno Bermula Dari Zaman Dr Mahathir

papar berkaitan - pada 6/2/2022 - jumlah : 106 hits
Lim Kit Siang masih melalak tentang Malaysia sudah rosak dan menjadi negara gagal atau failed state Tetapi ini semua bermula semenjak zaman Tun Dr Mahathir Mohamad Dan bukankah Kit Siang dan DAP yang melantik Mahathir sebagai perdana menter...
Pkpd Di Laksana Di Taman Rimba Mentakab Bermula Pada Hari Ini Sehingga 20 Februari

Pkpd Di Laksana Di Taman Rimba Mentakab Bermula Pada Hari Ini Sehingga 20 Februari

papar berkaitan - pada 7/2/2022 - jumlah : 137 hits
KUALA LUMPUR Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan akan dilaksana di Taman Rimba Mentakab di Temerloh Pahang bermula hari ini hingga 20 Februari Ketua Pengarah Keselamatan Negara Majlis Keselamatan Negara Datuk Rodzi Md Saad dalam kenya...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Asal Usul Coca Cola

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

6 Pegawai Kanan Dan Anggota Polis Ditahan Semula Mengikut Sosma

Apple Dilaporkan Meminta Maaf Atas Iklan Kontroversial Ipad Pro Nya

Kopi Saigon Indera Mahkota 7 Catat Jualan Tertinggi Daripada 100 Cawangan Seluruh Negara

Dua Kali Melalui Proses Bedah Bukan Mudah Shila Amzah Tak Dapat Melahirkan Secara Normal Bayi Dah Terbelit Tali Pusat

Liyana Jasmay Bakal Keluar Dua Single Baharu Rakam Lagu Di Jakarta Saya Taknak Mv Biasa Biasa