Kitab Ilmu Asmara Suami Isteri Dari Zaman Silam


Kamasutra adalah kitab kuno dari India yang ditulis oleh Vatsayana berdasarkan kajian beliau ke atas gerak laku seksual manusia dan dipercayai adalah manual seks tertua di dunia dan diterbitkan 400 tahun sebelum tahun Masihi.


Ilmu Kamasutra telah dijadikan rujukan mutlak oleh masyarakat dunia untuk sebarang perkara atau aktiviti berkaitan hubungan seks.

Pernah tak anda terfikir, bagaimana pada zaman dahulu kala masyarakat mendapatkan ilmu-ilmu ini, sebelum wujudnya media seperti buku bercetak, atau media online seperti blog?

Jika anda ingat masyarakat dahulu kala kurang ilmu pengetahuan tentang seks, anda sebenarnya salah, kerana mereka sebenarnya lebih hebat ilmunya tentang seks berbanding masyarakat zaman sekarang.

Jangan terkejut jika saya katakan bahawa kebanyakan ilmu seksual yang boleh didapati pada hari ni berasal dari ilmu-ilmu lama, yang telah berkurun lamanya.

Ilmu seks silam yang saya maksudkan ialah ilmu Kamasutra, Ananga Ranga, Taman Harum dan Manual Seks Tao.

Kitab Ananga Ranga

Ananga Ranga adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Kalyana Malla pada kurun ke 15. Tujuan utama Ananga Ranga ditulis adalah untuk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga dan mengelakkan perpisahan antara suami isteri.

Oleh itu boleh dikatakan ilmu Ananga Tanga adalah amat sesuai untuk pasangan yang ingin mengekalkan kebahagiaan rumahtangga.

Jika anda sedang mengalami masalah rumahtangga, ini adalah ilmu rahsia yang perlu anda pelajari. Ananga Ranga ditulis khusus untuk membantu pasangan suami isteri menyerikan kembali hubungan yang suram, dalam masa yang sama meningkatkan kebahagiaan dan nikmat rumahtangga.

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, tujuan utama Ananga Ranga diterbitkan oleh Kalyana Malla adalah untuk mengelakkan berlakunya perceraian suami isteri dengan ilmu menawan hati pasangan melalui aktiviti seksual.

Oleh itu tidak syak lagi rahsia-rahsia ilmu yang terkandung di dalam manual Ananga Ranga akan membuat kan rumah tangga akan membuat kan hubungan seks suami isteri lebih bermakna, dan dengan mudah anda akan dapat menambat kembali hati pasangan anda dengan ilmu ini.

Kitab Taman Harum

Jika Ananga Ranga ditulis untuk mengelakkan berlakunya perceraian antara pasangan suami isteri, Taman Harum pula diterbitkan khusus untuk memberi panduan kepada pasangan bagaimana untuk menjadikan hubungan suami isteri lebih indah, seperti selamanya di alam percintaan.

Nasihat-nasihat yang terkandung di dalam panduan Taman Harum ini amat unik dan boleh membuat kan pasangan anda kembali jatuh cinta kepada anda, seperti pertemuan pertama.

Sesuai dengan namanya, Taman harum.. hubungan rumah tangga anda akan sentiasa wangi dengan cinta yang mekar, seperti di Taman yang selamanya harum dan indah.

The Perfumed Garden adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Muhammad al-Nafzawi sekitar tahun 1410 sehingga 1434.

Nama asal manual yang ditulis oleh al-Nafzawi ini ialah “The Perfumed Garden of Sensual Delight”atau dalam bahasa arabnya, “Al-rawd al-‘âtir fî nuzhati’l khâtir”.

Kitab Taman Harum dipenuhi dengan nasihat-nasihat dan panduan bagaimana untuk meningkatkan keharmonian rumahtangga melalui ilmu asmara.

Manual Seks Tao

Manual Seks Taoist dicipta dengan tujuan utama untuk mengekalkan kesihatan pengamal ajaran Taoist.

Pengikut-pengikut ajaran Taoist percaya dengan mengamalkan seni-seni ajaran Taoist ketika melakukan hubungan seksual, mereka akan dapat mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman, dan jika ditambah dengan senaman-senaman lain, mereka akan dapat melambatkan proses penuaan dan memberi nafas baru terhadap hubungan rumahtangga yang hambar.

Apa guna hubungan yang penuh dengan percintaan sekiranya kesihatan anda tidak mengizinkan? Ini adalah masalah yang akan diselesaikan melalui rahsia ilmu seks “Tao”ini.

Pengamal ilmu seks “Tao” percaya kesihatan seksual adalah kunci utama untuk menjalani kehidupan seks yang hebat dan penuh nikmat. Oleh itu ilmu yang terkandung di dalam bahagian ini adalah untuk mengekalkan kesihatan seksual untuk meningkatkan prestasi anda di ranjang.

Ilmu ini bukan sahaja akan membantu anda meningkatkan kesihatan luaran, tetapi juga kesihatan dalaman organ seksual anda dengan senaman dalaman yang unik dan berkesan.

Malah, posisi-posisi seks rahsia yang terkandung di dalam panduan ini juga dicipta khusus untuk meningkatkan kesihatan seksual melalui persetubuhan.

Dalam erti kata lain, anda bukan sahaja akan menambahkan kenikmatan aktiviti seksual anda, tetapi pada masa yang sama akan meningkatkan kesihatan luaran dan dalaman dengan ilmu unik ini. Menyelam sambil minum air!

Telah Terbukti

Ilmu-ilmu asmara silam yang disenaraikan di atas adalah ilmu-ilmu yang telah terbukti keberkesanannya. Jika tidak sudah pasti ilmu-ilmu ini tidak dijadikan asas dan rujukan oleh masyarakat zaman sekarang.

Ilmu asmara silam ini adalah ilmu yang perlu anda belajar untuk mengembalikan semula nikmat hubungan seks anda!

Rahsia Ilmu Asmara Silam

Memperkenalkan Kamasutra Bergambar yang akan mendedahkan Rahsia Ilmu-Ilmu Asmara yang telah diamalkan sejak turun temurun dan dicipta khas untuk memberikan kenikmatan mutlak ketika anda beraksi di ranjang!

Rahsia Ilmu Kamasutra

Rahsia ilmu Kamasutra yang terkenal di dunia dan dijadikan rujukan mutlak oleh mereka yang ingin meningkatkan ilmu asmara mereka ke tahap yang lebih tinggi.

eBook ini akan mendedahkan kenapa Ilmu Kamasutra ini amat terkenal dan kenapa ilmu Kamasutra ini boleh membantu anda menyelesaikan masalah-masalah seks yang sedang anda hadapi.

Pelajari juga teknik-teknik asli Kamasutra yang telah di adaptasi ke dalam pelbagai versi di serata dunia. Ini adalah ilmu hebat dalam konteks asal yang jarang diketahui umum. Bongkar rahsia ilmu Seni Asmara Kamasutra supaya hubungan seks anda lebih bermakna, hebat, dan sempurna!

KETAHUI RAHSIA INI LEBIH LANJUT..



Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:
Cara-cara Isteri Menggoda SuamiDi Manakah Terletaknya G-Spot Wanita?
-Sentiasapanas.com



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.sentiasapanas.com/2019/06/kitab-ilmu-asmara-suami-isteri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
24 Jam Kerja Tanpa Henti Uruskan Anak Suami Kalau Dapat Senangkan Hati Isteri Dah Cukup Memadai

24 Jam Kerja Tanpa Henti Uruskan Anak Suami Kalau Dapat Senangkan Hati Isteri Dah Cukup Memadai

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 542 hits
Besarnya pengorbanan seorang ayah mencari rezeki untuk anak anak namun jangan menidakkan tanggungjawab yang digalas seorang ibu buat anak anaknya Isteri dan ibu kepada anak anak kita sebenarnya bekerja lebih lama dari kita tanpa henti Bangu...
Suami Pukul Teman Lelaki Isteri Hingga Mati Akibat Cemburu

Suami Pukul Teman Lelaki Isteri Hingga Mati Akibat Cemburu

papar berkaitan - pada 24/6/2019 - jumlah : 440 hits
PASIR SALAK Akibat cemburu selepas isteri keluar dengan kekasih seorang lelaki bertindak di luar batasan dengan memukul teman lelaki isterinya itu sehingga menggunakan kayu berpaku dalam kejadian di Felcra Changkat Lada Kampung Gajah di sin...
Suami Isteri Jadi Perisai Lindungi Anak Dari Terkena Api Kebakaran

Suami Isteri Jadi Perisai Lindungi Anak Dari Terkena Api Kebakaran

papar berkaitan - pada 24/6/2019 - jumlah : 244 hits
The ReporterPasangan suami isteri sanggup menjadi perisai bagi melindungi anak perempuan mereka berusia 4 tahun dari terkena api kebakaran selepas rumah mereka terbakar dalam kejadian di Guangzhou China Klip video menunjukkan pasangan berke...
Suami Hargailah Isteri Kita Susah Dia Faham Bila Senang Jangan Lupakan

Suami Hargailah Isteri Kita Susah Dia Faham Bila Senang Jangan Lupakan

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 329 hits
Untuk suami apa pun sanggup isteri sanggup korbankan demi melihat pasangan menjadi insan terbahagia Apabila suami senang jangan pula isteri dilupakan Suami isteri pasti berkongsi susah senang bersama sejak dari awal perkahwinan Susah senang...
Elak Luka Bertukar Nanah Suami Bantulah Isteri Sediakan Air Cebok Untuk Bersihkan Bahagian Intim

Elak Luka Bertukar Nanah Suami Bantulah Isteri Sediakan Air Cebok Untuk Bersihkan Bahagian Intim

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 262 hits
Selepas melahirkan anak terutamanya kelahiran secara normal akan ada luka pada vagina ibu Luka bersalin perlu diberi perhatian dan dibersihkan dengan betul Ada sesetengah ibu merasa takut untuk mencuci luka kerana rasa pedih dan ngilu apabi...
Suami Isteri Warga Palestin Mahu Sumbang Pembangunan Gaza

Suami Isteri Warga Palestin Mahu Sumbang Pembangunan Gaza

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 243 hits
PUTRAJAYA Pasangan suami isteri warga Palestin yang menerima ijazah kedoktoran dalam bidang pengurusan pada konvokesyen Universiti Teknologi Kreatif Limkokwing di sini hari ini berikrar untuk membantu memperbaiki taraf hidup penduduk di Sem...
Saat Saya Tunjuk Muka Suami Semua Terkejut Dan Menangis Isteri Mithali Ini Tetap Setia Walau Suami Sakit

Saat Saya Tunjuk Muka Suami Semua Terkejut Dan Menangis Isteri Mithali Ini Tetap Setia Walau Suami Sakit

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 615 hits
Saban hari pelbagai isu rumah tangga menjadi halwa telinga kita Kisah kecurangan atau kehadiran orang ketiga antara punca keretakan rumah tangga Namun kita juga dihidangkan dengan kisah rumah tangga yang bahagia Mereka saling menghargai sat...
Suami Perlu Bantu Isteri Ketika Rasa Sakit Melahirkan Anak

Suami Perlu Bantu Isteri Ketika Rasa Sakit Melahirkan Anak

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 528 hits
SUAMI PERLU BANTU ISTERI KETIKA RASA SAKIT MELAHIRKAN ANAK Sebagai suami kita tidak akan faham penderitaan isteri yang melahirkan anak kita Tidak kira lahir secara normal atau pembedahan cesarean Kedua duanya sama sakit Kita orang lelaki bi...
Suami Isteri Luangkan Masa Dengar Luahan Sebelum Tidur Lebih Tenang Kurang Stres

Suami Isteri Luangkan Masa Dengar Luahan Sebelum Tidur Lebih Tenang Kurang Stres

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 415 hits
Suami isteri jangan jemu meluangkan masa walau pun sebentar untuk sama sama mendengar luahan hati Pillow talk atau berbual sebelum tidur boleh menjadikan hubungan lebih tenang dan diri kurang tekanan Perkongsian daripada Akhtar Syamir ini a...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Evolution Of Adult Entertainment

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand