Kerja Jpj 45 Kekosongan Diperlukan Bagi Kemasukan Seluruh Malaysia


Jabatan Pengangkutan Jalan Malaysia (JPJ) telah membuka iklan kerja JPJ bagi pengambilan besar-besaran untuk kemasukan November. Iklan kekosongan jawatan di JPJ dibuka kepada semua rakyat Malaysia berkelayakan.
Peluang kerjaya ini merupakan satu peluang keemasan yang wajib dimohon oleh semua rakyat Malaysia. Kita ketahui jabatan pengangkutan jalan adalah jabatan yang mengurus dan bertanggungjawab pada hal pengurusan pengangkutan di Malaysia.
Ikuti saluran group info terkini mengenai jawatan swasta dan kerajaan:
Info Kerja Terbaru Info Lengkap Mengenai 45 Ambilan Bagi Kerja JPJ Maklumat Ringkas Jawatan Jawatan yang ditawarkan di Jabatan Pengangkutan Jalan ini merupakan iklan terbaru bagi ambilan staff bahagian pemeriksa kereta motor. Kekosongan ini seramai 45 orang dan simpanan sebanyak 100 orang.
JawatanGredJumlah AmbilanPemeriksa Kereta MotorAB19Kekosongan : 45 Orang
Simpanan : 100 Orang Kerja JPJ Tempoh & Masa Permohonan Ditutup Untuk maklum para calon dan pemohon, bag tarikh permohonan jawatan ini anda sekarang sudah boleh memohon. Dan juga, tarikh permohonan akan ditutup pada 14 Novermber 2023.
Permohonan kali ini boleh dibuat secara atas talian, melalui platform yang telah disediakan pihak majikan pada para calon semua. Tempoh permohonan ini juga merujuk pada iklan yang dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan.
Apakah Syarat-syarat Lantikan Pemohon Pemohon mesti berumur 18 tahun keatas. Para calon mestilah warganegara Malaysia. Kelayakan akademik paling minimal adalah SPM, SKM(Sijil Kemahiran Malaysia) dan setaraf dengannya dalam bidang berkaitan. Kelayakan ini lantikan bagi jawatan gred AB19 Jika anda mempunyai diploma kejuruteraan dan sijil jurutera atau automotif yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan maka akan dikira gred AB29. Syarat Kerja JPJ Semak Jadual Gaji Untuk Jawatan yang Baharu Dibuka Untuk jawatan kali ini, terdapat beberapa skim perkhidmatan untuk anda semak mengenainya lebih lanjut. Kami mudahkan anda untuk mendapatkan input berkenaan tawaran setiap jawatan yang dibuka.
Bagi jawatan Pemeriksa Kereta Motor AB19 – Jadual Gaji Tahun 2023 Bagi Gred A, AL, AT dan AB dibawah Perkhidmatan Pengangkutan Kumpulan Pengurusan & Profesional
Keperluan Tambahan Untuk Para Calon Untuk maklumat para calon setiap syarat dan keperluan yang disedikan adalah berdasarkan ketetapan yang dibuat oleh pihak Ketua Perkhidmatan. Berikut keperluan tambahan yang ditetapkan:
Lelaki sahaja. Berumur 18-45 tahun. Mempunyai syarat-syarat ukuran fizikal dan pancaindera seperti yang berikut:
(i) Tinggi sekurang-kurangnya 1.57m tanpa bersepatu
(ii) Berat badan sekurang-kurangnya 48kg.
(iii) Mempunyai ukuran Indeks Jisim Badan (BMI) di antara julat 19 hingga 26.
(iv) Mempunyai sekurang-kurangnya 79sm ukuran dada yang biasa dan 84sm semasa menarik nafas.
(v) Lulus dalam ujian penglihatan bagi mata kiri dan kanan yang diuji berasingan dengan ketetapan V6/9 tanpa menggunakan cermin mata.
(vi) Pengecaman warna dan pendengaran tidak cacat
(vii) Diperiksa dan diperakui sihat untuk berkhidmat oleh pengamal perubatan yang berdaftar. Keperluan Bidang Bagi Jawatan AB19 Calon yang berminat untuk memohon jawatan ini mestilah mengetahui keperluan bidang bagi jawatan AB19. Keperluan ini adalah terma yang disediakan pihak pengurusan ketua perkhidmatan untuk info kepada para calon.
Bidang kursus SVM: Teknologi Automotif Bidang SKM Tahap 2: Mekanik Kenderaan Motor Mekanik Kelengkapan Tolak Tanah Pemasang Sistem Gas Asli Kenderaan Servis dan Penyelenggaraan Kenderaan Perdagangan Mekanik Kenderaan Perdagangan Juruteknik Kenderaan Motor Perkhidmatan Pembaikan – Kenderaan Ringan Kenderaan Perdagangan – Servis Pembaikan Bidang SKM Tahap 3: Juruteknik Kenderaan Motor Juruteknik Kelengkapan Tolak Tanah Juruteknik Kenderaan Perdagangan Mekanik Kenderaan Motor Juruteknik Kanan Kenderaan Pemasangan dan Penyelenggaraan Sistem Gas Asli Kenderaan Servis dan Penyelenggaraan Kenderaan Perdagangan Penyelenggaraan Jentera Tolak Tanah Automotif – Servis Selepas Jualan Kenderaan Perdagangan – Servis Diagnostik Pemasangan Kenderaan Gas Asli Termampat Kelayakan Bahasa Melayu Memiliki sekurang-kurangnya kepujian gred c pada subjek bahasa melayu untuk Sijil Pelajaran Malaysia atau Sijik Kemahiran Malysia atau yang diiakui setaraf dengan pensijilan di Malaysia.
Keterangan Cara Mohon Kerja JPJ Sebelum anda membuat permohonan anda diminta untuk semak kembali iklan permohonan kerja jpj dan jelas syarat-syarat lantikan itu sesuai dengan bidang dan minat anda. Berikut kami kongsikan iklan rasmi dibawah:
Iklan Kerja JPJ Pemohon yang yang berminat dan memenuhi syarat yang ditetapkan perlulah mengemukakan beberapa dokumen dan kemskini segala permohonan anda secara onlien melalui Portal Rasmi Sistem Pendaftaran Suruhanjaya Awam SPA9 di pautan berikut: Sistem Permohonan Pekerja Suruhanjaya Perkhimatan Awam ( SPA9) Pemohon juga disarankan jika anda sudah berjaya membuat permohonan pertama bagi jawtan diatas maka tidak perlu untuk anda membuat permohonan sekali lagi walaupun tarikh permohonan dalam tempoh sah dari tarikh tutup. Pemohon juga perlu kemas kini tempat anda mahu temu duga sebelum pada tarikh akhir mohon. Jika para pemohon berjaya mendapat panngilan atau emel bertulis anda layak temuduga maka anda diingatkan untuk membuat persediaan awal bagi proses temu duga berjalan dengan lancar. Permohonan selepas tarikh tutup iklan tidak akan dilayan dan akan ditolak. Semoga perkongsian kerja jpj ini dapat memberi manfaat kepada anda semua dan khususnya untuk individu yang sedang mencari pekerjaan dalam sektor kerajaan atau dipanggil sektor perkhidmatan awam. Para pembaca digalakan untuk anda kongsikan artikel ini kepada ahli keluarga, sahabat rapat dan sesiapa sahaja yang memerluka. Selamat mencuab dan kami doakan anda dipermudahkan urusan dalam permohonan kali ini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/11/kerja-jpj.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerja Tnb Research 4 Jawatan Dibuka Untuk Seluruh Rakyat Malaysia

Kerja Tnb Research 4 Jawatan Dibuka Untuk Seluruh Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 16/11/2023 - jumlah : 168 hits
Maklumat terbaru berkaitan jawatan kosong kami kongsikan kepada orang kerja tnb research telah buka iklan kerja kosong bagi kemasukan pekerja baru pada bulan November dan Disember Peluang kerjaya untuk semua rakyat Malaysia yang berkelayaka...
Cara Mohon Kerja Econsave Kelayakan Spm Diploma Dan Ijazah Seluruh Malaysia

Cara Mohon Kerja Econsave Kelayakan Spm Diploma Dan Ijazah Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 13/11/2023 - jumlah : 184 hits
Terkenal di seluruh Malaysia sebagai pasar raya yang mengekalkan harga murah Kini mohon kerja Econsave juga kian mendapat sambutan yang tinggi dengan jumlah permohonan yang banyak Ini adalah kerana Econsave sebuah syarikat yang mempunyai ra...
Cara Mohon Kerja Mercato Part Time Dan Full Time Di Cawangan Seluruh Malaysia

Cara Mohon Kerja Mercato Part Time Dan Full Time Di Cawangan Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 16/11/2023 - jumlah : 228 hits
Mohon kerja Mercato yang merupakan antara pasar raya yang berkelas dunia kerana menawarkan pelbagai pilihan produk serta mempunyai pengetahuan yang mendalam mengenai produk produk yang terbaik untuk para pelanggan Bekerja di bawah pasar ray...
Mohon Kerja Emart24 Part Time Dan Fulltime Cawangan Seluruh Malaysia

Mohon Kerja Emart24 Part Time Dan Fulltime Cawangan Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 13/11/2023 - jumlah : 246 hits
Emart24 telah dikenali sebagai antara kedai rangkaian serbaneka terpantas dari Korea Ramai yang mula mohon kerja Emart24 kerana mereka menyediakan peluang pekerjaan secara sambilan dan sepenuh masa Menyediakan pelbagai jenis yang menarik un...
Cara Mohon Kerja Jaya Grocer Yang Menawarkan 21 Jawatan Kosong Seluruh Cawangan Malaysia

Cara Mohon Kerja Jaya Grocer Yang Menawarkan 21 Jawatan Kosong Seluruh Cawangan Malaysia

papar berkaitan - pada 6/11/2023 - jumlah : 186 hits
Peluang mohon kerja Jaya Grocer sentiasa dibuka untuk dimohon oleh mereka yang berminat Jaya Grocer yang cukup terkenal dengan gaya pembelian runcit baharu melalui teknologi peruncitan atas talian secara moden berjaya menjadi antara penjual...
Kerja Part Time Taco Bell Bagi 3 Jawatan Diperlukan

Kerja Part Time Taco Bell Bagi 3 Jawatan Diperlukan

papar berkaitan - pada 31/10/2023 - jumlah : 209 hits
Mesti masih ramai tidak kenal kedai Taco Bell Pihak pengurusan telah keluarkan iklan kerja part time taco bell kepada semua rakyat yang ingin membantu kudrat tenaga di beberapa outlet taco bell seluruh Malaysia Jadi pihak Taco bell mengalu ...
Mohon Kerja Lulu Hypermarket Bagi Kemasukan 5 Jawatan

Mohon Kerja Lulu Hypermarket Bagi Kemasukan 5 Jawatan

papar berkaitan - pada 5/11/2023 - jumlah : 129 hits
Disini maklumat terbaru berkaitan dengan jawatan kosong di lulu hypermarket Dengan sukacita kami sediakan cara mohon kerja lulu hypermarket syarat kelayakan dan kelebihan dan langkah langkah yang anda tahu untuk apply kerja di lulu hypermar...
Cara Mohon Kerja Empire Sushi Cawangan Di Seluruh Negeri

Cara Mohon Kerja Empire Sushi Cawangan Di Seluruh Negeri

papar berkaitan - pada 31/10/2023 - jumlah : 200 hits
Jom mohon kerja Empire Sushi yang ramai orang kenali sebagai kedai rangkaian sushi nombor satu di Malaysia Pastinya ia mempunyai pihak pengurusan yang berkualiti Pernah memenangi pelbagai anugerah terbaik pihak empire sushi sememangnya amat...
Fomema Login Online Results Check Medical Report Malaysia

Fomema Login Online Results Check Medical Report Malaysia

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 264 hits
Fomema Login Online Results Check Medical Report Foreign Workers Medical Examination Fomema Online adalah sebuah organisasi kerajaan yang ditubuhkan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia yang berperanan menjalankan dan memantau pemeriksaa...
E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

More Than 20 Ji Members In Johor Igp

Nepal Haram Produk Rempah Dari India Selepas Hong Kong Singapura

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Gulai Udang Nenas

Adik Wanie Feat Adam Zbp Dudo Sengat Jando Chord



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


New Environment

Drama Anggun Mikayla Lakonan Alya Iman Nabil Aqil

Punca Otot Kejang

Aktiviti Majlis Forum Dan Pelancaran Buku Halatuju Nasionalis Ppim 18 05 2024

Status Hartanah Hakmilik Sementera Kekal Freehold Leasehold

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru