Kempen Carina We Love We Care


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم  (Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)
Assalamualaikum Dan Selamat Pagi, Hai Pembaca Semua... Bonde sangat teruja nak kongsikan dengan anda semua tentang Kempen Carina We Care We Love.  
Bonde memang peminat tegar tisu, Bagi Bonde sejak Covid 19 melanda Negara,  Tisu menjadi sesuatu yang amat penting yang selalu kena ada disi Bonde. Tidak kira tisu kering atau basah kedua jenis tisu ini yang harus ikut kemana jua Bonde pergi. Tidak kira di dalam handbag atau poket memang sentiasa ada.  Jika tiba-tiba habis Bonde terus pergi beli





Tisu jenama Carina juga adalah salah satu tisu kesukaan Bonde.  Tisu Carina memang sentiasa akan Bonde beli untuk kegunaan harian tidak kira sama ada di rumah, pejabat dalam kereta.  Memang akan nampak dimerata sudut Bonde akan letakkannya.  Bagi Bonde biar senang nampak dan mudah untuk dicapai

Bercerita Info Tentang Tisu Jenama Carina:
Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia bagi memenuhi permintaan negara tropika tersebut. Penghasilan tisu Carina yang menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk. Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.
Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting dan sangat berguna kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri.
Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja anda tetapi juga alam sekitar.
Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga.
Tahun 2023 Carina berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju selepas pandemik. Konsep baharu telah dihasilkan dengan kempen "We Care, We Love":-
Carina menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran
Carina menjaga kulit anda dengan menyediakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit
Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi
Khusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara
 4 Siri untuk memenuhi permintaan pasaran


"We Care, We Love", menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda

Carina juga mengeluarkan 4 siri utama produk tisu Carina iaitu:

1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif, dan Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli

Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang mengikut trend masa kini, juga membolehkan anda menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian anda.
2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.
Kapas GulungCarina Kapas Muka, Putik Kapas. Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi.
3. Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur Carina menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. 
Ia membantu membersihkan permukaan dapur dan peralatan serta menyerap percikan minyak disekeliling dapur.


4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah Carina mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan




Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan.



View this post on InstagramA post shared by Zaidalifah Aisheteru 🧕🏻 (@zaidalifah_aisheteru)

Bonde selalu bawa Tisu Carina kemana sahaja.  Tidak heranlah handbag Bonde sentiasa penuh dengan tisu.  
Di dalam video ada Bonde kongsikan waktu bila Bonde menggunakan tisu-tisu Carina. Kenapa tisu Carina ini penting pada Bonde

 Anda boleh tonton sendiri yea

Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.
Di manakah anda boleh mendapatkan produk Carina?
Majoriti produk Carina boleh diperolehi di pasaraya mahupun atas talian (Online). Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Hot Mart dan farmasi adalah beberapa peruncit luar talian.

Pada masa yang sama, anda juga boleh mendapatkan Carina menerusi platform e-dagang rasmi mereka dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah anda!
Kini, sangat mudah untuk membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.



Dimana boleh dapatkan Carina Gift Box?Aeon Big (Cawangan terpilih)
Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
Hot Market @ Berjaya Times Square
Tong Hup Trading, Melaka

CARINA Review & *WIN (*T&C apply)

Jumlah 100 pemenang untuk *MENANGI 3 bulan Bekalan Rumah setiap bulan
Jumlah bernilai RM 150 / Pemenang
 
Cara Menyertai:
1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok
2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).
*Terma & Syarat:
Tempoh kempen: SEKARANG- 30 April 2023
#300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Kami akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook kami bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!
Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.
Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.
Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.
Resit pembelian sah dari 1 Januari 2023- 31 April 2023 sahaja.
Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.
Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

Anda boleh dapatkan produk Carina di pasaraya ataupun belian secara online di link dibawah :

Shopee : https://shopee.com.my/carina.os

Lazada : https://www.lazada.com.my/shop/wangzheng-care/

TopzMall : https://topzmall.com/store/789

Untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi Carina melalui email [email protected] atau follow media sosial Carina dibawah:

Facebook : https://www.facebook.com/carina.loveandcare

Instagram : https://www.instagram.com/carina.malaysia/

Tiktok : https://www.tiktok.com/@carinamalaysia


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.bondezaidalifah.com/2023/01/kempen-carina-we-love-we-care.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Carina Kempen We Care We Love Menawarkan Baucar Tunai Bernilai Sehingga Rm15 000 00

Carina Kempen We Care We Love Menawarkan Baucar Tunai Bernilai Sehingga Rm15 000 00

papar berkaitan - pada 31/12/2022 - jumlah : 162 hits
Woahhhhhh Bila baca tajuk semua teruja Kan Tapi Macamana nak menang hadiah yang ditawarkan oleh Carina Malaysia tu Hee Serius Caranya mudah je Baca entri ni sampai habis dan jangan lupa share kat kawan kawan kaki contest tau Untuk pengetahu...
Carina Malaysia Lancarkan Kempen We Care We Love 2023

Carina Malaysia Lancarkan Kempen We Care We Love 2023

papar berkaitan - pada 30/12/2022 - jumlah : 266 hits
CARINA Malaysia Lancarkan Kempen We Care We Love 2023 Tisu merupakan satu keperluan untuk setiap orang atau untuk seisi rumah Terdapat pelbagai jenis tisu seperti tisu dapur tisu basah tisu muka dan pelbagai lagi Tisu Carina didatangkan dal...
Tisu Carina We Care We Love

Tisu Carina We Care We Love

papar berkaitan - pada 30/12/2022 - jumlah : 180 hits
TISU CARINA WE CARE WE LOVE Sehari Bersama We Care We Love Ehhh Kejap Sebenarnya setiap hari kami bersama Carina tau Carina ini antara tisu jenama kegemaran kami sekeluarga TISU CARINA WE CARE WE LOVEKali ini TISU CARINA WE CARE WE LOVE Bag...
Tisu Carina We Care We Love Pilihan Saya Sekeluarga Memenuhi Keperluan Harian Serta Mesra Kulit

Tisu Carina We Care We Love Pilihan Saya Sekeluarga Memenuhi Keperluan Harian Serta Mesra Kulit

papar berkaitan - pada 28/12/2022 - jumlah : 169 hits
Assalamualaikum Antara tisu dan kain lap mana lagi elok Mesti ada yang kata kain lap elok sebab boleh digunakan berulang kali serta menjimatkan wang Mesti ada juga yang kata guna tisu lebih praktikal dan tak perlu nak basuh lap lap terus bu...
We Care We Love Tisu Carina Jenama Yang Diyakini

We Care We Love Tisu Carina Jenama Yang Diyakini

papar berkaitan - pada 7/1/2023 - jumlah : 188 hits
We Care We Love Tisu Carina Jenama Yang Diyakini Betul ke wanita dan tisu tidak dapat dipisahkan penggunaan tisu dalam kehidupan seharian telah sinonim dengan wanita termasuklah TB sendiri Walau berada diluar pun tetap akan membawa tisu did...
Carina We Care We Love Tisu Berkualiti Pilihan Kami Sekeluarga

Carina We Care We Love Tisu Berkualiti Pilihan Kami Sekeluarga

papar berkaitan - pada 29/12/2022 - jumlah : 235 hits
hai assalammualaikumTisu Carina Tisu Berkualiti Pilihan Kami Sekeluarga Setiap hari kita semua akan menggunakan tisu untuk kebersihan tidak kira di mana sahaja di rumah pejabat di tempat awam ketika makan dalam kereta dan beriadah Dekat man...
Carina We Care We Love Produk Tisu Yang Berkualiti Untuk Seisi Keluarga

Carina We Care We Love Produk Tisu Yang Berkualiti Untuk Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 31/12/2022 - jumlah : 297 hits
Setiap bulan benda paling wajib mama beli adalah tisu dapur tisu kering tisu basah tisu tandas putik kapas dan lain lain lagi Ini kerana kesemuanya adalah barang paling wajib yang sentiasa mama gunakan di rumah dalam kereta pejabat dan dima...
Carina Tisu Untuk Kegunaan Harian Yang Lebih Selamat We Care We Love

Carina Tisu Untuk Kegunaan Harian Yang Lebih Selamat We Care We Love

papar berkaitan - pada 29/12/2022 - jumlah : 138 hits
Assalamualaikum w b t CARINA Tisu We Care We Love Kebiasaan kita risau dengan penggunaan tisu yang berada dipasaran kini Ada yang dihasilkan dari sisa The post appeared first on
Carina Hadir Dengan We Care We Love Untuk Rangkaian Tisu Kegunaan Seisi Rumah

Carina Hadir Dengan We Care We Love Untuk Rangkaian Tisu Kegunaan Seisi Rumah

papar berkaitan - pada 29/12/2022 - jumlah : 170 hits
Dua tahun kita di uji dengan pendamik yang banyak mengajar dan mendidik kita tentang aspek kebersihan dalam kehidupan Hinggalah ke hari ini ia banyak merubah rutin kehidupan manusia agar lebih peka pada kebersihan dan penjagaan diri dan per...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

3 Cara Menuju Ikn Ibu Kota Negara Baru Indonesia

0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat