Kembara Blogger Johor Part 2 Di Ekspo Johor Berkemajuan

pada 23/10/2017 - jumlah : 320 hits
Assalamualaikum Hai korang Selepas kami ke kami di bawa ke Ekspo Johor Berkemajuan yang terletak tidak jauh dari kampung Sungai Melayu iaitu di Dataran Mahkota Iskandar di Nusajaya Ekspo Johor Berkemajuan di wujudkan bagi menghebahkan dan m...

Kembara Blogger Johor Part 11 Uk Farm Kluang Johor

papar berkaitan - pada 27/10/2017 - jumlah : 455 hits
Assalamualaikum Hai korang Part terakhir Kembara Blogger Johor di UK Farm Pastinya selepas ini kami merindui rakan rakan blogger rakan rakan dari Tourism Johor dan MITA dan Tour Guide kami Pak Sheikh credit to Tripadvisor Kami bukan sahaja ...
Kembara Blogger Johor Part 3 Legoland And Hello Kitty Town

papar berkaitan - pada 24/10/2017 - jumlah : 341 hits
Assalamualaikum Hai korang Masih lagi di dalam entry kesinambungan Kembara Blogger Johor anjuran Torusim Johor dan MITA Actually ini adalah tempat yang kami pergi selepas Ekspo Johor Berkemajuan Mula mula kami singgah di Legoland Alhamdulil...
Kembara Blogger Johor Part 6 Kampung Tualang Tiga Sedili Dan Pusat Penternakkan Belangkas

papar berkaitan - pada 26/10/2017 - jumlah : 875 hits
Assalamualaikum Hai korang Kembara blogger Johor masuk hari kedua Selepas kami ke Desaru Fruit Farm destinasi seterusnya adalah di Kampung Tualang 3 Tanjung Gemuk Sedili Johor Serius walaupun aku duduk Johor tapi aku tak pernah tahu ada kam...
Kembara Blogger Johor Part 8 Tunamaya Beach Resort Nelayan Seafood

papar berkaitan - pada 26/10/2017 - jumlah : 704 hits
Assalamualaikum Hai korang Kami beredar pulang ke tempat penginapan kami di Desaru Tunamaya Beach SPA Resort Sebenanrya dah lama betul tak menginap di tepi pantai macam ni Sesekali kan ambil angin laut memang best Actually aku tak pernah pu...
Fam Trip Blogger Bersama Tourism Johor Part 2 Legoland Johor Bahru Hello Kitty Towntheme Park

papar berkaitan - pada 27/10/2017 - jumlah : 737 hits
Di sebelah petangnya pulak kami dibawa untuk pergi melihat Legoland dan Hello Kitty Town di Johor Bahru Masa kecik takde benda ni dah tua tua barulah nak hadap Hahaha Legoland dan Hello Kitty Town di Johor Bahru Siapa pernah pergi Alja pert...
Ekspo Johor Berkemajuan 2017 Majlis Penutup Dan A Little Sight Seeing

papar berkaitan - pada 14/10/2017 - jumlah : 431 hits
Ekspo Johor Berkemajuan 2017 Majlis Penutup dan a little sight seeing Petang ni aku gerak ke Kota Iskandar Aku just naik JD05 Bas yang disediakan di Terminal Gelang Patah Malas nak cari parking dan menapak jejauh dalam keadaan macam ni Jam ...
Ekspo Johor Berkemajuan 6 14 Oktober 2017

papar berkaitan - pada 25/10/2017 - jumlah : 487 hits
Sempena yang lepas Ummi berpeluang singgah ke Ekspo Johor Berkemajuan yang diadakan bermula 6 hingga 14 Oktober 2017 di Kota Iskandar Iskandar Puteri Ini merupakan destinasi kedua kami setelah puas menerokai Kampung Sungai Melayu Boleh baca...
Trip Kembara Blogger Johor Bersama Tourism Johor

papar berkaitan - pada 13/10/2017 - jumlah : 312 hits
Assalamualaikum Hai korang Alhamdulillah Settle hari pertama Trip Kembara blogger bersama Tourism Johor Walaupun baru hari pertama kami dah menjelajah beberapa tempat pelancongan di Johor Bahru ni Walaupun aku orang Johor tapi tak semua tem...
Fam Trip Blogger Bersama Tourism Johor Part 3 Menginap Di Tiga Tempat Berlainan Sepanjang 3 Malam Di Johor

papar berkaitan - pada 27/10/2017 - jumlah : 310 hits
Sepanjang 4 hari 3 malam di Johor Bahru kami tidur berlainan hotel setiap hari Hanya Breakfast sahaja disajikan dihotel dan dinner kami makan ditempat lain Antara 3 hotel yang kami duduki ialah Amari hotel Tunamaya Beach Spa Resort dan hari...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nostalgia Bedak Sejuk

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

Beraya Rumah Sis Lin Makan Laksa Sarawak

Ara Johari Delulu Chord

Apakah Pekerjaan Yang Paling Baik

Orang Yang Solatnya Tidak Diterima Allah Baca Supaya Ibadah Solat Kita Tidak Sia Sia

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale

Tiba Tiba Datang Rasa Nak Bersalin Doktor Kongsi Apa Patut Ibu Ayah Buat Jangan Panik