Kelengkapan Sekolah Kenapa Pusat Pakaian Hari Hari Jadi Pilihan


Alhamdulillah.. 
Dah selesai dah beli keperluan sekolah budak berdua ni. Excited nak masuk tahun baru, tetap juga nak beli keperluan sekolah budak berdua ni dulu walaupun sesi persekolahan tahun baru tu bakal bermula Mac nanti. Bukan apa sebenarnya settle awal-awal lagi mudah, tak kelam-kabut kita pun tak stress. Kena pula Pusat Pakaian Hari-hari tu tak berapa ramai orang lagi, so takdalah kita berebut. Saiz dan pilihannya pun masih banyak. 



Pusat Pakaian Hari-hari Lokasi Tumpuan Keperluan PersekolahanDengar aje perkataan Pusat Pakaian Hari-hari yang terlintasnya, banyak pilihan dan saiz ! Dan rasanya semua orang suka shoping dekat sini termasuklah ciktie sendiri. Ada pelbagai pilihan kelengkapan untuk seisi keluarga. Ada pakaian untuk sekolah, untuk sukan, ada pakaian untuk orang dewasa, kanak-kanak. Baby pun ada. Kiranya one stop centre untuk semua orang. Lengkap daripada atas sampai bawah. Harga cukup berpatutan dan mampu dimiliki semua golongan.




Kemain happy si kakak bila berjaya juga dapatkan beg sekolah baru tu. Yang penting pink colur ! Sebenarnya ni pilihan ke-2 dia..yang memula tu jenis troli. Sukar sikit la kalau nak bawa ulang alik dengan motor tu. Berat ! macam tak berapa sesuai sangat.  So, mudah minta pilih beg sandang je.


Yang ini pula untuk Si Naufal dan Nazril yang tak dapat ikut. Sebenarnya masuk sini memang rambang mata nak pilih. Semua nampak ok..nampak cantik, itu yang sampai ambil benda yang sama tu. Tapi untuk kasut tu nasib baik muat. Kalau tak memang kena pergi tukar la.  


Kelengkapan Sekolah | Kenapa Pusat Pakaian Hari-hari Jadi Pilihan
Mempunyai pelbagai pilihan kelengkapan barangan keperluan sekolah macam-macam ada bukan setakat baju untuk sekolah rendah dan sekolah menengah aje. Tadika dan baju sekolah agama (pelbagai warna) pun ada. Kasut, beg sekolah, track suit, songkak, alatulis, botol air dan banyak lagi la.






Jimat masa dan tenaga! Tak perlu nak pergi banyak tempat. Di  Pusat hari-hari telah lengkap semuanya dari atas sampai bawah.Material / fabrik berkualiti dan tahan lasak. Setanding dengan jenama lain. Ada jenis kain licin dan ada jenis cotton. Yang pasti ianya selesa dipakai.


Ruang besar dan luas. Mudah nak cari sesuatu barang sebab tersusun elok. Tak perlu nak kena berhimpit walaupun ramai orang.

Harga berpatutan dan mampu milik. Boleh dapatkan secara set (berpasangan) ataupun secara berasingan. Ikut kemahuan dan kehendak kita macamana.Tersalah saiz boleh tukar dalam tempoh 7 hari selepas pembelian dibuat. Tapi kena pastikan kita bawa resit pembelian dan jangan cabut tag harganya dulu. 
Staf friendly dan sedia membantu. Yang ni betul! Ada masa-masa tu kita nak cepat ataupun tak berapa nak rajin. Jadi, terus je bagitau apa yang kita mahukan.
 
So, dah terbukti kenapa Pusat Pakaian Hari-hari Jadi Pilihan dan tumpuan Keluarga Shoping Keperluan Persekolahan. Memandangkan si kakak bakal menginjak ke darjah 2, jadi keperluan dia tu tiadalah masalah sangat berbanding si Naufal yang baru nak memasuki darjah 1. Dah la tuannya kita tak bawa. Tak pepasal nyaris-nyaris terlupa tali pinggang dah. Budaknya pula jenis halus je. Nasib baik sempat tanya staff diorang tu. Kalau tak memang takda dah.


Cumanya untuk baju sekolah budak lelaki rupanya kena beli asing seluar dengan baju. Ingatkan sama macam uniform pelajar  perempuan maklumlah kita pertama kali.



Oklah untuk keperluan sekolah cuma tinggal peralatan alatulis ajelah. Tapi yang itu tak jadi masalah sangat sebabnya kalau tak silap alatulis si kakak sebelum ini pun masih elok dan boleh digunakan lagi. Botol air pun sama juga. Guna dulu yang mana ada tak elok membazir kan.


Pada korang yang nak beli baju, nak dapatkan keperluan sekolah boleh dapatkan dari 95 cawangan Hari-Hari seluruh Malaysia sekarang! Dengan pembelian rm30 dan ke atas, akan dapat FREEGIFT calendar ! 


Haa tak pasti cawangan Hari-hari di mana ? Boleh layari www.hari.com.my/locator untuk ketahui senarai 25 cawangan Hari-Hari!


Marilah Pergi Hari Hari! 


95 Hari Hari seluruh Malaysia: www.hari.com.my/locator 
Hari Hari Online Store: http://ehari.com.my 
Har-Hari Lazada: https://lazada.com.my/shop/hari-hari  
Hari-Hari Shopee: http://shopee.com.my/harihari 
 #pusatpakaianharihari #marilahpergihariharihari!









Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ciktie.com/2022/12/kelengkapan-persekolahan-kenapa-pusat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Beli Kelengkapan Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari

Beli Kelengkapan Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari

papar berkaitan - pada 3/1/2023 - jumlah : 148 hits
Cepat masa berlalu Kakak Maira dah nak masuk darjah 1 sesi persekolahan baru akan datang terasa makin tua ibu anak dah makin besar eh tiba sebak huhuu Maka bermulalah rutin baru untuk ibu menyediakan kelengkapan persekolahan formal kakak Te...
Persiapan Awal Beli Barang Persekolahan 2023 Di Pusat Pakaian Hari Hari Cawangan Sungai Buloh

Persiapan Awal Beli Barang Persekolahan 2023 Di Pusat Pakaian Hari Hari Cawangan Sungai Buloh

papar berkaitan - pada 24/12/2022 - jumlah : 308 hits
AssallammualaikumAlhamdulillah isnin yang lalu anak anak Shailla telah selamat bersunat Mereka bersunat di dewan anjuran perstuan penduduk Memang seronok mereka diraikan dengan kedatang Bomba menyiram mereka dengan pili bomba memang semasa ...
Baju Sekolah Di Hari Hari

Baju Sekolah Di Hari Hari

papar berkaitan - pada 27/12/2022 - jumlah : 174 hits
Assalamualaikum alhamdulillah kita semua dah berjaya harungi tahun 2022 Tahun ini dah berbalu dengan pelbagai aktiviti sekolah dan juga pelbagai ilmu dipelajari Sekolah memang menyeronokkan untuk anak anak Bila nak masuk tahun baharu sahaja...
Bagaimana Kalau Pelajar Sekolah Diberi Pilihan Sama Ada Bebas Pakai Tali Leher Atau Sebaliknya Wahai Menteri

Bagaimana Kalau Pelajar Sekolah Diberi Pilihan Sama Ada Bebas Pakai Tali Leher Atau Sebaliknya Wahai Menteri

papar berkaitan - pada 4/1/2023 - jumlah : 111 hits
Sekolah sekolah di Johor Kedah Kelantan dan Terengganu telah pun memulakan sesi persekolahan 2022 2023 bermula 1 Januari lalu nbsp Sekolah sekolah di Melaka Negeri Sembilan Pahang Perak Perlis Pulau Pinang Sabah Sarawak Selango
Tahun 2023 Selang Sebulan Buka Sekolah Hari Raya Mulai Sekarang Dah Boleh Rancang

Tahun 2023 Selang Sebulan Buka Sekolah Hari Raya Mulai Sekarang Dah Boleh Rancang

papar berkaitan - pada 20/12/2022 - jumlah : 108 hits
Tahun 2022 bakal melabuhkan tirainya Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi kita bakal melangkah ke tahun baru 2023 yang dijangkakan lebih mencabar jika dibandingkan pada tahun ini Bagi ibu bapa yang mempunyai anak bersekolah atau pun baka...
Restoran Bertikus Kkm Arah Tutup 14 Hari Mpaj Batalkan Terus Lesen Niaga Premis Kotor

Restoran Bertikus Kkm Arah Tutup 14 Hari Mpaj Batalkan Terus Lesen Niaga Premis Kotor

papar berkaitan - pada 26/12/2022 - jumlah : 120 hits
Susulan tular video seekor tikus menjamah ayam goreng dalam pemanas makanan di sebuah restoran Kementerian Kesihatan Malaysia telah mengarahkan premis terbabit ditutup selama 14 hari Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah ...
Apa Sales Best Hari Ni

Apa Sales Best Hari Ni

papar berkaitan - pada 26/12/2022 - jumlah : 97 hits
Link ke Sheets Barang Yang Ditanya https docs google com spreadsheets d 1 V21TF4JkGYADYGBFFyQ 6vyURSN208cbMJINveo6FY edit usp sharing Join channel Telegram Monaliza https t me xGYaofsTk45hN2I9
Bercuti Tiga Hari Dua Malam Di Mercure Beach Penang

Bercuti Tiga Hari Dua Malam Di Mercure Beach Penang

papar berkaitan - pada 26/12/2022 - jumlah : 253 hits
Assalamualaikum WBTBERCUTI ke Pulau Pinang kali ini kami memilih menginap di Mercure Beach Penang Tanjung Bungah Gambar ni diambil masa check out update guna handphone malas nak susun semula Jadi kita buat caption ikut gambar jer la senang ...
Jadi Simbol Perayaan Hari Raya Kristen Kenapa Pohon Natal Identik Dengan Pohon Cemara

Jadi Simbol Perayaan Hari Raya Kristen Kenapa Pohon Natal Identik Dengan Pohon Cemara

papar berkaitan - pada 26/12/2022 - jumlah : 122 hits
Kalaupun bukan dari pohon cemara biasanya pohon Natal bentuknya tetap menyerupai pohon cemara Kenapa ya
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Lelaki Lihat Lembaga Besar Semasa Solat Berjemaah

Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris