Kekeliruan Hosting Malaya Vs Malaya Hosting



Post kali ini khas untuk membincangkan berkenaan kekeliruan Hosting Malaya VS Malaya Hosting. Saya wujudkan posting ini disebabkan oleh terdapat beberapa prospek kami yang mempersoalkan kredibiliti dan reliabiliti Hosting Malaya terhadap servis yang ditawarkan oleh Hosting Malaya.
Sebelum ini, ada juga yang bertanyakan soalan yang lebih kurang sama disebabkan oleh salah satu posting review yang pernah menggunakan Malaya Hosting pada tahun 2013 yang boleh anda lihat pada forum rAthena. Anda boleh lihat topik forum tersebut pada link disini : https://rathena.org/board/topic/85087-malaya-hosting-sucks.

Topik forum tersebut dibuat pada 18 Julai 2013, dimana pada waktu itu Hosting Malaya-Web Hosting & Game Hosting Solution masih belum saya wujudkan lagi. Hosting Malaya mula ditubuhkan bermula pada akhir tahun 2015 dan masih lagi beroperasi sehingga kini. Jenama ‘Hosting Malaya’ juga saya ilhamkan daripada target audien yang saya fokuskan kepada prospek di Asia.
Sebenarnya, saya telah perasan sejak tahun 2016 lagi berkenaan jenama ‘Malaya Hosting’ ini, tetapi saya nekad untuk tetaip menaikkan jenama Hosting Malaya disebabkan saya yakin dengan jenama yang terbit dari hati saya sendiri. Sejujurnya berhari-hari fikir untuk mendapatkan ‘nama’ untuk Hosting Malaya sebelum ini.

Diakhir post Hosting Malaya VS Malaya Hosting kali ini, ingin saya tekankan bahawa Malaya Host tidaklah sama dengan Hosting Malaya. Anda boleh lihat review-review pengguna Hosting Malaya pada page Facebook kami disini : https://www.facebook.com/pg/hostingmalaya/reviews.
Sekiranya anda mempunyai pertanyaan lanjut berkenaan laman web atau web hosting, anda boleh terus hubungi kami disana atau email kami di [email protected].

Jom baca Kelebihan Memiliki Laman Web disini : https://hostingmalaya.com/kelebihan-memiliki-laman-web. Berminat untuk mendapatkan Web Hosting atau Game Hosting ? https://billing.hostingmalaya.com.
The post Kekeliruan Hosting Malaya VS Malaya Hosting appeared first on Hosting Malaya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://hostingmalaya.com/kekeliruan-hosting-malaya-vs-malaya-hosting/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hafiz Kamal Berazam Rebut Tempat Dalam Harimau Malaya

Hafiz Kamal Berazam Rebut Tempat Dalam Harimau Malaya

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 280 hits
Foto PKNP FC TONGGAK tengah PKNP Mohd Hafiz Kamal berazam kembali semula ke tahap permainan terbaik beliau sebelum ini setelah pulih dari belenggu kecederaan selepas berehat hampir setahun 8220 Saya kena kerja lebih keras lagi bagi kembalik...
Teknik Memilih Hosting Terbaik

Teknik Memilih Hosting Terbaik

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 200 hits
Apa itu hosting Sebelum kita mengetahui teknik memilih hosting mari kita kenali dahulu apa itu hosting Hosting dalam bahasa mudahnya ialah tempat untuk menyimpan laman web kita Kita boleh anggap seperti rumah kita Rumah kita ialah hosting D...
Domainesia Jual Hosting Murah Untuk Blogger

Domainesia Jual Hosting Murah Untuk Blogger

papar berkaitan - pada 14/1/2019 - jumlah : 304 hits
Domainesia Jual Hosting Murah Untuk Blogger Matlamat seorang blogger adalah untuk membawa blog mereka ke level yang lebih tinggi Ini membolehkan blog yang diusahakan selama ini menerima jumlah yang tinggi dan tampak profesional di mata pemb...
Niaga Hoster Hosting Lokal Yang Tidak Bisa Diremehkan

Niaga Hoster Hosting Lokal Yang Tidak Bisa Diremehkan

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 404 hits
Dalam posting kali ini penulis akan sedikit berbagi pengalaman dalam menggunakan salah layanan webhosting di Indonesia Sebelum kami bahas lebih lanjut Jika kamu belum mengerti apa itu hosting Berikut ini penjelasannya Hosting merupakan temp...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened