Kejayaan Pengkhianatan Zahid Konco Kepada Tuhan Politik D A P Mereka


 


Kali ni tuhan politik D.A.P dah boleh tidur baring, tak perlu susah payah lagi mahu mengatur orang Melayu kerana kuda belang@macai@barua telah berjaya menyediakan kerusi empuk untuk mereka bertahta di puncak kuasa. Itu sebab saudara barua DAP si Chong Jen di Sarawak sebelum ini lantang menyuarakan kehendak D.A.P yang mahukan generasi ke 3 kaum cina yang lahir di Malaysia perlu di berikan taraf sebagai Bumiputera. Barua penjilat pasti tidak akan berani menyanggah.
Baru sahaja beberapa hari menang dan di berikan kuasa oleh para barua, puak DAP mula menunjukkan belang dengan Dong Zong mahukan pengiktirafan kerajaan baru terhadap sijil UEC dan di berikan peruntukan kewangan kekal dan tidak sabar sabar mahu bertemu dengan bakal Menteri Pendidikan bagi membincangkan isu tersebut. Baca di sini.


Para barua yang tentunya tidak bermaruah ini juga pasti setuju dengan desakan ~ Pakatan Harapan (PH) Johor memohon kerajaan negeri membenarkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) dan Ahli Parlimen daripada gabungan itu menyertai mesyuarat Jawatankuasa Tindakan Pembangunan Daerah (JTPD). Bendahari PH Johor, Jimmy Puah Wee Tse, berkata ia berikutan gabungan itu sudah menjadi rakan sekutu pada peringkat Persekutuan. Baca lanjut di sini.
Para pengkhianat@barua yang di ketuai oleh Zahid sebenarnya jelas mengangkat dan menjulang kehendak lebih 5 juta pengundi PH yang selama ini tidak pernah pun menyokong dan mengangkat Barisan Nasional. Malah sokongan lebih 5 juta pengundi yang telah memberikan undi mereka kepada Pakatan Harapan yang terdiri lebih 92% dari kaum cina ini jelas bersungguh sungguh mahu membenamkan Barisan Nasional. Kalau para pengundi ini terperanjat atas kemenangan PH tentunya mereka lebih lagi terperanjat kerana para barua@pengkhianat begitu taat dan setia mempastikan kerajaan yang mereka mahukan berdiri kukuh di belakang makhluk peliharaan mereka yang bernama Anwar Ibrahim.


Apa yang lebih menyeronokkan tuhan politik si barua@pengkhianat ialah berjayanya para barua menolak kehendak pengundi BN yang lebih 3.8 juta pengundi yang jelas menolak dan tidak akan sesekali redha dan mahu bergabung seterusnya bersekutu dengan D.A.P.
Tentunya majoriti pengundi BN ini ialah pengundi Melayu dan Islam. Jika di campur pula pengundi PN yang seramai lebih 4 juta pengundi dalam PRU15 yang lalu yang pastinya majoriti pengundi Melayu dan Islam maka para barua sebenarnya telah berjaya menolak lebih dari 7 juta pengundi Melayu dan Islam hanya kerana menurut rancangan dan menjayakan agenda tuhan politik mereka.


Para pengkhianat@barua merupakan lembu suci kepada tuhan politik mereka.
Kita sebagai rakyat Malaysia maklum dan amat memahami bagaimana selama ini D.A.P dengan sikap rasis dan chauvinist nya yang membawa agenda Malaysian Malaysia telah semakin di terima dan berjaya di 'kerajaan' kan. 
Ia semakin menjadi nyata sejak ia diikrarkan oleh taukey tuhan politik mereka mendiang Lee Kuan Yew, menerusi kemenangan DAP memerintah Malaysia bersama PH selepas PRU14.
Penghapusan kontrak sosial, hak istimewa orang Melayu dan Bumiputera memang tidak akan di hapuskan tetapi untuk menjadikan semua kaum setaraf maka cubaan untuk mem'bumiputera'kan kaum kaum lain akan dan telah pun di suarakan. Selain itu cubaan memisahkan agama dengan menjadikan negara ini sekular pasti akan dan sedang giat di rancang. Segala status  quo yang ada telah cuba dirubah. Ratifikasi ICERD dan Statute of Rome nasib dapat digagalkan semalam, esok masih kelam..! 
Tuhan politik mereka tahu dan lama dulu telah berjaya di Singapura. Hari ini bukan lagi asing kelihatan pemimpin DAP mengagih bantuan zakat, jejak kaki ke surau dan masjid, malah makan setalam lagi bersama Guan Eng. Usaha ini hanya untuk menggelapkan mata orang Melayu namun dalam masa yang sama terus pertikai kuasa Raja-raja Melayu.

Sesungguhnya kuasa yang diberikan oleh para pengkhianat@barua ini amat merbahaya kepada kestabilan kehidupan rakyat dam negara. Ianya juga merupakan ancaman kepada keharmonian agama. Benar ia baru bermula namun pengalaman selama 22 bulan cukup mengajar kita bahawa jenis bangsat ini tidak boleh di berikan muka. Tentunya kali ini, mereka lebih bersedia dengan lebih berwaspada, lebih lebih lagi apabila adanya pengkhianat@barua yang sentiasa memimpin tangan agar langkah lebih berhati hati dan berjaga jaga.
Bagi pengkhianat@barua apakah perjuangan mereka untuk agama, bangsa dan negara? tepuk dada tanya selera. Kerana perjuangan mereka jelas berkepentingan diri dan takut ke penjara.
Tanya kita? Lu Fikir La Sendiri..!




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://politikputramerdeka.blogspot.com/2022/11/kejayaan-pengkhianatan-zahid-konco.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pelantikan Zahid Jadi Tpm Ikut Hierarki Parti Bukan Kerana Kepentingan Politik

Pelantikan Zahid Jadi Tpm Ikut Hierarki Parti Bukan Kerana Kepentingan Politik

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 111 hits
ROMPIN Pelantikan Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebagai Timbalan Perdana Menteri bukan berunsurkan kepentingan politik tetapi dibuat dengan mengambil kira kedudukannya dalam hierarki parti Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Ahma...
Zahid Timbalan Perdana Menteri Kerajaan Anwar

Zahid Timbalan Perdana Menteri Kerajaan Anwar

papar berkaitan - pada 17/11/2022 - jumlah : 199 hits
agendaily com16 11 2022Senarai Kabinet bayangan kerajaan perpaduan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tular di media sosial Tular di media sosial hari ini gambar Kabinet Perpaduan Malaysia 2022 melibatkan gabungan Barisan Nasional dan Pakatan Ha...
Para Pemimpin Bn Sebulat Suara Bersetuju Zahid Hamidi Tidak Akan Dilantik Sebagai Pm Jika Bn Menang Pru15 Tok Mat

Para Pemimpin Bn Sebulat Suara Bersetuju Zahid Hamidi Tidak Akan Dilantik Sebagai Pm Jika Bn Menang Pru15 Tok Mat

papar berkaitan - pada 17/11/2022 - jumlah : 182 hits
Timbalan Presiden UMNO Mohamad Hasan sekali lagi menyakinkan rakyat bahawa Presiden UMNO Ahmad Zahid Hamidi tidak akan diangkat sebagai Perdana Menteri sekiranya Barisan Nasional menang Pilihan Raya Umum Ke 15 Beliau berkata para pemimpin U...
Zahid Kata Ikut Budi Bicara Agong Tapi Ismail Sabri Kata Dirinya Calon Pm

Zahid Kata Ikut Budi Bicara Agong Tapi Ismail Sabri Kata Dirinya Calon Pm

papar berkaitan - pada 16/11/2022 - jumlah : 145 hits
agendaily com16 11 2022Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri dan Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi Walaupun Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata lantikan Perdana Menteri baharu adalah bergantung kepada budi bicara...
Sukar Tak Mungkin Zahid Jadi Pm Kata Sumber Umno

Sukar Tak Mungkin Zahid Jadi Pm Kata Sumber Umno

papar berkaitan - pada 16/11/2022 - jumlah : 212 hits
freemalaysiatoday com November 16 2022 8 48 AMPresiden Umno Ahmad Zahid Hamidi kini sedang dibicarakan atas 47 tuduhan pengubahan wang haram dan pecah amanah jenayah PETALING JAYA Kemungkinan Pengerusi Barisan Nasional Ahmad Zahid Hamidi me...
Pn Firing Blanks About Umno Working With Dap Says Zahid

Pn Firing Blanks About Umno Working With Dap Says Zahid

papar berkaitan - pada 15/11/2022 - jumlah : 159 hits
Barisan Nasional chairman Ahmad Zahid Hamidi arriving at a Deepavali event in Bagan Datuk Perak BAGAN DATUK Perikatan Nasional are resorting to random attacks against Umno by claiming that the party would work with a coalition that included...
Campaigning In Bagan Datuk Anwar Steers Clear Of Criticising Zahid

Campaigning In Bagan Datuk Anwar Steers Clear Of Criticising Zahid

papar berkaitan - pada 15/11/2022 - jumlah : 125 hits
He instead hits out at other political foes including Muhyiddin Yassin Dr Mahathir Mohamad and Abdul Hadi Awang PKR chief Anwar Ibrahim had hard words for each of his political foes while campaigning in Bagan Datuk today from Muhyiddin Yass...
Kita Ada 2 Pm Gagal Satu Undi Untuk Mahiaddin Sama Undi Untuk Zahid Hanya Anwar Belum Dicuba

Kita Ada 2 Pm Gagal Satu Undi Untuk Mahiaddin Sama Undi Untuk Zahid Hanya Anwar Belum Dicuba

papar berkaitan - pada 15/11/2022 - jumlah : 123 hits
Kita ada 2 PM gagal satu undi untuk Mahiaddin sama undi untuk Zahid Hanya Anwar belum dicubaPosted By on November 15 2022Pemahaman rakyat ke atas Pilihan Raya Umum ke 15 perlu diubah kepada pilihan raya melantik Perdana Menteri kerana hanya...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik

Pertiwi Trending Boikot Bangkit Usahawan Bumiputera Tv Pertiwi 23 04 2024

Piala Presiden 2024 Senarai Pasukan Format

Saff One Zaidie Shidee Izmir Zoul Dzikri Sor Maaf Raya Kosong Kosong Chord