Kang Gary Dedahkan Kehidupan Bersama Anak Isteri Pada Umum


Akhirnya, Kang Gary Dedahkan Kehidupan Bersama Anak Isteri Pada Umum | Jika anda peminat setia kepada rancangan RuningMan dari Korea, anda pasti akan kenal dengan Kang Gary. Ya, Kang Gary. Hingga ke hari ini, walaupun Kang Gary sudah keluar dari rancangan RunningMan itu namun masih ada peminat yang masih berharap untuk beliau kembali. Mujur juga RunningMan sudah ada dua ahli baru iaitu So Min dan Se Chan.

Apa yang lebih membuatkan nama Kang Gary di sebut-sebut adalah kerana kehidupan peribadinya sendiri. Rata-rata peminat menjadi terkejut apabila Kang Gary membuat keputusan untuk keluar secara tiba-tiba dari rancangan RunningMan yang amat popular itu. Apabila di tanya, alasan yang diberikan adalah untuk menumpukan perhatian pada dunia muzik rap dan pengubahan lagu.

Akan tetapi, kisah peribadi Kang Gary terus di buru dan akhirnya ternyata Kang Gary telah membuat keputusan untuk menamatkan zaman bujangnya. Bukan dengan Song Jihyo yang sering digandingkan bersamanya sebagai Monday Couple tetapi dengan salah seorang pekerja di syarikatnya sendiri.

Sebaik saja berkahwin, Kang Gary banyak memberitahu melalui Instagram tanpa mendedahkan wajah isterinya sama sekali. Tidak lama selepas itu, Kang Gary selamat menerima seorang bayi lelaki. 



Bermula dari detik itu, bekas anggota Running Man Kang Gary ini sering di buru untuk mengetahui wajah dan identiti anak isterinya. Hinggalah satu masa akhirnya Gary berkongsi beberapa foto anaknya itu untuk tatapan umum terutama para peminatnya. Namun pada detik itu gambar isteri Kang Gary masih disembunyikan lagi. 

2020 - Kini Kang Gary Sedia Dedahkan Kehidupan Bersama Anak Isteri
Setelah berdiam diri selama beberapa tahun, akhirnya pada tahun 2020, Kang Gary sendiri telah setuju untuk mendedahkan kehidupan bersama anak isterinya pada umum secara ekslusif melalui satu rancangan realiti TV. Rancangan ini di beri nama The Return Of Superman yang menampilkan 'kehidupan' anak bersama bapa kesayangan. 

Kini identiti isteri kepada bekas anggota Running Man, Kang Gary ini turut didedahkan juga. 


Ramai yang tidak sabar untuk melihat Kang Gary, isteri dan anak sulungnya itu. Siapa sangka setelah lama tertanya-tanya, kini Kang Gary sendiri tampil dengan penampilan yang sangat boom demi untuk menebus segalanya kepada peminat. 

Jika dulu Kang Gary mengejutkan peminat dengan menarik diri dari RunningMan, kali ini Kang Gary sekali lagi mengejutkan peminat dengan penampilannya dalam rancangan tersebut. 

Nak lihat Kang Gary bersama anaknya? Nak lihat juga wajah isteri Kang Gary? Nak lihat bagaimana rupa rumah kediaman Kang Gary serta gaya kehidupannya yang baru sebagai seorang suami dan ayah? 



Jangan lupa untuk menonton  'The Return of Superman' dengan kemunculan Kang Gary sebagai penyertaan terbaru. Rancangan ini akan bersiaran lebih awal di Korea dan akan dimuatnaik secara menyeluruh untuk tontonan seluruh dunia pada hari Ahad (Suday) sekitar jam 6pm ke atas. Untuk Kang Gary, episode untuknya akan bermula pada 02.02.2020 (Episode 323)

Bagaimana nak tonton? Boleh klik DI SINI 







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.abangrock.com/2020/02/kang-gary-dedahkan-kehidupan-bersama.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Isteri Pu Abu Selamat Lahirkan Anak Lelaki

Isteri Pu Abu Selamat Lahirkan Anak Lelaki

papar berkaitan - pada 8/2/2020 - jumlah : 245 hits
Tahniah diucapkan kepada Pencetus Ummah Abu Sufyan di atas kelahiran cahaya mata keduanya pada 1 Februari lalu hasil perkahwinan dengan Hana The post appeared first on
Isteri Tak Akan Dapat Cukup Tidur Selama 6 Tahun Lepas Ada Anak Patutlah Asyik Letih

Isteri Tak Akan Dapat Cukup Tidur Selama 6 Tahun Lepas Ada Anak Patutlah Asyik Letih

papar berkaitan - pada 22/1/2020 - jumlah : 465 hits
Patutlah asyik letih rupanya isteri tak akan dapat cukup tidur selama 6 tahun lepas ada anak Tak dinafikan lagi mana mana pasangan yang baru dapat anak selalunya mesti akan dapat mata panda dek kerana berjaga malam Ini kerana bayi yang baru...
Saya Beli Gajinya Suruh Dia Jadi Suri Rumah Abam Nak Isteri Jaga Anak

Saya Beli Gajinya Suruh Dia Jadi Suri Rumah Abam Nak Isteri Jaga Anak

papar berkaitan - pada 31/1/2020 - jumlah : 899 hits
Saya beli gaji isteri semata mata nak suruh dia berhenti kerja dan jaga anak Walaupun orang kata rugilah jadi suri rumah tapi ini pengorbanan isteri yang patut semua suami hargai kata Abam Bocey Abam Bocey mengakui bahawa dia meminta isteri...
Umpama Perang Suami Kongsi Cerita Tengok Isteri Sakit Indius Bertarung Nyawa Lahirkan Anak

Umpama Perang Suami Kongsi Cerita Tengok Isteri Sakit Indius Bertarung Nyawa Lahirkan Anak

papar berkaitan - pada 22/1/2020 - jumlah : 419 hits
Hanya ibu yang pernah merasa indius tahu betapa peritnya rasa sakit kontraksi selepas itu Sakitnya bukan main sehingga ada yang menyifatkan itulah kesakitan yang paling dahsyat sekali Tidak dapat diungkapkan dengan kata kata Sebagai suami s...
Saya Tegur Dia Dulu Terpikat Dengan Kecantikan Wanita Jadian Lelaki Ini Sanggup Ceraikan Isteri Tinggalkan Anak

Saya Tegur Dia Dulu Terpikat Dengan Kecantikan Wanita Jadian Lelaki Ini Sanggup Ceraikan Isteri Tinggalkan Anak

papar berkaitan - pada 28/1/2020 - jumlah : 279 hits
Demi mengejar cinta seorang transgender lelaki ini sanggup mengambil keputusan untuk menceraikan isteri dan meninggalkan anaknya Stasya Bwarlele merupakan seorang influencer di media sosial Indonesia mengaku pernah mendapat pendidikan perub...
Isteri Kesal Kecurangan Suami Terbongkar Sebaik Pergi Anak Jadi Mangsa Pelepas Dendam

Isteri Kesal Kecurangan Suami Terbongkar Sebaik Pergi Anak Jadi Mangsa Pelepas Dendam

papar berkaitan - pada 25/1/2020 - jumlah : 388 hits
Rumah tangga setiap orang akan dihujani dengan ujian yang berbeza sehingga terkadang tidak mampu untuk ditempuhi Kesetiaan pasangan dalam sesebuah perkahwinan menjadi pengikat hubungan dan akan musnah jika tidak dijaga dengan sebaiknya Kisa...
Suami Isteri Sukarela Make Over Kelas Anak Tapi Hasilnya Sangat Mengejutkan

Suami Isteri Sukarela Make Over Kelas Anak Tapi Hasilnya Sangat Mengejutkan

papar berkaitan - pada 29/1/2020 - jumlah : 562 hits
Tidak dinafikan cara guru mengajar dalam kelas menjadi penyumbang kepada mudahnya seseorang murid itu faham dalam pembelajaran Namun suasana serta keadaan kelas mampu untuk memberi aura serta semangat kepada pelajar untuk belajar Ikuti kisa...
Hukum Keluar Bersama Bekas Isteri Dan Anak Kecil

Hukum Keluar Bersama Bekas Isteri Dan Anak Kecil

papar berkaitan - pada 3/2/2020 - jumlah : 201 hits
SOALAN Suami saya masih berjumpa dengan bekas isteri atas alasan berjumpa anak dan meluangkan masa dengan anak Mereka hanya keluar bertiga Saya telah cadangkan untuk bawa sesiapa untuk dijadikan orang keempat di antara mereka tetapi bekas i...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik


Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024

Terbukti Pasukan Terengganu Berkualiti

Asan Lembu The Movie

Flavour Mushroom Dadah Baru Kegilaan Remaja Ini Kesan Buruknya