Kanak Kanak 1 Tahun Meninggal Dunia Kerana Asap Rokok Ingat Jangan Cium Dan Peluk Anak Selepas Merokok


Anak 1 Tahun ‘Pergi’ Kerana Asap Rokok, Ingat Jangan Cium Dan Peluk Anak Selepas Merokok! Apa Relx Alpha Buat Sampai 50,000 Perokok Berhenti Merokok? Pilihan Menarik dan Selamat Untuk Perokok. Sebagai seorang perokok, adakah anda mempunyai perasaan yang sama?
Ingin merokok semasa berasa cemas dan marah? Ingin merokok ketika mencari ilham? Atau ingin merokok selepas makan dan sebelum tidur? Ketika ini terdapat satu billion perokok di seluruh dunia.
8 Juta Orang Maut
Namun tabiat ini jelas membahayakan kerana lebih 8 juta orang ma ut akibat rokok pada setiap tahun. Lebih malang 1.2 juta daripadanya adalah mereka yang tidak merokok, tetapi menjadi mangsa kerana terdedah kepada asap bahaya.
Ramai perokok memahami bahawa merokok akan menjejaskan kesihatan mereka dan asap rokok menyebabkan mereka menjadi antara golongan yang tidak disukai. Malah terdapat kesedaran yangsemakin berkembang dalam kalangan perokok untuk mencari pengganti rokok, dan rokok elektronik adalah jawapan yang terbaik untuk itu.
RELX Pengganti Rokok
Rokok elektronik merupakan produk pengganti rokok yang memiliki kepuasan sama seperti merokok namun ia direka berasaskan kepada ciri-ciri teknologi tinggi seperti memiliki suis rangsangan udara, litar kawalan dan cip pintar, bateri litium dan komponen elektronik lain. Ia tidak mendatangkan bahaya seperti rokok konvensional. Pada tahun 2021, diramalkan lebih 50 juta perokok sedia ada akan beralih kepada rokok elektronik.
Perbezaan Rokok Elektronik dan Rokok Konvensional Secara asasnya rokok elektronik lebih rendah risiko berbanding
rokok konvensional memandangkan ia tidak mengandungi bahanbahan kimia beracun dan tidak mengeluarkan sebarang asap kurang menyenangkan seperti asap rokok.
Ia Lebih Selamat
 
Selain itu, rokok elektronik juga lebih selamat kerana tidak melibatkan proses pembakaran. Rokok elektronik juga lebih mesra kepada alam sekitar kerana faktor tiada asap dan punting. Di samping itu, rokok elektronik juga bebas daripada sebarang unsur radiasi dan gelombang elektromagnetik.
Nama Yang Kukuh
RELX, jenama yang kini sedang menerajui pasaran rokok elektronik dunia sedang meningkatkan usaha dari sudut penyelidikan dan peluasan pasaran. Syarikat berpengkalan di China ini memiliki nama yang kukuh dan sedang dalam rangka meluaskan pasaran di Malaysia.
Ubah Gaya Hidup
Ditubuhkan pada tahun 2018, RELX bercita-cita mengubah gaya hidup 1 bilion perokok di seluruh dunia kepada kehidupan lebih sihat dan gembira. Melalui kepesatan teknologi dan penyelidikan, RELX telah membangunkan produk rokok elektronik yang berjaya menarik seramai 2.5 juta pengguna.
Bagi meningkatkan keupayaan, RELX telah melancarkan RELX Alpha dan RELX Nano. Produk RELX Alpha direka berasaskan teknologi tinggi dengan peningkatan pada kualiti rasa dan bentuknya. Ia memberikan keselesaan kepada pengguna serta didatangkan dengan dua warna menarik, hitam dan emas.
Kaedah Penghasilan
Kaedah penghasilan produk RELX amat teliti dan semasa penghasilan RELX Alpha, pasukan penyelidikan syarikat telah menghasilkan lebih 143 versi dan RELX Alpha merupakan sanjungan kepada yang terbaik di antara yang terbaik.
Kualiti Terbaik
RELX amat peka terhadap keperluan rokok elektronik dari sudut penggunaan dan had umur. Sesuai dengan usaha menghasilkan produk bertaraf tinggi, RELX tidak mengabaikan tanggungjawab kepada masyarakat. Pada setiap bungkusan produk akan dipaparkan amaran untuk penggunaan rokok elektronik tidak dibenarkan kepada golongan bawah umur dan RELX juga menghalang penggunannya daripada menggunakan rokok elektronik di hadapan golongan tidak sepatutnya seperti bayi dan kanak-kanak.
Melalui teknologi dan kualiti yang tidak lagi boleh dipertikaikan, RELX nyata pilihan terbaik untuk rokok elektronik anda.

The post Kanak-Kanak 1 Tahun Meninggal Dunia Kerana Asap Rokok, Ingat Jangan Cium Dan Peluk Anak Selepas Merokok! appeared first on Apakes.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/kanak-kanak-1-tahun-meninggal-dunia-kerana-asap-rokok-ingat-jangan-cium-dan-peluk-anak-selepas-merokok/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Lokek Tunjuk Rasa Sayang Peluk Cium Anak Setiap Hari Agar Tak Ada Kesan Pada Otaknya

Jangan Lokek Tunjuk Rasa Sayang Peluk Cium Anak Setiap Hari Agar Tak Ada Kesan Pada Otaknya

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 390 hits
Anak kecil kita yang baru berusia 2 hingga tahun memang tak tahu apa apa Dunianya hanyalah bermain Walaupun mereka leka dengan dunia mereka sendiri tapi janganlah abaikan mereka Ada banyak kesannya pada perkembangan mereka lebih lebih lagi ...
Gadis Meninggal Dunia Selepas Digigit Kutu Dari Kucing

Gadis Meninggal Dunia Selepas Digigit Kutu Dari Kucing

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 340 hits
The ReporterRemaja perempuan berusia 16 tahun dari Phetchabun Thailand meninggal dunia akibat jangkitan kuman dalam darah selepas digigit oleh kutu Remaja berkenaan Sunisa dan keluarganya membela beberapa ekor kucing dan menurut neneknya Su...
Kanak Kanak Meninggal Dunia Akibat Kanser Kerap Minum Boba Tea Makanan Manis Didakwa Jadi Punca

Kanak Kanak Meninggal Dunia Akibat Kanser Kerap Minum Boba Tea Makanan Manis Didakwa Jadi Punca

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 559 hits
Seorang kanak kanak perempuan berasal dari China telah meninggal dunia akibat menghidapi penyakit kanser buah pinggang pada Februari lalu Namun kisah di sebalik kematiannya baru sahaja mendapat perhatian baru baru ini apabila diet yang diam...
Budak 8 Tahun Minum Bubble Tea Setiap Hari Disahkan Hidap Kanser Meninggal Dunia

Budak 8 Tahun Minum Bubble Tea Setiap Hari Disahkan Hidap Kanser Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 837 hits
The ReporterSeorang bapa yang juga bekerja sebagai Chef sangat menyayangi anak perempuan dan selalu membawa pulang makanan untuk anaknya itu Sejak kanak kanak itu berusia dua tahun si bapa selalu membawa pulang makanan manis dan bubble tea ...
Perang Sparta Athens Sengketa Paling Lama Di Dunia Akhirnya Tamat Selepas 2500 Tahun

Perang Sparta Athens Sengketa Paling Lama Di Dunia Akhirnya Tamat Selepas 2500 Tahun

papar berkaitan - pada 6/8/2019 - jumlah : 304 hits
Tahukah anda bahawa terdapat satu perang saudara yang telah berlangsung dengan begitu lama selama 2500 tahun yang tidak pernah berakhir secara rasmi akhirnya tamat hanya pada tahun 1996 Perang Peloponnesia yang berlaku pada tahun 431 hingga...
Syurga Bersamamu Mbak Netizen Sebak Lihat Jenazah Ibu Meninggal Dunia Dalam Senyuman Lepas Melahirkan Anak

Syurga Bersamamu Mbak Netizen Sebak Lihat Jenazah Ibu Meninggal Dunia Dalam Senyuman Lepas Melahirkan Anak

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 453 hits
Siapa yang dapat menghalang takdir yang ditentukan Tuhan terutamanya bab kematian Sebab itulah kita sebagai hamba Nya kena sentiasa berbuat amal kebaikan dan beribadah selagi masa ada Kalau nyawa dah disentap dari jasad semuanya dah tak ada...
Kanak Kanak Hidap Leukemia Meninggal Dunia

Kanak Kanak Hidap Leukemia Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 290 hits
PARIT BUNTAR 15 Ogos Pesakit leukemia kronik Annas Mikhail Abdullah 3 meninggal dunia di Hospital Pulau Pinang awal pagi ini Neneknya Faridah Wan Chik 48 berkata Annas Mikail dimasukkan ke hospital itu pada pukul 9 malam tadi setelah mengal...
Kisah Haru Anak Tukang Ojek Jadi Perwira Tni Ad Ditolak Tamtama Hingga Tak Tahu Ibu Meninggal Dunia

Kisah Haru Anak Tukang Ojek Jadi Perwira Tni Ad Ditolak Tamtama Hingga Tak Tahu Ibu Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 27/7/2019 - jumlah : 302 hits
Pendidikan merupakan hal terpenting untuk seorang anak demi masa depannya Bahkan banyak cara ditempuh untuk meraih mimpi hingga mengorbankan banyak hal Seperti yang dialami seorang perwira TNI AD muda ini yang sudah harus rela tak berada di...
Meninggal Pada Usia 51 Tahun Ini Perjalanan Karier Agung Hercules Di Dunia Hiburan

Meninggal Pada Usia 51 Tahun Ini Perjalanan Karier Agung Hercules Di Dunia Hiburan

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 184 hits
Kabar duka datang dari dunia hiburan tanah air Aktor sekaligus penyanyi dangdut Agung Santoso atau lebih dikenal Agung Hercules meninggal dunia pada Kamis Pria kelahiran Malang 9 Februari 1968 ini mengembuskan napas terakhirnya setelah berj...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nostalgia Bedak Sejuk

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Hiburan Saya Rasa Mereka Ada Masa Depan Yang Baik Abby Abadi Dedah Aslam Kini Bawa Grab Dan Berniaga



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Ara Johari Delulu Chord

Apakah Pekerjaan Yang Paling Baik

Orang Yang Solatnya Tidak Diterima Allah Baca Supaya Ibadah Solat Kita Tidak Sia Sia

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale

Tiba Tiba Datang Rasa Nak Bersalin Doktor Kongsi Apa Patut Ibu Ayah Buat Jangan Panik

Ini Kata Kata Terakhir Korban Penganiayaan Senior Stip Sebelum Dipukuli Hingga Tewas