Kami Bukan Umur 12 Tahun Syafiq Kyle


ADAT pasangan bercinta ada ketika menyulam bahagia, ada waktu bertentang pendapat, namun hakikatnya perselisihan yang diuruskan dengan baik mampu menguatkan lagi sesebuah perhubungan.
Bagi selebriti yang sudah lama bergelar kekasih, tentu saja mereka sentiasa berada dalam radar tumpuan ramai, terutama bagi yang ingin melihat artis pujaan ke jenjang pelamin.
Begitupun, tidak semua personaliti popular gemar berkongsi sisi peribadi apatah lagi hal percintaan yang dirasakan lebih wajar jadi privasi.
Aktor Syafiq Kyle dan kekasih hati, Mimi Lana antara sosok tersohor yang begitu kemas menyimpan kisah cinta biarpun rata-rata mengetahui hubungan mereka cukup serius.
HUBUNGAN Syafiq Kyle dan Mimi Lana pernah teruji, namun keteguhan perasaan meranumkan semula persefahaman walau berterusan digamit gos1p liar. Akui Kyle, mereka semakin serius menuju fasa seterusnya.
SYAFIQ dan Mimi Lana.Enggan layan gosip
Namun lumrah selepas kehidupan menjadi sorotan, waima sekecil-kecil perkara apatah lagi andai tersebar gos1p tentu saja menjadi perhatian seperti desas-desus kononnya buah hati aktor tersebut sudah punya kekasih baharu.
Enggan memanjangkan spekulasi, Syafiq menganggap gosip hubungannya dengan Mimi yang did4kwa netizen sudah berakhir sebagai perkara tidak berfaedah untuk dilayan.
Katanya, mereka bukan kanak-kanak berusia 12 tahun yang perlu melayan isu remeh sebegitu, sebaliknya masing-masing sudah matang dalam melalui kehidupan dan percintaan.
“Kadang-kadang kalau jadi macam ini, bukan saya tak nak jawab tetapi saya jadi malu dan segan.
“Kita bukan umur 12 tahun. Esok lusa dah nak kahwin.
“Takkan mahu layan benda (gos1p) macam itu lagi?
SYAFIQ menjelaskan, cukuplah peminat tahu bahawa hubungannya dengan Mimi Lana kini sedang bergerak ke fasa yang lebih serius.“Mungkin lima tahun lepas saya boleh layan dedas-desus begitu tapi sekarang dia sudah jadi ‘cringe’ (sesuatu yang memualkan).
“Jadi bagi saya selagi kami berada dalam hubungan yang baik. Alhamdulillah.
“Lebih elok kita kongsi cerita yang lebih berfaedah kerana untuk isu sekecil itu dan tidak mendatangkan manfaat dan saya enggan ambil peduli sebenarnya sebab cuma buang masa,” katanya ketika ditemui pada majlis memperkenalkan dirinya sebagai duta aplikasi myIOU.
Syafiq atau nama sebenarnya Mohd Syafiq Shamim Abdul Razak berkata demikian bagi mengulas khabar angin, kononnya Mimi sudah ada kekasih baharu.
Menurut bintang Pus4ka itu, hakikatnya peminat tegar juga tidak ambil pusing berhubung hal peribadi seperti tanggapan sesetengah pihak yang suka ‘memperbesarkan’ gos1p sedemikian.
“Jujurnya, peminat yang sering memberi sokongan kepada kerja saya sendiri tak pernah bertanyakan soal perhubungan atau hal peribadi membabitkan cinta.
“Mereka sangat memberi inspirasi dengan tidak henti menyuntik semangat malah sepanjang mengenali mereka, peminat saya cuma nak tahu perkembangan tentang kerjaya.
“Kalau ada pun soalan seperti itu, yang bertanya pun hanyalah keluarga terdekat saya.
“Bagi peminat, sudah cukup jika mereka tahu saya dan Mimi bahagia,” katanya.
SAMA seperti Syafiq, Mimi Lana juga sudah bersedia untuk melangkah ke alam berumah tangga. Tinggal lagi, masa yang akan menjadi penentu.Sedia jadi suami
Bercakap tentang kesediaannya ke arah fasa berumah tangga, biarpun sudah bersedia menjadi suami, Syafiq mahu menangguhkan hasrat berkenaan bagi memberi laluan terhadap lakonan dan komitmen kerjaya yang padat.
“Jujurnya, saya sudah bersedia menjadi ketua keluarga dan ada zuriat sendiri. Namun, saya tidak berani hendak cakap bila tarikhnya kerana kami masih merancang.
“Apa pun saya berharap peminat terus mendoakan kelancaran kerjaya seni saya supaya memudahkan kami untuk menyusun perancangan seterusnya (kahwin) pada masa akan datang,” ulasnya ringkas.
Terdahulu, hubungan cinta antara Syafiq dan Mimi yang terjalin sejak 2015 pernah bergelora pada pertengahan 2020, namun kembali bertaut.
Laris jadi duta produk
Mengenai pelantikan sebagai duta aplikasi myIOU, aktor berusia 30 tahun itu mengakui berbesar hati masih menjadi pilihan sebagai duta bagi produk atau penyedia perkhidmatan.
Katanya, walau sibuk dengan jadual penggambaran selepas semua sektor dapat beroperasi sepenuhnya usai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), dia tetap ambil peluang
untuk memacu kerjaya di dalam pelbagai cabang.
Tambah jejaka yang popular menerusi drama Nur itu, dalam rancak berada di set atau menjadi duta, dia turut mempelajari kerja belakang tabir bagi menambah ilmu.
“Tahun lepas saya menjadi wajah kempen, alhamdulillah tahun ini mereka melantik saya menjadi duta dengan kontrak selama setahun bermula bulan ini hingga Februari tahun depan.
“Seronok melaksanakan tanggungjawab sebagai duta kerana pada masa sama kita turut belajar perkara baharu selain berpeluang bertemu pelbagai golongan apabila turun padang.
“Macam sekarang boleh dikatakan saya kena susun jadual sebaik mungkin supaya segala amanah dapat disempurnakan.
“Memang mencabar tetapi saya seronok,” tambah Syafiq yang bakal muncul dengan sebuah filem berjudul One Cent Thief.
SYAFIQ KYLE kini lebih banyak menerima tawaran menjayakan filem aksi, namun pada masa, pelakon yang popular menerusi drama Nur itu tidak pernah mengatakan ‘tidak’ terhadap tawaran drama cinta untuk siaran televisyen.Kisah benar
Bertemu sendiri dengan lelaki yang wataknya diabadikan dalam naskhah berkenaan, Syafiq berbesar hati kerana mendapat gambaran sebenar karakter lakonannya.
Kata pelakon yang kebelakangan ini menyerlah dengan kisah genre aks1, peranan yang diamanahkan kepadanya dalam filem berkenaan memberikan lebih berkeyakinan kepadanya untuk menjayakan setiap karakter.
Pada masa sama, Syafiq bukanlah enggan lagi terbabit dalan naskhah drama khususnya, karya bertemakan cinta.
“Macam yang saya katakan, saya bukan selektif tetapi kebetulan selepas filem Pus4ka, tawaran yang diberikan kepada saya lebih kepada filem aksi dan lasak.
“Menerusi karya sebegitu, saya pun pada masa sama banyak belajar kerja belakang tabir.
“Buat masa ini pula jadual penggambaran serta komitmen tugasan lain agak ketat, tetapi siapa tahu jika ada rezeki dan tawaran nanti ditambah waktu yang tepat saya dapat muncul dalam drama lagi,” luahnya.
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : https://ift.tt/cEqBoWP


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2022/04/kami-bukan-umur-12-tahun-syafiq-kyle.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
7 Potret Ulang Tahun Putri Titian Ke 31 Netizen Kayak Masih Umur 20

7 Potret Ulang Tahun Putri Titian Ke 31 Netizen Kayak Masih Umur 20

papar berkaitan - pada 10/4/2022 - jumlah : 125 hits
Putri Titian berulang tahun pada 7 April 2022 lalu Istri Junior Liem ini berulang tahun yang ke 31 Putri Titian merayakan momen ulang tahunnya bersama keluarga tercinta Putri Titian mengunggah momen kebersamaan dengan suami dan kedua anakny...
Remaja Umur 13 Tahun Sudah Jadi Jutawan Hasil Jual Lukisan Di Nft

Remaja Umur 13 Tahun Sudah Jadi Jutawan Hasil Jual Lukisan Di Nft

papar berkaitan - pada 9/4/2022 - jumlah : 131 hits
Seorang remaja berusia 13 tahun menjadi jutawan dalam masa setahun selepas jual lukisan miliknya sebagai non fungible token Pelukis muda Nyla Hayes menjual hasil seninya di laman web NFT di mana mereka yang berminat boleh membeli lukisannya...
Benarkah Umur Umat Nabi Muhammad Hanya 1500 Tahun Sahaja

Benarkah Umur Umat Nabi Muhammad Hanya 1500 Tahun Sahaja

papar berkaitan - pada 6/4/2022 - jumlah : 406 hits
Sebenarnya ramalan bahawa usia umat Muhammad hanya sehingga 1500 tahun bukanlah perkara baru kerana sudah pernah membuat heboh umat Islam diera 90 an ketika muncul sebuah buku berjudul Huru hara Akhir Buku ini ditulis oleh Amin Muhammad Jam...
Polisi Temukan 77 Orang Anggota Nii Di Bawah Umur 13 Tahun

Polisi Temukan 77 Orang Anggota Nii Di Bawah Umur 13 Tahun

papar berkaitan - pada 12/4/2022 - jumlah : 118 hits
Selain itu tercatat ada 126 orang lainnya yang saat ini sudah dewasa namun pernah direkrut
Fujiko A Fujio Kreator Ninja Hattori Tutup Usia Di Umur 88 Tahun

Fujiko A Fujio Kreator Ninja Hattori Tutup Usia Di Umur 88 Tahun

papar berkaitan - pada 8/4/2022 - jumlah : 188 hits
Terima kasih Fujio A Fujiko Berkat Ninja Hattori hari Minggu kami terasa lebih seru selama ini
Usia Masuk 40 Tahun Jay Iswazir Tamat Zaman Bujang Rupanya Ini Pekerjaan Isteri Dia

Usia Masuk 40 Tahun Jay Iswazir Tamat Zaman Bujang Rupanya Ini Pekerjaan Isteri Dia

papar berkaitan - pada 5/4/2022 - jumlah : 145 hits
PETALING JAYA Memasuki usia 40 an pelakon Jay Iswazir sah bergelar suami kepada wanita pilihannya yang juga pelakon Azzahra Ahmad baru baru ini
Tahun Lepas Kecil Lagi Fatima Dah Setahun 7 Bulan Fazura Didik Anak Bangun Sahur

Tahun Lepas Kecil Lagi Fatima Dah Setahun 7 Bulan Fazura Didik Anak Bangun Sahur

papar berkaitan - pada 5/4/2022 - jumlah : 149 hits
Selepas berhempas pulas menggerakkan perniagaan tudungnya Ramadan kali ini kata Fazura dia mahu memfokuskan kepada amal ibadah Tidak hanya bersama suami bahkan kata ibu cantik manis ini lagi dia juga kini mahu anaknya Nur Fatima Aisya menik...
Solat Tarawih Pertama Di Hagia Sophia Selepas 88 Tahun

Solat Tarawih Pertama Di Hagia Sophia Selepas 88 Tahun

papar berkaitan - pada 5/4/2022 - jumlah : 170 hits
Pada malam Jumaat malam Ramadhan pertama tahun 2022 ribuan warga Turki beragama Islam merebut kesempatan menunaikan solat sunat tarawih di Hagia Sophia yang merupakan solat tarawih pertama di masjid itu sejak 88 tahun yang lalu Bagi ketua D...
Tahun Pertama Perkahwinan

Tahun Pertama Perkahwinan

papar berkaitan - pada 6/4/2022 - jumlah : 218 hits
Tahun Pertama Perkahwinan Assalamualaikum haha macam biasa late post lagi actually 1st anniversary sha dengan husband 22 Disember tapi lambat celebrate sebab bulan tua kan haha sha tak kisah semua tu adakah ianya bermaksud sha sudah semakin...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Makan Laksa Di Kedai Makan Laksa Pokok Limau Kuala Kangsar Perak

The Benefits Of Wearing Feelingirl S Bodysuits

Sepuluh Perkara Tetap Mengalir Pahalanya Setelah Mati

Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek