Kamal Adli Enggan Kahwin



Kamal Adli enggan kahwin. Kamal Adli enggan kahwin ala kadar saja.
KITA hanya mampu merancang tetapi Tuhan Yang Maha menentukan.
Frasa tersebut mungkin kedengaran sangat klise, namun tersembunyi banyak kebenaran. Sebagai manusia, kita mungkin boleh mengatur dengan secantik-cantik perancangan tetapi kalau sudah Yang Maha Kuasa tidak membenarkan sesuatu direalisasikan, maka tertangguhlah hasrat atau niat di dada.
Kita tunggu, dan terus menunggu sehinggalah seru Ilahi tiba pada waktu tepat. Begitulah juga dengan lelaki berstatus selebriti popular bernama Kamal Adli ini.
Bercerita soal masa depan bersama Pose, pemilik nama lengkap Ahmad Kamal Ahmad Adli itu berkata, apabila Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) atau lockdown sudah beransur ‘pulih’ dan rentas negeri dibenarkan, dia akan segera memperisterikan kekasih yang juga aktres jelita, Uqasha Senrose.

KAMAL masih berhasrat untuk melangsungkan majlis akad nikah dan resepsi di sebuah pusat peranginan tanah tinggi, namun bergantung kepada situasi lockdown negara.
Tunaikan yang wajib
Buat masa sekarang, semua orang termasuk dirinya perlu patuh dengan ‘undang-undang’ yang ditetapkan kerajaan demi kebaikan dan kesejahteraan bersama.
“Kalau dah lama sangat (lockdown), kita teruskan dengan apa yang wajib dahulu. Tetapi sekarang ini, kita tunggu dan tengok dahulu bagaimana situasi Covid-19 negara.
“Kita hormat apa yang sedang berlaku sekarang. Tak mahulah main ‘langgar’, nanti orang cakap kita kayanganlah, saman itu ini. Kita tak nak perkara macam itu,” kata Kamal.
Jelas mantan juara Hero Remaja 2007/2008 itu lagi, kalau bukan disebabkan lockdown, dia sudah menjawat status sebagai suami kepada Uqasha atau nama lengkapnya, Nik Zaris Uqasha Nik Sen, 29.
“Memang tiada tarikh spesifik (kahwin) lagi sekarang. Tak boleh nak cakap apa. Kalau tak sebab lockdown, minggu depan (minggu ini) rasanya kami kahwin.
“Kami tak nak benda ini (kahwin) dibuat secara ala kadar. Tunggu masa sesuai, nanti akan diumumkan. Insya-Allah kalau benda dah betul-betul akan diteruskan, kami akan cakap balik perkara ini,” tutur pelakon asal Pekan, Pahang itu.
Dedahnya lagi, perancangan mengadakan majlis akad nikah dan resepsi di sebuah pusat peranginan tanah tinggi terkemuka akan tetap diteruskan. Bagaimanapun, semua perancangan bergantung kepada keadaan pandemik Covid-19 negara.
“Kami dah bayar semuanya. Memang tak boleh nak tarik balik duit. Seperkara lagi, saya nak majlis kahwin kami menjadi satu peristiwa yang saya dan isteri akan kenang sampai ke akhir hayat.
“Tak naklah nikah online ke apa atau yang boleh datang cuma 40-30 orang. Apa yang nak dikenang nanti,” kata Kamal yang mula dikenali menerusi menerusi drama adiwira, Bio-Nik sekitar 2009.

RAMAI masih menantikan pengumuman tarikh sebenar pernikahan antara Kamal dan Uqasha biarpun negara terus dihambat permasalahan pandemik Covid-19.
Industri hiburan ‘perlu’
Kini muncul dengan musim terbaharu drama lakonannya yang ditayangkan menerusi Viu Malaysia berjudul Black 2, sama seperti orang lain, Kamal tidak menafikan, kerjaya lakonannya juga sedikit terjejas disebabkan situasi pandemik Covid-19 yang tidak menentu.
Katanya, walaupun pendapatannya sedikit terjejas disebabkan PKP, dia percaya, ada orang lain yang menerima nasib yang lebih teruk berbanding dirinya.
“Untuk saya, alhamdulillah, rezeki masih ada dan tak putus-putus. Industri hiburan ini diperlukan.
“Saya percaya, bekerja waktu pandemik menjadi cabaran buat semua orang. Untuk saya secara peribadi, memang terjejas tetapi masih dalam keadaan yang okey,” luahnya.
Apa pun, Kamal berkata, dia bersyukur kerana masih lagi diberi peluang dan kepercayaan untuk bekerja dalam bidang yang dicintainya iaitu lakonan.
“Rasa bertuah dan bersyukur. Sebagai rakyat Malaysia yang prihatin, kita sentiasalah jaga diri dan orang-orang sekeliling.
“Macam siri Black, set penggambaran pun kita ‘mock up’ (buat sendiri) sebab nak jaga prosedur operasi standard (SOP). Kita buat dalam satu bangunan. Di situlah hospital, di situlah juga pejabat,” katanya.

KAMAL mahu majlis perkahwinannya bersama Uqasha menjadi sebuah momen indah yang boleh dikenang sampai ke akhir hayat.
Black, 444
Bercakap tentang siri Black 2, Kamal juga bertuah kerana dapat bekerjasama dengan barisan pelakon hebat tanah air seperti Adlin Aman Ramli, Khir Rahman, Nam Ron, Nabila Huda dan ramai lagi.
“Rasa seronok dapat bekerja dengan orang yang hebat. Semuanya otai.
“Pada masa sama, bekerja dengan mereka memberikan saya motivasi untuk buat yang terbaik dalam lakonan. Baik untuk Black dan projek akan datang,” kata Kamal.
Tambahnya, dia percaya produksi memilih dirinya menjayakan watak Malik atau 444 sejak musim pertama atas sebab kukuh iaitu dia seorang pelakon yang baik.

KAMAL kembali menyarungkan ‘sut’ orang bunian menerusi watak 444 atau Malik dalam siri Black 2.
“Saya fikir ada sebab kenapa mereka ambil saya berlakon walaupun di set, perangai saya ‘gila-gila’.
“Daripada gemuruh nak kerja dengan orang hebat, semua jadi seronok dan kami berkawan sampai sekarang. Bukan mudah dapat bekerja dengan orang yang sudah selalu menang anugerah,” katanya.
Black 2 kini boleh ditonton secara eksklusif menerusi laman penstriman, Viu bermula sejak 10 Jun.
Karya arahan Ghaz Abu Bakar dan Sein Qudsi tersebut meneruskan naratif Malik, lakonan Kamal. Malik seorang makhluk bunian dalam misi memburu rakannya yang telah melarikan diri ke alam manusia.
Kamal Adli enggan kahwin
Baca Artikel Menarik :
Restoren perlu surat kebenaran MITI ke? DAP kebulur nak elaun Parlimen Hibrib ke? Syed Saddiq mengeluh terpaksa guna duit sendiri Restoren daun pisang lakukan penderaan seks Resepi Kuih Lompat Tikam Resepi Udang Masak Merah Madu Layari Laman Facebook MYKMU
Parti seks di kondo

The post Kamal Adli enggan kahwin? appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/06/20/kamal-adli-enggan-kahwin/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kamal Adli Teruja Dapat Watak Lain Daripada Drama Kahwin Paksa

Hiburan Kamal Adli Teruja Dapat Watak Lain Daripada Drama Kahwin Paksa

papar berkaitan - pada 22/6/2021 - jumlah : 170 hits
Watak yang digalaskan sebagai pelakon utama dalam drama bersiri Black amat dinanti nantikan oleh pelakon Kamal Adli yang sebelum ini seringkali mengalas watak dengan naskhah bergenre ringan AdvertisementKamal atau nama sebenarnya Ahmad Kama...
Hiburan Kalau Tak Sebab Pkp Kami Nikah Minggu Depan Kamal Adli Dan Uqasha Tak Mahu Nikah Online

Hiburan Kalau Tak Sebab Pkp Kami Nikah Minggu Depan Kamal Adli Dan Uqasha Tak Mahu Nikah Online

papar berkaitan - pada 14/6/2021 - jumlah : 227 hits
Pasangan selebriti yang masih menunggu hari untuk melangsungkan perkahwinan Kamal Adli dan Uqasha Senrose memberitahu bahawa mereka berdua terpaksa menangguhkan majlis kerana tidak mahu ada isu isu berbangkit pada masa hadapan Ujar Kamal in...
Siti Saleha Amp Kamal Adli Kembali Bersama Dalam Black Musim 2 Hanya Di Viu

Siti Saleha Amp Kamal Adli Kembali Bersama Dalam Black Musim 2 Hanya Di Viu

papar berkaitan - pada 10/6/2021 - jumlah : 268 hits
Banyak sangat layan movie sampai tak tahu nak tengok cerita apa lagi masa Perintah Kawalan Pergerakan 3 0 Tapi siri yang Ohmedia dan ramai tunggu tunggu tahun ini adalah siri Black musim 2 yang dibawakan oleh perkhidmatan penstriman popular...
Kamal Adli Buat Video Tiktok Komen Uqasha Jadi Perhatian Ramai

Kamal Adli Buat Video Tiktok Komen Uqasha Jadi Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 225 hits
Nampaknya pasangan selebriti Kamal Adli dan bakal isteri Uqasha Senrose semakin terbuka dengan peminat mereka selepas hubungan cinta kedua dua pelakon ini diketahui umum menerusi kaca televisyen Selepas dilamar di Anugerah Melet0p Kamal Adl...
Walaupun Terpaksa Batalkan Kenduri Kahwin Tapi Pasangan Ini Masih Seronok Tak Sangka Sampai Boleh Jimat Sebanyak Ini

Walaupun Terpaksa Batalkan Kenduri Kahwin Tapi Pasangan Ini Masih Seronok Tak Sangka Sampai Boleh Jimat Sebanyak Ini

papar berkaitan - pada 16/6/2021 - jumlah : 155 hits
Walaupun terpaksa membatalkan majlis persandingan mereka pasangan ini tetap gembira dapat meraiikan hari gemilang mereka dengan jiran jiran keluarga dan sahabat handai Kahwin musim PKP tak seronok
Hiburan Diminta Kahwin Cepat Ainul Aishah Tak Hirau Pendapat Orang Lain

Hiburan Diminta Kahwin Cepat Ainul Aishah Tak Hirau Pendapat Orang Lain

papar berkaitan - pada 16/6/2021 - jumlah : 132 hits
Pelakon Ainul Aishah tidak menghirungkan pendapatan dan desakan orang lain menyuruh dia melangsungkan perkahwinannya dengan segera bersama tunang Khairul Redzuan tanpa menunggu keadaan pandemik ini pulih AdvertisementPelakon yang kini sudah...
Buat Hal Lagi Adik Ipar Vvip Kahwin Sejenis Dakwa Umat Islam Solat Sebab Terpaksa

Buat Hal Lagi Adik Ipar Vvip Kahwin Sejenis Dakwa Umat Islam Solat Sebab Terpaksa

papar berkaitan - pada 17/6/2021 - jumlah : 319 hits
Seorang wanita yang dipercayai adik ipar kepada seorang ahli politik sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila mendakwa umat Islam terutamanya di Malaysia melakukan tuntutan wajib agama seperti menunaikan solat dan berpuasa adalah disebab...
Berpeluh Wehh Vide0 Lelaki Ters4kiti Jadi Tukang Bawa Handbag 14 Bridesmaids Di Majlis Kahwin

Berpeluh Wehh Vide0 Lelaki Ters4kiti Jadi Tukang Bawa Handbag 14 Bridesmaids Di Majlis Kahwin

papar berkaitan - pada 18/6/2021 - jumlah : 93 hits
Dalam setiap majlis perkahwinan pengantin mesti akan menjemput rakan ataupun saudara mara untuk menjad bridesmaids yang berfungsi untuk membantu pengantin semasa majlis berlangsung Kebiasaannya mereka ini waj b memakai tema baju yang sama d...
Vide0 Tunjuk Beza Suami Sebelum Selepas Kahwin Ramai Terkeejut Melihatnya Ingatkan Bini Dia

Vide0 Tunjuk Beza Suami Sebelum Selepas Kahwin Ramai Terkeejut Melihatnya Ingatkan Bini Dia

papar berkaitan - pada 15/6/2021 - jumlah : 239 hits
Seakan sudah menjadi lumrah suami isteri selalunya pasti akan melalui perubahan yang ketara sebelum dan selepas perkahwinan Cont0hnya para suami yang selalu mengalami kenaikan berat badan selepas berkahwin gara gara masakan isteri Macam yan...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City