Kalau Rosak 28 Beg Susu Ni Terpaksa Buang Memang Hancur Rasa Hati Yatt Hamzah


Satu pengalaman yang begitu mencabar bagi Yatt Hamzah bila mana terpaksa menyimpan stok susunya ditempat selamat tanpa rosak sebelum pulang ke tanah air.
Menurut kata Yatt menerusi perkongsian beberapa videonya di Instagram, dia berdepan kesukaran untuk menyimpan susu yang dipam untuk bayinya, bila mana terpaksa memberitahu pihak hotel setiap hari dengan keadaan mereka yang kurang memahami ditambah pula dengan keadaan dirinya yang berseorangan di Tanah Suci.
Yatt berkesempatan membuat sesi Live berkongsi masalah itu kepada umum.

“Ya Allah permudahkanlah urusan hamba MU ini mencari Dry Ice (ais kering) di kota Mekah ini agar dapat ku bawa pulang semua stok susu buat anakandaku #sayfmohammedzubayr dengan selamat.
Ameen.
“Cabaran paling getir adalah mencari ais kering di Mekah. Yang sejenis letak dalam kotak ice cream Baskin Robin untuk kekal sejuk beku bukan sekadar sejuk tapi beku.
“Susu-susu pam ni wajib sentiasa dalam keadaan beku jika berada di luar barulah tak rosak. Tapi Bonda dah mencari di banyak kedai memang tiada jual. Nak beli di Baskin Robin mereka tak jual pula ice tu. Ya Allah permudahkanlah,” kongsi Yatt menerusi sesi Live.
 
View this post on Instagram  
A post shared by BONDA of 6, 5 here 1 in HEAVEN (@yatthamzah_suci)

Hancur hati kalau susu terpaksa dibuang
Malah kata Yatt lagi menerusi video itu, dia berdepan kesukaran bila mana dia terpaksa menjelaskan mengenai simpanan susu itu setiap kali mahu menyimpan stok susunya. Rutin sama yang memenatkan namun inilah perjuangan seorang ibu demi bayi tercintanya.
“Mohon sangat semua doakan Bonda di sini ya. Kalau rosak 28 beg susu ni dan terpaksa dibuang memang hancur hati Bonda ni. Allah.

“Ni belum lagi mengadap nak naik flight bila pulang nanti. Boleh ke tak agaknya tumpang freezer kapal terbang tu kan?? Sebab lebih 15 jam penerbangan kan. Rabbi Yassir Walatuassir Ya Kareem.
“Jika ada ibu-ibu yang pernah ada pengalaman macam Bonda please share ya. Jazakumullah khairan khatira,” kongsinya lagi.

Melalui satu entri berlainan yang dikongsikan oleh Yatt, stok simpanan untuk untuk Baby Sayf telah pun berjaya diletakkan dengan tempat selamat malah dipek kemas sebelum berangkat pulang. Semuanya berkat pertolongan rakyat Malaysia di sana.
“Alhamdulillah Allah permudahkan semuanya. Semalam lepas LIVE dan Bonda share tentang susu-susu yang dalam keadaan bahaya dikhuatiri rosak. Ramai sangat tampil nak bantu sampai tak menang tangan nak buka dm dan pm sebab kat sini Bonda memang jarang sangat pegang HP.

“Alhamdulillah masa LIVE semalam terserempak dengan orang-orang Malaysia, masa Bonda sebut takde jumpa orang Malaysia! MashaAllah Allah bagi Cash. Lagi best dorang bukan calang-calang, tapi boss travel agent Umrah. Fuhh, memang indah sangat Allah susun. Boleh kah anda bayangkan.
“Dan memang mudah sebab mereka yang bantu dealkan dengan Manager Hotel masalah Bonda tentang isu susu-sus8 pam tu. Alhamdulillah mereka akhirnya faham dan tampil membantu. Syukur sangat Allah permudahkan,” tulisnya lagi.
 
View this post on Instagram  
A post shared by BONDA of 6, 5 here 1 in HEAVEN (@yatthamzah_suci)

Menarik: Cara Nak Buat Apam Tapai Nasi Paling Mudah, Perap Sekejap Terus Kukus, Mudahnya!
Nak relaks-relaks, boleh belanja anak minum di Coconut Shake 336.

Teruja nak dapat baby, tapi masih banyak persiapan yang perlu dibuat. Mental dan fizikal pun kena mantap sebelum si manja lahir nanti. Mahu belajar segalanya tentang cara-cara menguruskan bayi baharu lahir?
Jom sertai E-Workshop Pa&Ma : A-Z Uruskan Newborn Baby! Daftar sekarang di https://toko.ideaktiv.com/product/urus-newborn-baby-a-z/

Mama jom rileks jap, klik link NI!
Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti atau event yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
The post “Kalau Rosak 28 Beg Susu Ni & Terpaksa Buang Memang Hancur Rasa Hati” – Yatt Hamzah appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/kalau-rosak-28-beg-susu-ni-terpaksa-buang-memang-hancur-rasa-hati-yatt-hamzah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiba Tiba Dipanggil Polis Arab Sekali Yatt Hamzah Kongsi Sesuatu Yang Menyentuh Hati Ramai Orang

Tiba Tiba Dipanggil Polis Arab Sekali Yatt Hamzah Kongsi Sesuatu Yang Menyentuh Hati Ramai Orang

papar berkaitan - pada 10/11/2021 - jumlah : 233 hits
Pelakon dan pengacara Yatt Hamzah berkongsi kenangan terindah buat dirinya ketika menunaikan umrah di tanah suci baru baru ini di Instagram nya Sebak Dapat Dekat Dengan Kaabah Dan Sentuh Hijir Ismail
Yatt Hamzah Bakal Kahwini Lelaki Lebih Muda

Yatt Hamzah Bakal Kahwini Lelaki Lebih Muda

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 178 hits
Tidak dapat dipastikan sama ada cerita tentang Yatt Hamzah bakal berkahwin pada pagi 27 Februari tahun ini di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Shah Alam Selangor adalah benar ataupun sekadar khabar angin Hanya Yatt Hamzah sahaja yan...
Bekas Suami Yatt Hamzah Dapat Hak Jagaan Penuh Anak

Bekas Suami Yatt Hamzah Dapat Hak Jagaan Penuh Anak

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 161 hits
Tidak mahu perkara menjadi semakin panas bekas suami Yatt Hamzah Abdul Mutalib menjelaskan bahawa dia sudah pun memaafkan bekas isterinya itu selain berharap agar rumahtangga yang bakal dibina kekal bahagia Tambah Mutalib jika Yatt sudah be...
Air Mata Bonda Gugur Lagi Baru 3 Bulan Baby Sayf Dah Pandai Meniarap Yatt Hamzah Terharu

Air Mata Bonda Gugur Lagi Baru 3 Bulan Baby Sayf Dah Pandai Meniarap Yatt Hamzah Terharu

papar berkaitan - pada 2/11/2021 - jumlah : 193 hits
Berat untuk berpisah seketika namun demi rindunya pada Tanah Suci sekian lama membuatkan Yatt Hamzah tekad meninggalkan kelima lima anaknya untuk mengerjakan umrah Kegembiraan Yatt menjejakkan kaki ke Tanah Suci semakin bertambah bahagia bi...
Diberi Peluang Bersihkan Masjid Nabawi Yatt Hamzah Idam Menetap Di Madinah

Diberi Peluang Bersihkan Masjid Nabawi Yatt Hamzah Idam Menetap Di Madinah

papar berkaitan - pada 1/11/2021 - jumlah : 184 hits
Baru baru ini pelakon Yatt Hamzah yang kini berada di Madinah sempat berkongsi kegembiraannya dan berasa terharu apabila diberi peluang untuk membersihkan Masjid Nabawi ARTIKEL BERKAITAN Demi Rasulullah SAW Aku Rela Berkorban
Kuah Pekat Cukup Rasa Asam Pedas Ikan Kembung Ni Memang Sedap

Kuah Pekat Cukup Rasa Asam Pedas Ikan Kembung Ni Memang Sedap

papar berkaitan - pada 28/10/2021 - jumlah : 455 hits
Terasa nak makan lauk pauk yang Asam Pedas yang simple sahaja tetapi sedap untuk sajian makan tengahari ni Menu perkongsian saudari Cik Puan Aini ni boleh dicuba Memang mudah yang paling penting sangat sedap CARA MASAK ASAM PEDAS IKAN KEMBU...
Memang Berbaloi Rasa Sedap Bukan Cekik Darah Dsv Terjah Restoran Siakap Seribu Di Langkawi

Memang Berbaloi Rasa Sedap Bukan Cekik Darah Dsv Terjah Restoran Siakap Seribu Di Langkawi

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 353 hits
Sejak minggu lalu tular mengenai kontroversi siakap harga kayangan di media sosial Isu tersebut turut mendapat perhatian jutawan kosmetik Datuk Seri Vida yang menerjah restoran berkenaan di Pulau Langkawi Kebetulan berada di Langkawi Vida m...
Hati Hati Elakkan 6 Perkara Yang Kita Rasa Betul Tapi Salah Waktu Ubah Suai Rumah

Hati Hati Elakkan 6 Perkara Yang Kita Rasa Betul Tapi Salah Waktu Ubah Suai Rumah

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 213 hits
Hati Hati Elakkan 6 Perkara Yang Kita Rasa Betul Tapi Salah Waktu Renovate Rumah l Sudah menjadi kebiasaan apabila kita membeli rumah baru atau rumah sub sale perkara pertama yang akan dibuat ialah mengubah suai rumah yang dibeli mengikut c...
Gembiranya Rasa Hati Aku

Gembiranya Rasa Hati Aku

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 125 hits
Assalamualaikum heew hew dah lame aku tak tulis blog Malam ni aku happy sangat bila masuk blog aku Korang buat ape tido blogwalking hahaha Apa yang aku happy sangat nih Huhuu sabar yee Antara yang aku paling gembira ialah wahhhh walaupon ta...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun