Kalau Boleh Memang Nak Bersalin Hujung Tahun Ni Fazura Fattah Rancang Beri Fatima Adik


Pelakon dan ahli perniagaan terkenal, Fazura sering menjadi inspirasi para wanita kerana kejayaannya dalam kerjaya. Seain itu, banyak orang yang suka melihat hubungan Fazura bersama suami, Fattah Amin dan anak mereka, Fatima Aisya.
Sumber foto: Instagram Nur Fazura Sekejap saja masa berlalu, tahun ini Fatima akan menginjak usia 3 tahun selepas dilahirkan pada 2 Oktober 2020 yang lalu. Keletah comel Fatima sering dinanti-nantikan peminat pasangan ini. Bukan saja comel tetapi Fatima seorang anak yang bijak.
Banyak Perancangan Kembali Aktif Dalam Bidang Seni
Menerusi wawancara bersama Remaja, Fazura berkongsi tentang kehidupannya kini. Ditanyakan tentang perancangan untuk tahun baharu, katanya dia sangat sibuk menguruskan perniagaan Tudung Fazura.
“Saya sibuk dengan perniagaan tudung. Saya juga ada album yang tak siap lagi kerana (pembikinannya) sedikit tergendala sekarang.”
Menurut Fazura lagi tahun 2023 ini dia akan kembali perlahan-lahan untuk aktif semula dalam bidang seni. Banyak projek baru dan juga penggambaran filem yang akan bermula pada bulan Februari.
“Saya bercadang untuk terlibat dalam satu drama bersiri cuma shooting tak bolehlah terlalu lama kerana ada anak sekarang. Semuanya masih dalam fasa perbincangan.”
Baca Juga:
Dr. Sheikh Muszaphar Suap Anak Makan Cekodok Pisang, Gelagat Emilia Jadi Perhatian!
“Sayang Mami Sha, Bunga Dah Besar.” Fasha Sandha Kongsi Video Terbaru Anak Saudaranya, Comel!
“Tiap Satu Tiang Kena Berhenti Jalan.” Lucunya Rina, ‘Paksa’ Omma Tengok Pororo!
Rancang Dapatkan Anak Kedua
Biarpun sibuk dengan kerjayanya, namun Fazura seorang ibu yang akan berusaha sebaiknya untuk meluangkan masa bersama Fatima. Bahkan pelakon cantik ini juga sering memuatnaik video atau gambar anaknya itu.
Sumber foto: Instagram Nur Fazura Turut berkongsi dirinya dan Fattah kini dalam fasa merancang untuk mendapatkan zuriat kedua. Malah menurut pelakon Hero Seorang Cinderella ini juga jika diberi rezeki, mereka mahu ‘beri’ adik kepada Fatima seawal akhir tahun 2023.
Harap Anak Lelaki
Ketika ditanyakan pilihan jantina untuk anak kedua, Fazura sememangnya mengharapkan anak lelaki. Namun katanya lagi, sekiranya anak perempuan juga dia terima kerana itu adalah ketentuan dari Allah SWT. Bahkan katanya lagi masih banyak pasangan yang menunggu untuk mendapat zuriat sendiri, asalkan anaknya sihat dia cukup bersyukur.
Sumber foto: Instagram Nur Fazura “Masuk tahun baru ni rasa macam lama lagi masa, tapi sebenarnya sekejap saja. Sekarang ni saya tengah berebut masa. Kami juga merancang nak untuk mendapat anak kedua. Dengan nak buka kilang, nak ada anak lagi, nak bisnes lagi, nak berlakon lagi.. saya hanya boleh berdoa semua dipermudahkan. Harap semuanya akan tercapai.”
Wah, banyak betul planning Fazura. Memang betul-betul sibuk nampaknya. Namun begitu, didoakan agar segala impian Fazura dapat dikecapi serta setiap urusannya dipermudahkan. Paling penting, semoga ada rezeki untuk dapat baby baru!
Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama)

Anak belum lancar membaca? Belajar cara mudah nak ajar anak tanpa perlu rasa stres, daftar secara percuma di https://toko.ideaktiv.com/product/ajar-anak-cepat-belajar/ 

The post “Kalau Boleh Memang Nak Bersalin Hujung Tahun Ni.” Fazura & Fattah Rancang ‘Beri’ Fatima Adik! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/kalau-boleh-memang-nak-bersalin-hujung-tahun-ni-fazura-fattah-rancang-beri-fatima-adik/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiga Tahun Jadi Anak Tunggal Reaksi Si Abang Jumpa Adik Memang Priceless Comelnya

Tiga Tahun Jadi Anak Tunggal Reaksi Si Abang Jumpa Adik Memang Priceless Comelnya

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 229 hits
Saat kita disahkan hamil anak kedua selepas sekian lama mencuba terbit rasa bahagia dalam hati Bukan kita saja bahkan suami juga pasti merasa seronok Sebenarnya bila kita dah ada anak yang besar sedikit kemudian mengandung semula pasti ada ...
Tak Perlu Kelas Baca Buku Banyak Banyak Mak Ayah Praktik Cara Ni Nak Rangsang Anak 0 6 Tahun

Tak Perlu Kelas Baca Buku Banyak Banyak Mak Ayah Praktik Cara Ni Nak Rangsang Anak 0 6 Tahun

papar berkaitan - pada 10/1/2023 - jumlah : 156 hits
Usia dari satu hingga enam tahun diketahui sebagai usia emas buat anak anak kecil kita membesar Maka rangsanglah minda anak sebaiknya ketika bersama anak Tak perlu kos yang tinggi dengan membeli flash card atau membeli banyak buku buku maha...
Pemimpin Umno Dibebas Mahkamah Tak Boleh Nak Tuduh Ag Niat Jahat

Pemimpin Umno Dibebas Mahkamah Tak Boleh Nak Tuduh Ag Niat Jahat

papar berkaitan - pada 14/1/2023 - jumlah : 260 hits
Hidir Reduan Abdul RashidBekas presiden Badan Peguam Malaysia Salim Bashir mengingatkan Umno bahawa pembebasan semata mata beberapa pemimpin parti itu yang didakwa di mahkamah semasa Tommy Thomas memegang jawatan Peguam Negara adalah tidak ...
3 Tahun Jadi Anak Tunggal Tiba Tiba Balik Rumah Ada Adik Reaksi Kanak Kanak Ini Curi Tumpuan

3 Tahun Jadi Anak Tunggal Tiba Tiba Balik Rumah Ada Adik Reaksi Kanak Kanak Ini Curi Tumpuan

papar berkaitan - pada 23/1/2023 - jumlah : 124 hits
Setiap anak pasti teruja inginkan adik beradik yang ramai apatah lagi jika terlalu lama menjadi satu satunya anak di dalam keluarga Menerusi video tular di laman tiktok yang dimuat naik oleh lya a naaa memaparkan seorang kanak kanak yang ba...
Makan Makan Hujung Tahun Lepas

Makan Makan Hujung Tahun Lepas

papar berkaitan - pada 6/1/2023 - jumlah : 145 hits
tahun lepas macam dah lama sangat kan tapi sebenarnya belum seminggu pun kita ditahun baru penutup 2023 luangkan masa bersama keluarga kecil kami untuk makan sama di ikea rasanya lama dah tak g ikea ni dan yang kak rose nak makan sangat ial...
Dah Hujung Hujung Peritnya Rasa Bawa Perut Datin Shahida Tunggu Masa Bersalin

Dah Hujung Hujung Peritnya Rasa Bawa Perut Datin Shahida Tunggu Masa Bersalin

papar berkaitan - pada 9/1/2023 - jumlah : 132 hits
Fasa kehamilan bagi setiap ibu adalah pengalaman yang menyeronokkan Bermula saat mengetahui diri berbadan dua perubahan hormon alahan perut membesar hinggalah kepada tendangan kecil dan pergerakan aktif bayi Bagaimanapun tidak semua wanita ...
Tahniah Anak Selamat Bersalin Awal Tahun Ni Fauzi Nawawi Kini Datuk Kepada 3 Orang Cucu

Tahniah Anak Selamat Bersalin Awal Tahun Ni Fauzi Nawawi Kini Datuk Kepada 3 Orang Cucu

papar berkaitan - pada 11/1/2023 - jumlah : 119 hits
Siapa saja yang tidak mengenali pelakon berbakat besar Fauzi Nawawi kan Sama ada memegang watak sebagai seorang bapa atau penjahat dalam sesebuah karya seni lakonannya tidak pernah mengecewakan Bukan sekadar berlakon bahkan Fauzi juga merup...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Asal Usul Coca Cola

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Makan Makan Bersama Adik Adik Tersayang

Kenapa 9 Mei Digelar Hari Bodoh Semalaysia Ini Kah Sebabnya

Pelamin Anganku Musnah

How Niacinamide Benefits To Your Skin

Old Town White Coffee Old Town Asam Laksa Sedap

Nostalgia Raya Di Legoland Malaysia Resort