Jom Dapatkan Koleksi Kasut Sekolah Pallas Terkini


Bila masuk hujung tahun, mak ayah mesti sibuk nak buat persiapan persekolahan anak anak untuk akan datang kan?
Walaupun sekarang ni, kita masih lagi sibuk mengisahkan hal covid-19 ni, bab persiapan persekolahan anak tetap kena laksanakan juga.


Bab ni, kita alami dah 2tahun yang lepas. Tapi masa tahun pertama zara sekolah dulu, macam takde pengalaman apa, last minute je buat semua tu. Maklumlah, anak pertama masuk sekolah kan. Kunon kunon last minute pun takde masalah. Sudahnya tangkap muat je buat persiapan dia. 


So bila tahun lepas adalah tahun kedua, dah ada pengalaman sikit. Jadinya, ada masa je, kita buat persiapan mana yang boleh untuk persekolahan akan datang.


Untuk tahun depan, zara dan zhareef start sekolah. Zara start masuk sekolah rendah darjah 1. Dan zhareef masuk tadika.


Macam tadika ni tak perlu risau sangat. Sebab tadika pun dalam kawasan kem ni juga. Tapi cik mimi lebih tekankan persiapan persekolahan zara la. 


Sebab masuk darjah 1, tak boleh nak ambil mudah bab persiapan dia. Banyak nak kena sediakan. Bab baju sekolah, kasut sekolah, bag sekolah. Tapi paling kena utama kan sekarang kasut sekolah la. 


Bukan apa, kalau selesa dikaki tu, dia jadi seronok la kan nak bergerak ke sana sini. 
Kalau tanya cik mimi la, kasut yang murah takde jenama atau biar mahal sikit, ada jenama, tentunya cik mimi cuba cari yang ada jenama dulu. Tapi harga still mampu milik la. Bukan apa, masa zaman cik mimi sekolah dulu pun, abah suka belikan jenama pallas juga. So bila turn anak sendiri dah sekolah, cik mimi cuba buat macam tu juga. 




Contohnya macam tahun lepas, cik mimi dapatkan jenama Pallas tau. So tahun ni cik mimi dapatkan juga jenama ni. Sebab kekemasan dan keselesaan yang dijamin.




Untuk tahun ni, cik mimi pilih design ni sebab nampak feminin dan kemas sangat. Selain tu, zara pun suka design yang macam ni. Simple dan menarik kan. Cik mimi tengok kasut ni lebih ringan dan memudahkan sesi pergerakan. Selain bila dipakai ianya terasa lebih selesa. 




Ianya selesa sebab pelapik dalam dia berupa foam yang lembut. Dan ianya tebal. So tak perlu risau kalau kata nanti kaki anak mudah melecet ke apa. Ianya menjaga keselamatan kaki si pemakai. 




Lagi satu yang penting, pilih kasut bukan sebab design cantik dimata semata-mata tau. Tapi perhatikan juga design tapak dia. Bukan apa. Ada sesetengah kasut ni tapak dia rata licin je. So kalau licin ni, faham faham je la. Nanti jalan dikawasan yang licin, mulalah jatuh tergelincir pulak. 
Adalah lebih baik kita bersiap sedia awal awal. Bukan susah pun,kan..




Nak pulak budak budak ni ligat bermain bila dengan kawan-kawan. Sebagai langkah berjaga-jaga, kita kena tahu keadaan tapak dia. Bukan bererti pakai jenama pallas ni anak anak takkan terjatuh kalau di tolak ke apa. Tapi kalau dikawasan licin, in Shaa Allah ianya mencengkam di lantai. 


Cik mimi kan nak suggest jugak la dekat kawan kawan yang lain sama.. Yang mana mak mak pun dok mencari kasut sekolah untuk anak anak tu. Try la cari jenama pallas ni. Sebenarnya ada je pilihan design lain. Tapi cik mimi sukakan design macam ni. Sesuai untuk anak perempuan. 




Okay, kasut ni boleh didapati di Pasaraya AEON, Tesco ataupun Mydin. Atau nak terjah terus website Pallas pun boleh iaitu www.pallas.com.my ataupun pergi ke www.wow2wee.com.
Kalau tahu size anak lagi mudah sebenarnya. Boleh beli atas talian sahaja. 


Jangan lupa, buat persediaan awal supaya setiap kelengkapan anak sekolah dapat pilihan yang tepat dan terbaik.










Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.syamimisaad.com/2021/01/jom-dapatkan-koleksi-kasut-sekolah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kasut Pallas Pilihan Murid Sekolah Di Malaysia

Kasut Pallas Pilihan Murid Sekolah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 573 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Apabila akhir tahun macam sekarang ni pasti ibubapa akan sibuk menyiapkan peralatan anak anak untuk kembali ke sekolah seperti pakaian seragam kasut alatulis buku tulis dan sebagainya Kalau lihat di pekan...
Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak

Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 629 hits
Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak hi there Ok tahun depan 2021 Amin naik darjah 1 Tahun ini walaupun Amin hanya sekolah dalam masa yang singkat untuk kelas tadika tapi aku nak share dengan korang rasa tidak gembira aku denga...
Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196bk Pilihan Terbaik

Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196bk Pilihan Terbaik

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 338 hits
Kasut Sekolah Pallas Jazz 205 0196BK Pilihan Terbaik Cuti sekolah dah pun bermula beberapa hari yang lepas Seperti biasa ibu bapa bakal sibuk mencari keperluan sekolah untuk anak anak Samalah juga dengan Ummi dan Babah Walaupun pandemik COV...
Best Ke Kasut Sekolah Pallas

Best Ke Kasut Sekolah Pallas

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 516 hits
Hai semua Bersempena dengan cuti sekolah akhir dan awal tahun ni mesti korang dah stand by nak prepare kelengkapan untuk anak anak kembali ke sekolah Juju pun dah buat survey sana sini juga Almaklumlah dak Yash nak naik darjah 1 tahun 2021 ...
Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan

Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 402 hits
Persiapan Awal Ke Sekolah 2021 Dengan Kasut Pallas Menjadi Pilihan Tdak seperti tahun tahun sebelumnya saya selalu membuat persiapan lewat untuk mendapatkan keparluan sekolah anak anak saya Ia merugikan saya apabila barang yang dikehendaki ...
Pallas Jazz Kasut Sekolah Tahun Satu Adam

Pallas Jazz Kasut Sekolah Tahun Satu Adam

papar berkaitan - pada 6/1/2021 - jumlah : 539 hits
Pallas Jazz Kasut Sekolah Tahun Satu Adam Assalammualaikum semua Hari ini Ruby nak bercerita tentang persediaan persekolahan Adam Anak pertama kami akan memasuki alam persekolahan pada tahun 2021 Tahun 1 adalah waktu kenangan persekolahan t...
Pallas Kasut Sekolah Hitam Dengan Reka Bentuk Yang Selesa

Pallas Kasut Sekolah Hitam Dengan Reka Bentuk Yang Selesa

papar berkaitan - pada 2/1/2021 - jumlah : 447 hits
Bismillah Assalamualaikum Pallas Kasut Sekolah Hitam Dengan Reka Bentuk yang Selesa Sudah menjadi kebiasaan sebelum masuk tahun baru para ibu bapa sibuk untuk menyiapkan kelengkapan sekolah anak anak seperti pakaian buku pen beg dan kasut T...
Kasut Sekolah Pallas Hitam Lebih Ringan Dengan Pengudaraan Yang Baik

Kasut Sekolah Pallas Hitam Lebih Ringan Dengan Pengudaraan Yang Baik

papar berkaitan - pada 2/1/2021 - jumlah : 509 hits
AssalamualaikumBismillahHello semua Aku harap semua sihat dan jangan lupa jaga kesihatan Memandangkan sekolah dah nak mula kembali mesti ibu bapa di luar sana sedang sibuk menyediakan kelengkapan sekolah untuk anak anak kan Anak anak pun de...
Kasut Pallas Jazz Jadi Pilihan Mamet Di Tahun Terakhir Zaman Persekolahannya

Kasut Pallas Jazz Jadi Pilihan Mamet Di Tahun Terakhir Zaman Persekolahannya

papar berkaitan - pada 7/1/2021 - jumlah : 302 hits
Assalamualaikum semua 2020 bakal melabuh tirainya Tak sangka kita betul betul struggle untuk tamatkan Dan dalam pada masa yang sama tahun 2021 merupakan tahun akhir persekolahan buat Mamet Sekejap je dah dah besar Kata lainnya aku dah tua a...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Reaching Out



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Panduan Produk Kesihatan

Grab Nanyang Siang Pau 27 04 2024

Selamat Hari Gawai Maksud Dan Contoh Ucapan

Piala Thomas 2024 Senarai Pemain Malaysia Jadual Live