James Maddison Bisa Menjadi Pemain Pertama Yang Pergi Dalam Pembersihan Leicester Paper Talk Berita Pusat Transfer




Semua berita utama dan rumor transfer dari surat kabar hari Senin…
CERMIN HARIAN
Leicester City diperkirakan akan mengadakan penjualan api transfer musim panas ini setelah degradasi mereka dari Liga Premier dan pemain depan Inggris James Maddison bisa menjadi nama besar pertama yang keluar dari pintu.
Fans Leeds United menuntut agar pemilik Andrea Radrizzani menjual klub tersebut setelah mereka terdegradasi kembali ke Championship pada hari Minggu.
Arsenal dapat kembali ke Brasil untuk setidaknya satu penandatanganan musim panas ini dengan pemain depan Santos Marcos Leonardo – pemain yang disamakan dengan Gabriel Martinelli – di antara mereka yang mereka minati.
Penunjukan direktur olahraga Liverpool Jorg Schmadtke dikatakan “segera”.
Masa depan Phil Neville sebagai pelatih kepala Inter Miami dipertanyakan setelah timnya jatuh ke dasar MLS Wilayah Timur selama akhir pekan dengan penampilan yang membuatnya “marah”.
MATAHARI
Jude Bellingham tampaknya mengucapkan selamat tinggal kepada rekan setimnya di Borussia Dortmund pada hari Minggu ketika dia, menurut laporan di Jerman, juga membagikan hadiah kepada staf klub.
Striker Leeds United Georginio Rutter dilempar ke belakang oleh penggemar yang tidak puas setelah menawarkannya setelah kekalahan 4-1 dari Spurs yang membuat tim Elland Road terdegradasi dari Liga Premier.
Dietmar Hamann mengharapkan Thomas Tuchel untuk mengikuti Hasan Salihamidzic dan Oliver Kahn keluar dari Bayern Munich, mungkin paling cepat Senin, meskipun klub itu merebut gelar Bundesliga ke-11 berturut-turut pada Sabtu.
Sheffield United akan berusaha untuk mengontrak gelandang Nottingham Forest Lewis O’Brien musim panas ini setelah upaya yang gagal pada Januari ketika mereka berada di bawah embargo transfer. O’Brien saat ini dipinjamkan ke MLS bersama DC United asuhan Wayne Rooney.
SURAT HARIAN
Peter Crouch mengatakan Tottenham harus berusaha sekuat tenaga untuk mencoba dan menggoda Roberto De Zerbi untuk menjadi manajer permanen berikutnya.
Gelandang Ajax Steven Berghuis tampak meninju penggemar rival FC Twente saat dia menaiki bus tim setelah timnya kalah 3-1 pada hari Minggu.
STANDAR MALAM
Ayah Alexis Mac Allister dan agen Carlos akan berada di Inggris minggu depan untuk memberikan sentuhan akhir pada transfernya yang akan datang ke Liverpool, menurut laporan di Amerika Selatan.
TELEGRAF HARIAN
Dan Evans menyerang keadaan tenis di Inggris Raya setelah tersingkir pada putaran pertama di tangan Thanasi Kokkinakis di Prancis Terbuka, dengan mengatakan bahwa pemain berpotensi berbakat dari latar belakang kelas pekerja tidak pernah diberi kesempatan untuk bersinar.
REKAMAN HARIAN
Manajer penuh waktu yang baru diangkat Jim Goodwin mengatakan dia tidak akan ragu untuk merobek kontrak pemain Dundee United yang menunjukkan kepadanya bahwa mereka tidak memiliki keinginan untuk bertarung di Kejuaraan.
Livingston masih menunggu untuk mengetahui apakah Brighton akan mengontrak kiper mereka Brian Schwake, yang telah diberi izin untuk berlatih bersama klub Liga Premier tersebut.
MATAHARI Skotlandia
Mantan penyerang Rangers Ryan Kent tampaknya telah memilih Fenerbahce sebagai klub berikutnya, menurut laporan di Turki.
Jason Cummings akan menjadi pemain dengan bayaran tertinggi di Liga Super India saat dia menyelesaikan kepindahan yang menguntungkan ke Mohun Bagan.


Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/james-maddison-bisa-menjadi-pemain-pertama-yang-pergi-dalam-pembersihan-leicester-paper-talk-berita-pusat-transfer/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tottenham Siap Pindah Untuk Bos Feyenoord Arne Slot Sebagai Manajer Baru Paper Talk Berita Pusat Transfer

Tottenham Siap Pindah Untuk Bos Feyenoord Arne Slot Sebagai Manajer Baru Paper Talk Berita Pusat Transfer

papar berkaitan - pada 24/5/2023 - jumlah : 126 hits
Semua berita utama dan rumor transfer dari surat kabar hari Rabu SURAT HARIAN Arne Slot akan menjadi manajer baru Spurs jika agennya Rafaela Pimenta dapat menegosiasikan keluar dari kontraknya di Feyenoord besok Raheem Sterling bisa menjadi...
That Cover Girl Budak Flat Menjadi Kandungan Tempatan Pertama Prime Video

That Cover Girl Budak Flat Menjadi Kandungan Tempatan Pertama Prime Video

papar berkaitan - pada 19/5/2023 - jumlah : 180 hits
Perkhidmatan penstriman video global Prime Video telah mengumumkan senarai kandungan tempatan pertamanya dan pengalaman pengguna setempat untuk pelanggan di Malaysia Senarai kandungan tempatan baharu termasuk dua Amazon Originals That Cover...
Oppenheimer Menjadi Filem Pertama Christopher Nolan Yang Mendapat Rating R Dalam Tempoh 2 Dekad

Oppenheimer Menjadi Filem Pertama Christopher Nolan Yang Mendapat Rating R Dalam Tempoh 2 Dekad

papar berkaitan - pada 3/6/2023 - jumlah : 216 hits
Variety melaporkan bahawa filem terbaru Christopher Nolan Oppenheimer akan menjadi filem pertama yang mendapat rating R dalam tempoh dua dekad Nolan pertama kali membuat filem dengan rating R pada tahun 2002 menerusi filem Insomnia dan keba...
Pelakon Kulit Hitam Menjadi Pilihan James Gunn Untuk Bawa Watak Apex Lex Luthor

Pelakon Kulit Hitam Menjadi Pilihan James Gunn Untuk Bawa Watak Apex Lex Luthor

papar berkaitan - pada 16/5/2023 - jumlah : 162 hits
Selepas berjaya menghasilkan Guardians of the Galaxy tumpuan kini beralih ke satu lagi filem adiwira yang bakal dihasilkan James Gunn bukan untuk Marvel Studios tetapi DC iaitu Superman Legacy Sejak diumumkan beberapa bulan lalu terdapat ba...
Pusat Pencegahan Polusi Plastik Pertama Di Indonesia Diluncurkan Di Banyuwangi

Pusat Pencegahan Polusi Plastik Pertama Di Indonesia Diluncurkan Di Banyuwangi

papar berkaitan - pada 29/5/2023 - jumlah : 99 hits
Living Lab ini diinisiasi Menko Marves Luhut B Pandjaitan bersama para peneliti yang tergabung dalam program PISCES yang diawaki oleh Profesor Susan Jobling dari Brunel University London
Kemendagri Peringkat Pertama Kinerja Anggaran Terbaik Tiga Kali Berturut Turut

Kemendagri Peringkat Pertama Kinerja Anggaran Terbaik Tiga Kali Berturut Turut

papar berkaitan - pada 18/5/2023 - jumlah : 105 hits
Penghargaan diberikan dalam acara Rapat Koordinasi Nasional Pelaksanaan Anggaran Tahun 2023 yang digelar secara hybrid dari Ballroom Dhanapala Kompleks Kementerian Keuangan Rabu
Tiada Persefahaman Dengan Isteri Pertama Zainal Abidin Cerai Fyna Jebat

Tiada Persefahaman Dengan Isteri Pertama Zainal Abidin Cerai Fyna Jebat

papar berkaitan - pada 18/5/2023 - jumlah : 255 hits
MAHLIGAI rumah tangga yang dibina bekas jurulatih bola sepak terkenal Datuk Zainal Abidin Hassan bersama penyanyi Fyna Jebat awal tahun ini dilaporkan sudah musnah Perkembangan itu disahkan sendiri saudara terdekat Zainal yang memberitahu k...
Tips Travel Sendiri Ke Luar Negara Untuk Pertama Kali

Tips Travel Sendiri Ke Luar Negara Untuk Pertama Kali

papar berkaitan - pada 18/5/2023 - jumlah : 167 hits
Assalamualaikum Entri ini sebenarnya sudah lama untuk dipost tetapi belum sempat Ini adalah sedikit nasihat kepada yang baru mula berjinak jinak untuk travel ke luar negara Kerana lain negara lain caranya yang kita tak tahu Acik pun taklah ...
Hari Raya Open House Pertama Kali

Hari Raya Open House Pertama Kali

papar berkaitan - pada 18/5/2023 - jumlah : 250 hits
Raya tahun ni pertama kali kami menyertai OPEN HOUSE RAYA anjuran komuniti kejiranan kami ni Tahun lepas tak dapat join sebab ada event business Tahun ni mereka buat hari Ahad maka dapatlah kami sertai sebab event kami hari Sabtu Bertemu ma...
Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Sultan Pahang Mohon Mendoakan Tengku Hassanal Segera Mendirikan Rumah Tangga

Mahalini Dah Peluk Islam

Ibu Meraung Luluh Hati Lihat Kaki Anak Putus Akibat Kemalangan Motorsikal Depan Sekolah

Fiersa Besari April Chord



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


How To Maximize Retirement Planning In Malaysia

Amd Ryzen 7 5800u Processor Gaming Yang Menyaru

Anak Bongsu Darjah 1

Bolehkah Berangkat Umrah Tetapi Ke Madinah Terlebih Dahulu

Fuel Your Competitive Spirit Wallet Bet On Esports Games

Saksi Dengar Dentuman Kemudian Pokok Hempap Kenderaan