Jaga Kesihatan Perut Dan Usus Dengan Lima Rangkaian Produk Probiotik Gkb


Assalamualaikum

Jaga Kesihatan Perut Dan Usus Dengan Lima Rangkaian Produk Probiotik GKB | Aku sejak ada gastrik, aku paling risau kalau terlambat makan. Kalau gastrik menyerang, terus muntah-muntah dan cirit birit. Tapi bila dah makan, kembung perut pulak.
Bukan itu sahaja, sejak bertambah usia, makin banyak penyakit yang singgah berkaitan dengan masalah penghadaman dan kulit wajah. Berat pun asyik bertambah, belum menunjukkan angka menurun. Tambahan pula, aku kurang makan buah-buahan dan sayur-sayuran.
Aku mula mencari produk kesihatan yang sesuai dengan aku. Aku ingin mencuba produk probioktik GKB selepas salah satu video pengguna produk probioktik GKB viral di platform Tik Tok baru-baru ini.
Aku ingin menjaga kesihatan dalaman dan luaran aku. Apatah lagi aku belum dikurniakan zuriat. Aku percaya dengan produk ini, aku dapat menjaga kesihatan usus aku dan menjadi lebih cantik dari dalam dan luar.
Lima Rangkaian Produk Probiotik GKB
GKB (GK Bio International Sdn Bhd) yang telah ditubuhkan pada tahun 2018 adalah sebuah syarikat yang ditubuhkan hasil usaha sama antara All Cosmos Bio-Tech Holding Corporation dan Grape King Bio Taiwan. Tujuan utama adalah mempromosikan kepentingan kesihatan dengan menyediakan produk kesihatan yang berkualiti tinggi dengan harga mampu milik untuk membantu mengawal fungsi tubuh badan.
Setiap produk GKP diperakui dengan sijil PIC/S GMP, ISO22000, HACCP, NSF GMP, TQF, HALAL, sijil kawalan kualiti tahap 2 TFDA, pensijila standard pembuatan cemerlang GMP Malaysiam FSSC 22000 dan ISO/IEC TAF 17025 untuk memastikan jaminan keselamatan, kuliti dan standard piawaian pembuatan produk pada tahap tertinggi.
Kultur probiotik dan cendawan yang digunakan ini dapat meningkatkan fungsi fisiologi, mengekalkan fungsi saluran pencernaan, meningkatkan metabolisma dan imuniti, melegakan sembelit dan cirit-birit serta memperbaiki tabiat buang air besar.
Untuk pengetahuan korang, GKB menggunakan lebih daripada 40 jenis cendawan dan probiotik dalam rangkaian produknya dan GKB juga memastikan produk tersebut 100% semulajadi, bebas sisa, bebas bahan kimia, tiada kesan sampingan dan sesuai untuk seisi keluarga.
1. GKB G-Pro Gold (Atasi Masalah Sembelit)


Tekanan kerja yang tinggi dan gaya hidup tidak teratur menyebabkan mudah sembelit. Suami aku yang terlalu sibuk dengan kerja, kerap sembelit. Sejak dia amalkan GKB G-Pro Gold nie, perut dia semakin okay dan tidak sembelit lagi.
Cara pengambilan GKB G-Pro Gold adalah sebiji setiap hari, sebelum atau selepas makan.

GKB G-Pro Gold direka khas untuk membantu mereka yang mengalami masalah sindrom iritasi usus, cirit birit yang teruk dan sembelit. Probiotik membiak dan memetabolismakan dalam usus, meningkatkan pH dan rembesan usus, membantu mengurangkan kemandirian bakteria patogen, meningkatkan fungsi penghalang usus dan mengurangkan kejadian keradangan usus.
2. GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 (Mengurangkan Kalori Dan Mengawal Minyak)
Aku nie kalau bab makan, nombor satu tau! Asyik makan je sampai baju semua dah tak muat. Tapi sejak kenal dengan GKB Lactobacillus Plantarum GKM3, aku dah tak perlu risau lagi. GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 adalah satu-satunya bakteria yang boleh menyerap minyak.
Selain itu, GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 mengandungi Lactobacillus plantarum iaitu ketegangan probiotik yang kuat untuk menyerap lemak dalam badan, asik urik dan lipid darah; kolestrol dan trigliserida.
GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 juga membantu mengurangkan penyerapan kalori, membantu mengurangkan berat badan, meningkatkan tenaga, membantu masalah pencernaan, meningkatkan kelembapan kulit dan mengurangkan kesan kerosakan kulit disebab sinaran UV serta menjadikan badan lebih langsing.
Cara pengambilan GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 adalah jika korang makan makanan berat dua kali sehari, korang boleh makan GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 sebiji setiap lepas hidangan. Jika korang makan makanan berat sekali sehari, korang makan GKB Lactobacillus Plantarum GKM3 sebiji selepas makan.
3. GKB Probio+ (Memperbaiki Usus)Kalau terlebih makan, perut aku akan cepat bertindak seperti sembelit atau cirit-birit. Nak pergi mana-mana terus susah sebab perut tak selesa. Boleh dikatakan sangat kerap perut aku meragam.
Sejak aku amalkan GKB Probio+ selama dua minggu, alhamdulillah perut aku semakin selesa dan tidak meragam. Kalau macam sekarang, lepas berbuka puasa pun, perut aku tak meragam.
GKB Probio+ mengandungi 5 jenis bakteria probiotik yang berfungsi aktif dan 4 jenis prebiotik yang membantu pencernaan dan mengurangkan masalah

sembelit dan cirit-birit. Dengan kombinasi probiotik dan prebiotik, ia dapat memberikan perlindungan kepada saluran usus, membantu pencernaan dan penyerapan nutrien daripada makanan, mengekalkan keseimbangan mikroflora usus dan meningkatkan imuniti.
Mereka yang mempunyai masalah sembelit ringan dan senak perut yang ringan sangat disarankan untuk amalkan GKB Probio+.


Cara pengambilan GKB Probio+ adalah satu sachet, dua kali sehari. Pengambilan selepas makan dan korang boleh makan terus atau bancuh dalam air sejuk, jus atau makanan.
4. GKB Probizymes (Mengurangkan Gastritis)Suami aku pernah sakit gastrik yang teruk sampai aku perlu bawa dia ke kecemasan Hospital sebab dia dah menggelupur sakit perut sampai ke dada. Sejujurnya, suami aku tidak amalkan jadual pemakanan yang teratur.
Pelbagai jenis makanan tambahan dan petua yang aku buat tetapi masalah tetap sama. Bila aku perkenalkan GKB Probizymes, sakit gastrik dan kembung perut suami aku dapat ditangani. Dia juga semakin sihat.
Untuk pengetahuan korang, GKB Probizymes diformulasikan daripada probiotik, prebiotik, enzim karbohidrat, enzim protein dan enzim lemak yang khusus untuk menangani masalah kembung perut berpanjangan, sakit perut akibat gastrik dan mengurangkan simpton refluks asid gastrik dengan berkesan.


Cara pengambilan GKB Probio+ adalah satu sachet, sekali sehari. Pengambilan selepas makan dan korang boleh makan terus tanpa perlu bancuh.
5. GKB Lactobacillus Rhamnosus (Memperbaiki Kulit)Penat kerja seharian yang kadang kala dalam office dan di tengah panas, cuaca yang tidak menentu menyebabkan masalah kulit kering aku semakin memburuk. Bukan itu sahaja, kulit aku semakin sensitif dan kulit kering yang menjadikan gatal-gatal.
Oleh itu, aku amalkan GKB Lactobacillus Rhamnosus untuk membantu memperbaiki kulit aku. Aku perlu amalkan untuk penjagaan kulit wajah serta imunisasi badan. Sejak aku amalkan GKB Lactobacillus Rhamnosus, kulit aku semakin lembap dan tidak kering lagi. Sangat berbeza dari sebelum aku amalkan produk GKB Lactobacillus Rhamnosus.
Ketegangan probiotik Lactobacillus rhamnosus digunakan untuk mencegah penyakit gastrousus seperti usus bocor atau dysbiosis, mengurangkan masalah kulit kering dan sensitiviti kulit dan meningkatkan kesihatan kulit. Selain itu, probiotik Lactobacillus Rhamnosusjuga membantu mencegah jangkitan alat kelamin wanita, meningkatkan imuniti dan melegakan penyakit berkaitan ketidakseimbangan mikrob.


Cara pengambilan GKB Lactobacillus Rhamnosus adalah satu sachet, sekali sehari. Pengambilan selepas makan dan korang boleh makan terus tanpa perlu bancuh.
Ulasan Sebagai PenggunaSejujurnya, selepas penggunaan lima rangkaian produk probiotik GKB ini, aku dan suami terasa perbezaan yang ketara pada badan. Perut tidak lagi meragam, kulit semakin sihat dan badan sentiasa bertenaga.
Tetapi sebarang perubahan bergantung pada badan seseorang. Ada yang cepat tindakbalas dan ada yang akan mengambil masa. Kita sebagai pengguna perlu konsisten penggunaan sesebuah produk.
Kalau korang nak dapatkan lima rangkaian produk GKB dan produk GKB yang lain, korang boleh beli di semua cawangan Farmasi besar di Malaysia termasuk Alpro Pharmacy atau laman web dibawah.
Website: www.mygkb.com
Facebook: www.facebook.com/mygkb
Instagram: www.instagram.com/mygkb
Tiktok: www.tiktok.com/@gkbmsia
Youtube: www.youtube.com/@malaysiagkb5950a

 #gkbinternational #gkbsoftlaunch2023 #gkbprobiotics #gkbspacesuit


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.eyqahasnan.com/2023/03/lima-rangkaian-produk-probiotik-GKB-terbaik-di-Malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5 Produk Gkb Probiotics Untuk Kesihatan Usus Dan Perut

5 Produk Gkb Probiotics Untuk Kesihatan Usus Dan Perut

papar berkaitan - pada 29/3/2023 - jumlah : 217 hits
5 Produk GKB Probiotics Untuk Kesihatan Usus dan PerutMasalah sembelit pedih ulu hati perut kembang biasa berlaku berpunca dari pemakanan dan corak pemakanan kita sebelum ini TB selalu hadapi masalah kembung perut dan pedih ulu hati sebab T...
Produk Kesihatan Gkb Amat Sesuai Bagi Mengatasi Masalah Perut Dan Usus

Produk Kesihatan Gkb Amat Sesuai Bagi Mengatasi Masalah Perut Dan Usus

papar berkaitan - pada 26/3/2023 - jumlah : 260 hits
Hi Korang Di zaman yang serba moden dan pantas ini gaya hidup berubah sama sekali Daripada kita hanya bekerja siang hari dan berehat di waktu malam dan kini kita senantiasa sibuk siang malam tanpa memikirkan keadaan kesihatan kita ini Bagi ...
Rangkaian Produk Gkb Yang Baik Untuk Penjagaan Usus Kesihatan Dalaman

Rangkaian Produk Gkb Yang Baik Untuk Penjagaan Usus Kesihatan Dalaman

papar berkaitan - pada 22/3/2023 - jumlah : 147 hits
Bersyukur sangat di pinjamkanNya usia kak ana hingga ke hari ini Satu perjalanan usia yang telah melalui pelbagai peringkat dan pengalaman Tak banyak yang kak ana minta dariNya cukuplah diberikanNya kesihatan yang baik Dalam meniti usia ni ...
Probiotik Gkb Jadi Pilihan Perlindungan Kesihatan Dan Penjagaan Usus Terbaik

Probiotik Gkb Jadi Pilihan Perlindungan Kesihatan Dan Penjagaan Usus Terbaik

papar berkaitan - pada 28/3/2023 - jumlah : 163 hits
Apabila usia dah menginjak ke 30 an semestinya badan AlongMurni memerlukan perlindungan tambahan dengan pengambilan suplemen untuk kesihatan jangka masa panjang Kali ini ingin kongsikan supplemen yang AM ambil dan gunakan bagi meningkatkan ...
Produk Gkb Membantu Meningkatkan Proses Penghadaman Dan Kesihatan Usus

Produk Gkb Membantu Meningkatkan Proses Penghadaman Dan Kesihatan Usus

papar berkaitan - pada 21/3/2023 - jumlah : 181 hits
Produk GKB Membantu Meningkatkan Proses Penghadaman dan Kesihatan Usus Sekarang ni bila usia dah masuk 30an memang sangat sangat perlu menjaga kesihatan badan Sekarang ni zaza pun dah stop atau dah kurang ambil minuman manis atau bergula Pu...
Produk Gkb Probiotik Yang Bagus Untuk Usus Dan Kulit

Produk Gkb Probiotik Yang Bagus Untuk Usus Dan Kulit

papar berkaitan - pada 28/3/2023 - jumlah : 174 hits
Assalamualaikum semakin hari semakin bertambah usia Pejam celik tahun ni dah nak masuk 34 Pola makan dan hidup kalau tak diubah lama lama sakit ini sakit itu Ada terbaca haritu yang pengambilan prebiotik bagus untuk kesihatan Kawan sugest G...
Gkb Memperkenalkan 5 Produk Untuk Kesihatan Usus Secara Komprehensif

Gkb Memperkenalkan 5 Produk Untuk Kesihatan Usus Secara Komprehensif

papar berkaitan - pada 29/3/2023 - jumlah : 195 hits
Siapa sini ada masalah penghadaman atau pencernaan Untuk perkongsian kali ini aku nak share tentang 1 tips untuk membantu proses penghadaman dan sekaligus meningkatkan taraf kesihatan Tips dia mudah je hanya perlu mengamalkan pemakanan yang...
Gkb Probiotics Bantu Tingkatkan Kesihatan Usus Melancarkan Percernaan Serta Mencantikkan Kulit

Gkb Probiotics Bantu Tingkatkan Kesihatan Usus Melancarkan Percernaan Serta Mencantikkan Kulit

papar berkaitan - pada 22/3/2023 - jumlah : 203 hits
Assalamualaikum Tahukah korang bahawa segala penyakit yang kita hadapi berpunca daripada perut Sebab itu kalau kita rasa sakit badan badan jadi lesu kulit berjerawat serta kusam dan banyak lagi masalah yang ada kat badan nie pertama sekali ...
Gkb Probiotik Membantu Mengekalkan Kesihatan Dan Meningkatkan Fungsi Penghadaman

Gkb Probiotik Membantu Mengekalkan Kesihatan Dan Meningkatkan Fungsi Penghadaman

papar berkaitan - pada 27/3/2023 - jumlah : 173 hits
GKB Probiotik Membantu Mengekalkan Kesihatan Dan Meningkatkan Fungsi PenghadamanAssalamualaikum Hi korang Apa khabar semua Pernah dengar mengenai produk GKB Probiotik keluaran GK Bio International Sdn Bhd atau singkatannya GKB Sebelum KakYa...
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee

Deko Raya Yang Simple Je Alhamdulillah Tahun Pertama Raya Di Rumah Baru Ni

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam

Bila Ada Ahli Keluarga Dan Kawan Jadi Influencer

Subkontrator Gagal Siapkan

15 Breathtaking Diy Outdoor Furniture Ideas For Your Garden

Innovative Painting Techniques For Modern Homes

Limited Kelana Jaya Lrt Service Due To Lightning Strike