Isteri Mengidam Jadi Penghantar Makanan Sayang Isteri Punya Pasal Suami Turutkan Sahaja


Wanita mengandung yang mengidam sememangnya berbeza-beza. Malah bukan dibuat-buat. Namun mengidam berkehendakkan makanan itu biasa, berbeza pula dengan wanita ini yang mengidam untuk menjadi penghantar makanan.
Bagi memenuhi permintaan isteri yang mengidam untuk menjadi penghantar makanan, suaminya, Muhammad Haikal Mazlan, 27 terpaksa merelakan isteri tercinta menunggang motosikal walaupun sedang mengandung. Tanda kasih seorang suami bila mana suaminya, mengikutnya di belakang untuk memantau perjalanan isterinya. Cute!

Video permintaan isteri yang mengandung enam bulan itu tular di Twitter. Permintaan yang agak kelakar tetapi sedikit berbahaya untuk wanita hamil.
Menurut Zulfahani Zulkifli, 25, yang hamil enam bulan ini, pada mulanya permintaannya itu tidak dilayan suaminya namun suaminya terpaksa akur.
“Dah lama saya mengidam sejak awal mengandung tetapi suami tidak izinkan. Saya teringin sebab rasa seronok melihat penghantar makanan bawa pasangan hantar pesanan. Namun suami beri pelbagai alasan konon panas dan beg berat,” katanya berkongsi menerusi akhbar Harian Metro.
Foto: Harian Metro Rupanya Zulfahani sebelum ini memang menunggang motorsikal ke tempat kerjanya di Damansara Damai. Bagaimanapun sejak hamil, dia dihantar dan dijemput oleh suaminya setiap kali pergi dan balik kerja.
“Tetapi Jumaat lalu suami tidak sempat hantar dan saya menunggang motosikal sendiri ke tempat kerja, balik kerja suami datang untuk menemani sekali.
“Disebabkan kami sudah bawa dua motosikal, saya minta suami ‘on’ aplikasi hantar makanan itu walaupun pada mulanya dia tidak mahu sehingga saya memujuknya,” katanya.
Kongsinya di twitter. Zulfahani berkata, akhirnya suaminya akur dan terdapat satu pesanan masuk ke lokasi berhampiran iaitu jarak hanya 10 minit dari tempat kerjanya.
“Saya kemudian menunggang motosikal suami dan dia mengekori belakang. Setibanya di kediaman pelanggan, suami menghantar pesanan itu.

mengidam bawak grab
Orang mengandung ngidam nk makan sedap2.. Akak ni mengidam bawak grab Sayang isteri punya pasal, suami ikutkan je. hahahaKredit: Haikal Mazlan Follow instagram.com/sajesharemediaFull story: https://www.sajesharemedia.com/2019/09/video-isteri-mengidam-nak-bawa-grab.html
Posted by Saje Share on Saturday, 14 September 2019
Namun permintaan kali keduanya tidak dilayan suami. Malah suaminya terus sahaja off aplikasi menghantar makanan dan mengajaknya pulang. Kali pertama dan terakhir katanya.
Katanya lagi, dia berterima kasih kepada suami yang melayani permintaan peliknya ketika mengandung. “Ramai cakap bahaya, namun suami memang ikut rapat di belakang saya sepanjang 10 minit perjalanan ke rumah pelanggan,” katanya.

 
The post Isteri Mengidam Jadi Penghantar Makanan, Sayang Isteri Punya Pasal, Suami Turutkan Sahaja! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/isteri-mengidam-jadi-penghantar-makanan-sayang-isteri-punya-pasal-suami-turutkan-sahaja/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengikat Sayang Suami Isteri Amalkan Al Fatihah Al Ikhlas Selawat 2 Kali Sehari

Pengikat Sayang Suami Isteri Amalkan Al Fatihah Al Ikhlas Selawat 2 Kali Sehari

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 319 hits
Sedangkan lidah lagikan tergigit ini pula suami isteri Antara perumpamaan yang menunjukkan keadaan panas sejuknya perhubungan suami isteri Boleh dikatakan dalam perkongsian perhubungan suami isteri mesti ada rasa tidak puas hati yang terpen...
Selamat Tinggal Aqil Sayang Gambar Suami Isteri Tidur Sebelah Arwh Undang Sebak Dari Orang Ramai

Selamat Tinggal Aqil Sayang Gambar Suami Isteri Tidur Sebelah Arwh Undang Sebak Dari Orang Ramai

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 324 hits
GAMBAR suami isteri tidur bersebelahan jnz4h anak sudah cukup menggambarkan kasih sayang mereka terhadap insan tersayang selepas kanak kanak terbabit meniinggaI dunia akibat lem4s di kolam renang di hotel di Melaka Sabtu lalu Selamat tingga...
Suami Bakar Isteri Sebab Masak Makanan Tak Sedap

Suami Bakar Isteri Sebab Masak Makanan Tak Sedap

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 321 hits
Seorang wanita di India dibakar suaminya hanya kerana lelaki itu berang masakan mangsa tidak menyediakan makanan yang sedap untuknya nbsp Difahamkan mangsa masak makanan tersebut tetapi sukar untuk dimakan Lelaki itu mendiamkan diri dan mer...
Isteri Makin Sayang Pahala Suami Makin Berganda Bila Buat Sama Sama Makin Serasi

Isteri Makin Sayang Pahala Suami Makin Berganda Bila Buat Sama Sama Makin Serasi

papar berkaitan - pada 5/9/2019 - jumlah : 345 hits
Kehidupan berumah tangga ada pasang surutnya Namun menentukan rasa bahagia adalah diri kita sendiri Dalam melakukan tugas tugas di rumah bukan hanya isteri sahaja suami juga perlu turut serta Tak perlu tunggu pasangan mulakan dulu kita perl...
Abang Nak Tahu Tak Allah Sayang Abang Suami Mengadu Isteri Kuat Marah Nasihat Balas Ebit Lew Ni Sangat Deep

Abang Nak Tahu Tak Allah Sayang Abang Suami Mengadu Isteri Kuat Marah Nasihat Balas Ebit Lew Ni Sangat Deep

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 360 hits
Pastinya ramai pasangan yang pernah mengalami situasi di mana si isteri bertindak kerap kali memarahi anak anak dengan teruk sehinggakan anak itu menjadi trauma Apabila pulang sahaja daripada mencari rezeki kebanyakan suami pastinya mahukan...
Tak Sangka Ini Jawapan Isteri Bila Suami Mahu Ceraikan Beliau

Tak Sangka Ini Jawapan Isteri Bila Suami Mahu Ceraikan Beliau

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 606 hits
Manakala penceraian seringkali dianggap sebagai jalan terakhir kepada satu satu masalah dalam berumahtangga Ia terjadi bukan dipinta tetapi jika sudah tersurat siapalah kita untuk menafikannya Semua pasti menginginkan perkahwinan yang sempu...
Isteri Berjauhan Demi Belajar Master Suami Selit Duit Belanja Sebelum Berpisah

Isteri Berjauhan Demi Belajar Master Suami Selit Duit Belanja Sebelum Berpisah

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 431 hits
Seorang wanita bersyukur apabila dikurniakan suami yang memahami dan bertanggungjawab meskipun kini sedang melanjutkan pelajaran di sebuah institusi pengajian tinggi di Perlis Menerusi laman Facebook Nik Yam Chik Zainab berkongsi sebuah pos...
Suami Isteri Disabit Bunuh Amah Dan Sumbat Dalam Peti Sejuk

Suami Isteri Disabit Bunuh Amah Dan Sumbat Dalam Peti Sejuk

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 222 hits
DAMSYIK Seorang wanita Syria didapati bersalah di negara asalnya atas dakwaan membunuh pembantu rumah warga Filipina yang mayatnya ditemui disumbat dalam peti sejuk di Kuwait tahun lalu Al Jazeera melaporkan Mona Hassoun disabitkan dengan k...
Suami Bunuh Diri Selepas Isteri Merajuk Keluar Rumah

Suami Bunuh Diri Selepas Isteri Merajuk Keluar Rumah

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 353 hits
Suami Bunuh Diri Terjun Kondo Tingkat 19 Dekat Penang Sebab Isteri Merajuk Keluar RumahSeorang lelaki maut selepas terjun dari tingkat 19 sebuah kondominium di Mutiara Bandar Perda Bukit Mertajam kelmarin lapor Harian Metro Menurut Ketua Po...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms