Intineri Penuh Melancong Ke Mui Nei Vietnam

Tamat sudah percutian keluarga kami selama 4H3M di Vietnam secara khususnya di Mui Nei. Dan satu hari kami habiskan masa di Ho Chi Minh.

Kenapa kami pilih Ho Chi Minh sebab aku nak bawa anak aku melawat Chu Chi Tunnel dan aku rasa ia wajib untuk memberi pengajaran kepada anak-anak tentang sejarah kemerdekaan mereka.

Intineri kami kali ini agak tidak spesifik kerana gangguan perjalanan tambahan ke Ho Chi Minh. Tetapi apa yang saya ingin katakan kawasan lawatan ke Mui Ne dalam 2 hari sudah mencukupi dan tambahan hari biasanya ke Dalat.

Tapi jika anda mahu ke Mui Ne boleh gunakan panduan artikel kami sebagai rujukan. Ini adalah tempat paling menarik di Mu Nei.

Hari Pertama:

Intineri penuh kami pada hari pertama tidak banyak kerana kami tiba di Ho Chi MInh dalam pukul 1100am dan kami terus makan dan bergerak ke Mui Nei yang memakan masa selama 4 jam.

Kami rehat di Resort Vuan Trai Mui Nei dan kan bergerak pada pukul 0430am esok pagi melihat matahari terbit.

Hari Kedua:

White Sand Dunes Dan Red Sand Dunes
Fairy Stream
Kampung Nelayan

Setelah selesai pada hari kedua, kami terus menuju ke Ho Chi Minh ( HCM) dan rehat terus ke hotel di Jalan Malaysia iaitu Hotel An Tam

Hari Ketiga:
Bergerak seawal 0730am kami memulakan perjalanan kami hingga petang baru kembali ke hotel dalam pukul 0600pm. Di bawah ini adalah tempat terbaru kami.

Pusat Kraftangan HCM
Hard Rock Cafe HCM
Chu Chi Tunnel - lihat intineri lama percutian kami di HCM 2018( tapi pergi lagi sebab anak kami tak pergi lagi)
Post Office - lihat intineri lama percutian kami di HCM 2018( tapi pergi lagi sebab anak kami tak pergi lagi)

Sila lihat updated terbaru kami untuk artikel Intineri Penuh Ho Chi Minh

LAIN-LAIN:
TIPS MELANCONG KE MUI NEI

Kampung Nelayan Mu Nei Vietnam

papar berkaitan - pada 16/12/2019 - jumlah : 489 hits
Di Mu Nei terdapat satu perkampungan nelayan yang menarik Dimana perahu nelayan mereka adalah berbentuk bulat dan unik serta berwarna warni Lain daripada mana mana perahu kecil di Malaysia Perkampungan nelayan ni memang dengan kapal dan ia ...
Resort Vuon Trai Mui Ne Vietnam

papar berkaitan - pada 15/12/2019 - jumlah : 162 hits
Aku berikan hotel ni lima bintang walau pun ia bukan taraf 5 bintang sebab view dia cantik Sebenarnya ia bukan hotel tapi resort ala ala mesra alam dengan tumbuhan Menurut pemandu pelancong aku Vuon Trai ni maksudnya kebun teh So ia ala ala...
Hari Pertama Di Mui Ne Vietnam

papar berkaitan - pada 15/12/2019 - jumlah : 260 hits
Sudah tiba masanya untuk ke Mui Ne Vietnam Kali ni bersama anak anak dan isteri Belum pernah bawa mereka keluar dari Malaysia kalau ke Haytai tu pernah tapi kali ni jauh sikit naik flight Hari pertama kami tiada aktiviti yang padat sebab ka...
Jom Melancong Ke Kelantan Kita Pilih Noor Guest House Keselesaan Memang Terbaik

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 373 hits
NAK BERCUTI KE KELANTAN TAPI hotel dah penuh keluarga pulak ramai nak privacy nak tumpang rumah saudara segan NOOR GUEST HOUSE sesuai untuk anda sekeluarga yang terletak di BACHOK Mengapa perlu memilih NOOR GUEST HOUSE kerana Kawasan yang b...
Video Straw Rumput Idea Usahawan Vietnam Dipuji

papar berkaitan - pada 22/12/2019 - jumlah : 377 hits
Straw Rumput LONG AN Seorang usahawan Vietnam giat mempromosikan kaedah yang paling mesra alam sekitar untuk menikmati minuman iaitu dengan menggunakan straw atau penyedut yang diproses daripada sejenis rumput Reuters melaporkan kaedah ters...
Peladang Kesal Cili Vietnam Dominasi Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 20/12/2019 - jumlah : 617 hits
Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani mengumumkan tiada lagi pengimportan cili merah dari Vietnam sehingga hujung tahun ini PETALING JAYA Sebuah pertubuhan peladang menyuarakan rasa kesal terhadap sikap sesetengah pihak yang bertinda...
Ironi Lobster Indonesia Yang Punya Benih Vietnam Yang Untung Banyak

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 215 hits
Benih Lobster asal pantai selatan Jawa Barat yang hendak diselundupkan ke Singapura berhasil digagalkan Direktorat Polisi Air dan Udara Polda Kepri Jumat Penulis Muhammad IdrisEditor Sakina Rakhma Diah SetiawanJAKARTA KOMPAS com Ibarat bena...
Mui Solok Investigasi Soal Ujian Sd Dinilai Lecehkan Nabi Muhammad

papar berkaitan - pada 13/12/2019 - jumlah : 169 hits
Majelis Ulama Indonesia Kabupaten Solok Sumatera Barat masih memeriksa dan mendalami munculnya soal ujian semester I kelas IV SD di Kecamatan Junjung Sirih yang dinilai melecehkan kepribadian dan sikap Nabi Muhammad SAW Yang jelas kami masi...
Memang Best Bercuti Ke Luar Negara Dengan Anak Anak Ibu Ini Kongsi Maklumat Ambil Suntikan Vaksin Sebelum Melancong

papar berkaitan - pada 9/12/2019 - jumlah : 297 hits
Hujung tahun ni memang ramai yang ambil peluang untuk bercuti ke luar negara Bagi yang nak bawa keluarga terutamanya anak anak kecil pasti pelbagai persediaan di buat sebelum memulakan perjalanan Ini semua penting bagi memastikan segalanya ...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

The Helical Pearl House By A3 Projects In Ipoh Malaysia

Cops Tracking Down Duo Involved In Pasir Mas Shooting

Issue Warning Not Rm250 000 Fine For First Time No Palm Oil Label Offences Urges Mydin Boss