Info Pheromones


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------Antara Bahan Yang Terkandung Dalam Phero-X-----------------------------------------------------------------------------------------------------------Phero-X adalah gabungan 8 Pheromones Manusia iaitu:

Androstenone  –  Enhances the perception of male dominance. Causes sexual arousal in women. May cause aggression in some males, however this characteristic is "buffered".

Androstanone – ‘Buffers’ the potentially objectionable reaction to androstenes, powerfully reinforces the social effects. Causes women to engage in sexually promiscuous conversation.

Androsterone – Reinforces characteristics of androstenone. Promotes the sense of “trust” with potential mates. Lacks the aggressive dominance profile seen with androstenone.

Androstenol  – Social pheromone which elicits a strong social-lubricant effect, and reduces inhibitions. When combined with certain pheromones, opens the door to sexual arousal.

Dehydroisoandrosterone* – Androgynous pheromone that has mild pheromonal effects alone. When combined with certain pheromones, uniquely reinforces the effect and character of each. Also is a fixative that moderates odor and promotes the linear time release of pheromones into the air.

Epoxyestratrienol* – Novel and proprietary pheromone. Structure is based upon a modified 16,17-epoxy-estratrien compound which has been investigated for use to alleviate a woman's irritability during ovulation. Demonstrates strong pheromonal effects.


Tetrahydrodeoxycorticosterone* – Novel and proprietary pheromone. Modified corticosteroid which lacks systemic corticosteroidal or endocrinological effects. Demonstrates extremely powerful “pheromone-like” activity. Continues to exert pheromone like effects for up to several hours after exposure, whereas androstenes lose effect within minutes.

Oxytocin Analog* – Is a modified peptide based upon Oxytocin. Creates strong feelings of trust and deep connection. Demonstrates approximately 60,000% greater affinity vs. Oxytocin. Both compounds have large heavy molecules weights exceeding 1000 grams/mole. Therefore, the minute quantities of airborne Oxytocin cause negligible results. Using a far more powerful analog of Oxytocin ensures that the minute airborne quantities elicit substantial pheromonal results.

* Patent pending. Licensed Morgan Labs LLC.

If you are not a chemist, some of the chemical names above may sound unsafe to you. Rest assured that Morgan Labs LLC pheromones contains only small amounts not to cause any adverse reactions, but strong enough to release ample amounts of pheromone molecules into the air. The VNO in the nose is sensitive and can detect trace amounts of these molecules.

** Dipetik dari Risalah Morgan Labs LLC.

*** Penerangan dalam Bahasa Inggeris untuk kekalkan istilah dan penerangan saintifik.





Unik Dan Tersendiri
Dengan formula Phero-X gabungan 8 pheromones manusia, ANDA dapat berkomunikasi dan meningkatkan perhatian orang sekeliling terhadap ANDA dan ideal digunakan oleh mereka yang inginkan perhatian (khusus dari golongan wanita). Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, ANDA akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.

Kesan Keseluruhannya Akan Membuatkan ANDA Rasa Mudah Untuk Bergaul Dan Bermesra Apabila Bertemu Dengan Kenalan
Walaupun si pemakai akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun mereka akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita! Yang benar-benar pasti ialah bau pheromone yang unik, membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni?" disebabkan kesan pheromone yang bermain dengan minda bawah sedar mereka.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Kajian Sains Mengenai Pheromones------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Satu fakta menarik ialah Pheromones hanya dapat dikesan dari yang berlainan jantina. Molekul Pheromones dapat dikesan oleh VNO ("vomeronasal organ") yang terletak pada pangkal hidung. Maklumat ini kemudian dihantar ke "Hypothalamus", organ bersaiz kacang almond yang berhubung kait dengan bahagian otak. Kawasan inilah yang mengawal Emosi & Aktiviti Sosial.

Wanita yang terdedah kepada pheromone manusia akan merasa Lebih Tertarik tanpa mengetahui apakah sebabnya. Inilah yang biasanya dipanggil "chemistry". Pheromone, walaupun dalam jumlah  yang sedikit akan menimbulkan reaksi yang begini:

Mood yang relaks

Perasaan ceria

Kitaran ovulasi berubah

Tanggapan betapa menariknya anda

Bersedia dan Keinginan mengadakan Hubungan Seks dengan anda

* VNO - Pheromone Receptor Hypothalamus (Emotions & Sexual Behavior)

Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindak balas terhadap pheromone. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Ia adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!

Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromone secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromone terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan. 

Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak tetapi mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan ‘body chemistry’ daya bau badan yang mampu memikat (atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X).

Pheromone (hormon pemikat wanita) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs' di negara Rusia. Phero-X  adalah pheromone yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Jadi bagi mereka yang beragama ISLAM, tiada masalah untuk menunaikan solat 5 waktu.

Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. ANDA pasti peroleh kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku.  Pheromone semula jadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ujikaji Terperinci Mengenai Keberkesanan Pheromones------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--> Kajian selama 7 hari telah dijalankan oleh sebuah kumpulan pelajar jurusan kimia dan biologi tahun tiga Universiti Canterbury. Kumpulan pelajar ini telah dibahagikan kepada beberapa bahagian secara bergilir-gilir.

--> Setiap hari, separuh dari 10 yang mengambil bahagian akan disemburkan dengan pheromone yang tulin iaitu  Phero-X. Separuh lagi disembur dengan pheromone berjenama lain, yang bahan asasnya adalah alkohol dan juga air.

--> Pelajar-pelajar tadi tidak tahu sama ada ia disembur dengan formula betul atau tidak. Tugas pelajar-pelajar tadi adalah mereka dikehendaki mengira jumlah hari mereka guna campuran pheromone asli dengan pheromone yang tidak berkesan dengan tepat.

--> Ujikaji yang dijalankan akhirnya berjaya apabila mereka dapat menunjukkan secara saintifiknya Phero-X berkesan. Mereka dapat merasakan kesan-kesan pemikat yang terhasil oleh Phero-X ketika mereka bergaul sesama pelajar wanita dan lelaki. Pelajar-pelajar tersebut berjaya meneka hari mereka memakai Phero-X dengan tepat dan 77% keputusan yang tetap sama, setiap kali ujian dijalankan.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://radzitahir.blogspot.com/2016/05/info-pheromones.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Info Pahala Open Donasi Dapur Umum Untuk Korban Banjir Konawe

Info Pahala Open Donasi Dapur Umum Untuk Korban Banjir Konawe

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 278 hits
MARKAZ BERSAMA AS SUNNAH PEDULI KONAWE Markaz Bersama As Sunnah membuka donasi untuk dapur umum bagi korban bencana Banjir Bandang yang menimpa saudara saudara kita di Konawe Sulawesi Tenggara Berdasarkan informasi BNBP anjir yang terjadi a...
Pening Nak Pilih Al Quran Tag Kami Jom Baca Info Ni Dulu

Pening Nak Pilih Al Quran Tag Kami Jom Baca Info Ni Dulu

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 472 hits
Pening nak pilih ALQURAN TAG Quran apa yang enuur ada Humaira Raihan A6 Saiz mini Sesuai untuk sesiapa sahaja yang mahukan alquran miniMudah di bawa ke mana manaB6 Rabbani Saiz B6 Sesuai untuk sesiapa sahaja yang mahukan alquran bersaiz sed...
Info Ringkas Jika Kaki Cramp Atau Semut Semut

Info Ringkas Jika Kaki Cramp Atau Semut Semut

papar berkaitan - pada 20/6/2019 - jumlah : 424 hits
Info Ringkas Jika Kaki Cramp Atau Semut Semut Perkara ni memang sering berlaku kepada kita terutama yang melakukan banyak kerna pada waktu siang ataupun surirumah yang tak berhenti dengan kerja rumah Bila malam menjelma mulalah kaki rasa cr...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


The Benefits Of Wearing Feelingirl S Bodysuits

Sepuluh Perkara Tetap Mengalir Pahalanya Setelah Mati

Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek

Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h