Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan


Di dalam hiruk-pikuk kehidupan moden, terdapat satu kawasan yang menyediakan keharmonian dan keanggunan. Di mana anda dapat menemui kehidupan bergaya dan penuh makna. Itulah Lumira di Eka Heights yang diperkenalkan oleh Matrix Concepts.

 
Gaya Sofistikated dan Berkelas


Dengan reka bentuk yang avant-garde dan sentuhan moden yang memukau, Lumira di Eka Heights menjanjikan gaya hidup yang sofistikated dan berkelas. 

 
Berada di lokasi yang strategik di sebelah barat Seremban, Eka Heights menawarkan lebih daripada sekadar tempat tinggal, yang mana ia adalah sebuah komuniti yang dinamik yang memperkaya gaya hidup anda. 

 
Kemudahan yang Tiada Tandingannya










 
Selain itu, Eka Heights  juga bukan sekadar sebuah kawasan perbandaran baru, sebaliknya ia adalah satu kehidupan bermakna!

 
Dengan pelbagai kemudahan komersil yang berdekatan, anda akan merasakan keselesaan yang tiada tandingannya. Eka Biz, pusat komersil yang bakal dibina mampu menjadikan Eka Heights sebuah pebangunan yang lengkap.

 
Eka Heights terletak dalam keindahan alam semula jadi yang disediakannya. Taman Mageka seluas 15.5 ekar adalah pusat rekreasi dengan pelbagai kemudahan sukan yang menyeronokkan untuk seisi keluarga.

 
Dari gelanggang futsal,gelanggang bola keranjang, gelanggang badminton hingga ke taman permainan, setiap aspek taman ini telah dirancang untuk memenuhi keperluan setiap penduduk.














 
Eka Heights juga dikelilingi oleh kemudahan gaya hidup yang lengkap. d’Tempat Country Club dan X-Park Sendayan hanya beberapa kilometer jauhnya, hiburan dan rekreasi sentiasa tersedia untuk anda. 


Terdapat pelbagai aktiviti di d’Tempat Country Club seperti gimnasium, kolam renang, ruang kanak-kanak bermain, boling dan sebagainya. Jika anda adalah peminat sukan ‘extreme’ X-Park Sendayan mempunyai aktiviti seperti ‘Go-Kart’, permainan memanah, ‘driving range’ dan pelbagai lagi. Eka Heights pastinya menjadikan kehidupan anda ideal dan santai. 

 
Tambahan pula, pusat pendidikan seperti Matrix Global School,  SK Sendayan, SMK Bandar Baru Sri Sendayan adalah dalam jarak dekat dengan Eka Heights. Ini mampu memudahkan ibu bapa untuk menghantar anak ke sekolah setiap hari. 


Bukan itu sahaja, pusat komersial seperti Tiara Biz, Sendayan Metropark dan  Sendayan Merchant Square juga terletak berhampiran, memberikan keselesaan tambahan kepada penduduk Eka Heights.

 
Lokasi Yang Cukup Strategik

 
Eka Heights terletak di dalam pembangunan Malaysia Vision Valley (MVV), sebuah kawasan yang pastinya akan membangun dari segi infrastruktur, peluang pekerjaan, kemudahan dan sebagainya. Ini memberi kelebihan untuk komuniti Eka Heights 

 
Dengan akses mudah melalui Lebuhraya Utara-Selatan dan KLIA Linkage, anda tidak perlu risau tentang kehidupan yang serba jauh. Jarak untuk ke KLIA juga dekat untuk anda. Mudahkan?


Baca Juga: 


Rumah Idaman @ Bayu Sutera
Kepentingan Insurans Dalam Kehidupan Harian
 
Lumira, Kehidupan yang Anda Impikan 









Dan sekarang, projek terbaru di Eka Heights, Lumira menawarkan peluang yang tidak boleh dilepaskan untuk memiliki rumah impian anda. 

 
Dengan harga yang mampu milik bermula dari RM 405,000, Lumira menjanjikan sebuah kehidupan yang berkualiti dengan 4 bilik tidur, 3 bilik air dan 193 unit yang eksklusif. 

 
Rumah 2-Tingkat yang mengagumkan, Lumira menawarkan pelbagai kemudahan untuk memenuhi keperluan anda. Dengan saiz 20' x 70', setiap unit rumah menawarkan ruang yang luas untuk keluarga anda berkumpul dan berkongsi kenangan.

 
Dengan 1,607 kps, anda akan memiliki ruang yang mencukupi untuk menghiasi rumah anda dengan gaya dan kreativiti anda sendiri.

 
Bukan itu sahaja terdapat juga sebuah taman perumahan eksklusif dengan tema muzik yang unik, tempat anda dapat menikmati kemudahan rekreasi yang lengkap bersama keluarga tersayang.


Cepat, Rebut Peluang Ini!


 


Tetapi, ingat! Unit-unit Lumira ini terhad. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk memiliki rumah impian anda. Daftar sekarang di https://www.ekaheights.com atau hubungi 1800 88 2688 untuk mengetahui lebih lanjut!

 
Segera miliki Lumira di Eka Heights dan jadikan impian anda menjadi kenyataan!

 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://aniemohamed.blogspot.com/2024/05/lumira-di-eka-heights-kehidupan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Terokai Kehidupan Moden Di Eka Heights Memperkenalkan Lumira

Terokai Kehidupan Moden Di Eka Heights Memperkenalkan Lumira

papar berkaitan - pada 12/5/2024 - jumlah : 149 hits
Zaman sekarang semua nak cari kediaman yang menenangkan Dengan adanya satu tempat destinasi yang mampu menyediakan segala kemudahan untuk segala keperluan Itulah pelengkap sebenar sebuah kediaman Kediaman idaman adalah dimana mampu menawark...
Lumira Eka Heights Menawarkan Kediaman Selesa Dengan Sentuhan Moden

Lumira Eka Heights Menawarkan Kediaman Selesa Dengan Sentuhan Moden

papar berkaitan - pada 12/5/2024 - jumlah : 138 hits
Boleh di katakan kebanyakan pilihan untuk mendiami rumah bertanah atau landed property masa kini tidak lah lagi bertumpu di Lembah Klang Kepesatan pembangunan dan harga hartanah yang terlalu tinggi menyebabkan ramai mencari alternatif lain ...
Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 159 hits
Hi Korang Eka Heights ialah pembangunan komprehensif baru pastinya meningkatkan pengalaman hidup anda yang moden Terletak di sebelah barat Seremban Eka Heights mendapat manfaat daripada sambungan yang hebat melalui laluan utama seperti Lebu...
Lumira Kawasan Rumah Moden Dan Ideal Di Eka Heights

Lumira Kawasan Rumah Moden Dan Ideal Di Eka Heights

papar berkaitan - pada 9/5/2024 - jumlah : 101 hits
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera guys Kalau nak cari rumah pastinya nak cari sebuah rumah yang cantik moden dan nampak mewah Barulah rasa selesa kalau kita duduk dalam rumah tersebut Ciri ciri rumah tersebut anda boleh dapati dekat Lumir...
Ciri Rumah Moden Dengan Tema Reka Bentuk Menawan Di Lumira Eka Heights

Ciri Rumah Moden Dengan Tema Reka Bentuk Menawan Di Lumira Eka Heights

papar berkaitan - pada 7/5/2024 - jumlah : 105 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog Mahamahu com dan juga kepada rakan rakan yang dikasihi sekalian Bila lalu kawasan pembinaan rumah yang cantic cantik dan mewah mewah mesti akan terdetik dalam hati untuk satu hari kita memilik...
Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

papar berkaitan - pada 11/5/2024 - jumlah : 680 hits
Projek Perumahan Lumira di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde Assalamualaikum semua Setelah memasuki alam pekerjaan dan mempunyai pendapatan yang stabil sudah pasti akan timbul keinginan untuk membeli ase...
Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

papar berkaitan - pada 10/5/2024 - jumlah : 152 hits
Lumira Eka Heights Epitome of Contemporary Living To all my friends that are still looking for a real estate to call home here s one for your kind consideration Nestled amidst 371 79 acres of picturesque landscapes Eka Heights emerges as a ...
Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

papar berkaitan - pada 11/5/2024 - jumlah : 112 hits
Assalamualaikum hai semua Kali nie Kak Sue nak kongsi perumahan baru dengan korang iaitu Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden dan Selesa pula Projek Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden dan Selesa nie adalah pembangunan perbandaran baru ole...
Saat Indah Yang Dinantikan

Saat Indah Yang Dinantikan

papar berkaitan - pada 27/4/2024 - jumlah : 99 hits
MSODamai dan lembut hati bila tengok banner ini Sejak zaman Tokguruku Nik Aziz saya impikan ada cantuman di antara pimpinan Kuala Lumpur dengan Kota Bharu Masa bekas PM Pak Lah datang rasmi ECER Kelantan Tokguru ada sama di majlis itu Saya ...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Kumpul Lebih 1 000 Koleksi Nusantara Dan Melayu

Mulut Kering Ketika Bangun Tidur

Sijil Pemilikan Kenderaan Reka Bentuk Baru 2024

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord