Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts


Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts | Insya'Allah.. Dengan izin Allah swt... Satu ungkapan yang sering kali bermain di bibir.. Itulah daya tarikan yang ada pada produk keluaran Dua Gifts ini.. Bercirikan Islamik yang superb cute..  Ada beberapa produk dari Dua Gifts yang tertulis 'Insya'Allah' menjadikan ianya lebih bermakna pada aku.. 

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts
Dua Gift ini ditubuhkan dengan tujuan untuk memperkenalkan pelbagai hadiah bercirikan Islamik yang eksklusif bagi mereka yang mencari hadiah berbentuk moden, kontemporari dan inspirasi.. Idea ini terhasil dek kerana di pasaran sekarang tawaran hadiah khusus untuk masyarakat muslim masih berkurangan.. Jadi, Dua Gifts dibuat dengan produk yang disusun dengan teliti untuk menyebarkan mesej positif kepada umat Islam di seluruh dunia..


Antara gift set yang ada di Dua Gifts yang boleh dijadikan hadiah :-

Daydream Gift CollectionMoroccan Gift CollectionBe The Light Gift CollectionSweet Moon Gift CollectionBlessed Gift CollectionBismillah I Got This CollectionMashallah Gift CollectionDo What Is Beautiful Gift CollectionDo Insha'Allah Gift CollectionDoas Do Come True Gift CollectionBismillah Gift CollectionLove Faith Hope Gift CollectionKeep Calm Gift CollectionBe The Light Collection 2.0 Gift SetMoroccan Collection 2.0 Gift SetDaydream Collection 2.0 Gift SetSweet Moon Collection 2.0 Gift SetEvery Hardship Come Ease Home Decor Gift SetSabar Decor Home Gift SetIn Your Light Home Decor Gift SetDoas Do Come True Home Decor Gift SetDo What Is Beautiful Home Decor Gift SetIn Him I Put My Trust Home Decor Gift SetKeep Calm Home Decor Gift SetBismillah Home Decor Gift SetBismillah I Got This Home Decor Gift SetMoroccan Collection Full SetSweet Moon Gift Collection Menjadi Pilihan Aku

Banyak gile gift set yang boleh dijadikan pilihan di Dua Gifts.. Dalam banyak-banyak aku pilih Sweet Moon Collection sebabnya ofkoslah ianya sangat cute dengan warna pink.. Hehe.. Nampak lembut dan comel.. Boleh dikatakan kesemua koleksi di Dua Gift sangat cantik dengan warna yang menarik.. Namun, untuk kali ini warna pink lebih menarik pada mata aku ni.. Hiks.. 
Apa yang ada dalam set Sweet Moon Collection ni? Haaaa antaranya ialah :-

1. Sweet Moon Pencil Case (Do What Is Beautiful..)

Pencil Case dari koleksi sweet moon ni saiz dia kecik comel jerk.. So, mudah sangat nak sumbat dalam handbag aku.. Dengan materialnya yang berkualiti, membuatkan pencil case dari Dua Gifts ni boleh tahan lebih lama.. Kiranye tahan lasak la tak mudah koyak.. Kecuali la korang hiris dengan pisau, kompom koyak.. Hehe.. Time mesyuarat atau kursus, pencil case ni sangat membantu sebab saiz dia yang kecil mudah aku bawa kemana-mana.. 

2. Sweet Moon Pouch (Insha'Allah)

OMG! Aku dah ada pouch make up yang superb comel.. Pink colur uolls.. Materialnya sama dengan pencil case tadi, membolehkan aku isi apa saja jenis makeup dalam pouch ni.. Ketahanannya dijamin.. haha.. Serius aku suka pouch ni.. Lagi pula, dihiasi dengan perkataan yang baik.. Insha'Allah.. Aku guna pouch ni untuk isi makeup harian aku je sebab saiznya tak la besar mana untuk aku isi kesemua makeup yang aku ada.. hehe.. Lagi pun, aku bukan jenis yang bermakeup lengkap.. Lebih tepat, bermakeup tebal.. Kihkih.


3. Sweet Moon Wire-O A5 Note Book (Love & Doas)

Serius buku nota Love & Doas ni sangat membantu aku menulis nota-nota kerja aku.. Dah la cover dia cute sangat siap boleh print nama atas buku ni.. Thank you Dua Gifts.. Kalau buat hadiah untuk yang tersayang ni sangat bermakna.. Boleh request, isi nama di kulit hadapan.. Kiranya ada sentimental value la kat situ kepada penerima kan.. 
4. Sweet Moon Luxe A6 Notebook (Insha'Allah)

Comel sangat notebook A6 ni.. Kecik molek je.. Lahai semua la comel dalam koleksi sweet moon ni.. Luxe A6 Notebook ni aku jadikan buku untuk aku catat setiap task job aku... Cewahh macam banyak sangat je kan dapat job.. Haha.. Insyaallah kalau ada rezeki tak kemana.. Rezeki pasti tak salah alamatnye.. Hiks.


5. Sweet Moon Key Ring

Satu lagi benda yang kiut aku dapat iaitu sweet moon key ring.. Nampak tak lengkap semuanya dalam satu set ni... Penggantung kunci pun ada.. Dah la comel.. Semangat tu lain macam bila pegang kunci sekarang ni.. Boleh camtu ek? Haha.. Aku gantung kunci kereta je kat Key Ring ni.. Kalau rasa nak tambah aksesori beg, boleh ke nak gantung kat bag.. Sebab Key Ring ni memang kiut boleg mencantikkan bag... Hah Gittchewww!

6. Sweet Moon Bookmark (Do What Is Beautiful..)

Yang ni paling aku suka sebab minat aku adalah membaca buku.. Jadi, bookmark sangatlah penting bagi aku.. Tambah lagi bila ada bookmark yang cantik dari Dua Gifts ni.. Bookmark pun warna pink, nampak la ciri-ciri kewanitaan disitu.. Hiks.. Bookmark ni bagus tau kerana covernya plastik.. Jadi, susahlah sikit nak rosak dan tak mudah patah.. 
7. Sweet Moon Sticky Notepad

Aku suka Sticky Notepad ni.. Serius cantik dengan warna pastel.. Kalau ikutkan kerja hakiki aku sangat memerlukan sticky note.. Tapi bila tengok sticky note Dua Gift ni, sangat nak pakai.. Haha.. Jadi aku decide guna untuk planner 2021 aku nanti sebagai remark perkara penting.. 
8. Every Hardship Come Ease A4 Print Art


Last sekali adalah A4 Print Art ni.. Kata-kata yang positif.. Aku memerlukan frame terlebih dahulu untuk gantung Art yang cantik ni.. Bolehlah aku jadikan hiasan dinding work station aku ni.. Tambahan pula warna purple adalah warna feberet aku.. Hiks.

Jom Dapatkan Hadiah Eksklusif Bercirikan Islamik di Dua Gifts
Oklah, bagi korang yang tengah mencari-cari atau tiada idea untuk hadiahkan seseorang, korang boleh dapatkan hadiah eksklusif ini di Dua Gifts yang bercirikan Islamik.. Banyak sangat pilihan yang ada.. Warna pun boleh korang pilih.. Sama ada warna kegemaran korang sendiri atau yang tersayang. . Kalau nak dijadikan cenderahati untuk majlis-majlis tertentu pun boleh.. Pasti ia lebih menarik dan bermakna.

Berita baik buat korang, guna code promo ini : LEA15 time korang checkout untuk dapatkan diskaun 15%.. Sah sehingga 30 November 2020.. Cepat grab uolls.. 

Untuk info lanjut, boleh layari :-💧 Website : https://bit.ly/3kJsefV
💧 Facebook : https://www.facebook.com/duagifts
💧 Instagram : https://instagram.com/dua_gifts






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.leaazleeya.com/2020/11/idea-hadiah-bercirikan-islamik-yang-eksklusif-dari-dua-gifts.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Aizameen Pergi Jua Dua Minggu Koma Akibat Asma Kronik Masalah Paru Paru Lelaki Ni Dijemput Ilahi

Aizameen Pergi Jua Dua Minggu Koma Akibat Asma Kronik Masalah Paru Paru Lelaki Ni Dijemput Ilahi

papar berkaitan - pada 14/11/2020 - jumlah : 272 hits
Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul Kisah tragis keluarga ini menjadi viral selepas seorang saudara memuat naik di media sosial
Nafi Beristeri Dua Oja Mahu Jaga Perkahwinan Kali Ke 3 Dengan Baik

Nafi Beristeri Dua Oja Mahu Jaga Perkahwinan Kali Ke 3 Dengan Baik

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 419 hits
Menerusi program CCTV semalam bintang Gegar Vaganza musim ke 7 Oja telah ditanya oleh Aril Pilus berhubung spekulasi mempunyai dua orang isteri source
Agong Dua Anakanda Tunaikan Solat Jumaat Di Masjid Tengku Ampuan Afzan Kuantan

Agong Dua Anakanda Tunaikan Solat Jumaat Di Masjid Tengku Ampuan Afzan Kuantan

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 224 hits
KUANTAN Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah berkenan berangkat menunaikan solat Jumaat di Masjid Tengku Ampuan Afzan di sini hari ini Seri Paduka yang berangkat tiba pada kira kira 12 55 tengah hari ...
Hiburan Pertahan Gelaran Penyampai Radio Popular Abpbh Dua Tahun Berturut Turut Dj Lin Kongsi Tip Ambil Hati Peminat

Hiburan Pertahan Gelaran Penyampai Radio Popular Abpbh Dua Tahun Berturut Turut Dj Lin Kongsi Tip Ambil Hati Peminat

papar berkaitan - pada 14/11/2020 - jumlah : 417 hits
Penyampai radio Suria Cinta DJ Lin mempertahankan gelaran Penyampai Radio Popular untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian selama dua tahun berturut turut DJ Lin yang berkhidmat untuk radio Suria FM itu memang diketahui ramai popular de...
Mayat Bayi Kepala Dua Di India

Mayat Bayi Kepala Dua Di India

papar berkaitan - pada 15/11/2020 - jumlah : 275 hits
PELIK TETAPI BENAR Mayat bayi berkepala dua yang dilahirkan di Hospital Bersalin Nayapul IndiaHYDERABAD janji untuk bertemu di bandar ini dengan penghantaran yang luar biasa seolah olah untuk meneruskan Selepas kembar empat dan septuplets i...
Kasa Sasar Bina Dua Taps Alternatif Ketika Gangguan Bekalan Air

Kasa Sasar Bina Dua Taps Alternatif Ketika Gangguan Bekalan Air

papar berkaitan - pada 16/11/2020 - jumlah : 238 hits
KASA sasar bina dua TAPS alternatif ketika gangguan bekalan air Source https malaysiagazette com 2020 11 16 kasa sasar bina dua taps alternatif ketika gangguan bekalan air KASA sasar bina TAPS alternatif ketika gangguan bekalan
Dua Beranak Dibelasah 8 Lelaki Di Pasar Safma Kerana Bakul Plastik

Dua Beranak Dibelasah 8 Lelaki Di Pasar Safma Kerana Bakul Plastik

papar berkaitan - pada 16/11/2020 - jumlah : 287 hits
Bapa Pengsan Dan Anak Cedera Dikeroyok Sekumpulan 8 Lelaki Di Pasar SAFMA Dua beranak dibelasah 8 Lelaki Di Pasar SAFMA kerana bakul plastik Dua beranak cedera dipukul sekumpulan lapan lelaki selepas menegur salah seorang lelaki terbabit ya...
Dihanyut Arus Deras Di Keningau Dua Mayat Kanak Kanak Akhirnya Ditemui

Dihanyut Arus Deras Di Keningau Dua Mayat Kanak Kanak Akhirnya Ditemui

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 737 hits
Mayat salah seorang mangsa ditemui oleh pasukan penyelamat di pedalaman Tenom hari ini Dihanyut arus deras di Keningau dua mayat kanak kanak akhirnya ditemui Mayat dua kanak kanak yang dilaporkan hilang Isnin lalu akibat dihanyut arus deras...
Mahathir Sindir Najib Atau Anwar Atau Kedua Dua Sekali

Mahathir Sindir Najib Atau Anwar Atau Kedua Dua Sekali

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 288 hits
Dr Mahathir Mohamad hari ini menyatakan kehairanannya mengapa perbicaraan mahkamah ditangguhkan untuk membendung Covid 19 akan tetapi ada banduan dibenarkan berucap di Dewan Rakyat Bekas perdana menteri itu berkata perbicaraan mahkamah sepa...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar

Lafaz Tasbih Kaffarah Sebagai Doa Pembersih Majlis

Rabbana Atina Fid Dunya Hasanah