Ibuuu Ni Laa Laki U Shuib Throwback Gambar Lama Siti Sarah Sendiri Tak Percaya Muka Suami Dia


Sewaktu Shuib Sepahtu mula-mula berkongsi gambar ini, ramai juga peminat beliau yang bertanya gambar siapakah itu. Ramai yang langsung tak terlintas itu sebenarnya gambar si pemilik akaun IG tu sendiri, Shuib.
Sehinggalah beliau sendiri mengaku, baru pengikut beliau di IG percaya. Langsung tak sama! Berbeza terus dahulu dengan sekarang. Dan sudah tentu sekarang lagi kacak lah!
Nampak kelakar pun ada wajah Shuib sewaktu kanak-kanak. Namun lumrah lah, waktu itu mana ada fikir nak bergaya bagai. Sampai muka hangus kena matahari pun peduli apa haha.
Dan pastinya peminat ternanti-nanti apa agaknya komen isteri beliau sendiri melihat gambar suaminya sewaktu zaman hingusan itu.
Apa yang menarik, isteri Shuib iaitu Siti Sarah tidak melepaskan peluang untuk menulis sesuatu di ruangan komen entri tersebut.
”Mata tu nak kemana??” tulis Siti Sarah
Sementara Shuib turut dilihat membalas komen isterinya itu;
”Ipuuuuuu ( ibu) ni la laki u..” balas Shuib
Tidak ketinggalan seorang rakan artis iaitu Shahnaz Ahmad turut memberi komen dengan berasa bangga dengan perubahan diri Shuib sekarang.
”Allah tak akan ubah nasib seseorang, sehingga dia bangun dan ubahnya, @shuibsepahtu wordddddddd!!!..” komen Shahnaz.
Rata-rata netizen turut memberi komen yang murni, malah tak kurang yang mem’bahan’ Shuib dek kerana gambar itu. Apa tidaknya, memang jauh benor beza wajah Shuib dulu dan sekarang.
Pendek kata, tidak ada siapa pun akan perasan itu adalah Shuib kalau beliau sendiri tidak berkongsi dengan peminat.
Jom baca apa komen netizen :
”jebattcha_official @shuibsepahtu nie confirm beb tangan pulas throttle kan lepas tu mulot plak kasi bikin sound prengggg!!! Prengggg!!! Prengggg!!! Eppp ohhh eppp Dunia kanak2 riang btol x ? @sitisarahraissuddin..”
”minin_roy Dulu maso kocik2 sotakat royy tu..colah gigi den jooo den tapau dio..maso tu race ket ampang..ini kan pulo bilo dah bosar ni..kalau den bwk moto..org x nampok sapo yg bawok moto tu…walaupon togah ari..”
”alangpoys @shuibsepahtu sementara hang ada rezeki lebih apa kata hang cari moto tu balik..musti rare..”
”zahir_mehieddin waktu kecik kau rasa diri kau pendek…tp bila dah besar..xsangka kau masih lagi pendek dr jep..”
”chintasurie Lama akak tenung gambar @shuibsepahtu, fikir kebesaran Allah..tak siapa sangka budak comot ni. Allah anugerahkan rezeki kehidupan yg jauh lebih baik…”
”ziyadyazi Bila mak suruh amik madu cepat2 tapi kau x tahu macam mana nak cepat…hantam ja la motor ni pun..”


Siti Sarah Kongsi Kisah Awal Perkenalan Dengan Shuib – Netizen Sebak

Penyanyi Siti Sarah Raisuddin, 33, mencuri perhatian netizen apabila berkongsi detik perkenalannya sebelum mengambil keputusan berkahwin dengan Shuib.
Menerusi entri di Instagram (IG) miliknya, kapsyen yang ditulis oleh Siti Sarah telah membuatkan ramai pengikutnya berasa sebak dan terharu.
“Kita kenal tak lama sekejap je dah nikah. Itulah jodoh. Masa nak nikah tu, I ingat lagi, you job pun tak berapa nak ada. Kadang-kadang risau juga. Tapi you bukan lelaki yang jenis tunggu job. Ada saja benda yang you nak buat untuk dapatkan rezeki.
“Ingat lagi, you sanggup kerja jual ayam percik di bazar ramadan. Masa itu ramai yang cakap, Kenapa dia? Takkan kau nak kahwin dengan Shuib??.
“Terus terang I tak ada jawapan untuk soalan itu. Cuma jawab dalam hati sajalah. Yang tahu (kenal) Shuib itu aku saja. Sampai ada yang kata Shuib pakai ilmu guna-guna.
“Sekarang, syukur Alhamdulillah, berkat hasil usaha you. Orang macam you ni, In Sya Allah rezeki banyak. Kerja tak mengelat, tak pandai curi tulang, tak suka burukkan orang, buat kerja bersungguh-sungguh, kalau tak tahu akan ambil tahu.
“You juga akan berkongsi rezeki dengan keluarga (tak kedekut). Semoga perkawinan kita ini diberkati, dirahmati dan dipermudahkan. Setiap perkahwinan itu pasti ada dugaan tetapi saya sangat bersyukur kerana terlalu ramai yang mendoakan kami.
“Syukur, syukur, syukur dan terima kasih. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kamu semua,” tulisnya.
Rata-rata netizen yang membaca entri tersebut mengakui sebak dan mendoakan agar jodoh mereka berpanjangan.
@meyabellaperfume: “Nak menangis la baca. Alhamdulillah, moga jodoh korang kekal ke jannah, suka tengok orang humble dan tak pilih bulu ni. Tahniah agains kerana dapat pasangan yang baik.. Itulah rezki.
@iamroseahmad: “Yang kawen grand-grand tu pun last-last cerai tak guna jugak. Respect la Sarah dan Shuib. Semoga kekal bahagia selalu.
@awesome_stuff95: “Wah, sedih nak nangis. Semoga cinta kalian diberkati dan dirahmati serta dijauhkan dari segala kejahatan manusia.”


Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Sumber : InfoTrending
The post “Ibuuu Ni Laa Laki U!” – Shuib Throwback Gambar Lama, Siti Sarah Sendiri Tak Percaya Muka Suami Dia appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2018/12/04/ibuuu-ni-laa-laki-u-shuib-throwback-gambar-lama-siti-sarah-sendiri-tak-percaya-muka-suami-dia/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Disoal Secara Spontan Adakah Rela Sekiranya Dimadukan Oleh Shuib Ini Jawapan Win Siti Sarah

Disoal Secara Spontan Adakah Rela Sekiranya Dimadukan Oleh Shuib Ini Jawapan Win Siti Sarah

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 216 hits
Bagi sesiapa yang mengikuti perkembangan pasangan selebriti popular Siti Sarah dan Shuib di laman Instagram pasti anda mengetahui betapa romantiknya pasangan tersebut dalam menjalani kehidupan seharian mereka Meskipun sering bergurau kasar ...
Sultan Nazrin Orang Melayu Terperangkap Perlumbaan Conteng Arang Ke Muka Sendiri

Sultan Nazrin Orang Melayu Terperangkap Perlumbaan Conteng Arang Ke Muka Sendiri

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 281 hits
December 7 2018 2 49 PMSultan Nazrin bertitah orang Melayu beransur lemah kerana hilang semangat ukhuwah lemah jati diri hanyut dalam perlumbaan kebendaan dan mabuk dilambung gelombang persaingan kuasa MELAKA Umat Melayu Islam sedang terper...
Cantik Seyh Awek Tu Anak Teruna Sheila Rusly Payung Gambar Throwback Teman Wanita

Cantik Seyh Awek Tu Anak Teruna Sheila Rusly Payung Gambar Throwback Teman Wanita

papar berkaitan - pada 11/12/2018 - jumlah : 622 hits
Semalam salah seorang anak teruna kepada pelakon dan penerbit drama Sheila Rusly Luth Mikhail ada memuat naik foto bersama teman wanitanya menerusi Instagram Menerusi foto throwback itu ramai yang kagum dengan hubungan akrab keduanya dari d...
Mirip Muka Siapa 8 Gambar Anak Mr Bean Yang Anda Tidak Akan Sangka

Mirip Muka Siapa 8 Gambar Anak Mr Bean Yang Anda Tidak Akan Sangka

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 530 hits
Bercakap mengenai Mr Bean siapa sahaja yang tak mengenali beliau kerana rancangan komedi ini sudah hampir berpuluh tahun menghiburkan kita sekeluarga sehingga menjadi sebuah animasi Cukup hanya menggayakan aksi spontan yang lucu tanpa suara...
Hanipa Beritahu Shafee Cermin Muka Sendiri

Hanipa Beritahu Shafee Cermin Muka Sendiri

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 279 hits
26 Nov 2018 Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Hanipa Maidin hari ini membidas peguam Shafee Abdullah yang mempertikai dakwaan ketua audit negara bahawa jabatan itu dipaksa meminda laporan akhir pengauditan 1MDB Beliau berkata Shaf...
Lama Tak Pakai Heels Rasa Nak Patah Kaki Romantiknya Suami Sanggup Dukung Ummi Nazeera

Lama Tak Pakai Heels Rasa Nak Patah Kaki Romantiknya Suami Sanggup Dukung Ummi Nazeera

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 437 hits
Tindakan suami pelakon Ummi Nazeera Dr Mohd Izzar Anwari mendukung isterinya yang kepenatan mendapat pujian netizen Menerusi entri yang dimuat naik Ummi di akaun Instagram nya video pendek itu merakamkan Izzar sedang mendukungnya sambil ter...
Lebih 5 Jam Kerja Datuk Siti Akan Bawa Aafiyah Tak Boleh Berpisah Lama Dengan Si Pipi Merah

Lebih 5 Jam Kerja Datuk Siti Akan Bawa Aafiyah Tak Boleh Berpisah Lama Dengan Si Pipi Merah

papar berkaitan - pada 28/11/2018 - jumlah : 337 hits
Selepas bergelar ibu Datuk Seri Siti Nurhaliza meletakkan syarat untuk keluar bekerja tidak lebih daripada lima jam kerana tak sanggup berpisah terlalu lama dengan anaknya Siti Aafiyah Siti menjelaskan syarat itu dah diberitahu awal kepada ...
Pandang Muka Suami Kita Itulah Yang Allah Dah Pilihkan Sebagai Jodoh Kita

Pandang Muka Suami Kita Itulah Yang Allah Dah Pilihkan Sebagai Jodoh Kita

papar berkaitan - pada 3/12/2018 - jumlah : 453 hits
Pandang Muka Suami Kita Siapa Pun Dia Itulah Yang Allah Dah Pilihkan Sebagai Jodoh Kita Sebagai seorang wanita kita harus sedar bahawa setelah berkahwin suami merupakan syurga seorang isteri Walau siapa pun suami kita walau bagaimanapun per...
Mula Mengorat Cikgu Sendiri Pada Usia 13 Tahun Selepas 7 Tahun Jadi Suami Isteri

Mula Mengorat Cikgu Sendiri Pada Usia 13 Tahun Selepas 7 Tahun Jadi Suami Isteri

papar berkaitan - pada 30/11/2018 - jumlah : 605 hits
Viral di internet tentang kisah percintaan seorang murid bersama guru di sekolah selama 7 tahun hingga akhirnya ke jinjang pelamin Siapa sangka bermula dengan terpesona melihat guru sendiri akhirnya menjadi suami Jom baca kisah percintaan p...
Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Absolute Power Corrupts Absolutely

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

10 Toner Untuk Kulit Berminyak 2024

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Bella Astillah Feat Didi Astillah Bermanja Manja Chord

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur