Ibu Dikatakan Curang Sering Bertukar Lelaki Si Kecil Goo Hara Turut Dibawa Ketika Wanita Itu Dating


Baru-baru ini, rancangan JTBC bertajuk “Spotlight” telah menyelongkar lebih banyak lagi kisah di sebalik kehidupan Goo Ha-ra sebelum dia mengambil keputusan untuk meninggalkan dunia ini buat selamanya.
Rata-rata netizen meluahkan rasa marah apabila mendapat tahu bahawa ibu kandungnya yang sudah lama menghilangkan diri kini mahu merebut harta selebriti itu. Menerusi rancangan ini, bapa kepada Goo Ha-ra telah duduk dan menceritakan kisah sebenar yang membuatkan keluarga mereka porak-peranda dek masalah yang disebabkan oleh bekas isterinya.
Menurut lelaki itu, ibu kepada Goo Ha-ra meninggalkan keluarga semasa anak-anak mereka masih lagi kecil. Dia pergi tanpa meninggalkan sebarang penjelasan malahan terus menghilangkan diri tanpa khabar berita.

Mengikut penjelasan ayah Goo Ha-ra, walaupun pada awalnya dia tidak mahu memberikan penceraian kepada wanita tersebut namun apabila dia berterusan mencipta masalah kerana lelaki lain sehingga membuatkan dia merasakan bahawa perpisahan adalah jalan yang terbaik buat keluarganya. Lebih menyedihkan apabila wanita itu yang sering datang berjumpanya bagi meminta untuk bercerai namun langsung tidak menjenguk kedua anaknya.
Bahkan semasa penceraian mereka sedang diproses, bekas isterinya langsung tak bertanyakan hal penjagaan anak-anak. Justeru, Mr. Goo mengambil alih tugas sebagai ibu dan bapa dan membesarkan anak-anaknya.
Apabila hakim bertanyakan hal penjagaan anak, dia mengatakan ‘Saya akan melepaskan hak penjagaan tersebut.’ Jadi, saya mengatakan bahawa saya akan bertanggungjawab terhadap hak penjagaan tersebut.

Selepas daripada temuramah bersama dengan bapa Goo Ha-ra, JTBC telah mengambil peluang ini untuk mendengar penjelasan ibu selebriti itu pula. Namun, cerita yang disampaikan adalah berlainan sungguh dengan apa yang kita dengari sebelum ini.
Menurut wanita itu, dia melarikan diri daripada rumah kerana bekas suaminya mengugut untuk membunuhnya. Oleh sebab itu, dia berasa takut untuk datang melawat anak-anaknya. Bahkan, ibu kandung Goo Ha-ra turut mengatakan bahawa dia tidak mempunyai wang untuk membeli telefon bimbit bagi menghubungi kedua anaknya.
Mereka katakan saya larikan diri kerana curang, tetapi ia tidak benar. Dia telah memegang pisau- pisau dapur- dan mengugut untuk membunuh saya.
Pada ketika itu, saya tidak dapat bertemu dengan anak-anak saya. Saya hanya mendengar perkhabaran berita mengenai mereka menerusi adik kepada ayah mereka. Sehingga sekarang, saya mesti menggigil dan berdebar apabila teringatkan insiden itu.

Pun begitu, isi kandungan diari Goo Ha-ra yang didedahkan sebelum ini mendedahkan kisah yang lain daripada kenyataan ibunya. Bahkan selebriti itu sendiri mengakui bahawa wanita tersebut ada membawanya bersama apabila dia berjumpa dengan lelaki lain meskipun dia masih lagi kanak-kanak pada ketika itu.
Ayah, saya jadi begini kerana Song yang melahirkan saya. Awak selalu bawa saya sekali apabila curang dengan ayah. Dan awak…
Kenapa lahirkan saya sekiranya awak akan melakukan hal seperti ini?
Malah salah seorang daripada teman rapat Goo Ha-ra juga mengesahkan bahawa ibu selebriti itu telah mencurangi ayahnya sehingga mereka akirnya berpisah. Sedih apabila mengetahui bahawa ibunya melakukan perbuatan terkutuk tersebut dengan beberapa lelaki ketika Goo Ha-ra masih lagi berada pada umur tadika dan juga sekolah rendah.
Abang Goo Ha-ra iaitu Goo Ho-in juga tidak percaya terhadap kenyataan yang keluar daripada mulut ibunya itu. Disebabkan oleh kerja ayahnya yang memerlukan lelaki itu berjalan ke serata Korea menyebabkan dia dan selebriti itu tidak tinggal bersama-sama ayah mereka. Jadinya, ibu mereka dengan mudahnya boleh bertemu dengan anak-anak tanpa bertembung dengan bekas suaminya.

Bukan itu sahaja, kenyataan ibunya yang mengatakan bahawa dia tidak mempunyai wang untuk berjumpa anak-anaknya juga adalah mustahil kerana tempat tinggalnya hanya 10 minit perjalanan daripada rumah Goo Ha-ra di Seoul. Selepas selebriti itu mencari ibunya selepas 20 tahun terputus hubungan, dia nyata terkejut apabila mengetahui bahawa wanita itu tinggal berdekatan dengannya. Malahan wanita tersebut sibuk mencanang bahawa anaknya adalah seorang selebriti kepada semua orang selepas Goo Ha-ra menjadi popular.
Kini, Goo Ho-in sedang berusaha sedaya upaya bagi memastikan harta peninggalan Goo Ha-ra tidak menjadi milik ibunya. Ayah kepada selebriti tersebut juga nampaknya masih lagi bersedih dengan kematian anak perempuannya itu, sampaikan dia cuba memujuk diri dengan mengatakan bahawa Goo Ha-ra tiada kerana sedang sibuk dengan jadual seninya di Jepun.
Dia selalu aktif di Jepun, jadi sampai sekarang ini, saya selalu membayangkan seperti dia berada di sana. Dengan cara itu, saya berasa sedikit terpujuk.
Semakin diselongkar cerita Goo Hara, semakin sedih apabila terbayang wanita itu yang hidup dengan pelbagai masalah. Walaubagaimanapun, dia langsung tak tunjukkan kesedihan tersebut apabila muncul di kaca televisyen. Kuat kan?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/ibu-dikatakan-curang-sering-bertukar-lelaki-si-kecil-goo-hara-turut-dibawa-ketika-wanita-itu-dating/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Percaya Media Nafi Semua Dakwaan Buruk Ibu Jelas Punyai Hubungan Baik Dengan Goo Hara

Jangan Percaya Media Nafi Semua Dakwaan Buruk Ibu Jelas Punyai Hubungan Baik Dengan Goo Hara

papar berkaitan - pada 27/7/2020 - jumlah : 226 hits
Selepas mendiamkan diri daripada perhatian orang ramai akhirnya ibu kepada mendiang Goo Ha ra berjaya dijejaki oleh wartawan daripada rancangan Spotlight di JTBC Meskipun cuba namun bekas suami dan anak lelakinya kekal mahu menghalang wanit...
Sedihnya Ibu Ini Sanggup Digelar Wanita Terburuk Dunia Demi Menyara Anak Anak

Sedihnya Ibu Ini Sanggup Digelar Wanita Terburuk Dunia Demi Menyara Anak Anak

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 359 hits
Kasih ibu memang tiada tandingannya setiap ibu ibu di dunia ini sentiasa inginkan yang terbaik buat anak anak Lebih mengharukan daripada pengorbanan seorang ibu tidak sekali pun mengharapkan balasan melainkan kasih sayang yang tiada pengakh...
Saya Suka Wanita Cantik Ketika 20 An Hampiri Usia 50 Tahun Jung Woosung Dedah Mahu Kahwin

Saya Suka Wanita Cantik Ketika 20 An Hampiri Usia 50 Tahun Jung Woosung Dedah Mahu Kahwin

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 438 hits
Siapa sahaja tak kenal pelakon Jung Woo sung walaupun jarang muncul dalam produksi drama tetapi lelaki ini merupakan raja dalam dunia perfileman Korea Antara naskhah hebat yang diterajuinya ialah The King A Moment To Remember dan Innocent W...
Anak Kita Masih Kecil Kehilangan Ibu Bapa Di Usia Muda Beri Kesan Pada Emosi Beringatlah

Anak Kita Masih Kecil Kehilangan Ibu Bapa Di Usia Muda Beri Kesan Pada Emosi Beringatlah

papar berkaitan - pada 24/7/2020 - jumlah : 300 hits
Hari ini banyak kes kematian mengejut melibatkan ibu bapa muda yang masih mempunyai anak anak kecil Kebanyakan kes kematian berlaku secara mengejut dan tanpa sebarang sejarah penyakit yang berbahaya Ya memang benar ajal maut Tuhan yang mene...
Hiburan Shuk Sahar Dituduh Curang Sampai Minta Wanita Gugurkan Anak

Hiburan Shuk Sahar Dituduh Curang Sampai Minta Wanita Gugurkan Anak

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 1065 hits
Tiada angin tiada ribut tiba tiba nama pengacara popular iaitu Shuk Sahar telah terpalit dengan kontroversi yang mengatakan bahawa dirinya mempunyai perempuan simpanan walaupun sudah beristeri Pengguna Twitter iaitu laudyaTaylor membongkark...
Beruntung Anak Rapat Dengan Suami Itu Tandanya Ayah Bagus Di Rumah Ibu Senang Hati

Beruntung Anak Rapat Dengan Suami Itu Tandanya Ayah Bagus Di Rumah Ibu Senang Hati

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 439 hits
Jangan limitkan tugas suami tu hanya keluar mencari rezeki Ingat seorang suami yang baik dan jadi kebanggaan anak isteri adalah yang langsung tak berkira dan beri layanan baik keluarga Jika anda rasa balik rumah bagi duit pada anak bini bel...
Wanita Diberitahu Hidap Kans3r Tahap 4 Ketika Hamil 8 Bulan Nota Rayuan Kepada Doktor Und4ng H1ba

Wanita Diberitahu Hidap Kans3r Tahap 4 Ketika Hamil 8 Bulan Nota Rayuan Kepada Doktor Und4ng H1ba

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 263 hits
PEMERGIAN ibu kepada dua anak selepas hampir dua bulan bert4rung ny4wa mel4wan peny4kit kans3r payud4ra bukan sahaja memberi kesan kepada keluarga tetapi juga rakan rapatnya Turut bersedih dengan pemergian Noor Athirah Mohd Ariff 24 adalah ...
Bisa Ketebak Inilah Deretan Kalimat Yang Keluar Dari Mulut Ibu Ketika Masuk Kamar Anaknya

Bisa Ketebak Inilah Deretan Kalimat Yang Keluar Dari Mulut Ibu Ketika Masuk Kamar Anaknya

papar berkaitan - pada 22/7/2020 - jumlah : 188 hits
Sebuah keajaiban besar kalau ibumu tiba tiba masuk kamarmu dan nggak ngomel sendiri pakai kalimat kalimat ini
Sebab Kenapa Wanita Bertudung Itu Lebih Baik

Sebab Kenapa Wanita Bertudung Itu Lebih Baik

papar berkaitan - pada 27/7/2020 - jumlah : 459 hits
1 Tuntutan AgamaPutri Rasulullah menanyakan apa yang dilihat ayahandanya Aku lihat ada perempuan digantung rambutnya otaknya mendidih Aku lihat perempuan digantung lidahnya tangannya diikat ke belakang dan timah cair dituangkan ke dalam ten...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Doktor Kongsi Tip Cepatkan Proses Bersalin Elok Buat Bila Dah Hujung Hujung Kehamilan