Hosting Murah Di Malaysia


Pemilihan hosting merupakan aspek yang sangat penting sebelum memulakan pembinaan website. Sebabnya hosting inilah satu kos yang perlu kita keluarkan sepanjang kita menggunakan website. Jika website kita murah dan berpatutan, maka budget untuk perniagaan kita akan menjadi baik.
 
Jadi hari ini, saya kongsikan sedikit hosting yang murah di Malaysia. Saya sangat menyarankan agar kita menggunakan hosting yang murah dan berfungsi dengan baik. Jangan beli terlampau murah tetapi bila ada masalah sikit, sukar nak diselesaikan. Carilah hosting yang dipercayai dan telah mempunyai banyak ‘review’yang baik dan boleh dihubungi 24/7.
 
Antara syarikat hosting yang murah menjadi pilihan saya ialah:
 
Net KL Hosting Bagi saya, Net KL Hosting adalah hosting yang paling sesuai untuk pengguna di Malaysia. Kerana servernya terletak berhampiran Malaysia. Website akan menjadi laju apabila server bagi hosting berada di kawasan yang hampir dengan kita.
 
Net KL Hosting juga mudah untuk dihubungi. Mereka menawarkan perkhidmatan bantuan 24/7. Bila-bila apabila berlaku masalah, anda boleh hubungi mereka. Mereka akan sedia membantu anda untuk menyelesaikan masalah yang berkaitan hosting anda.
 
Harga bagi Net KL Hosting juga adalah antara yang termurah di Malaysia. Antara pakej termurah dari Net KL Hosting adalah serendah RM 60 setahun. Ia dilengkapi dengan 1 FREE Lifetime Domain. Anda tak perlu lagi fikir untuk membeli domain yang lain apabila memilih pakej ini.
 
Layari >> www.netkl.com
 
Internet Web Hosting Internet Web Hosting juga merupakan salah satu syarikat yang menawarkan hosting yang murah dan berpatutan. Harga yang ditawarkan ialah serendah RM 80 setahun. Jika anda sudah biasa dengan domain .my, syarikat Internet Web Hosting adalah pilihan terbaik.
 
Internet Web Hosting menjadi pilihan ramai kerana perkhimatan bantuannya yang sangat baik. Anda boleh menghubungi mereka pada bila-bila untuk menyelesaikan masalah berkaitan hosting anda. Syarikat Internet Web Hosting adalah antara syarikat yang dipercayai di Malaysia.
 
Antara kelebihan yang istimewa ditawarkan oleh Internet Web Hosting adalah jaminan 30-Days Money Back Guarantee. Jika anda baru ingin mencuba perkhidmatan ini, anda tidak perlu risau jika anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan mereka, wang anda akan dikembalikan 100%.
 
Layari >> www.internet-webhosting.com
 
Jimat Hosting Jimat Hosting merupakan syarikat yang menawarkan hosting paling murah di Malaysia. Pakej yang ditawarkan ialah serendah RM 30 setahun. Bagi pakej SOHO Plan, anda bakal mendapat 1 hosting dengan saiz space sebanyak 2GB.
 
Apa yang menarik di Jimat Hosting, mereka menawarkan pakej untuk student. Pakej student dengan harga RM 60, anda akan mendapat satu hosting beserta domain percuma. Student-student sangat digalakkan untuk mencuba pakej ini jika anda masih lagi mencari pakej yang menarik dan berpatutan.
 
Anda juga boleh menghantar ticket kepada Jimat Hosting jika berlaku sebarang masalah. Mereka akan membantu anda menyelesaikan masalah anda berkaitan hosting anda.
 
Layari >> www.jimathosting.com
 
Syok Host Syok Host juga merupakan antara syarikat dengan penawaran hosting yang murah. Anda mampu memiliki hosting dengan harga serendah RM 30 setahun.
 
Jika anda mencari hosting dengan pakej bandwidth yang besar, anda harus memilih Syok Host. Jika bakal pelawat website anda ramai, anda perlu menggunakan bandwidth yang besar supaya website anda boleh dicapai oleh ramai orang. Website akan menjadi perlahan jika anda menggunakan bandwidth yang kecil.
 
Syok Host juga dilengkapi dengan softcalous berlesen. Ia akan memudahkan anda untuk memasang platform pembinaan website di hosting anda seperti wordpress, joomla, opencart, dan sebagainya. Dengan softcalous, kerja pembinaan akan menjadi mudah dan pantas.
 
Layari  >> www.syokhost.com
 
 
Server Freak Server Freak adalah salah satu syarikat yang menawarkan perkhidmatan hosting yang terbaik. Harga yang ditawarkan juga berpatutan. Dengan pakej serendah RM 100 setahun,  anda bakal mendapat disk space sebanyak 3GB Ultra Fast SSD. Space sudah cukup pantas untuk membolehkan website anda mendapat capaian yang laju.
 
Server Freak banyak digunakan oleh syarikat-syarikat besar seperti KTM, SilkyGirl, dan lain-lain untuk perkhidmatan hosting mereka. Server Freak salah sebuah syarikat yang dipercayai di Malaysia.
 
Layari >> www.web-hosting.net.my
 
Kesimpulan
 
Jadi sebelum anda membangunkan website anda atau syarikat anda, anda haruslah memilih hosting yang terbaik. Buat sedikit kajian berkenaan syarikat yang akan gunakan supaya akan memudahkan urusan anda pada masa akan datang. Lihat review mereka yang pernah menggunakan hosting di syarikat tersebut.
 
Bagi saya, website anda adalah sebagai nyawa bagi syarikat anda. Ia melambangkan mutu dan kualiti bagi sesebuah syarikat. Jika website anda bermasalah, ia akan menjejaskan prestasi syarikat dan perniagaan anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rafiqhasrudin.com/hosting-murah-di-malaysia/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mahu Membeli Domain Dan Web Hosting Yang Murah Dan Berbaloi Apa Kata Korang Guna Perkhidmatan Dari Idwebhost Com

Mahu Membeli Domain Dan Web Hosting Yang Murah Dan Berbaloi Apa Kata Korang Guna Perkhidmatan Dari Idwebhost Com

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 257 hits
Mahu membeli domain dan web hosting yang murah dan berbaloi Apa kata korang guna perkhidmatan dari IDwebhost com Assalamualaikum wbt Cikla tengok semakin ramai rakan rakan blogger yang telah bertukar domain dari domain percuma kepada domain...
Tips Memilih Hosting Murah Berkualitas

Tips Memilih Hosting Murah Berkualitas

papar berkaitan - pada 22/10/2018 - jumlah : 253 hits
Tak bisa dipungkiri jika kebutuhan akan hosting terus meningkat seiring kemajuan teknologi Apalagi saat ini semakin banyak orang yang sudah menyadari akan pentingnya memiliki website ataupun blog Tak hanya untuk keperluan eksistensi diri we...
Lebih 300 000 Gay Di Malaysia 80 Peratus Daripadanya Orang Melayu Pegawai Jakim

Lebih 300 000 Gay Di Malaysia 80 Peratus Daripadanya Orang Melayu Pegawai Jakim

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 1156 hits
Nauzubillahiminzalik semoga Allah mengampunkan kita semua Jumlah gay di Malaysia kini dianggarkan berjumlah 310 000 orang kata pegawai Jabatan Kemajuan Islam Malaysia Penolong Pengarah Kanan Cawangan Sosial Bahagian Pembangunan Keluarga Sos...
Jakim Komuniti Gay Malaysia Seramai 310 000

Jakim Komuniti Gay Malaysia Seramai 310 000

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 270 hits
Membimbangkan tetapi ia dikatakan terus meningkat Semoga kita semua dijauhi daripada bala seperti yang menimpa umat terdahulu Jumlah gay di Malaysia kini dianggarkan berjumlah 310 000 orang kata pegawai Jabatan Kemajuan Islam Malaysia Penol...
Malaysia Tempat Ketiga Trofi Juara Juara Asia 2018

Malaysia Tempat Ketiga Trofi Juara Juara Asia 2018

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 388 hits
KETANGKASAN Muhammad Hairi Abdul Rahman membolehkan Malaysian Tigers mengakhiri kempen Trofi Juara Juara Asia 2018 Muscat Oman dikedudukan tiga terbak selepas menewaskan Jepun 3 2 menerusi penentuan shoot out selepas terikat 2 2 Penjaga gol...
Juara Piala Malaysia Perak Tak Sah

Juara Piala Malaysia Perak Tak Sah

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 437 hits
Juara Piala Malaysia Perak tak sah KUALA LUMPUR Adakah kejayaan Perak menjulang Piala Malaysia Sabtu lalu sah atau dibantu mutu pengadilan yang lemah Itu yang mencetuskan persoalan selepas penjaga gol Perak Hafizul Hakim Khairul Nizam Jothy...
Mehmet Durakovic Piala Malaysia Dan Stadium Shah Alam

Mehmet Durakovic Piala Malaysia Dan Stadium Shah Alam

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 531 hits
Sejarah tercipta lagi bila PERAK menjadi juara Piala Malaysia 2018 mengalahkan Terengganu melalui sepakan penalti 4 1 setelah ketinggalan dua kali dan orang yang paling gembira sekali tentu sekali ialah jurulatih kelahiran negara kangaroo M...
Papan Kekunci Hyperx Alloy Fps Rgb Dan Fon Telinga Hyperx Cloud Earbuds Kini Di Pasaran Malaysia

Papan Kekunci Hyperx Alloy Fps Rgb Dan Fon Telinga Hyperx Cloud Earbuds Kini Di Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 292 hits
Kingston HyperX ialah sebuah jenama komponen memori dan aksesori gaming yang popular di kalangan gamer dan juga atlet e sukan di seluruh dunia Syarikat tersebut baru baru ini mengumumkan bahawa mereka membawa masuk dua aksesori gaming terba...
Allahuakbar Jumlah Lelaki Gay Di Malaysia Kini 310 000 80 Adalah Melayu

Allahuakbar Jumlah Lelaki Gay Di Malaysia Kini 310 000 80 Adalah Melayu

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 1068 hits
JUMLAH homoseksual di negara ini kini dianggarkan sebanyak 310 000 berbanding 173 000 pada lima tahun lalu kata seorang pegawai Jabatan Kemajuan Islam Malaysia Statistik Kementerian Kesihatan pada 2013 menunjukkan terdapat kira kira 173 000...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Rezeki Dikongsi Bersama Anak Anak Yatim Cahaya Ain

Unlock Level 99 Chinese Mastery Gamifying Hanzi With On Screen Adventures

Resepi Sambal Ikan

Sambal Bilis Tempoyak Travel Pack

Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh