Honor Magicbook Ketahanan Bateri Yang Lama Pada Harga Rm2299 Bersama Hadiah Percuma Bernilai Rm467


Jika dahulu rekaan sebuah komputer adalah sangat besar dan sukar untuk dibawa kemana-mana, kini rekaannya telah melalui fasa evolusi yang membenarkan para pengguna untuk melakukan tugasan dimana jua yang mereka inginkan dengan mudah dan selesa. Pada era ini, pelbagai syarikat pengeluar peranti pintar bersaing antara satu sama lain bagi menawarkan keperluan dan kemahuan setiap pengguna. Antaranya adalah mereka mewujudkan ekosistem peranti pintar mereka sendiri bagi memudahkan lagi proses pemindahan data antara pengguna.

HONOR juga tidak terkecuali dalam menghasilkan inovasi teknologi dalam pelbagai barisan produk mereka yang sentiasa bersaing dengan para syarikat pengeluar peranti pintar yang lain. Antara peranti pintar yang terlibat dalam ekosistem mereka adalah siri komputer riba HONOR MagicBook. Siri komputer riba ini membawakan kriteria yang sesuai untuk digunakan oleh semua golongan pengguna sekaligus menjadikannya sangat berbaloi untuk dimiliki.
1. Kapasiti Bateri Yang Cukup Besar Untuk Menyelesaikan Tugasan Harian AndaSiri HONOR MagicBook ini menawarkan bateri berkapasiti 57.4W yang dikatakan mampu untuk beroperasi selama 10 jam penggunaan bagi tugasan pejabat yang biasa dan 9.5 jam untuk membuat tontonan video beresolusi 1080p serta 9.4 jam bagi kegunaan melayari pelbagai laman web. Hal ini adalah kerana komputer riba ini dilengkapi dengan fungsi penjimatan kuasa pintar daripada HONOR sendiri yang mampu untuk meningkatkan lagi ketahanan bateri 15% lebih lama untuk kegunaan harian.

2. Dilengkapi Bersama Pengecasan Pantas USB-C 65W Yang Mampu Mengecas 40% Dalam Masa 30 MinitPengecas komputer riba siri HONOR MagicBook ini adalah jenis USB-C. Apa yang lebih memudahkan para pengguna adalah pengecasnya yang kecil dan senang untuk dibawa kemana sahaja. Pengecas ini bukan sahaja boleh mengecas komputer riba, malah ia juga mampu untuk membuat pengecasan bagi peranti-peranti lain yang menyokongnya. Menurut HONOR sendiri, komputer riba ini mampu untuk membuat pengecasan sebanyak 40% dalam masa hanya 30 minit.
3) Kehadiran Pemproses Ryzen Bersama Memori Dan Storan 8+512GB Yang Membantu Prestasi Permua AndaSelain itu, bagi anda yang gemar bermain permua, siri HONOR MagicBook ini juga sesuai untuk anda kerana prestasinya yang lancar, samaada untuk membuat tugasan atau juga bermain permua. Apa yang membantu komputer riba ini berjalan dengan lancar adalah ia dilengkapi oleh pemproses AMD Ryzen 5 3500U, kad grafik Radeon Vega 8 dan dwi saluran untuk memori 8GB DDR4. Dengan spesifikasi sebegini, prestasi permua anda menjadi lebih lancar dan kadar lengah masa adalah sangat kurang. Malah, anda tidak lagi perlu risau untuk bermain permua yang berat dan melakukan dua kerja dalam satu masa yang sama kerana HONOR MagicBook mampu untuk beroperasi dengan lancar tanpa sebarang masalah.

4) Sistem Penyejukkan Yang Memberi Anda Peluang Untuk Menikmati Pengalaman Permainan Lebih LamaNamun, pernahkah anda merasa haba yang panas keluar daripada komputer riba anda apabila menggunanya dalam satu tempoh masa yang lama atau bermain permua? Hal ini adalah mungkin disebabkan saiz perisiannya yang besar dan menggunakan kapasiti bateri yang banyak. Anda tidak perlu risau hal ini akan berlaku, sekiranya anda menggunakan siri HONOR MagicBook ini. Hal ini adalah kerana mereka telah membina rekaan bilah kipasnya yang berbentuk S yang dikatakan membantu dalam meningkatkan aliran angin sebanyak 49%. Reka bentuk bilah kipas ini juga membantu dalam mengurangkan bunyi bising keluar daripada peranti apabila perisian yang berat diaktifkan, serta dapat mengurangkan pengeluaran haba sebanyak 38%.
5) Rekaan Skrin Dengan Bingkai Yang Nipis Membantu Anda Untuk Menikmati Paparan Yang Lebih Luas
Komputer riba HONOR MagicBook ini membawakan rekaan bingkai yang nipis dimana ia memberikan efek kepada skrin untuk menghasilkan paparan yang lebih luas. Menurut HONOR juga, nisbah skrin ke badan untuk komputer riba ini adalah seluas 81%. Dengan rekaan ini, anda boleh menikmati paparan skrin seluas 14 inci bersama resolusi 1920 x 1080p hasil daripada rekaan bezelnya yang senipis 5.2mm. Dengan rekaan sebegini, anda dapat menikmati pengalaman tontonan yang lebih mendalam. Malah, beratnya yang hanya seringan 1.47kg ini menjadikannya lebih mudah untuk dibawa kemana sahaja.
6) Dilengkapi Dengan Sistem Sekuriti Yang Selamat dan MudahDari segi keselamatannya dan kemudahannya pula, siri HONOR MagicBook ini dilengkapi dengan sistem imbasan berasaskan cap jari dimana ia memberi privasi kepada para pengguna. Melaluinya, anda tidak perlu risau komputer riba anda dicerobohi oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Malah, fungsi ini juga memudahkan lagi proses untuk mengakses komputer anda, dimana kata laluan tidak lagi diperlukan. Menurut HONOR, sistem imbasan berasaskan cap jari ini mampu untuk nyahkunci peranti sepantas 0.9 saat. Ini menjadikan komputer riba anda lebih mudah untuk diakses masuk oleh anda seorang sahaja dan sukar untuk dicerobohi oleh individu lain.

Terdapat juga fungsi Magic-Link 2.0 yang terbina pada siri komputer riba HONOR MagicBook ini. Fungsi ini merupakan fungsi yang telah dinaik-taraf oleh Multi-Screen Collaboration. Ia berfungsi untuk memudahkan anda melakukan pemindahan data atau fail daripada komputer riba dan telefon pintar dengan cepat. Melalui fungsi ini, anda boleh menyambung tugasan yang dilakukan menggunakan telefon pintar di komputer riba anda dengan mudah dan pantas. Kini, anda boleh membuat dua tugasan dalam satu masa yang sama.
KesimpulanKesimpulannya, siri HONOR MagicBook ini adalah berbaloi bagi anda yang inginkan sebuah komputer riba untuk kegunaan harian. Hal ini adalah kerana kapasiti baterinya yang besar bersama fungsi keselamatannya yang menjaga privasi serta memudahkan lagi proses tugasan anda. Malah, saiz memori dan storan yang ditawarkan juga adalah cukup besar bagi anda yang ingin menjadikan HONOR MagicBook ini untuk kegunaan harian.

Komputer riba ini sudahpun memasuki pasaran Malaysia. HONOR MagicBook ini dipasarkan pada harga RM2299 yang menjadikannya lebih berbaloi dengan spesifikasi yang ditawarkannya. Bagi yang berminat, boleh membuat pembelian melalui laman rasmi HONOR atau pengedar-pengedar rasmi mereka.
Untuk pengetahuan anda, komputer riba untuk kumpulan pertama telahpun habis dijual dalam tempoh masa 2 minit menerusi Hihonor & Shopee, dan 15 minit menerusi Senheng & SenQ. Oleh itu, HONOR telah membuka peluang kepada anda untuk membuat pembelian bagi jualan kumpulan kedua untuk HONOR MagicBook ini.
Bagi anda yang membuat pembelian melalui Senheng dan juga SenQ, anda berpeluang untuk menerima hadiah percuma daripada HONOR iaitu HONOR Band 5 Sport, tetikus nirwayar dengan sokongan Bluetooth dan juga beg galas komputer riba HONOR.
Atau pengguna boleh memilih untuk menerima hadiah percuma HONOR Band 5i, tetikus nirwayar dengan sokongan Bluetooth dan juga beg galas komputer riba HONOR apabila membeli dengan Shopee bermula 9 April, atau menerusi laman rasmi HONOR, pada 15 April ini.
Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan HONOR MagicBook bersama hadiah-hadiah percuma daripada mereka sementara stok masih ada.
Layari: Laman Rasmi HONOR Untuk Maklumat Lanjut HONOR MagicBook
Penafian: Advertorial daripada HONOR Malaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2020/04/honor-magicbook-ketahanan-bateri-yang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pra Tempah Huawei Matepad Pro Sekarang Untuk Mendapat Hadiah Bernilai Lebih Dari Rm1 000

Pra Tempah Huawei Matepad Pro Sekarang Untuk Mendapat Hadiah Bernilai Lebih Dari Rm1 000

papar berkaitan - pada 4/4/2020 - jumlah : 234 hits
small Cover image via Huawei Malaysia small Selepas majlis pelancaran em flagship em terbaru HUAWEI P40 secara dalam talian di pasaran Malaysia semalam HUAWEI terus memperkukuhkan rangkaian jenamanya dengan memperkenalkan model tablet terba...
Pandai Videos Aplikasi Pembelajaran Percuma

Pandai Videos Aplikasi Pembelajaran Percuma

papar berkaitan - pada 14/4/2020 - jumlah : 196 hits
Seperti yang kita tahu perkembangan teknologi atas talian pada hari ini telah memberi kesan yang sangat meluas kepada sistem pendidikan di seluruh dunia Penggunaannya dalam pendidikan semestinya banyak membantu para pelajar dan warga pendid...
Majalah Jelita Edisi April Percuma Untuk Anda

Majalah Jelita Edisi April Percuma Untuk Anda

papar berkaitan - pada 14/4/2020 - jumlah : 266 hits
Jika anda merindui naskhah majalah Jelita bulan ini usah gusar Anda boleh membacanya secara PERCUMA menggunakan gajet anda Apa yang menarik dalam edisi April Kami menampilkan Lisa Surihani sebagai penghias muka depan Berlatarbelakangkan The...
Bella Dally Suami Tawar Khidmat Sanitasi Masjid Surau Percuma

Bella Dally Suami Tawar Khidmat Sanitasi Masjid Surau Percuma

papar berkaitan - pada 14/4/2020 - jumlah : 168 hits
Tidak hanya berpeluk tubuh sahaja sepanjang tempoh PKP pelakon Bella Dally bersama suami Arif Izuddin turut berbakti kepada masyarakat dengan menjalankan projek The post appeared first on
Maybank Membantu Pekedai Kecil Dan Warung Makanan Dengan Menawarkan Penghantaran Percuma

Maybank Membantu Pekedai Kecil Dan Warung Makanan Dengan Menawarkan Penghantaran Percuma

papar berkaitan - pada 14/4/2020 - jumlah : 369 hits
Maybank kini telah hadir dengan sebuah kempen khas dinamakan sebagai Sama Sama Lokal Melaluinya Maybank menghimpunkan pelbagai kedai makan setempat sekaligus memudahkan para pengguna membuat tempahan makanan melalui mereka Maybank menggunak...
Tm Memasang Stesen Pemancar 5g Di Pusat Kuarantin Covid 19 Bagi Menawarkan Rangkaian Internet Percuma

Tm Memasang Stesen Pemancar 5g Di Pusat Kuarantin Covid 19 Bagi Menawarkan Rangkaian Internet Percuma

papar berkaitan - pada 14/4/2020 - jumlah : 184 hits
Kemeteran Kesihatan Malaysia pada waktu ini telah membuka dua pusat kuarantin di Malaysia Agro Exposition Park dan Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia Rakyat Malaysia yang dibawa pulang dari luar negara akan menggunakan dua pusa...
Bantu Peniaga Vivy Yusof Anjur Bazar Ramadan Online Percuma

Bantu Peniaga Vivy Yusof Anjur Bazar Ramadan Online Percuma

papar berkaitan - pada 15/4/2020 - jumlah : 285 hits
Terkesan melihat peniaga makanan yang terjejas susulan tiada bazar Ramadan tahun ini usahawan popular Vivy Yusof mengambil inisiatif membantu golongan peniaga dengan The post appeared first on
Percuma Beb Uncharted The Nathan Drake Collection Dan Journey Untuk Ps4

Percuma Beb Uncharted The Nathan Drake Collection Dan Journey Untuk Ps4

papar berkaitan - pada 16/4/2020 - jumlah : 209 hits
Dalam situasi yang sukar ini banyak syarikat menawarkan banyak inisiatif dari diskaun jualan sehinggalah pemberian permainan percuma Sony juga tidak terlepas untuk menyumbang inisiatif mereka khususnya kepada pemain PS4 Jim Ryan CEO Sony In...
150 Rakyat Malaysia Pertama Menang Hadiah Mingguan Wang Tunai Rm500 Nestlegajiseumurhidup

150 Rakyat Malaysia Pertama Menang Hadiah Mingguan Wang Tunai Rm500 Nestlegajiseumurhidup

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 572 hits
150 Rakyat Malaysia Pertama Menang Hadiah Mingguan Wang Tunai RM500 NestleGajiSeumurHidup Nestl Malaysia hari ini mengumumkan 150 pemenang pertama bagi peraduan terbaharu dan terbesar di seluruh negara Peraduan Nestl Gaji Seumur Hidup Denga...
Pet Expo Midvalley 2024

All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Speed Read Rsd S Nitrous Fueled Bmw R18 Drag Bike And More

Isu Uitm Kerajaan Kena Berani

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Kenapa Bini Aku Tak Cantik



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Al Ikhsan Sports Mengumumkan Pemenang Peraduan The Ultimate Sports Experience Spend And Win

Jinda888 Website 888 Casino Online Slot888 Top 41 By Tamie Slot888 Jinda888 Bet 2 2567

Stour House By Facit Homes In London United Kingdom

10 Cara Menyambut Hari Guru Selain Memberi Hadiah

Lucy M Enggai Tundi Dek Chord

Sivasangari On Cloud Nine As She Breaks Into World Top 10