Hompton By The Beach Penang Ada Katil Dua Tingkat Yang Menarik Perhatian Anak Anak Sangat Awesome


Hompton By The Beach Penang : Ada katil dua tingkat yang menarik perhatian anak-anak sangat awesome Asslamualaikaum. Hai semua
Pada kali ini, khaty ingin berkongsi sesuatu yang menarik mengenai pengalaman menginap di Hompton By The Beach Penang yang mana keunikan nya adalah bilik nya. Apa yang unik kan? Semua bilik kebanyakan sama sahaja kan?? Selain itu jarak pantai yang sangat dekat sungguh mengasyikkan bila boleh dengar bunyi deruan ombak. Anak-anak paling suka sebab percutian kali ini sangat menyeronokkan mereka



Hompton By The Beach Penang adalah hotel bertaraf 4 bintang dengan pesona 'rumah', yang menawarkan pelancong untuk bersantai di pinggir laut Tanjong Tokong yang strategik. Ianya sesuai buat para pelancong santai dan keluarga serta pelancong perniagaan, dan memberikan semua pengalaman yang tidak dapat dilupakan kepada semua tetamu yang mengingatkan keselesaan penginapan yang tidak tergantikan, dilengkapi dengan layanan penuh perhatian dan pemandangan panorama Laut Andaman yang memukau.



Terletak secara strategik di kawasan pelancongan Tanjung Tokong, Hompton terletak di kawasan yang terkenal dengan tempat menarik dan tarikan pelancong. Tidak jauh dari kompleks membeli-belah bandar Penang (Straits Quay, Gurney Drive dll) dan pusat perniagaan.


Semua bilik dibina untuk menghadap ke Samudera Hindia yang luas, dan dilengkapi dengan tingkap tinggi yang menawarkan pemandangan laut ketiga terbesar di dunia dari keselesaan atau suite mereka. Pantai berpasir juga terletak dalam jarak berjalan kaki yang singkat.


Hompton menempatkan 240 bilik dan suite pemandangan laut dengan pelbagai saiz dan jenis yang sesuai untuk keluarga dan juga pelancong perniagaan. Bilik dibina di tingkat atas (tingkat 12 hingga 32) untuk memberikan privasi eksklusif kepada para tetamu. Setiap bilik dan suite dirancang dengan mempertimbangkan keselesaan para tetamu, berhawa dingin sepenuhnya dan dilengkapi dengan Wi-Fi berkelajuan tinggi tanpa had percuma. Perabot dan kelengkapannya praktikal namun direka khas untuk menyajikan suasana yang estetik, jadi jadikan diri anda seperti di rumah, di Hompton.




















Bilik yang khaty dan keluarga duduk ada katil dua tingkat. Masuk ja bilik, anak-anak memang tuju terus kati tu. Siap kata macam kat rumah la bilik ni. Ini adalah masih dalam promosi dan tempahan untuk bulan November dan penginapan boleh sampai 31 disember 2020. Jadi rebutlah peluang sementara masih ada. Pihak hotel menyatakan ianya adalah terhad dan tidak akan di buka selalu . 
Spice Garden









































Tempat makan di Hompton dibuka sepanjang hari untuk para tetamu sepanjang masa. Menampilkan sarapan bufet yang berinspirasi yang akan membangkitkan selera anda; menu makan tengah hari yang mendorong anda untuk hari berikutnya; persembahan makan malam untuk meringkaskan hari yang menyenangkan atau makanan ringan sebelum tidur untuk membantu anda menenangkan diri. mereka mempunyai semuanya di bawah satu bumbung.
Reservation:(60)4 373 3233Location:Level 11Operating Hours:Breakfast:Monday to Friday 7.00am - 10.00am Saturday, Sunday and Public Holiday 7.00am - 10.30amLunch12.00pm - 2.30pmDinner7.00pm - 10.00pm (selected dates)Smoking Policy:Smoking is not permitted in this premise.


















Elementos, tapas & lounge
























Bar dan ruang istirahat berkonsep yang menyajikan hidangan tapas yang menggembirakan dan hidangan utama yang dikategorikan dalam lima elemen asas alam semesta - air, api, kayu, logam, bumi. Setiap item dalam menu menyajikan seni kuliner dengan cita rasa ilahi, dan hasilnya adalah ciptaan-cetusan minda yang keluar dari dunia ini.
Ini tempat yang paling khaty suka, boleh bersantai-santai dengan angin laut yang sangat nyaman. Boleh nampak pantai dan pasir yang bersih. Suasana ini sangat sesuai untuk hilangkan tekanan kerja harian dan baru lah nama nya percutian yang terbaik bila anda boleh dengar bunyi ombak sambil tutup mata.

















Boleh nampak keriangan para pengunjung berjalan di tepi pantai. Tambahan pula dengan gelak tawa dan keriangan ana-anak yang berlari ke laut dan bermain pasir. Terasa sangat bebas dan damai bila merasai pengalaman menginap di sini. 
Reservation:(60)4 373 3233Location:Level 1Operating Hours:Lunch / Dinner11.00am - 12.00midnightSmoking Policy:Smoking is not permitted in this premise.













Infinity Pool

Operating Hours8:00am – 10:00pm

LocationLevel 10

















Ini juga menjadi tempat yang anak-anak akan cari juga bila sampai hotel. Di sini lah mereka akan bermain sehingga sepuasnya. Kebetulan musim Covid 19 ni kan, pengunjung pun tak berapa ramai, jadi kolam mandi kami yang punya . ahakssss.

Fitness Center


Operating Hours8:00am – 10:00pm


LocationLevel 10











Steam Room

Operating Hours : Temporarily Unavailable ( disebabkan Pendamik Covid 19  )


LocationLevel 10





Room Package

31 December 2020

Room Voucher Sale

Year end room voucher sale starts from RM150nett for room with complimentary breakfast. Available from now until 31 December, 2020. Validity of 6 months. E-mail: [email protected] today.



Room Package

31 December 2020

1+1 Sales


Enjoy a value-added staycation in Penang with family and friends! Get two rooms for the price of one! Buy one Supreme Room and get one Deluxe Room Twin FREE at RM 380nett per room per night.


Di musim pendamik Covid 19 memang banyak tempat percutian terkesan, Nak bercuti pun takut. Tetapi dengan menjaga SOP masing-masing, semoga kita .Info lanjut klik icon di bawah .
WEBSITE . INSTAGRAM . FACEBOOK . TWITTER


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2020/11/Hompton-By-The-Beach-Penang-Ada-katil-dua-tingkat-yang-menarik-perhatian-anak-anak-sangat-awesome.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Perkenal Ubat Gigi Awal Sangat Untuk Gosok Gigi Bayi Ini Boleh Terjadi Kalau Anak Tertelan

Jangan Perkenal Ubat Gigi Awal Sangat Untuk Gosok Gigi Bayi Ini Boleh Terjadi Kalau Anak Tertelan

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 374 hits
Penjagaan oral kanak kanak perlu bermula sejak mereka masih bayi lagi Sungguhpun bayi masih belum tumbuh gigi pertama namun ibu bapa perlu mula menjaga kebersihan mulut dan gusi bayi Penjagaan oral kanak kanak sinonim dengan penggunaan beru...
Hiburan Bawa Teksi 8 Jam Sehari Dapat Rm15 Ebit Lew Sebak Dengar Kisah Lelaki Kudung Ini Cari Duit Sara Dua Anak

Hiburan Bawa Teksi 8 Jam Sehari Dapat Rm15 Ebit Lew Sebak Dengar Kisah Lelaki Kudung Ini Cari Duit Sara Dua Anak

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 453 hits
Nama yang tidak asing lagi kerana sering saja menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan penceramah bebas Ebit Lew kali ini tampil berkongsikan sebuah kisah mengenai kesusahan seorang lelaki Orang Kelainan Upaya yang gigih mencari n...
Baru Dua Tahun Kahwin Pelakon The Sacred Riana Aura Kasih Minta Cerai Dari Suami

Baru Dua Tahun Kahwin Pelakon The Sacred Riana Aura Kasih Minta Cerai Dari Suami

papar berkaitan - pada 18/12/2020 - jumlah : 411 hits
If you re seeing this message that means JavaScript has been disabled on your browser please enable JS to make this app work this is a dummy content
Dilihat M3ncium Pakaian Anak Bongsunya Bapa Kongsi Keadaan Syafiq Ahmad Selepas Dua Minggu Kjadian Itu

Dilihat M3ncium Pakaian Anak Bongsunya Bapa Kongsi Keadaan Syafiq Ahmad Selepas Dua Minggu Kjadian Itu

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 311 hits
loading Selepas lebih 2 minggu kmIngan trag1s itu isteri pemain skuad Harimau Malaya Muhammad Syafiq Ahmad 25 kini berada di kampung halaman keluarganya di Pendang Kedah selepas dibenarkan keluar dari wad Hospital Kuala Lumpur Sabtu lalu
Tunggu Umi Ayah Di Sana Dua Anak Syurga Sempat Bertahan 20 Minggu Dalam Kandungan

Tunggu Umi Ayah Di Sana Dua Anak Syurga Sempat Bertahan 20 Minggu Dalam Kandungan

papar berkaitan - pada 2/1/2021 - jumlah : 334 hits
Kandungan belum cukup bulan bayi akan keluar awal walaupun usia kandungan belum matang Itu yang dilalui oleh seorang ibu apabila keempat empat kandungannya dilahirkan sekitar usia 20 minggu lebih Berkongsi mengenai pengalaman melahirkan bay...
Rumah Teres Dua Tingkat Di Belakang Tunas Manja Tmg Indera Mahkota Dua Untuk Di Jual

Rumah Teres Dua Tingkat Di Belakang Tunas Manja Tmg Indera Mahkota Dua Untuk Di Jual

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 718 hits
KUANTAN Sebuah rumah di lokasi strategik berhampiran pusat bandar Kuantan mahu dijual dengan harga istimewa sempena tahun baru 2020 Rumah teres kos sederhana dua tingkat yang beralamat di No 28 Lorong IM2 62 Taman Atabara Perdana Bandar Ind...
Nak Tambah Anak Perlu Dua Dua Setuju Ni Tanda Hormat Isteri Dapat Rehat

Nak Tambah Anak Perlu Dua Dua Setuju Ni Tanda Hormat Isteri Dapat Rehat

papar berkaitan - pada 6/1/2021 - jumlah : 291 hits
Berkahwin mempunyai anak dan membina keluarga bahagia semuanya impian setiap pasangan yang berkahwin Namun demikian dalam bab perancangan keluarga juga ia penting mendapat persetujuan bersama Ini untuk memastikan suami atau isteri sentiasa ...
Bagaimana Nak Kenalkan Anak Dengan Ubat Gigi Dewasa Doktor Gigi Kongsi Tip Menarik

Bagaimana Nak Kenalkan Anak Dengan Ubat Gigi Dewasa Doktor Gigi Kongsi Tip Menarik

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 287 hits
Seawal usia anak sehari ibu ayah wajib membersihkan mulut bayi dengan menggunakan kain dan air suam apabila mencecah 6 bulan ibu ayah boleh mula menggunakan berus lembut silicon untuk membersihkan gusi serta lidah anak Apabila anak sudah be...
Goodbye Penang Ferries Thank You For The Memories

Goodbye Penang Ferries Thank You For The Memories

papar berkaitan - pada 26/12/2020 - jumlah : 269 hits
A few days ago my wife and I took our youngest son Achilles Bustaman Azlee who is one year old to Penang One of the main reasons was to bring him on the iconic ferry ride from Butterworth to George Town on Penang Island before the ferries a...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Lirik Lagu Kembali Pulang Feby Putri Ft Suara Kayu

Filem Memoir Seorang Guru

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Stpm Ulangan Tarikh Stpm Ulangan 2024

Himpunan Resepi Ayam Goreng Tepung Mudah

Why Choose Private Hire In London A Traveler S Perspective