Ho Ho Ho Ho It S Legoland Malaysia Brick Tacular Holidays 2019


Tengah cuti sekolah mana kaki nak melangkah.. Mujurlah aku dipanggil untuk datang merasai sendiri pengalaman Brick-Tacular LEGOLAND Malaysia pasa Ahad lepas. Aku bawak Mamet dengan anak-anak Kak Ina. Mujurlah bebudak tu tak membuas. Boleh dengar cakap. Kalau tak mesti kaki aku lenguh nak mengejar bebudak tu. hahahha

DATANG UNTUK PENGALAMAN SENDIRI X’MAS IN THE ENCHANTED FOREST
HO HO HO !! Christmas datang lagi! Rayakan musim perayaan ini di Brick-Tacular Holiday 2019 di LEGOLAND Malaysia Resort dari sekarang hingga 31 Disember di mana seluruh keluarga boleh mempunyai masa yang hebat dan menyeronokkan bersama-sama!



Bila jejakkan kaki ke LEGOLAND Malaysia Resort, bersedialah menikmati pelbagai aktiviti menarik, permainan dan pertunjukan sensasi. Berikut adalah beberapa kemuncak Holiday Brick-Tacular 2019 seperti berikut:

STAGE @ THE BEGINNING AREA
(10.00a.m)

Lawati taman apabila ia bermula dengan pertunjukan pertama, Selamat Datang - Majlis Pembukaan @ Berhampiran pintu masuk.

Brick-tacular Holidays Building Activity
(10.00-13.00) & (15.30-18.00)Kanak-kanak boleh membantu bunian untuk membina hadiah LEGO® untuk Santa sebelum malam Krismas atau membina LEGO Magical Toadstools untuk kampung dongeng! Aktiviti bangunan ini direka untuk memastikan kanak-kanak tidak hanya bersenang-senang semasa bermain tetapi juga membangun kemahiran baru seperti kerja berpasukan dan kreativiti.

Magical Toadstools
The Elves Workshop
Lawati The Elves Workshop dan Magical Toadstools di The Beginning dan berjumpa elf mesra. Bantu mereka untuk menyelesaikan membina hadiah dalam masa untuk Malam Krismas! Korang juga boleh membina Toadstool Magical korang sendiri dan memaparkannya di Pixie Village.

Santa's Grotto @ The Beginning
(11.00-13.00) &18.30-18.00)


Datanglah ke Santa kerana dia mengalu-alukan anda ke dalam kabinnya yang hangat dan nyaman dan meraikan perayaan gembira dengan dia!


WINTER WOODLAND & LEGO CHRISTMAS TREE @ OPPOSITE THE BIG SHOP


Beri perhatian pada pokok megah - Giant Lego Christmas Tree dan nikmati keindahan Winterland


WALKING ENCHANTED TREE
(10.30 & 11.30)

masa ni, aku asyik terlepas jee dari kejar pokok tinggi n
Jadilah terpesona apabila anda melangkah ke dunia ajaib Hutan Enchanted dan di mana Pohon Raksasa Enchanted Giant dan Forest Hutan yang mesra berkeliaran.

LIVE BRASS BAND MARCH
(13.15)


Kejar band live berbaris pada awal dan bergabung dengan mereka ketika mereka berjalan di sekitar taman.

The Naughty Elves Return @ Miniland



Perhatikan dan mencari bunian nakal ELF sekitar Miniland, dapatkan nama-nama mereka dan memenangi hadiah.

Advent Calendar Party @ The Beginning

Boleh tebus hadiah caril ELF di sini & sertai cabutan bertuah dengan hantar resit korang yang beli lebih dari rm10 tu
Pada Kalendar Advent, sertai untuk memenangi hadiah Krismas yang hebat di mana anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah yang menakjubkan setiap hari pada bulan Disember! Sesiapa yang datang ke Legoland ni hanya perlu membelanjakan RM 10 untuk mana-mana Minifigure di taman tema berhak untuk dapatkannya.

LEGO FRIENDS FESTIVE SPECIAL
(16.30)-No Show on every Tuesday


Datanglah di Show LIVE berjumpa dengan LEGO Friends yang menyukai keseronokan dan di mana mereka memakai pakaian Krismas mereka untuk merayakan musim perayaan dan melakukan persembahan istimewa dengan penuh bertenaga di sini.

CASTLE STAGE @ LEGO KINGDOMS
Jingle Bell Ball (12.00 / 13.30 / 14.30)

LEGO KINGDOM
Toy Soldier & Ollie naga
Ball Jingle Bell kembali lebih baik daripada sebelumnya di Jingle bell Ball Live @ The Casle Stage. Sertai pesta Elf di bandar dengan Toy Soldier & Ollie naga dalam pakaian Krismas khasnya. Berseronok menyanyi dan menari bersama mereka

THE NAUGHTY PIXIE SHOW
(12.00/13.00/17.00)



Tengok siapa di sini! Berhati-hati dengan Pixie nakal cheeky dalam pertunjukan kelakar dia @ The Beginning Stage


THE LUMBERJACKS
(12.00/13.00/16.00)
The Lumberjacks telah tiba di hutan terpesona dan bukannya mencincang hutan, mereka berada di sini untuk menggerakkan gerakan breakdance terbaik mereka! Keluarga boleh menyertai dalam keseronokan dan mempelajari beberapa gerakan tarian baru.

Tangkap Breakdancers Lumberjack kerana mereka melakukan gerakan breakdancing yang luar biasa di Enchanted Forest.. Alaa, yang ni pun terlepas show dia..

ENCHANTED SPECTACULAR FAREWELL PARADE
Christmas Tree light-up


Mengakhiri hari dengan Bang dengan Enchanted Farewell, lihat semua Karakter LEGO kegemaran anda dan sertai Live Marching Brass Band kerana mereka bersama-sama untuk acara final grand mereka.

SEALIVE LEGOLAND
Di manakah Santa & Rudolf? - SEA LIFE Malaysia memerlukan bantuan anda! Teruskan usaha untuk membantu aquarist perairan marin untuk mencari dan menangkap Santa yang hilang dan rusa-rusanya. Keluarga yang berjaya menyelesaikan pencarian akan diberi ganjaran hebat.





View this post on Instagram
GOT YOU SANTA & RUDOLF 🎅🏻🦌 - - 📍 @legolandmalaysia - - #LEGOLANDMalaysia #SEALIFEMALAYSIA #SEAMerryFishmas2019 #DayTicketOrAnnualPass #365DaysOfFun #LegolandMalaysiaAnnualPassA post shared by Blogger Johor (@_miminadam) on Dec 8, 2019 at 12:14am PST


Jangan lupa pula ke SEA LIFE di mana lebih banyak keseronokan Krismas dan kejutan menunggu! Cari 5 tempat Santa dan Reindeernya menyorok di sepanjang perjalanan anda dalam akuarium dan siarkan foto anda di Instagram anda dengan hastags #LEGOLANDMalaysia #SEALIFEMalaysia #SEAMerryFishmas2019 di mana anda akan mendapat kejutan!
Aktiviti lain di SEA LIFE Legoland termasuk yang berikut:1. Whishing Xmas Board
2. Bertemu Santa Sharkie - Sea LIFE Peluang Kawasan Foto pada jam 3.30 petang hingga 3.45pm setiap hari
3. Lihat Santa di lautan - Pemandangan Laut pada hari Selasa dan Jumaat hanya pada 2.00 malam hingga 2.15 petang.

LEGOLAND WATERPARK
Jom sertai Parti Foam Keluarga yang pertama di LEGOLAND Water Park dari 19 Disember 2019 hingga 1 Januari 2020.



Menyelam dan bercampur dengan muzik dengan belon dan senapang air di bahagian buih pertama Taman Air Legoland Malaysia Resort Water Parks untuk seluruh keluarga dari 10 Disember 2019 hingga 1 Januari 2020.

LEGOLAND Hotel


1) Elves Enchanted House @Hotel Lobby
2) Parti Pajama Elf - 8 malam hingga 8.30 malam, Jumaat
3) PESAN XMAS "XCITEMENT" - 8 malam hingga 8.30 malam, Sabtu
4) Cuti Bata-Tacular Tahap Hiasan
5) Mewarna
6) Bertemu dan Menyambut Karakter LEGO: Pirate, Chef, Adventure, Knight
7) Aktiviti Bangunan: Santa, Snowman, Stok, Krismas
8) Kelas Makan Malam Sihir
9) Illusion Malam


Makluman TambahanKorang juga boleh melawat Star Wars @ Legoland Theme Park dan mengucapkan perpisahan dari sekarang hingga 31 Disember 2019 sebagai model model LEGO Star Wars Miniland akan meninggalkan semua Legoland Park di seluruh dunia.


Datanglah ke Angkatan di LEGO Star Wars Miniland sebelum paparan model meninggalkan LEGOLAND Malaysia Resort pada 31 Disember 2019. Adegan filem individu direplikasi dalam skala 1:20 di bawah konsultasi dengan Lucasfilm Ltd.

PROMOSI X'MAS LEGOLAND
Beli tiket dewasa 2 dan dapatkan 1 tiket kanak-kanak percuma dengan 1-Hari Triple Park Combo sahaja (Taman Tema + Taman Air + SEA LIFE) & 1-Hari Double Park Combo (Theme Park + SEA LIFE) sahaja. Terhad kepada pasaran Singapura & Antarabangsa sahaja
---------------------------------------Info lanjut mengenai aktiviti dan tiket yang menarik: www.legoland.com.my | Facebook | Instagram

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miminadam.com/2019/12/ho-ho-ho-ho-its-legoland-malaysia-brick.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Google Malaysia Memperlihatkan Terma Carian Paling Popular Sepanjang 2019

Google Malaysia Memperlihatkan Terma Carian Paling Popular Sepanjang 2019

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 345 hits
https ift tt eA8V8J Google Malaysia hari ini telah memperlihatkan terma terma carian paling popular di Malaysia sepanjang tahun 2019 dimana salah satu kategorinya ialah terma carian Diantara kategori kategori lain yang ditunjukkan termasukl...
Rujukan Dan Jadual Ujian Psikometrik Bulan Disember 2019 Oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia

Rujukan Dan Jadual Ujian Psikometrik Bulan Disember 2019 Oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 362 hits
Anda dipanggil menduduki Ujian Psikometrik Bulan Disember 2019 ini Tahniah jika anda dipanggil untuk ujian ini tetapi apa persediaan yang
Lohas Eyewear Malaysia Grand Opening 14 16th December 2019

Lohas Eyewear Malaysia Grand Opening 14 16th December 2019

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 1422 hits
Hai Pernah dengar brand LOHAS Lohas ni actually salah satu brand optometry dari Taiwan tau LOHAS ni singkatan daripada Lifestyles of Health and Sustainability Lohas sangat mementingkan kesihatan dan keseimbangan lifestyle kita melalui mata ...
Iphone 11 Dan Huawei P30 Adalah Antara Gajet Paling Dicari Di Google Malaysia Sepanjang 2019

Iphone 11 Dan Huawei P30 Adalah Antara Gajet Paling Dicari Di Google Malaysia Sepanjang 2019

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 426 hits
https ift tt eA8V8J Google Malaysia hari ini telah pun mengeluarkan senarai carian terhangat mereka untuk tahun 2019 ini Ia meliputi pelbagai kategori berbeza termasuk berkaitan dengan carian gajet paling popular sepanjang 2019 ini Melalui ...
Malam Penghargaan Kerjasama Dan Sokongan 2019 Bersama Media Dan Penggiat Industri Pelancongan Anjuran Tourism Malaysia

Malam Penghargaan Kerjasama Dan Sokongan 2019 Bersama Media Dan Penggiat Industri Pelancongan Anjuran Tourism Malaysia

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 484 hits
MALAM PENGHARGAAN KERJASAMA DAN SOKONGAN 2019 BERSAMA MEDIA DAN PENGGIAT INDUSTRI PELANCONGAN ANJURAN TOURISM MALAYSIAKUALA LUMPUR 13 DECEMBER 2019 Tourism Malaysia menganjurkan majlis makan malam istimewa untuk mengiktiraf kerjasama dan so...
Bidayuh Entrepreneur Awaeang Kwasin Among Winners Of Malaysia Top Achievers 2019

Bidayuh Entrepreneur Awaeang Kwasin Among Winners Of Malaysia Top Achievers 2019

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 469 hits
Awaeang poses with her award KUCHING Bidayuh entrepreneur Awaeang Kwasin was crowned one of the 40 winners of Malaysia Top Achievers 2019 8242 last night The founder of pepper based products 8216 Nang Ori 8217 received the award at the gran...
25 Senarai Filem Malaysia 2019 Yang Keluar Pawagam

25 Senarai Filem Malaysia 2019 Yang Keluar Pawagam

papar berkaitan - pada 4/12/2019 - jumlah : 447 hits
Berikut senarai filem tempatan yang bakal ditayangkan di pawagam pada tahun 2019 Tarikh rasmi poster dan trailer terbaru akan dikemaskini dari semasa ke semasa 2019 melabuhkan tiraikan menyaksikan filem filem hebat pecah panggung dengan kut...
5549 Aktiviti Karnival Gaya Hidup Sihat Karnival Usahawan Malaysia Peringkat Kebangsaan 2019 Ppim 30 11 2019

5549 Aktiviti Karnival Gaya Hidup Sihat Karnival Usahawan Malaysia Peringkat Kebangsaan 2019 Ppim 30 11 2019

papar berkaitan - pada 30/11/2019 - jumlah : 392 hits
Ketua Aktivis PPIM Nadzim Johan Toqqi merasmikan Karnival Gaya Hidup Sihat Karnival Usahawan Malaysia Peringkat Kebangsaan 2019 anjuran Persatuan Taekwondo Bekas Perajurit ATM Malaysia di Puteri Central Park Rawang Terdapat pelbagai booth j...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega