Hiburan Top 14 Movie Kena Tengok Sempena Wayang Buka Semula


Lama rasanya tak jejak kaki ke panggung. Akhirnya, kerajaan telah mengumumkan pengoperasian semula pawagam yang memberi berita gembira kepada kaki wayang untuk menonton filem kegemaran setelah lama menanti. Mesti ramai tak sabar kan? Jom kami share 14 movie korang kena tonton selepas sekian lama tak masuk panggung! Yang penting SOP kena sentiasa jaga okay?
MALIGNANT (23 September 2021)AdvertisementDari pengarah Saw, Insidious & The Conjuring, movie terbaru James Wan ni memang ditunggu-tunggu peminat genre seram. Tak senang duduk tengok trailer pun boleh meremang semua bulu. Excited nak tengok di panggung!
A Quiet Place Part II (23 September 2021)Keluarga Abbott 3 beranak masih perlu berjuang meneruskan hidup dalam dunia suasana sunyi sebelum makhluk pemburu bunyi bising mengancam nyawa mereka. Tapi, ada lagi bahaya yang menunggu mereka.
THE SUICIDE SQUAD (30 September 2021)Advertisement2 pasukan Task Force X atau Suicide Squad ditugaskan makmal era Nazi yang menjalankan eksperimen rahsia ‘Project Starfish’. Mampukah 2 pasukan ini menyelesaikan misi atau kecundang di tengah jalan?
FAST & FURIOUS 9 (Oktober 2021)Salah satu movie pecah panggung yang ditunggu-tunggu selama ni, akhirnya akan ke pawagam! Dom Toretto hidup tenang dengan keluarganya, tapi dia tahu bahaya akan datang tanpa amaran. Dosa dan kisah lampaunya kembali menghantui dan perlu dihadapi demi orang tersayang.
Marvel Studios’ Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (Oktober 2021)Guru seni mempertahankan diri Shang-Chi perlu menghadapi kembali masa silam yang ditinggalkan apabila dia terlibat dengan organisasi Ten Rings. Mesti tonton di pawagam!
Escape Room 2 (Oktober 2021)Selepas mendapat sambutan hangat pada 2019, filem ini muncul dengan sekuel terbarunya. Pasangan Zoey Davis and Ben Miller meneruskan niat bersemuka dengan organisasi mencurigakan , Minos Corporation di New York. Tanpa disangka mereka ditemukan dengan ‘pemenang’ terdahulu. Mampukah mereka survive kali ini?
Dune (14 Oktober 2021)AdvertisementMengisahkan perjalanan penuh emosi dan elemen mistik seorang pemuda, Paul Atreides. Tanpa diminta, dia dilahirkan untuk menerima takdir melangkaui kefahamannya sendiri, sehingga perlu ke satu tempat paling berbahaya di alam semesta demi keluarga dan bangsanya.
Marvel Studios’ Black WidowNatasha Romanoff atau Black Widow perlu berdepan dengan konspirasi menggugat nyawa yang berkait dengan kisah lalunya. Tiada apa yang boleh menjatuhkannya tersungkur, Black Widow perlu kembali menjadi perisik.
VENOM: Let There Be Carnage (November 2021)Wartawan penyiasatan, Eddy Brock masih cuba menyesuaikan diri selepas setahun badannya ‘ditumpang’ makhluk asing, Venom yang memberikannya superpower. Demi karier, dia menemubual Cletus Kasady yang ditumpangi Carnage.
No Time To DieBond akhirnya tak lagi aktif dalam perkhidmatan. Ketika dia di Jamaica, kawan lama dari CIA meminta bantuan menyelamatkan saintis. Dia menghadapi misi mencabar melawan musuh lengkap berteknologi terkini yang membahayakan.
SPIDER-MAN: NO WAY HOME (Disember 2021)Kecoh di media sosial apabila trailer filem terbaru SPIDER-MAN ini ditayangkan kepada umum. Ramai meluahkan rasa teruja untuk menonton sekuel terbaru ini di mana buat pertama kali dia membuka topeng dan mengajar erti sebenar menjadi adiwira sejati.
Jungle CruiseDr. Lily Houghton bersama Frank Wolff menaiki boat ke hutan Amazon untuk mencari pokok purba yang berkuasa menyembuhkan yang bakal mengubah dunia perubatan.
Ron’s Gone WrongApa yang jadi bila robot yang jadi kawan kita sebenarnya ‘rosak’ dan lain dari robot orang lain. Ini yang terjadi kepada Ron. Boleh jadi tontonan sekeluarga.
GHOSBUSTERS: AFTERLIFE (Disember 2021)Seorang ibu tunggal dan dua anaknya menemukan satu kisah yang mengaitkan mereka sekeluarga dengan ghosbusters di sebuah pekan kecil. Rupanya ada rahsia datuk mereka yang akhirnya terbongkar.
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post Top 14 Movie Kena Tengok Sempena Wayang Buka Semula first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/09/hiburan-top-14-movie-kena-tengok.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ustazah Asma Ulas Isu Panggung Wayang Dibuka Semula Netizen Kaitkan Dengan Masjid

Ustazah Asma Ulas Isu Panggung Wayang Dibuka Semula Netizen Kaitkan Dengan Masjid

papar berkaitan - pada 9/9/2021 - jumlah : 225 hits
Baru baru ini Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob mengumumkan kelonggaran prosedur operasi standard bagi Industri Kreatif termasuk pembukaan semula panggung wayang bagi individu yang sudah lengkap vaksin
Bob Rock Lovelily Buka Semula Selepas Pkp Dengan Pematuhan Sop

Bob Rock Lovelily Buka Semula Selepas Pkp Dengan Pematuhan Sop

papar berkaitan - pada 15/9/2021 - jumlah : 375 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan rakan yang dikasihi sekalian Alhamdulillah lihat semua peniaga sekarang dapat menarik nafas lega setelah kerajaan mula beransur ansur membenarkan banyak pe...
Hiburan Gembira Dapat Kerja Tapi Eina Azman Bimbang Masuk Ke Set Penggambaran Semula

Hiburan Gembira Dapat Kerja Tapi Eina Azman Bimbang Masuk Ke Set Penggambaran Semula

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 268 hits
Pelakon Datin Eina Azman yang baru sahaja bebas dari wabak COVID 19 baru baru ini ungkap rasa bimbang untuk kembali semula ke set penggambaran drama The Hotel yang tertunda sebelum ini akibat Perintah Kawalan Pergerakan dilaksanakan ARTIKEL...
Buka Semula Sekolah Langkah Wajar Utamakan Keselamatan Pelajar Kata Nutp

Buka Semula Sekolah Langkah Wajar Utamakan Keselamatan Pelajar Kata Nutp

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 173 hits
September 12 2021 NUTP berharap semua guru akan terus memberi kepercayaan dan sokongan kepada Kementerian Pendidikan susulan pengumuman berhubung pembukaan semula sekolah mulai bulan depan PETALING JAYA Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Keban...
Hiburan Panggung Wayang Kembali Operasi Ustazah Asma Bimbang Boleh Pecah Rekod Covid 19

Hiburan Panggung Wayang Kembali Operasi Ustazah Asma Bimbang Boleh Pecah Rekod Covid 19

papar berkaitan - pada 10/9/2021 - jumlah : 141 hits
Pembukaan beberapa sektor ekonomi dan sosial dalam tempoh Pelan Pemulihan Negara telah menerima pelbagai reaksi daripada masyarakat termasuklah golongan selebriti dan agamawan ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementTidak terkecuali pendakwah wanita...
Hiburan Anda Tahu Anda Sangat Istimewa Engku Emran Titip Ucapan Istimewa Buat Noor Nabila Sempena Hari Lahir

Hiburan Anda Tahu Anda Sangat Istimewa Engku Emran Titip Ucapan Istimewa Buat Noor Nabila Sempena Hari Lahir

papar berkaitan - pada 5/9/2021 - jumlah : 386 hits
Kakak kepada personaliti terkenal Neelofa Noor Nabila khabarnya telah menerima hadiah dan ucapan istimewa daripada suami kesayangan Engku Emran sempena hari lahirnya yang ke 36 semalam ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementEngku Emran dan Noor Nab...
Hiburan Siasatan Lengkap Polis Tidak Panggil Semula Caprice

Hiburan Siasatan Lengkap Polis Tidak Panggil Semula Caprice

papar berkaitan - pada 16/9/2021 - jumlah : 184 hits
Julai lalu pendakwah terkenal Ebit Lew hadir ke IPD Dang Wangi untuk membuat laporan berkaitan isu misi kemanusiaan di Semenanjung Gaza Palestin Sehubungan dengan itu polis telah mendapatkan keterangan daripada selebriti Caprice dan Ketua P...
Hiburan Ini Idea Isteri Kini Buka Gerai Kopi Tepi Jalan Shuk Sahar Tak Patah Semangat

Hiburan Ini Idea Isteri Kini Buka Gerai Kopi Tepi Jalan Shuk Sahar Tak Patah Semangat

papar berkaitan - pada 7/9/2021 - jumlah : 169 hits
Pernah dilanda kontroversi berterusan melibatkan hal peribadi dan kisah rumah tangga pelawak Shuk Sahar nampaknya tidak berputus asa dalam mencari rezeki demi diri dan juga keluarga ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementKata Shuk bukan mudah untuk...
Sabah Benar Panggung Wayang Beroperasi Semula Mulai Sabtu Ini

Sabah Benar Panggung Wayang Beroperasi Semula Mulai Sabtu Ini

papar berkaitan - pada 17/9/2021 - jumlah : 141 hits
KAKITANGAN Golden Screen Cinemas melakukan persiapan untuk beroperasi FOTO Aswadi Alias Panggung wayang dibenar beroperasi semula mulai Sabtu ini di Sabah Jom tengok wayang KOTA KINABALU Kerajaan Negeri telah mengambil keputusan membenarkan...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools