Hiburan Ramai Dah Berjaya Hilangkan Masalah Mulut Berbau Dengan Cara Mudah Ni Anda Kena Cuba


“Malulah nak bercakap bulan puasa ni, mulut aku berbau pastu gigi aku tak putih”Masalah gigi selalu menjadi punca hilang keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang lain. Ada yang segan untuk senyum mempamerkan gigi kerana gigi kuning dan tak kurang juga kerana nafas berbau. Terutama bulan puasa ni bau mulut semakin kuat. Malunya!
Tapi apa yang menyebabkan masalah gigi dan bau mulut ni terjadi? Adakah sebab kurang ambil tahu tentang penjagaan mulut atau menggunakan ubat gigi salah?
AdvertisementMasalah mulut penyebab kemurunganMasalah mulut walaupun sering dipandang ringan, sebenarnya mampu memberikan tekanan kepada individu yang menghidapinya.
Apabila seseorang mempunyai masalah mulut dan gigi, secara automatik ia akan menganggu kehidupan daripada segi pertuturan, rasa rendah diri, kurang mempamerkan senyuman dan sentiasa bercakap dengan menutup mulut.
Faktor ini jika berlanjutan boleh membawa kepada masalah kemurungan di kemudian hari. Oleh itu, sebagai individu atau ibu bapa, korang sepatutnya peka dengan penjagaan mulut ini.
Cara paling mudah adalah menerapkan cara penjagaan gigi dengan betul dan paling penting pemilihan ubat gigi yang memberi manfaat pelindungan gigi yang menyeluruh.
Fresh & White lindungi gigi daripada kaviti dan nafas berbauRamai yang memberi alasan berpuasa menjadi punca mulut berbau, tapi korang tau tak dengan ubat gigi Fresh & White, ia dapat melindungi nafas korang daripada berbau walaupun seharian berpuasa.
AdvertisementNafas berbau selalunya berpunca daripada masalah kaviti gigi, tapi dengan teknologi Anti-Sugar Shield (pelindung anti gula), ubat gigi Fresh & White bukan sahaja membantu memberikan kesegaran nafas yang berpanjangan malah menguatkan dan memutihkan gigi. Bila gigi berseri barulah yakin nak tersenyum lebar bila bergambar.
Kalau korang nak tau, Fresh & White ni merupakan ubat gigi anti-kaviti daripada Lion Japan, yang merupakan syarikat penjagaan mulut nombor 1 di Jepun. Jadi jenama ni memang sangat dipercayai.
Diformulasikan dengan dwi florida dan kalsium yang membentuk Anti-Sugar Shield pada sekeliling enamel gigi yang menguatkan enamel, ia juga memberi pelindungan aktif daripada penghasilan asid gula oleh bakteria. Bila gigi dilindungi barulah kaviti tak muncul!
Senyuman Ceria, Semangat BerayaPejam celik tak lama lagi kita bakal menyambut Aidilfitri, jangan jadikan masalah gigi punca korang terkurung dalam bilik dan tak nak berjumpa dengan orang.
Sekaranglah masanya korang kena dapatkan ubat gigi Fresh & White untuk memberikan pelindungan gigi dan mengelakkan nafas berbau dengan kesegaran daun pudina.
Paling best mulai 1 Mei hingga 30 Jun 2021, Fresh & White menganjurkan peraduan Beli & Menang, di mana korang berpeluang untuk menang iPhone 12, perkakas rumah dan juga rebat Touch n’ Go hanya dengan pembelian ubat gigi Fresh & White.
Cara nak menang mudah je, ikut langkah kat bawah ni:
BELI produk Fresh & White minimum RM5MUAT TURUN aplikasi brandcode untuk penyertaanTEKAN activities untuk memuat naik resit pembelianJadi tunggu apa lagi, jom beli produk Fresh & White bagi melindungi korang sekeluarga daripada masalah gigi yang menjadi punca kaviti dan nafas berbau.
Bila mulut sihat, senyuman jadi lebih ceria dan barulah semangat nak beraya. Untuk maklumat lanjut, korang boleh follow Facebook dan InstagramFresh & White atau terus klik di SINI.
The post Ramai Dah Berjaya Hilangkan Masalah Mulut Berbau Dengan Cara Mudah Ni, Anda Kena Cuba! first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/05/hiburan-ramai-dah-berjaya-hilangkan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Bawa Watak Guru Prihatin Dalam Video Raya Gamuda Land Jasmine Suraya Tampil Manis Bertudung

Hiburan Bawa Watak Guru Prihatin Dalam Video Raya Gamuda Land Jasmine Suraya Tampil Manis Bertudung

papar berkaitan - pada 6/5/2021 - jumlah : 660 hits
Menjelang Syawal iklan raya merupakan antara perkara yang sentiasa dinantikan Memandangkan tahun ini kita sekali lagi bakal menyambut raya dalam kesederhaan hanya iklan Raya lah yang menjadi mengubat rindu dan menghilangkan rasa duka Kali i...
Masalah Pada Mulut Tekak Sinus Punca Mulut Anak Berbau Kena Rujuk Doktor Segera

Masalah Pada Mulut Tekak Sinus Punca Mulut Anak Berbau Kena Rujuk Doktor Segera

papar berkaitan - pada 10/5/2021 - jumlah : 225 hits
Sedang anda berborak bersama si kecil anda perasan bahawa mulut anak berbau Apakah punca nafas berbau busuk pada si manja anda Ini satu keadaan yang disebut sebagai halitosis Nak tahu apakah ia Baca ini Artikel Menarik Apakah halitosis Hali...
Muka Dah Cantik Macam Artis Korea Tapi Bau Mulut Kuat Jom Kembalikan Keyakinan Dengan Tips Mudah Ni

Muka Dah Cantik Macam Artis Korea Tapi Bau Mulut Kuat Jom Kembalikan Keyakinan Dengan Tips Mudah Ni

papar berkaitan - pada 13/5/2021 - jumlah : 271 hits
Malulah nak bercakap bulan puasa ni mulut aku berbau pastu gigi aku tak putih Masalah gigi selalu menjadi punca hilang keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang lain Ada yang segan untuk senyum mempamerkan gigi kerana gigi kuning dan t...
Cara Paling Mudah Dapatkan Idea Menulis Blog

Cara Paling Mudah Dapatkan Idea Menulis Blog

papar berkaitan - pada 20/5/2021 - jumlah : 298 hits
AssalamualaikumBismillahHai semua lama dah kan aku tidak berkongsi tips blogging Bulan ini jadual aku agak padat dengan job menulis Alhamdulillah atas rezeki Allah yang tak terhingga walaupun dalam keadaan pandemik sekarang Tadi semasa teng...
Bagaimana Nak Keluar Dari Grup Whatsapp Dengan Cara Yang Paling Mudah

Bagaimana Nak Keluar Dari Grup Whatsapp Dengan Cara Yang Paling Mudah

papar berkaitan - pada 16/5/2021 - jumlah : 328 hits
Soalan macam mana nak keluar dari grup WhatsApp dengan mudah tanpa orang perasan dah lama saya cari Sejak satu demi satu grup wasap muncul dalam telefon rasa makin lemas dan agak mengganggu ketenangan jiwa Ada dua jenis grup wasap saja Grup...
Resipi Nasi Tomato Cara Mudah Sedap Ini Sukatan Tepat Memang Power

Resipi Nasi Tomato Cara Mudah Sedap Ini Sukatan Tepat Memang Power

papar berkaitan - pada 17/5/2021 - jumlah : 324 hits
Baru memasuki Syawal ke 5 juadah raya pastinya masih tersedia buat anak anak dan suami Bukan untuk dihidangkan kepada tetamu tetapi untuk sekeluarga Nasi Tomato dengan Ayam Masak Merah terasa tidak lengkap jika tidak dihidangkan kepada kelu...
Hiburan Bekas Isteri Harap Selesai Cara Baik Sam Bunkface Mohon Pindaan Pemberian Nafkah Anak

Hiburan Bekas Isteri Harap Selesai Cara Baik Sam Bunkface Mohon Pindaan Pemberian Nafkah Anak

papar berkaitan - pada 30/4/2021 - jumlah : 801 hits
Penyanyi kumpulan Bunkface Sam atau nama sebenarnya Shamsul Annuar Mohd Baharom 34 dilaporkan telah memfailkan permohonan pindaan tuntutan nafkah terhadap anak lelakinya Maleeq yang merupakan hasil perkongsian hidup bersama bekas isteri Aid...
Hiburan Kenal Pasti 5 Tanda Kulit Sensitif Dengan Mudah Barulah Nampak Berseri Di Pagi Raya

Hiburan Kenal Pasti 5 Tanda Kulit Sensitif Dengan Mudah Barulah Nampak Berseri Di Pagi Raya

papar berkaitan - pada 3/5/2021 - jumlah : 254 hits
Panasnya cuaca kat luar nak cuci muka la sejuk sikit Kejap adakah anda macam ni Kerap mencuci muka sebab rasa panas atau berpeluh Anda tahu tak mencuci muka dengan kerap sebenarnya menjadi punca utama kulit kering AdvertisementBukan itu saj...
Hiburan Lagi Resepi Ringkas Enak Untuk Korang Cuba Ideal Fitri Barulah Sedap

Hiburan Lagi Resepi Ringkas Enak Untuk Korang Cuba Ideal Fitri Barulah Sedap

papar berkaitan - pada 7/5/2021 - jumlah : 414 hits
Masuk minggu 3 bulan ramadan pasti ramai antara kita yang tepu tak tau nak masak apa Screenshots resepi dari media sosial sampai beratus ratus gambar yang dimasak hanya beberapa menu je Konon nak jaga pemakanan tapi masih makan makanan yang...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Gaya Hidup Sihat 8 Perkara Yang Perlu Anda Amalkan

Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music