Hiburan Nak Tahu Rahsia Menambat Hati Ini Tip Dari Pelakon Terkenal Fattah Amin


Siapa tak kenal pelakon kacak Fattah Amin? Karakter dan personalitinya dalam drama dan filem menjadikan aktor ini menjadi pujaan golongan hawa. Tapi apa sebenarnya yang cara untuk menjadi wanita idaman bagi menambat si dia? Fattah berkongsi beberapa tips untuk memenangi hati yang tersayang. Kerana wanita yang yakin dengan kulit muda berseri secara 3D adalah paling menawan
Tidur cukup
AdvertisementTidur yang cukup setiap hari dapat memberi manfaat seperti kurangnya kedut, kulit lebih berseri dan mata yang segar tanpa sembap. Tidur sekurangnya 8 jam sehari untuk nikmati semua ini.
Urutan muka
Bukan sahaja penjagaan kulit penting, urutan pada muka juga tidak kurang hebat kesannya. Dengan urutan yang betul, kulit akan menjadi lebih sihat selain otot muka dapat lebih tenang. Hasilnya akan terpancar pada wajah kita.
Makanan antioksidan
AdvertisementMakanan antioksidan seperti coklat gelap, kacang pecan, blueberry, anggur, sayuran hijau dan teh sangat berfaedah untuk badan. Selain antioksidan, makanan sebegini kaya dengan vitamin, mineral yang meminimumkan kerosakan sel badan.
Bersenam
Bersenam sekurangnya 3 kali seminggu dapat menjadikan kita lebih gembira apabila badan mengeluarkan hormon endorfin. Endorfin ini merangsang perasaan positif dalam dan menjadikan kebahagiaan terpancar di wajah.
Serum anti-bintik hitam efektif “Kebanyakan wanita kini tidak dapat mengelakan masalah kulit terutamanya bintik hitam, garis halus dan kulit kusam”, kata Fattah. Sebenarnya, salah satu masalah kulit wanita Asia adalah bintik hitam yang memberi kesan kepada keyakinan diri. 
Ini kerana kita semua tak boleh mengelakkan sinaran UV yang berbahaya dari matahari, radikal bebas dan juga lampu dari mana-mana saja, bukan setakat bintik hitam, malah kulit pun bertambah kusam dan garis halus juga muncul. Lama-kelamaan, kelihatan lebih tua daripada usia sebenar. Ini bukan sahaja mencacatkan penampilan, keyakinan untuk berdepan si dia pun semestinya terjejas.
View this post on InstagramA post shared by Fattah Amin (@fattahaminz)

“Mujurlah sekarang NIVEA ada serum anti bintik hitam LUMINOUS630 yang terbukti berkesan untuk mengurangkan bintik hitam dan garis halus, untuk kulit sentiasa  muda berseri, tanpa cela,” tambah  Fattah.
View this post on InstagramA post shared by Fattah Amin (@fattahaminz)

NIVEA LUMINOUS630 Serum Anti Bintik Hitam ini mengambil masa 10 tahun untuk ujian klinikal ke atas 2 bahan utama,  iaitu LUMINOUS630 dan 2x Hyaluron, yang terbukti berkesan untuk meresap jauh ke dalam kulit.  Bintik hitam dan garis halus dibasmi, meningkatkan keserian kulit, hanya dalam 4 minggu, hasilnya wajah muda berseri secara 3D!  
AdvertisementDiuji oleh ratusan wanita Malaysia, dengan pemakaian konsisten, ia terbukti boleh mengurangkan 67% bintik hitam manakala garis halus berkurang 66%, keserian kulit pula akan meningkat 81%.  Inilah rahsia kulit sentiasa nampak muda, berseri dan tanpa cela.
Serum ini adalah serum terbaik untuk menyelesaikan masalah bintik hitam dan garis halus. Terbukti sebagai serum anti-bintik hitam yang paling laris dan ramai sudah menikmati keberkesananya. Korang tunggu apa lagi?
Nak tahu tak, NIVEA LUMINOUS630 Serum Anti Bintik Hitam berwarna emas dan NIVEA LUMINOUS630  Spotclear Booster Serum (merah jambu) mempunyai perbezaan dari segi fungsi masing-masing? Teliti gambar di bawah untuk memahami perbezaan untuk dua serum ni.

Secara ringkas, NIVEA LUMINOUS630 SpotClear Booster Serum, memfokuskan untuk mengurangkan bintik hitam dan meningkatkan keserian kulit. Manakala NIVEA LUMINOUS630 Serum Anti Bintik Hitam dipertingkat dengan 2x Hyaluron dan Antioksidan, bertindak mengurangkan bintik hitam dan juga garis halus, untuk kulit kelihatan muda berseri, tanpa cela. 
Lindungi kulit setiap hariJangan sia-siakan usaha mengembalikan kulit idaman tapi tidak melindungi kulit dari sinaran UV berbahaya di siang hari. Ramai yang mengabaikan langkah penting ini dan merungut masalah kulit tidak selesai. 

Untuk itu, sapukan NIVEA LUMINOUS630 SpotClear Spot Protect Moisturizer, dengan SPF50 PA+++ yang boleh melindungi kulit dari sinaran UV yang bahaya, dan paling penting ialah ramuan LUMINOUS630 dalam pelembap ini boleh mengelakkan kulit menghasilkan bintik hitam dari lapisan dalam.  
Apa yang membezakan sunscreen NIVEA LUMINOUS630 SpotClear ini dengan sunscreen lain di pasaran adalah, produk NIVEA ini bertekstur ringan, kulit rasa selesa untuk langkah seterusnya seperti mekap, ia juga mengelakkan pembentukan bintik hitam dan masa sama mempercepat proses menyerikan kulit.
Nak tarik perhatian jejaka idaman, diri sendiri pun kenalah sentiasa gembira dan positif selalu. Macam mana nak sentiasa gembira? Mestilah bila tahu ada sale, bolehlah shopping sakan tanpa rasa bersalah!
Kali ini NIVEA ada kempen hebat sempena 12.12 di Shopee, dengan potongan harga yang paling hebat iaitu lebih 30% diskaun dan juga ada giveaway baucar online! Korang juga boleh beli di Lazada dan Watsons dengan potongan harga yang hebat juga! Untung kan? Rugi kalau terlepas sale ni untuk pembelian NIVEA LUMINOUS630.
The post Nak Tahu Rahsia Menambat Hati? Ini TIP Dari Pelakon Terkenal Fattah Amin! first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/12/hiburan-nak-tahu-rahsia-menambat-hati.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Tiara Jacquelina Minta Pelakon Jadi Influencer Saja Jika Hanya Nak Glamor

Hiburan Tiara Jacquelina Minta Pelakon Jadi Influencer Saja Jika Hanya Nak Glamor

papar berkaitan - pada 26/11/2021 - jumlah : 321 hits
Lebih dua dekad bergelumang sebagai anak seni pelakon dan penerbit tersohor berpendapat bahawa seorang pelakon itu harus mempunyai ilmu dan dedikasi yang tinggi 22 jam laluDemi Menjaga Budaya Orang Asia Tiara Jacquelina Tolak Peluang Ke Hol...
Hiburan Puas Hati Dapat Warnakan Rambut Ammar Titan Berazam Nak Pasang Badan Macam Norman Hakim Pula

Hiburan Puas Hati Dapat Warnakan Rambut Ammar Titan Berazam Nak Pasang Badan Macam Norman Hakim Pula

papar berkaitan - pada 23/11/2021 - jumlah : 260 hits
Gara gara bosan dengan imej lama pelawak khabarnya telah mengambil keputusan untuk mewarnakan rambutnya Ujar Ammar atau nama sebenarnya Azizul Ammar Abu Hassan 34 tindakannya mewarnakan rambut ternyata telah mengejutkan ahli keluarga serta ...
Hiburan Iedil Putra Kecewa Stesen Tv Lokal Hanya Nak Pelakon Ada 1 Juta Followers

Hiburan Iedil Putra Kecewa Stesen Tv Lokal Hanya Nak Pelakon Ada 1 Juta Followers

papar berkaitan - pada 26/11/2021 - jumlah : 230 hits
Pelakon meluahkan rasa kecewanya terhadap kriteria yang diletakkan oleh sebuah syarikat penyiaran ternama tanah air yang dikatakan hanya ingin mengambil pelakon yang mempunyai jumlah pengikut lebih sejuta di platform Instagram 2 hari lalu H...
Hiburan Datuk Yusry Pernah Digugurkan Sebagai Pengarah Sebab Nak Tukar Pelakon

Hiburan Datuk Yusry Pernah Digugurkan Sebagai Pengarah Sebab Nak Tukar Pelakon

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 435 hits
Pelakon dan pengarah mengakui dirinya juga berasa agak keliru dengan syarat syarat yang diletakkan oleh pihak syarikat penyiaran setiap kali ingin mencari pelakon bagi membintangi sesebuah drama televisyen 1 minggu lalu Ini Anugerah Yang Sa...
Hiburan Tak Jadi Cerai Pelakon Nynaa Harizal Kembali Berbaik Bersama Suami

Hiburan Tak Jadi Cerai Pelakon Nynaa Harizal Kembali Berbaik Bersama Suami

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 371 hits
Kisah rumah tangga antara pelakon dan suami Mohamed Fahmi Mohamed Ilyas nampaknya sudah mencapai kata persetujuan apabila keduanya mengambil keputusan untuk berbaik semula seperti biasa 1 minggu laluRela Lepaskan Nynaa Harizal Suami Dakwa A...
Hiburan Dah Sedia Nak Kahwin Mas Khan Lamar Diana Nasimuddin Dalam Majlis Indah

Hiburan Dah Sedia Nak Kahwin Mas Khan Lamar Diana Nasimuddin Dalam Majlis Indah

papar berkaitan - pada 27/11/2021 - jumlah : 1170 hits
Pelakon baru baru ini ada memberi kejutan istimewa buat kekasih hatinya Diana Nasimuddin 5 bulan laluKini Bercinta Dengan Diana Nasimuddin Mas Khan Dah Jumpa Wanita Dicarinya Selama IniAdvertisementBakal melangkah ke fasa perhubungan yang s...
Hiburan Bukan Sembang Punya Lelaki Janji Nak B Gel Jika Kl City Menang Piala Malaysia Netizen Tuntut Janji

Hiburan Bukan Sembang Punya Lelaki Janji Nak B Gel Jika Kl City Menang Piala Malaysia Netizen Tuntut Janji

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 232 hits
Seorang lelaki yang katanya penyokong pasukan bola sepak Johor Darul Ta zim mencuri perhatian pengguna media sosial apabila dia ada berjanji akan membuat sesuatu di luar akal fikiran waras manusia jika JDT memenangi Piala Malaysia menentang...
Hiburan Sotong 2 Ekor Rm100 Jadi Tumpuan Netizen Kpdnhep Beri Notis Kepada Peniaga Restoran Nasi Kandar Terkenal

Hiburan Sotong 2 Ekor Rm100 Jadi Tumpuan Netizen Kpdnhep Beri Notis Kepada Peniaga Restoran Nasi Kandar Terkenal

papar berkaitan - pada 25/11/2021 - jumlah : 325 hits
Memetik laporan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Pulau Pinang dilaporkan telah mengeluarkan notis pengesahan maklumat barangan terhadap pengusaha sebuah restoran nasi kandar terkemuka di negeri itu Ini berikutan t...
Hiburan Anak Baru Seketul Acah Pro Netizen Tak Puas Hati Hanis Zalikha Sering Kongsi Tentang Anak

Hiburan Anak Baru Seketul Acah Pro Netizen Tak Puas Hati Hanis Zalikha Sering Kongsi Tentang Anak

papar berkaitan - pada 25/11/2021 - jumlah : 287 hits
Rasanya ramai yang mengetahui selebriti terkenal Hanis Zalikha sering kali berkongsikan tips tips tentang kehidupannya sebagai ibu kepada dua orang cahaya mata di akaun Instagramnya Lagi lagi apabila sudah menimang dua cahaya mata iaitu Yus...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram