Hiburan Nak Percutian Yang Awesome Pastikan Anda Membawa 3 Mate Ini


Walaupun bulan Disember telah pun berlalul, masih lagi sempat untuk anda pergi bercuti sebagai tanda penghargaan terhadap diri sendiri selepas penat bekerja sepanjang tahun. Tak kira sama ada anda bercuti ke luar negara atau pun dalam negara, pastikan ke”awesome”an percutian anda TERJAMIN dengan membawa 3 “Mate” ini:-
Huawei Mate 20 Pro
Tak lengkap percutian anda sekiranya tidak membawa sebuah smartphone yang canggih, pantas dan mempunyai rekaan yang awesome. Huawei 20 Pro menawarkan pilihan warna yang unik, memikat dan membuatkan pemiliknya berasa istimewa. Warna yang paling popular adalah  “Emerald Green” dan juga “Twilight”.
Selain mempunyai rekaan yang ‘slim’,  Huawei 20 Pro juga memiliki “Hyper Optical Pattern” untuk memastikan ia tidak akan terlepas daripada pegangan tanda anda. Bolehlah mengambil gambar dan ber’selfie’ dengan tenang dan yakin. Paparan skrinnya bersaiz 6.39 inci  menggunakan “OLED Curve Screen” pula adalah yang terbaik di pasaran. Boleh layan movie macam dalam wayang!!!

Rekaannya kamera Huawei 20 Pro juga amat simple, elegan dan ikonik. Gambar-gambar sepanjang percutian anda confirm akan menjadi “insta-worthy” kerana kamera Huawei 20 Pro ini dilengkapi dengan 20 MP Leica Lens Ultra-Wide dengan bukaan f/2.2, 40 MP wide-angle lens, dan OIS, HDR, dual-tone flash yang mampu merakam gambar anda dengan lebih mantap. Kamera selfienya juga tidak kurang hebat  dengan 24 MP dengan bukaan f/2.0 yang memastikan ia sentiasa fokus pada wajah anda.
P.S: Paling best ialah pengecasan selama 30 minit SAHAJA membolehkan bateri Huawei Mate Pro  dicas sehingga 70%. Pantas!!!
 Kalau anda yang belum tahu tentang program VIP Huawei ni, kami nak explain sikit . Program VIP Huawei ni khas untuk pemilik rangkaian model Huawei P20 yang dibeli terus dari kedai-kedai official Huawei. (https://shop.huawei.com/my/cmsContent?key=web_cms_vip_card)

Antara kelebihan program ini ialah, anda boleh mendapatkan pelbagai ganjaran menarik yang ditawarkan khas kepada pengguna atau pemilik rangkaian model Huawei P20 ni.


Setelah anda membeli smartphone anda, cepat-cepat sikit download app Huawei VIP. (https://play.google.com/store/apps/details?id=my.huaweirewards.huaweivip)
Matebook X Pro
Sekiranya anda terpaksa membawa sebuah laptop kerana tuntutan kerja sepanjang percutian anda, pilihan yang terbaik tidak lain tidak bukan ialah Matebook X Pro. Ia sangat nipis (tebal hanya 14.66mm), ringan (hanya 1.33 kg), pantas (dijana dengan Intel i7) dan dilengkapi pelbagai ciri yang awesome.

Paling best ialah skrin Matebook X Pro yang boleh disentuh menggunakan tangan mempunyai ratio body-screen sebanyak 91%. Paparan 3Knya  membuatkan laptop ini sesuai digunakan untuk sebarang kerja untuk jangan masa yang panjang. Jika anda seorang gamer, kepuasan anda terjamin kerana Matebook X Pro dijana dengan kuasa grafik yang power dan mampu memproses sebarang aktiviti dengan begitu pantas sekali.
Huawei Watch GT
Penampilan masa bercuti kenalah kacak, macho dan bergaya kan? Untuk melengkapkan lagi setiap gambar OOTD yang bakal diambil sepanjang percutian anda, Huawei Watch GT adalah pilihan terbaik. Ia adalah sebuah jam pintar yang sangat canggih, elegan dan mampu menyerlahkan ketrampilan si pemakainya.

Mempunyai 2 pilihan iaitu Sport dan Classic, Huawei Watch GT mampu bertahan selama 2 minggu tanpa sebarang pengecasan.  Ia diperbuat daripada stainless steel, menggunakan skrin Amoled 1.39 inci dan mempunyai pelbagai fungsi untuk mereka yang inginkan gaya hidup sihat.

Fungsi Huawei Watch GT yang paling menarik ialah sistem TruSeen 3.0 yang memantau pergerakkan degupan jantung anda secara real-time. Ini memang bagus sebab selalunya ketika bercuti kita menggunakan tenaga secara berlebihan. Jadi apabila jantung kita berdegup terlebih laju, bolehlah kita berehat seketika untuk menenangkan diri.

Jadi tunggu apa lagi? Percutian anda pastinya akan lebih awesome bersama 3 “Mate” ini di sisi menemani anda. Beli sekarang juga di https://shop.huawei.com/my/index.html atau sekiranya ingin mendapatkan maklumat lebih lanjut, anda boleh layari Facebook Huawei Malaysia.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.superpantas.com/2019/01/hiburan-nak-percutian-yang-awesome.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kenapa Nak Kaitkan Saya Lagi Dengan Dia

Kenapa Nak Kaitkan Saya Lagi Dengan Dia

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 184 hits
Baru baru ini Tweet yang dimuat naik oleh Sufian Suhaimi mengenai tahun 2019 merupakan Tahun Babi dalam kalendar Cina menjadi perhatian dan rata rata The post appeared first on
Nak Berjinak Dengan Bakeri Kena Tahu Jenis Pastri Ni

Nak Berjinak Dengan Bakeri Kena Tahu Jenis Pastri Ni

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 1110 hits
Perkataan pastri kata asalnya dari paste yang bermaksud campuran tepung gandum air dan lemak mentega Tapi pastri ni ada banyak jenis yang bersesuaian untuk produk pastri yang mahu dibuat Kredit foto scratchingcanvas comMudah kata ada yang m...
Pantang Larang Kalau Nak Kurangkan Lemak Dalam Badan

Pantang Larang Kalau Nak Kurangkan Lemak Dalam Badan

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 1265 hits
Pantang Larang Kalau Nak Kurangkan Lemak Dalam Badan Kurangkan makanan bergoreng Tidak lebih daripada dua kali seminggu Hadkan makanan segera ayam goreng kentang goring milkshakes dan burger Hadkan snek berlemak kerepek kek biskut kacang Ku...
Macam Mana Nak Ranking Website No 1 Di Google

Macam Mana Nak Ranking Website No 1 Di Google

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 310 hits
Kajian akademik pada tahun 2009 oleh Van Deursen Van Dijk 91 pencari di Google TIDAK akan beralih selain halaman pertama carian dan LEBIH 50 tidak akan mencari selain 3 hasil carian teratas Maksudnya TAK ramai orang akan pergi ke halaman ke...
Anak Umur 3 Tahun Kebawah Suka Pukul Bayi Bila Nak Belai Ini Tip Untuk Didik Anak Supaya Tak Berkasar

Anak Umur 3 Tahun Kebawah Suka Pukul Bayi Bila Nak Belai Ini Tip Untuk Didik Anak Supaya Tak Berkasar

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 532 hits
Seorang ibu muda runsing kerana anak sulungnya yang baru 2 tahun suka memukul adiknya yang baru 6 bulan Ibu muda ini tidak terlarang anak sulungnya itu dan sering hilang sabar dan adakalanya terpaksa memukul anak sulungnya itu untuk tidak m...
Nak Anak Hafal Al Quran Dari Kecil Ibu Ayah Kena Usaha Buat 5 Tip Penting Ini

Nak Anak Hafal Al Quran Dari Kecil Ibu Ayah Kena Usaha Buat 5 Tip Penting Ini

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 392 hits
Kebanyakan ibu bapa ak anak hafal al quran dari kecil ibu ayah kena gigih Cuba fahami buat 5 tip penting yang dikongsikan ibu ini Puan Lina Karim dari Islamic Parenting Network yang mempunyai pengalaman mendidik dua orang anak yang sedang m...
Kredit Saya Banyak Camna Nak Transfer Ke Orang Lain

Kredit Saya Banyak Camna Nak Transfer Ke Orang Lain

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 299 hits
Saya suka betul soalan user maxis umobile digi dan mana mana telco yang kreditnya banyak tapi tak tau nak dijual atau transfer pada siapa Hehe Saya akan tanya balik Dah kenapa topup banyak banyak tapi tak guna kredit tu User biasanya akan c...
Parking Macam Beruk Susah Sangat Ke Nak Park Elok Dalam Box

Parking Macam Beruk Susah Sangat Ke Nak Park Elok Dalam Box

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 299 hits
Viral di media sosial luahan ketidakpuasan hati seorang pemandu Viva yang berang dengan sikap tidak bertanggungjawab pemandu Kenari yang meletakkan keretanya di luar petak menyebabkan keretanya calar Parking macam BERUK Bukan pakai kereta b...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau

Alya Iman Nabil Aqil Bergandingan Dalam Siri Terbaru Adaptasi Novel Anggun Mikayla Di Viu