Hiburan Mask Buat Bibir Jadi Kering Pstt Rahsia Ini Akan Jadi Hero Anda


Dah biasa belum dengan norma pelitup muka? Kalau dulu, selalu guna pelitup muka apabila kurang sihat sahaja namun kini dah jadi item pemakaian kekal. Bukan apa, demi menjaga kesihatan diri dikala dunia yang sedang melalui saat genting dek ugutan wabak berbahaya kan.
Pakai pelitup muka sememangnya merupakan langkah untuk melindungi diri daripada wabak tapi sedarkah anda bibir yang asyik ‘ditutup’ sepanjang hari membuatkan bibir semakin kering dan tak terjaga.
Kurang minum air bila pakai pelitup muka
AdvertisementApabila mulut selalu ditutup oleh pelitup muka, kekerapan minum air pasti berkurang. Itulah antaranya sebab mengapa bibir semakin kering.

Kerap basahkan bibir
Bila dah kering, anda pasti akan basahkan bibir dengan air liur. Tapi tahu tak bahawa perbuatan tersebut lebih menyumbang kepada bibir yang semakin kering. Hailah nasib..

AdvertisementLupa penjagaan bibir di bawah pelitup muka
Sebabkan selalu pakai pelitup muka, sampaikan anda lupa untuk aplikasikan lip balm dengan kerapnya. Lagi pun ramai yang tak nampak bibir anda, rasa macam tak payahlah pakai lip balm. Jadi, memang merajuklah bibir sampai kering jadinya.

Kadang-kadang lip balm yang dipakai pun sebenarnya tak beri kesan lembap lama pun. Berkali-kali guna pun, masih lagi kering. Buntu serius buntu. Sebab itu anda kena cari lip balm yang memang hebat dalam memastikan penjagaan bibir yang ‘tip top’.
NIVEA Caring Lip Balm jawapan mudah kepada masalah bibir kering
Advertisement Rahsia khas buat anda, #myNIVEA memperkenalkan NIVEA Caring Lip Balm iaitu jenama penjagaan bibir No 1 di KOREA yang dilengkapi Shea Butter dengan kelembapan 24 jam. Jadinya ia merupakan antara produk terbaik untuk memastikan bibir anda tidak lagi kering dan kekal lembap sentiasa.

Kesian tahu bibir kita terpaksa menempuh pelbagai rintangan seperti keadaan sinaran matahari, suhu yang sejuk serta udara kering. Dah lah tidak mempunyai lapisan minyak sendiri mahupun kelenjar sebum untuk melindunginya. Nah! Untung betul kalau dapat bibir lembut dan lembap seperti dalam visual di atas.
Sebab itu NIVEA Caring Lip Balm adalah pilihan terbaik untuk anda kerana kandungan Shea Butter yang melengkapinya. Pasti bibir anda akan nampak berkilat selepas mengamalkannya.

Bibir lembap jadi kenyataan dengan NIVEA Caring Lip Balm
Sebab itu, NIVEA Caring Lip Balm dicipta untuk memanjakan bibir milik anda supaya kekal lembap dan licin sahaja. Lagi syok kerana ianya dilengkapi dengan wangian yang nipis, pasti anda berasa gembira sahaja apabila menggunakannya dek aroma yang menyenangkan.
Advertisement Para lelaki pun tak perlu risau! Sebabnya lip balm untuk lelaki tidak mempunyai elemen berkilat lantas anda pasti tidak akan berasa janggal apabila mengaplikasikannya. Bertambah-tambah best kerana NIVEA Caring Lip Balm ini akan membantu bibir anda untuk kekal lembap dalam jangka masa yang lama namun tidak akan membuatkan bibir bergantung dengannya.
Miliki edisi NIVEA Caring Lip Balm x LINE FRIENDS istimewa kini
Mesti dah tak sabar nak miliki NIVEA Caring Lip Balm ini kan? Istimewa untuk anda kini, jangan lepaskan peluang untuk memiliki NIVEA Caring Lip Balm x LINE FRIENDS Lip Holder secara eksklusif di #WatsonsMalaysia.

Bukan satu sahaja tahu, tetapi ada tiga pilihan istimewa buat anda untuk edisi kolaborasi bersama LINE FRIENDS ini. Ada NIVEA Original Care Caring Lip Balm yang membantu melembapkan bibir agar kelihatan sihat dan bersinar. NIVEA Sun Protect SPF30 Caring Lip Balm pula dilengkapi dengan SPF30 yang bertindak melindungi bibir anda daripada pancaran matahari. Tak cukup dengan itu, NIVEA Pomegranate Shine Caring Lip Balm akan membuatkan bibir anda lembap selama 24 jam lamanya dek pigmen berkilat selain disertai dengan wangian buah-buahan.

Lihat sahaja NIVEA Original Care Caring Lip Balm yang cantik berwarna biru ini. Anda juga boleh dapatkannya dalam edisi istimewa ini. Yes!
Nak tahu apa yang paling menyeronokkan? Bukan sahaja anda akan dapat memperbaiki bibir kering dengan produk ini malah setiap pembelian akan melayakkan anda mendapat lip holder secara percuma di mana beli NIVEA Original Care Caring Lip Balm, anda akan dapat BearPlease, kalau beli NIVEA Pomegranate Shine Caring Lip Balm anda bakal miliki TaiNim dan MheeNoom pula akan menjadi rakan anda sekiranya membeli NIVEA Sun Protect SPF30 Caring Lip Balm.
LINE FRIENDS PLUSH DOLL mungkin jadi rakan anda
Pemurah tahu NIVEA sebabnya anda turut boleh memenangi LINE FRIENDS PLUSH DOLL sekiranya membeli mana-mana NIVEA Caring Lip Balm x LINE FRIENDS Lip Holder. Tapi peluang ini hanya terbuka hingga 28 Februari 2021 sahaja, jangan leka!
*Tertakluk kepada terma dan syarat

Seronok betul apabila dapat miliki pelbagai hadiah daripada LINE FRIENDS ini. Pasti berbunga-bunga apabila anda memilikinya kan? Jadi cepat-cepat dapatkannya di Watsons sekarang kerana kuantitinya adalah terhad dan hanya berlangsung dalam tempoh masa yang sekejap. Jangan menangis di bucu katil ya kalau terlepas!
Bibir jadi lembap dan sihat dengan NIVEA Caring Lip Balm!
The post Mask Buat Bibir Jadi Kering? Pstt.. Rahsia Ini Akan Jadi Hero Anda first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/12/hiburan-mask-buat-bibir-jadi-kering.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kulit Kusam Dan Kering Bukan Lagi Masalah Besar Dengan Penyelamat Khas Ini

Hiburan Kulit Kusam Dan Kering Bukan Lagi Masalah Besar Dengan Penyelamat Khas Ini

papar berkaitan - pada 29/12/2020 - jumlah : 204 hits
Melihatkan dunia kini yang berubah 180 darjah dek serangan pandemik berbahaya ternyata banyak benda yang terkesan kerana hal ini Mungkin anda rasakan hanya gaya hidup yang mengalami perbezaan nyata tapi sebenarnya secara dalaman ia turut me...
Hiburan Semakin Pulih Penyanyi Nana Sheme Berjaya Atasi Masalah Kemurungan

Hiburan Semakin Pulih Penyanyi Nana Sheme Berjaya Atasi Masalah Kemurungan

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 316 hits
Penyanyi Nana Sheme 25 memberitahu bahawa dia semakin pulih dan sihat daripada masalah kemurungan yang telah dialami sejak zaman kanak kanak lagi Nana Sheme atau nama sebenarnya Nabilah Hashimi berkata dia seorang sememangnya suka memendam ...
Hiburan Bolot Empat Anugerah Di Ame2020 Netizen Pertikai Kemenangan Siti Nordiana

Hiburan Bolot Empat Anugerah Di Ame2020 Netizen Pertikai Kemenangan Siti Nordiana

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 233 hits
Selepas dinobat sebagai Top Top MeleTOP Wanita buat kali kedua berturut turut nama penyanyi dan pelakon Siti Nordiana yang juga pemenang anugerah artis verstail di AME2020 kini mula menjadi bualan hangat netizen Kemenangannya yang berjaya m...
Hiburan Pu Rahmat Harap Trend Melamar Secara Terang Terangan Dihentikan

Hiburan Pu Rahmat Harap Trend Melamar Secara Terang Terangan Dihentikan

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 276 hits
Sehingga kini tindakan pelakon Kamal Adliyang tampil membuat kejutan melamar Uqasha Senrose di pentas Anugerah MeleTOP Era 2020 ysemaam masih hangat diperkatakan netizen Namun tidak terhenti di situ sahaja ia juga telah mendapat perhatian P...
Hiburan Solat Bersama Ikmal Amry Titip Pesanan Agar Najla Mampu Jadi Isteri Yang Baik

Hiburan Solat Bersama Ikmal Amry Titip Pesanan Agar Najla Mampu Jadi Isteri Yang Baik

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 992 hits
Biarpun baru sahaja dua hari bergelar pasangan suami isteri kini nama pelakon Ikmal Amry khabarnya makin disebut sebut di laman sosial Berikutan itu beliau tampil memuat naik sebuah video dirinya dan isteri selesai menunaikan solat secara b...
Hiburan Bila Bab Jodoh Saya Tidaklah Seb Ngsat Itu Zizan Razak Kesalnya Riak Wajahnya Jadi Bahan Jenaka Di Ame2020

Hiburan Bila Bab Jodoh Saya Tidaklah Seb Ngsat Itu Zizan Razak Kesalnya Riak Wajahnya Jadi Bahan Jenaka Di Ame2020

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 428 hits
Dikritik kerana memberi reaksi muka ketika saat Kamal Adli melamar kekasihnya Uqasha Senrose di atas pentas Anugerah MeleTOP Era 2020 semalam pelawak Zizan Razak telah menerima pelbagai respons terutamanya daripada netizen Malah reaksi Ziza...
Hiburan Rezeki Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Raih Anugerah Khas Wira Meletop

Hiburan Rezeki Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Raih Anugerah Khas Wira Meletop

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 258 hits
Terima Anugerah khas Wira Meletop di malam kemuncak Anugerah Meletop Era 2020 nama pendakwah bebas Ustaz Ebit Lew kini meraih perhatian netizen Bahkan penghargaan itu sudah pasti membuatkan ramai kini seakan berpuas hati dengan anugerah yan...
Hiburan Dia Seorang Individu Yang Baik Noraniza Idris Lega Dapat Kenali Hati Budi Michael Ang Dengan Lebih Dekat

Hiburan Dia Seorang Individu Yang Baik Noraniza Idris Lega Dapat Kenali Hati Budi Michael Ang Dengan Lebih Dekat

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 304 hits
Majlis Anugerah MeleTOP ERA 2020 yang berlangsung pada malam tadi telah menyaksikan pelbagai perkara kejutan yang tidak disangka sangka Dari momen lamaran pelakon Kamal Adli untuk menikahi Uqasha Senrose pentas tersebut turut menjadi saksi ...
Hiburan Terbit E P Terbaru Yonnyboii Ajak Peminat Kenali Dirinya Menerusi Album Yonny

Hiburan Terbit E P Terbaru Yonnyboii Ajak Peminat Kenali Dirinya Menerusi Album Yonny

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 337 hits
Semakin mendunia dalam bidang seni nyanyian komposer dan penyanyi muda Yonnyboii dilaporkan telah muncul dengan album E P terbaru berjudul Yonny Yonnyboii atau nama sebenarnya Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin 22 menjelaskan bahawa album te...
Pm Anwar Meets With Indonesia S Finance Minister For Discussions In Riyadh

Nga Kor Ming S Influence In Dap On The Rise

Gear Up For Standard 1 Registration

Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Senarai Cawangan Atm Bank Islam Di Seluruh Negeri Kelantan

Suami Tukang Masak Dadah Isteri Tolong Edar

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3

5 Adaptasi Permainan Video ke TV dan Filem Paling Berjaya Setakat Ini

10 Fakta Biodata Erysha Emyra Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Cinta Untuk Sekali Lagi Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia


Life Begin At 40

Perubahan Bila Masuk 40an

Adapting To Consumer Behavior

App Inarah

Aktiviti Majlis Mesra Aidilfitri Tnb Peringkat Korporat Ppim 30 04 2024

Majlis Watikah Pelantikan Pengawas Pemimpin Muda